Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70582<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2000. - 240 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 20, ч. 1). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми вікової та педагогічної психології, психології творчості, екологічної та практичної психології, психолінгвістики і психологічної герменевтики, а також генетичної психології. Значну увагу приділено світоглядним орієнтаціям молоді, розвитку її громадянської свідомості та самосвідомості. Детально розглянуто особливості ціннісних орієнтацій старшокласників з підвищеними розумовими здібностями, а також проблему детермінації особистісного розвитку у творчій спадщині Г.С.Костюка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4Укр)6 + Ю98г(4Укр)6д + Ч30я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розвиток ідей Г.С.Костюка в сучасних психологічних дослідженнях / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2000. - 232 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 20, ч. 2). - укp.

Проаналізовано основні тенденції становлення та розвитку історичної психології XIX - XX ст. Охарактеризовано причини несприятливого становища дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в групі ровесників. Окремі розділи присвячено психологічним механізмам навчання, екологічній свідомості, проектуванню нормативної моделі інтелекту, творчій спрямованості особистості у структурі загальної обдарованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4Укр)6 + Ю98г(4Укр)6д + Ч30я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Українська еліта та її роль в державотворенні : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (18 - 19 трав. 2000 р.) / ред.: С. Д. Максименко, М. І. Пірен. - К., 2000. - 313 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 1). - укp.

Висвітлено сучасні тенденції та шляхи подальшого розвитку фахової підготовки спеціалістів з фізичної культури та спорту. Окремі розділи присвячено психологічним чинникам розвитку особистості управлінця за умов життєдіяльності вищої школи, комунікативному аспекту діяльності вченого, педагогічній свободі у забезпеченні сучасних потреб освіти, а також формуванню інтелектуальної еліти в онтогенезі. Виявлено причини формування важковиховуваності та злочинної поведінки підлітків. Детально проаналізовано психологічний склад елементів організації соціально-обдарованої особистості у соціально-філософській концепції правлячої еліти суспільства Дмитра Донцова.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.12 + Ф038.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 24 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Нора-прінт, 2004. - 384 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти актуальних психологічних проблем, зокрема, структуру особистості як цінності в генетичному аспекті, викладено психологічний підхід до читання як специфічної форми комунікативно-пізнавальної діяльності. Розглянуто проблему пошуку оптимальних умов розвитку індивідуальності дитини та питання розробки норм індивідуальної саморегуляції учнів, а також проблему формування вмінь самоконтролю у процесі творення наукового тексту. Проаналізовано психологічні чинники розвитку креативності обдарованої особистості на різних вікових етапах, особливості розвитку технічної обдарованості в юнацькому віці.

Освещены теоретико-методологические и праксеологические аспекты актуальных психологических проблем, в частности, структура личности как ценность в генетическом аспекте, представлен психологический подход к чтению как специфической форме коммуникативно-познавательной деятельности. Рассмотрены проблема поиска оптимальных условий развития индивидуальности ребенка и вопросы разработки норм индивидуальной саморегуляции учеников, а также проблема формирования умений самоконтроля исследователей в процессе создания научного текста. Проанализированы психологические факторы развития креативности одаренной личности на разных возрастных этапах, особенности развития технической одаренности в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 26, т. 1 / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2005. - 507 с. - укp.

Висвітлено теоретичні засади психології особистості, психолого-педагогічні передумови готовності до ризику у підлітків. Описано психологічні складові віктимної поведінки особистості. Проаналізовано особливості адиктивної поведінки у сімейному вихованні, взаємозв'язок креативності та самоефективності в юнацькому віці. Розкрито вплив реклами на когнітивну сферу особистості. Визначено вікову динаміку розвитку креативних здібностей, феномен депривації у контексті проблем генетичної психології. Розглянуто проблему виявлення інтелектуальної обдарованості у підлітків.

Освещены теоретические основы психологии личности, психолого-педагогические предпосылки готовности к риску у подростков. Представлены психологические составные виктимного поведения личности. Проанализированы особенности адиктивного поведения в семейном воспитании, взаимосвязь креативности и самоэффективности в юношеском возрасте. Изучено влияние рекламы на когнитивную сферу личности. Определены возрастная динамика развития креативных способностей, феномен депривации в контексте проблем генетической психологии. Рассмотрена проблема выявления интеллектуальной одаренности у подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 26, т. 2 / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2005. - 507 с. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладачів і студентів за умов традиційної освіти, роль та місце формування ідентифікаційних структур особистості в процесі професійної підготовки практичних психологів. Розглянуто питання формування творчого "Я-образу" студентів на основі активних методів навчання. Висвітлено особливості неформального лідерства у педагогічному колективі, методологічні проблеми дослідження індивідуального інтелекту в контексті психології особистості. Викладено класифікаційний підхід до встановлення рівня розвитку пізнавальної сфери особистості. Визначено соціально-психологічні фактори виникнення особистісної дезадаптації у підлітковому віці, передумови ефективності процесу самопрезентації особистості. Розкрито ціннісні засади побудови системи психологічної етики, а також психологічні аспекти керівництва і лідерства.

Проанализированы психолого-педагогические условия эффективного взаимодействия преподавателей и студентов в условиях традиционного образования, роль и место формирования идентификационных структур личности в процессе профессиональной подготовки практических психологов. Рассмотрены вопросы формирования творческого "Я-образа" студентов на основе активных методов обучения. Освещены особенности неформального лидерства в педагогическом коллективе, методологические проблемы исследования индивидуального интеллекта в контексте психологии личности. Изложен классификационный подход к установлению уровня развития познавательной сферы личности. Определены социально-психологические факторы возникновения личностной дезадаптации в подростковом возрасте, предпосылки эффективности процесса самопрезентации личности. Раскрыты ценностные основы построения системы психологической этики, а также психологические аспекты руководства и лидерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2 + Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 26, т. 3 / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2005. - 511 с. - укp.

Проаналізовано вплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення особистості в теоретичному аспекті, психолого-педагогічні умови розвитку творчості дитини в соціальному середовищі. Висвітлено вікові особливості пам'яті учнів молодшого шкільного віку, динаміку креативності учнів старшого шкільного віку в системі цілеспрямованого педагогічного стимулювання. Розкрито вплив особливостей сімейного виховання на формування психологічної культури підлітків. Розглянуто питання використання методів нейролінгвістичного програмування для підвищення самооцінки студентів. Описано креативні психотехнології у розвитку творчої культури професійного мислення студентів-психологів за умов трансформації освіти.

Проанализированы влияние гендерных стереотипов на профессиональное самоопределение личности в теоретическом аспекте, психолого-педагогические условия развития творчества ребенка в социальной среде. Освещены возрастные особенности памяти учеников младшего школьного возраста, динамика креативности учеников старшего школьного возраста в системе целенаправленного педагогического стимулирования. Изучено влияние особенностей семейного воспитания на формирование психологической культуры подростков. Рассмотрены вопросы использования методов нейролингвистического программирования для повышения самооценки студентов. Представлены креативные психотехнологии в развитии творческой культуры профессионального мышления студентов-психологов в условиях трансформации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2 + Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 26, т. 4 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Главник, 2005. - 399 с. - укp.

Розглянуто питання асоціативного експерименту у дослідженні психосемантичних структур громадянської свідомості студентської молоді. Висвітлено психологічні передумови сприйняття соціальних детермінацій студентами педагогічних університетів. Проаналізовано особливості комунікативної толерантності викладачів ВНЗ. Визначено соціально-психологічні особливості адиктивної поведінки молоді. Розкрито соціо-психологічний аспект формування особистості та культури споживання продукції ЗМІ, аспекти соціалізації обдарованих молодших школярів, дослідження їх цілеспрямованості, психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах, індуктивно-дедуктичні засади методу активного соціально-психологічного навчання.

Рассмотрены вопросы ассоциативного эксперимента в исследовании психосемантических структур гражданского сознания студенческой молодежи. Освещены психологические предпосылки восприятия социальных детерминаций студентами педагогических университетов. Проанализированы особенности коммуникативной толерантности преподавателей ВУЗ. Определены социально-психологические особенности адиктивного поведения молодежи. Раскрыты социо-психологический аспект формирования личности и культуры потребления продукции СМИ, аспекты социализации одаренных младших школьников, исследования их целенаправленности, психологические основы организации обучения иностранному языку в дошкольных учебных заведениях, индуктивно-дедуктические основы метода активного социально-психологического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2 + Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Актуальні проблеми психології / ред.: С. Д. Максименко. - К. : "Нора-Друк", 2001. - 296 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 21). - укp.

Проаналізовано сучасний стан розвитку української генетичної психології. Висвітлено проблеми герменевтики у контексті психотерапії, провідні методологічні конструкти сучасної психології та перспективи їх подальшого розвитку, соціокультурні детермінанти розвитку особистості. Особливу увагу приділено становленню управлінського професіоналізму, профілактиці та розв'язанню управлінських конфліктів. Розглянуто деякі аспекти формування психологічної компетентності студентів у процесі вивчення курсу психології. Охарактеризовано розвиток пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку, запропоновано технології тренування та розвитку вищих психічних функцій старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми сучасної української психології : До 60-річчя від дня народження академіка С.Д.Максименка / ред.: Н. В. Чепелєва. - К., 2002. - 350 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 22). - укp.

Розкрито роль експериментально-генетичного (експериментально-модельного) методу стосовно проблем розвитку особистості в процесі навчання та виховання. Обгрунтовано необхідність застосування даного методу в проектуванні психологічних новоутворень відповідно до завдань педагогічної практики, розкрито високу евристичну цінність генетико-модельного методу для роз'язання актуальних проблем школи та вищих навчальних закладів. У контексті висвітлення наукового доробку С.Д.Максименка - відомого вченого в Україні та за її межами, а також його вкладу в процес розвитку психологічної науки, визначено найбільш характерні риси його особистості. Запропоновано систему інформаційного забезпечення психологічної науки та практики, охарактеризовано потенціал індивідуального буття людини, а також різні аспекти психологічної герменевтики.

Раскрыта роль экспериментально-генетического (экспериментально-модельного) метода относительно проблем развития личности в процессе обучения и воспитания. Обоснована необходимость использования данного метода в проектировании психологических новообразований относительно заданий педагогической практики, раскрыта высокая эвристическая ценность генетико-модельного метода для решения актуальных проблем школы и высших учебных заведений. В контексте освещения научного наследия С.Д.Максименка - известного в Украине и за рубежом ученого, а также его вклада в процесс развития психологической науки, определены наиболее характерные черты его личности. Предложена система информационного обеспечения психологической науки и практики, охарактеризован потенциал индивидуального бытия человека, а также различные аспекты психологической герменевтики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми сучасної української психології / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2003. - 436 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 23). - укp.

Висвітлено фізіологічні можливості людини каріометричним методом функціональної генетики. Проаналізовано психологічні механізми управління навчанням учнів за умов застосування гіпертекстових систем. Описано психічні та фізіологічні функції в онтогенезі учня. Розглянуто питання періодизації психічного розвитку дитини в історії вітчизняної психології кінця ХІХ - початку ХХІ ст., особистості дошкільника в інноваційних системах виховання, комунікативної культури школярів підліткового віку. Розкрито психологічні аспекти девіантної поведінки неповнолітніх.

Освещены физиологические возможности человека кариометрическим методом функциональной генетики. Проанализированы психологические механизмы управления обучением учеников в условиях применения гипертекстовых систем. Описаны психические и физиологические функции в онтогенезе ученика. Рассмотрены вопросы периодизации психического развития ребенка в истории отечественной психологии конца ХІХ - начала ХХІ ст., личности дошкольника в инновационных системах воспитания, коммуникативной культуры школьников подросткового возраста. Раскрыты психологические аспекты девиантного поведения несовершеннолетних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ч314я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 26, т. 5 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Главник, 2005. - 351 с. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти саморозвитку педагогів за умов неперервної освіти. Розглянуто питання про психодіагностику готовності особистості до управлінської діяльності в системі освіти. Розкрито психолого-педагогічні основи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Визначено ціннісно-смисловий компонент психологічної культури особистості студентів гуманітарних ВНЗ. Проаналізовано особливості становлення особистості дитини як фактор розвитку її соціальної та інтелектуальної активності.

Освещены психологические аспекты саморазвития педагогов в условиях непрерывного образования. Рассмотрен вопрос о психодиагностике готовности личности к управленческой деятельности в системе образования. Раскрыты психолого-педагогические основы формирования национальной гуманитарно-технической элиты. Определен ценностно-смысловой компонент психологической культуры личности студентов гуманитарных ВУЗ. Проанализированы особенности становления личности ребенка как фактор развития его социальной и интеллектуальной активности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 32 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2007. - 517 с. - укp.

Розглянуто питання культурно-феноменологічного конструювання індивідуалізації особистості. Проаналізовано вплив комп'ютерних ігор на розвиток особистості. Визначено психологічні передумови розвитку моральної самосвідомості у молодшому шкільному віці. Висвітлено особливості розвитку особистості у ранньому юнацькому віці за умов формування суб'єкта учбової діяльності у системі розвивального навчання. Розкрито психолого-педагогічні основи профілактики правопорушень за допомогою залучення підлітків до різноманітних інтерактивних форм роботи.

Рассмотрены вопросы культурно-феноменологического конструирования индивидуализации личности. Проанализировано влияние компьютерных игр на развитие личности. Определены психологические предпосылки развития морального самосознания в младшем школьном возрасте. Освещены особенности развития личности в раннем юношеском возрасте в условиях формирования субъекта учебной деятельности в системе развивающего обучения. Раскрыты психолого-педагогические основы профилактики правонарушений с помощью привлечения подростков к разнообразным интерактивным формам работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 33 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2007. - 473 с. - укp.

Проаналізовано психологічні особливості співвідношення емоційних та когнітивних процесів у молодших школярів, формування духовних цінностей гімназистів як чинники розвитку особистості. Визначено вплив соціально-психологічного тренінгу на розвиток особистості, міжособистісних взаємин та спілкування на динаміку інтелектуальної активності. Наведено психологічну характеристику адикції як типу девіантної поведінки особистості. Розглянуто питання професійного становлення особистості на сучасному етапі розвитку суспільства.

Проанализированы психологические особенности соотношения эмоциональных и когнитивных процессов у младших школьников, формирования духовных ценностей гимназистов как факторы развития личности. Определены влияние социально-психологического тренинга на развитие личности, межличностных взаимоотношений и общения на динамику интеллектуальной активности. Приведена психологическая характеристика адикции как типа девиантного поведения личности. Рассмотрены вопросы профессионального становления личности на современном этапе развития общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 34 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2007. - 419 с. - укp.

Висвітлено історію вивчення, сучасний стан та актуальність проблеми емоцій і емоційності у психологічній науці. Розкрито психологічні аспекти самоорганізації цілісної особистості. Проведено психологічний аналіз механізмів формування морального образу "Я" старшокласників. Визначено роль самооцінки та рефлексії як базової основи в процесі саморегуляції підлітків. Описано психологічні особливості генези негативних психічних станів школярів, механізми їх адаптації до навчання.

Освещены история изучения, современное состояние и актуальность эмоций и эмоциональности в психологической науке. Раскрыты психологические аспекты самоорганизации целостной личности. Проведен психологический анализ механизмов формирования морального образа "Я" старшеклассников. Определена роль самооценки и рефлексии как базовой основы в процессе саморегуляции подростков. Описаны психологические особенности генезиса отрицательных психических состояний школьников, механизмы их адаптации к обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 35 / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2007. - 631 с. - укp.

Визначено генетичні чинники розвитку логічної класифікації в молодших школярів, успішної соціалізації обдарованих дітей. Проаналізовано особливості генези образу "я" у період репрезентації інтелекту людини, психологічні особливості становлення, розвитку та прояву обдарованості. Розглянуто питання гендерного виховання підлітків у сучасному освітньому просторі. Наведено психолого-педагогічні рекомендації щодо формування мотивації навчання неповнолітніх. Вивчено вплив комунікативної культури психолога на прийняття педагогічних рішень.

Определены генетические факторы развития логической классификации у младших школьников, успешной социализации одаренных детей. Проанализированы особенности генезиса образа "я" в период репрезентации интеллекта человека, психологические особенности становления, развития и проявления одаренности. Рассмотрены вопросы гендерного воспитания подростков в современном образовательном пространстве. Приведены психолого-педагогические рекомендации по формированию мотивации обучения несовершеннолетних. Изучено влияние коммуникативной культуры психолога на принятие педагогических решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського