Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70520$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. Вип. 2 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 326 с. - рус.

Розглянуто питання застосування засобів нових інформаційних технологій навчання у шкільній та вузівській практиці під час вивчення алгебри, геометрії, хімії. Проаналізовано окремі програмні засоби навчального призначення, проблеми становлення методичних систем навчання інформатики в школі та педагогічному вузі. Висвітлено можливості та шляхи використання сучасних автоматизованих систем контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826я54(4УКР) + Ч311.253я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 287 с. - укp.

Викладено концепцію шкільної освіти з інформатики, методи пошуку інформації у глобальній мережі Інтернет, деякі властивості імовірнісних моделей стохастичних експериментів. Проаналізовано вплив комп'ютерно-орієнтованого навчання на формування психіки молодших школярів. Розкрито методичні аспекти пропедевтики використання інформаційних технологій на уроках планіметрії для розвитку просторового мислення учнів. Висвітлено методику навчання пошуку інформації під час вивчення операційної системи та текстового редактора. Наведено вимоги до автоматизованої системи контролю знань. Досліджено вплив нових інформаційних технологій на активізацію навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Розглянуто умови й етапи впровадження нових інформаційних технологій у процес навчання інформатики у вищих навчальних закладах. Висвітлено загальні закономірності комп'ютерно-орієнтованих навчальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я54(4Укр)3 + З970р(4Укр)21

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 334 с. - укp.

Висвітлено елементи теорії міри в структурі професійних знань учителя математики. Проаналізовано математичні пакети як засіб формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики. Охарактеризовано напрямки використання сучасних мережевих інформаційних технологій у навчанні. Описано методи оцінювання семантично різнорідної відповіді у системі комп'ютерного тестування знань. Розглянуто питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Особливу увагу приділено можливостям новітніх інформаційних технологій у підготовці педагогічних кадрів.

Освещены элементы теории меры в структуре профессиональных знаний учителя математики. Проанализированы математические пакеты как средство формирования мотивов учебно-познавательной деятельности учеников при обучении математики. Охарактеризован гуманитарный потенциал использования современных сетевых информационных технологий в обучении. Описаны методы оценивания семантически разнородного ответа в системе компьютерного тестирования знаний. Рассмотрены вопросы общих критериев оценивания уровня сформированности базовых понятий школьного курса физики. Особое внимание уделено возможностям новейших информационных технологий в подготовке педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + В1р(4УКР)2-366я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 291 с. - укp.

Розглянуто інформаційні технології у навчальному процесі та організаційно-розпорядчій діяльності вищого навчального закладу. Проаналізовано вплив нових інформаційних технологій навчання на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів. Висвітлено методичні аспекти організації синхронного спілкування в дистанційному навчанні. Наведено методичні рекомендації щодо організації практичних робіт з інформатики за умов впровадження модульно-символьної технології. Описано особливості використання інформаційних можливостей мережі Internet учнями старших класів, формування і розвитку прийомів розумової діяльності на уроках інформатики. Висвітлено методичні особливості навчання розв'язування задач на знаходження екстремумів фізичних параметрів, проблеми створення та застосування комп'ютерних тестів для діагностики знань майбутніх учителів початкової школи.

Рассмотрены информационные технологии в учебном процессе и организационно-распорядительной деятельности высшего учебного заведения. Проанализировано влияние новых информационных технологий обучения на активизацию учебно-познавательной деятельности студентов. Освещены методические аспекты организации синхронного общения в дистанционном обучении. Приведены методические рекомендации по организации практических работ по информатике в условиях внедрения модульно-символьной технологии. Описаны особенности использования информационных возможностей сети Internet учениками старших классов, формирования и развития приемов умственной деятельности на уроках информатики. Освещены методические особенности обучения решения задач на выявление экстремумов физических параметров, проблемы создания и применения компьютерных тестов для диагностики знаний будущих учеников начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970ря54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 262 с. - укp.

Описано педагогічний потенціал комп'ютерно-орієнтованих систем навчання математики, типологічні ознаки учбових рівнів у межах компонентно-орієнтованого підходу у ВНЗ. Викладено концепцію програмної системи підтримки математичної діяльності, функціональний підхід до створення комп'ютерного підручника. Розкрито особливості використання комп'ютерних мереж у процесі навчання інформатики в загальноосвітній школі. Проаналізовано досвід і проблеми навчання інформатики у технічному ВНЗ, програмне забезпечення підтримки вивчення гіпертекстових технологій, процес використання Інтернету як додаткового засобу навчання для підготовки викладачів інформатики. Висвітлено методи навчально-педагогічної діяльності учителя щодо спрямування роботи учнів під час використання інформаційних технологій навчання, особистісно орієнтовану систему навчання основ інформаційних технологій для підготовки учителів іноземних мов, шляхи застосування інформаційно-аналітичної системи у навчальному процесі.

Описаны педагогический потенциал компьютерно-ориентированных систем обучения математики, типологические свойства уровней обучения студентов в пределах компонентно-ориентированного подхода. Изложены концепция программной системы поддержки математической деятельности, функциональный подход к созданию компьютерного учебника. Раскрыты особенности использования компьютерных сетей в процессе обучения информатики в общеобразовательной школе. Проанализированы опыт и проблемы обучения информатики в техническом ВУЗ, программное обеспечение поддержки изучения гипертекстовых технологий, процесс использования Интернета как дополнительного средства обучения при подготовке преподавателей информатики. Освещены методы учебно-педагогической деятельности учителя по направлению работы учеников при использовании информационных технологий обучения, личностно ориентированная система обучения основ информационных технологий во время подготовки учителей иностранных языков, пути применения информационно-аналитической системы в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського