Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 562
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: А. Б. Чистякова; Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти. - Х. : Константа, 2006. - 316 с. - рус.

Висвітлено основи модульного навчання російської мови іноземних студентів у ВНЗ України. Проаналізовано шляхи реалізації комунікативного підходу під час навчання дипломованих спеціалістів іншомовному спілкуванню. Розглянуто питання адаптації довузівської підготовки іноземців до вимог Болонського процесу, навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсів. Розкрито роль комп'ютерних технологій за умов дистанційного навчання англійської мови.

Освещены основы модульного обучения русскому языку иностранных студентов в ВУЗ Украины. Проанализированы пути реализации коммуникативного подхода в период обучения дипломированных специалистов иноязычному общению. Рассмотрены вопросы адаптации довузовской подготовки иностранцев к требованиям Болонского процесса, обучения деловому английскому языку с использованием Интернет-ресурсов. Раскрыта роль компьютерных технологий в условиях дистанционного обучения английскому языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-9я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : Зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: А. Б. Чистякова; Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти. - Х. : Константа, 2007. - 287 с. - рус.

Проаналізовано шляхи формування термінологічного словника-мінімуму з англійської мови студентів технічного ВНЗ в процесі навчання професійно-орієнтованого читання. Наведено результати діагностичного тестування з англійської мови студентів першого курсу даного ВНЗ. Висвітлено психолого-педагогічні особливості засвоєння української наукової термінології російськомовними студентами-економістами східної України. Розкрито теоретичні засади навчання діалогічного мовлення іноземних студентів, розглянуто питання формування їх міжкультурної компетенції за умов короткострокового навчання.

Проанализированы пути формирования терминологического словаря-минимума по английскому языку студентов технического ВУЗ в процессе обучения профессионально-ориентированному чтению. Приведены результаты диагностического тестирования по английскому языку студентов первого курса данного ВУЗ. Освещены психолого-педагогические особенности усвоения украинской научной терминологии русскоязычными студентами-экономистами восточной Украины. Раскрыты теоретические основы обучения диалогической речи иностранных студентов, рассмотрены вопросы формирования их межкультурной компетенции в условиях краткосрочного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-9я54(4Укр)9 + Ю940.322.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр. Вип. 12 / ред.: А. Б. Чистякова; Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти. - Х., 2008. - 279 с. - рус.

Наведено критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь продукування презентації англійською мовою студентами економічних спеціальностей. Розглянуто питання комунікативного підходу до навчання іноземних мов. Висвітлено проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів. Визначено професійно-комунікативну спрямованість навчання української мови як іноземної у медичних ВНЗ за кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

Приведены критерии оценки уровня сформированности навыков и умений продуктирования презентации на английском языке студентами экономических специальностей. Рассмотрены вопросы коммуникативного подхода к обучению иностранным языкам. Освещены проблемы преподавания украинского языка разным категориям иностранных студентов. Определена профессионально-коммуникативная направленность обучения украинскому языку как иностранному в медицинских ВУЗ по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр. Вип. 13 / ред.: Л. М. Черноватий; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Центр міжнар. освіти. - Х., 2008. - 118 с. - рус.

Висвітлено методичні передумови використання тестів для контролю рівня засвоєння української фахової термінології російськомовними студентами-економістами східної України. Проаналізовано роль і місце сучасних методик у вивченні англійської мови в курсі дистанційного навчання. Розглянуто питання саморегуляції навчальної діяльності студентів у контексті індивідуалізації самостійної роботи з іноземної мови, інтегрування змістової й організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів, визначено компоненти їх полікультурної компетентності. Описано особливості формування творчого потенціалу учителів іноземних мов на практичних заняттях з розвитку лексичних навичок засобами професійно-спрямованого навчання.

Освещены методические предпосылки использования тестов для контроля уровня освоения украинской профессиональной терминологии русскоязычными студентами-экономистами восточной Украины. Проанализированы роль и место современных методик в изучении английского языка в курсе дистанционного обучения. Рассмотрены вопросы саморегуляции учебной деятельности студентов в контексте индивидуализации самостоятельной работы по иностранному языку, интегрирования содержательной и организационной составляющих обучения в модульной программе по украинскому языку для иностранных студентов-нефилологов, определены компоненты их поликультурной компетентности. Описаны особенности формирования творческого потенциала учителей иностранных языков на практических занятиях по развитию лексических навыков средствами профессионально-направленного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр. Вип. 14 / ред.: Л. М. Черноватий; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Центр міжнар. освіти. - Х., 2009. - 275 с. - рус.

Розглянуто модульну програму з російської мови для іноземних студентів-нефілологів. Описано структуру навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків. Проаналізовано мовнокраїнознавчий словник власних назв української мови як різновид навчальної лексикографії, художній переклад як фактор інтеграції української мови в освітньо-естетичний простір, лінгвістичну базу методики викладання словотвору української мови як іноземної. Висвітлено проблеми навчання ефективного спілкування іноземною мовою. Розкрито психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання в системі ВНЗ, психолінгвістичний аспект дослідження навчального тексту для іншомовної аудиторії. Розглянуто питання використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови економістам. Наведено методичні рекомендації з використання автентичної відеофонограми для навчання юристів усного професійно спрямованого англомовного спілкування. Викладено дискурсивну основу навчання іноземних мов та визначено її роль у формуванні комунікативної компетенції.

Рассмотрена модульная программа по русскому языку для иностранных студентов-нефилологов. Описана структура учебного комплекса по русскому языку для иностранных студентов-медиков. Проанализированы языковострановедческий словарь собственных названий украинского языка как разновидность учебной лексикографии, художественный перевод как фактор интеграции украинского языка в образовательно-эстетическое пространство, лингвистическая база методики преподавания словообразования украинского языка как иностранного. Освещены проблемы обучения эффективного общения на иностранном языке. Раскрыты психолого-педагогические аспекты личностно-ориентированного обучения в системе ВУЗ, психолингвистический аспект исследования учебного текста для иноязычной аудитории. Рассмотрены вопросы использования информационно-коммуникационных технологий в проектной методике преподавания иностранного языка экономистам. Приведены методические рекомендации по использованию автентичной видеофонограммы для обучения юристов устному профессионально направленному англоязычному общению. Изложена дискурсивная основа обучения иностранных языков и определена её роль в формировании коммуникативной компетенции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зіноватна О. М. 
Академічні та професійні програми підготовки магістрів з іноземних мов в університетах США / О. М. Зіноватна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 54-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості магістерських програм з іноземних мов в університетах США. Порівнюються програми підготовки магістрів академічного (дослідницького) та професійного спрямування, аналізуються варіанти кульмінаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.1(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Секрет І. В. 
Аналіз вітчизняних концепцій вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти / І. В. Секрет // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 116-124. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено основні підходи до розробки дистанційних навчальних курсів з іноземних мов, вивчено досвід їх впровадження, виокремлено основні напрями вітчизняних досліджень у галузі викладання іноземних мов дистанційно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тарнопольський О. Б. 
Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ / О. Б. Тарнопольський, З. М. Корнєва // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 231-239. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто багатокомпонентності професійної англомовної комунікативної компетенції, що підлягає формуванню у студентів немовних ВНЗ, які вивчають англійську мову для спеціальних цілей. Зроблено висновок, що навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних вишах повинно бути аспектним і фокусуватися на чотирьох аспектах: лінгвістичному, соціолінгвістичному, психологічному і предметному. Розкрито практичні наслідки запропонованого підходу для розробки підручників з англійської мови для немовних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Валит Е. С. 
Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ши Хуншэн // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 33-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложено активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями - бинарный урок, проводимый двумя преподавателями - носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обоснована необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета "Литература", что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Винник О. П. 
Вивчення лексико-семантичного способу термінотворення у вищому навчальному закладі (на прикладі економічної, радіотехнічної та комп'ютерної термінологій) / О. П. Винник // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 59-65. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто науково-методичні підходи у вивченні лексико-семантичного способу творення термінів у немовному вищому навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лагута Т. М. 
Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 137-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів і синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної, а також закріплення та актуалізацію туристичної лексики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-916.334:Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романова О. О. 
Вивчення української мови як іноземної (тестовий контроль мовної компетенції) / О. О. Романова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 207-213. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Дано деякі теоретичні відомості про тести. Проаналізовано проблеми створення тестових завдань для перевірки мовної компетенції та шляхи підвищення ефективності тестування. Розглянуто види тестових завдань для іноземців. Запропоновано практичний матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лисенко Н. О. 
Вивчення фразеологічних одиниць як засіб засвоєння іноземними студентами української бази комунікантів / Н. О. Лисенко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 15. - С. 95-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено фразеологічні одиниці на заняттях з української мови для іноземних студентів на початковому етапі навчання. Доведено доцільність вивчення українських фразеологічних одиниць - носіїв специфічних рис української ментальності - як допоміжного засобу успішної адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Котова А. В. 
Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови / А. В. Котова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 109-116. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв'язок із життям тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тростинська О. М. 
Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи / О. М. Тростинська, І. В. Петров // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 239-248. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Скляренко О. А. 
Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу / О. А. Скляренко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 19. - С. 121-128. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-916

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іщук Н. Ю. 
Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам / Н. Ю. Іщук // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 95-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні можливості використання інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ) у проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам. Визначено, що синтез методу проектів та ІТКТ дозволяє застосовувати широкий спектр проблемних, дослідницьких і пошукових способів, орієнтованих на реальний практичний результат, значущий для студента, що, у свою чергу, сприяє підвищенню навчальної мотивації та пізнавальної активності студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шовковий В. М. 
Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 277-285. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано принципи відбору давньогрецьких оригінальних текстів для навчання студентів спеціальності "класичні мови". Відібрано автентичні тексти та проведено їх розподіл за роками навчання з урахуванням готовності учнів до читання та інтерпретації цих текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш145.1-913.33 + Ш5(0)33 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Понікаровська С. В. 
Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 181-187. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто емоційний фактор як засіб підвищення мотивації, здолання психологічних бар'єрів та створення умов для вільного зацікавленого спілкування на занятті. Проаналізовано емоційно-чуттєве забезпечення заняття як важливий крок до підвищення якості навчання, а позитивні емоції - як засіб стимуляції пізнавальної діяльності й активізації інтелектуальних сил студентів, що призводить до продуктивності та ефективності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю935.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Божко Н. М. 
Глобалізація і концепція / Н. М. Божко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 15. - С. 15-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні процеси глобалізації, пов'язані з ними масштабні міграції населення та створення нових підходів до вирішення глобальних проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0)64-25 + А7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського