Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сторчак В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сторчак В. Г. 
Інформаційна технологія автоматизації обробки параметрів геоінформаційних систем з геометричними мережами : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Г. Сторчак; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2011. - 19 c. - укp.

Запропоновано нову структуру моделі бази знань про шари геоінформаційної системи (ГІС) з геометричною мережею, яка дозволяє врахувати мультиплікативні та адитивні складові математичного опису взаємовпливу між параметрами різних елементів ГІС. Вперше розроблено інформаційну технологію автоматизації обробки параметрів ГІС з геометричними мережами, засновану на декомпозиції елементів її шарів за критерієм впливу на інтегральні показники мережі та формалізації у базі знань можливих взаємовпливів між параметрами цих елементів поліномом I-го порядку. Дістав подальшого розвитку підхід щодо автоматизованої ідентифікації параметрів і структури математичних моделей процесів у геометричних мережах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1,0 в641.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мокін В. Б. 
Оптимізація параметрів геоінформаційних моделей об'єктів світлофорного регулювання дорожнього руху міста / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак, О. В. Гавенко, І. В. Олександров - (Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Інф-ка, кібернетика та обчисл. техніка). - 2011. - Вип. 14. - С. 319-324. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Удосконалено метод глобальної оптимізації параметрів геоінформаційних моделей об'єктів світлофорного регулювання дорожнього руху міста, який дозволяє здійснити координацію роботи світлофорних об'єктів, що дозволить збільшити середню швидкість руху транспортних засобів, а також зменшити тривалість їх простою перед світлофорами. Розроблено та апробовано у м. Вінниця програмне забезпечення для розрахунку та оптимізації параметрів світлофорних об'єктів з використанням запропонованого методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мокін В. Б. 
Інформаційні технології автоматизації обробки параметрів геоінформаційних систем з геометричними мережами : монографія / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак, Є. М. Крижановський, О. В. Гавенко, В. Ю. Балачук; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 193 c. - Бібліогр.: с. 174-182 - укp.

Проведено огляд методів і технології обробки параметрів геометричних мереж. Описано розробку інформаційних моделей та методів формалізації даних про елементи геометричних мереж у геоінформаційних системах (ГІС). Подано розробку геоінформаційної технології обробки параметрів шарів геометричних мереж у ГІС. Наведено практичне апробування запропонованої технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1 в641.8 + З970.41 + О808.5 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мокін Б. І. 
Розробка розкладу руху електротранспорту / Б. І. Мокін, М. П. Розводюк, В. Г. Сторчак // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2005. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Вирішено перше питання задачі створення програмного продукту для проектування розкладу руху електротранспорту. Розроблено узагальнену модель функціонування електротранспорту на базі запропонованого принципу побудови його розкладу руху. Використовуючи одержані результати, побудовано алгоритм функціонування розкладу руху електротранспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.023

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мокін В. Б. 
Інформаційна технологія автоматизації обробки параметрів геоінформаційних систем з геометричними мережами / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2010. - № 5. - С. 79-82. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему оптимізації параметрів геоінформаційних систем із геометричними мережами. Запропоновано нову структуру моделі бази знань про шари геоінформаційної системи з геометричною мережею, яка відрізняється від існуючих, урахуванням мультиплікативних та адитивних складових математичного опису взаємовпливу між параметрами різних елементів ГІС. Вперше розроблено інформаційну технологію автоматизованої побудови геоінформаційої моделі геометричної мережі з урахуванням усіх можливих варіантів мультиплікативних та адитивних складових математичного опису взаємовпливу між параметрами шарів ГІС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мокін В. Б. 
Концепція створення геоінформаційної системи підтримки прийняття рішень для управління транспортною мережею міста / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 2. - С. 78-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми та методи управління транспортними потоками у місті. Охарактеризовано типові закономірності у розподілі завантаженості вулично-дорожньої мережі у різні часи доби, днів тижня, пори року. Проаналізовано відомі геоінформаційні технології для управління транспортною мережею міста (ТММ). Розроблено концепцію створення геоінформаційної системи підтримки прийняття рішень для оптимального управління ТММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мокін В. Б. 
Метод ідентифікації параметрів моделі інтенсивності руху автомобілів біля супермаркета як центра тяжіння автотранспорту міста / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак, О. В. Гавенко, І. О. Медведєв // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 1. - С. 124-128. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано метод моделювання та модель інтенсивності руху транспортних потоків біля супермаркетів як центрів тяжіння автотранспорту міста. Запропонований метод дозволяє передбачити та оцінити додаткове транспортне навантаження, яке виникає через роботу супермаркетів. Проведено серію спостережень, які підтвердили працездатність запропонованого методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01 + О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського