Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>K=РR<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дмитришин Ю. А. 
Застосування "брудних технологій" у політичній рекламі під час виборчої кампанії 2006 р. / Ю. А. Дмитришин // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Політ. науки. - 2007. - Т. 69. - С. 65-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено поняття "політична реклама", "брудні технології", "чорний РR", що часом сприймаються як тотожні одне одному, а також характеристику особливостей застосування "брудних технологій" у виборчій кампанії 2006 р. в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф3(4УКР)68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Політ.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курбан О. В. 
Діагностика та моделювання РR-процесів : монографія / О. В. Курбан; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2012. - 157 c. - Бібліогр.: 215 назв - укp.

Проаналізовано методологічні, методичні та практичні аспекти вивчення сучасних соціальних комунікаційних процесів на підставі застосування кількісних методів. Запропоновано робочу модель сучасної сфери зв'язків із громадськістю, методологічною основою якої є базові векторні принципи теорій соціальних технологій і соціальних комунікацій, що доповнюються окремими положеннями комунікативістики, соціології, філософії, культурології та прикладних систем підтримки прийняття управлінських рішень. Розроблено системи кількісної діагностики та моделювання PR-процесів, які розкривають нові напрями оптимізації управлінських рішень і комунікаційних процесів у сфері зв'язків із громадськістю. Висвітлено роль корпоративного комунікаційного аудиту в системі сучасних PR-процесів. Увагу приділено методиці оцінювання вартості публічних активів, процедурним аспектам моделювання PR-процесів на макро- та мікрорівні, моделюванню та реалізації соціальних мережевих структур за технологією Networking. Розглянуто питання соціального брендування.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стоцький В. В. 
Комунікативні технології у політичному дискурсі ЗМІ в Україні : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / В. В. Стоцький; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 16 c. - укp.

Визначено роль політичної пропаганди, реклами та РR у політичному дискурсі, яка полягає у наданні можливості політичним акторам репрезентувати своє розуміння головних проблем і шляхів їх вирішення, створенні та підтримки простору демократичного діалогу між владою та громадянами за посередництвом ЗМІ. Обгрунтовано необхідність використання комплексних заходів із використанням комунікативних технологій. Розкрито роль ЗМІ у формуванні політичного дискурсу, визначено фактори, які впливають на даний процес. Показано, що сьогодні комунікативні технології у сфері взаємовідносин гілок влади у посттоталітарній Україні використовуються з метою посилення конфронтації, боротьби за повноваження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч62 в05 + Ф3(4УКР)12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кочубей Л. О. 
PR у політичній сфері : підруч. для студ. ВНЗ / Л. О. Кочубей; НАН України , Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І. Ф. Кураса. - К. : ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2013. - 468 c. - Бібліогр.: с. 453-468 - укp.

Розглянуто ключові напрями з розвитку та вивчення РR у політичній сфері, починаючи від основних засад РR у політичній сфері. Висвітлено принципи та етичні норми РR-діяльності, зокрема практику РR -діяльності у політичній сфері. Розглянуто такі важливі питання, як інструментарій РR , медіа-планування, політична реклама, Інтернет у політичній комунікації тощо. Зауважено, що дослідження оволодіння теорією і практикою політичного ринку, підготовки та проведення політичних виборів, розробки іміджу політичних лідерів (партій), впровадження ефективних (і водночас етичних) РR -технологій - важлива складова підготовки фахівця з реклами та зв'язків із громадськістю. Описаний матеріал може надати допомогу студентам під час вивчення курсів "Політичні технології виборчих кампаній", "РR у політичній сфері", "Політологія". Підкреслено, що в Україні, яка йде складним шляхом від тоталітаризму до демократії, необхідно докласти зусиль для утвердження громадянського суспільства, верховенства права, свідомої участі громадян у політичному житті, особливо — молодого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 я73-1 + Ч62 в05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Березенко В. В. 
PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / В. В. Березенко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Акад. укр. преси : Центр вільної преси, 2013. - 360 c. - Бібліогр.: с. 311-360 - укp.

Встановлено історичні закономірності розвитку зв'язків з громадськістю в контексті соціально-економічних і політичних трансформацій українського суспільства кінця XX - початку XXI ст. Визначено загальні закономірності та специфіку функціонування феномену РR як теоретичної та практичної діяльності у сфері соціальних комунікацій в Україні. Розглянуто історичні умови становлення в нашій країні наукового знання про РR і виділено чотири етапи у розвитку української науки про зв'язки з громадськістю, кожен з яких характеризується якісною зміною в структурі досліджень. Показано вплив на розвиток науки про РR чинників політичної, економічної та соціальної ситуації в країні. Доведено, що наука про зв'язки з громадськістю в Україні переживає процес інституалізації: формуються інституційні майданчики наукового дискурсу, здійснюється підготовка наукових кадрів, відбувається консолідація наукового співтовариства; інституалізація сприяє закріпленню за наукою про РR статусу самостійної наукової дисципліни в межах науки про соціальні комунікації. Виявлено проблеми ідентифікації та структури науки про зв'язки з громадськістю як самостійної галузі соціально-гуманітарного наукового пізнання. Охарактеризовано особливості формування предметного поля української науки про РR.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Денисюк Л. 
Проблеми методичного менеджменту та шляхи їх розв'язання в гімназії / Л. Денисюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 70-73. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Акцентовано увагу на "паблік-рілейшн"(РR) як цілеспрямованому впливі на учасників педагогічного процесу особистим прикладом керівного складу. Розглянуто методи та прийоми, які використовуються у Золотоніській гімназії Черкаської області для досягнення мети одного з напрямів PR, а саме, створення здорової моральної та ділової атмосфери. Розкрито особливості застосування методів: скорочення дистанції, етика лідерства (9 правил), мінімізація конфліктності, головне правило лідера, етичні основи PR, які включають 9 правил ефективного спілкування, інноваційні форми методичної роботи. Обговорено завдання ресурсного центру - структурної одиниці методичного центру гімназії. Наведено рекомендації щодо організації нестандартної форми методичної роботи - дослідження у фокусних групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ступницький О. І. 
Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності / О. І. Ступницький // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 9. - С. 77-85. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано практику використання інструментарію РR (public relations - ПР) у сфері інноваційної та інвестиційної діяльності, його відповідність принципам корпоративного управління ПР-діяльністю, особливостям впровадження міжнародно визнаних моделей діяльності ПР-компаній у інноваційно-інвестиційній галузі економіки. Запропоновано критеріальний підхід до визначення впливу ПР-технологій, ПР-інструментарію і ПР-методик на процес стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності та розробку інноваційних проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-212.1 + У9(4УКР)0-56-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Деревянко Е. Г. 
Бизнес-процесс "управления репутацией" предприятий пищевой промышленности / Е. Г. Деревянко // Пробл. економіки. - 2014. - № 1. - С. 223-229. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрено развитие методической базы репутационного менеджмента, направленное на формализацию теоретических положений, и объяснение, как именно организовать репутационный менеджмент на предприятиях пищевой промышленности. Доказана перспективность использования концепции менеджмента бизнес-процессов (Business Process Management) в управлении репутацией. На основе построения диаграммы окружения бизнес-процесса "Управление репутацией" наглядно показаны его ключевые участники (поставщики и клиенты бизнес-процесса), определено их место в формировании репутации предприятия. Также в результате исследования доказано, что репутационный менеджмент необходимо считать бизнес-процессом высшего уровня управления. Построение потоковой структуры бизнес-процесса "Управление репутацией" позволило раскрыть логику взаимосвязи входов и выходов в рамках выделенных основных этапов бизнес-процесса: оценки текущего состояния репутации, сбора информации о стейкхолдерах, определения целей РR-стратегии, разработки РR-стратегии, планирования необходимых ресурсов, реализации РR-стратегии, оценки эффективности и мониторинга процесса. Предложены потоковая, функциональная и организационная структуры бизнес-процесса "Управление репутацией" для предприятий пищевой промышленности. При этом обоснование сначала функциональной, а затем организационной структур бизнес-процесса "Управление репутацией" дает возможность распределить функции репутационного менеджмента между конкретными исполнителями, установить ответственность за каждый этап бизнес-процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Березенко В. В. 
Наукове осмислення феномену PR як соціальнокомунікаційної діяльності в Україні : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Березенко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 32 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічний простір сучасної науки про PR, показано особливості його формування. Преведено аналіз українських досліджень РR і як виду соціальнокомунікаційної практики, і як наукової галузі та визначено форму організації наукового знання про зазначений феномен. Охарактеризовано комунікаційну сутність феномену паблік рилейшнз. Виявлено основні підходи та сутність теоретико-методологічного осмислення сучасних наукових дискурсів про феномен РR. Охарактеризовано процеси інституалізації зв'язків з громадськістю в Україні. Визначено етапи розвитку української науки про РR і генезу найбільш авторитетних РR-досліджень, виявлено чинники, що визначили її шляхи розвитку. Проаналізовано причини та умови формування науки про паблік рилейшнз, визначено її структуру та поняттєво-категоріальний апарат. Виявлено характерні риси проблемного поля української науки про зв'язки з громадськістю та найперспективніші напрями вивчення феномену РR як практичної та теоретичної сфери соціальнокомунікаційної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шубін С. П. 
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / С. П. Шубін; Харк. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Х., 2012. - 39 c. - укp.

Проведено всебічне, цілісне розкриття сутності дослідницько-аналітичних, прогностичних, контрольно-управлінських механізмів політичного маркетингу й обгрунтовано, на теоретико-методологічному рівні, необхідність їх впровадження в практику державного управління України. Висвітлено теоретичні засади та методологія впровадження політичних маркетингових механізмів дослідження, запропоновано ефективні методи та технології механізму прикладного політичного маркетингового аналізу, розроблено концепцію моделі політичної маркетингової стратегії конкурентного політичного позиціювання. Проаналізовано особливості механізму державного впливу на соціально-політичні процеси та відносини в Україні за допомогою політичного маркетингового інструментарію: політичної реклами, політичного РR, прямого або інтерактивного маркетингу. З'ясовано можливості інтегрованих політичних маркетингових комунікацій. Досліджено маркетингові механізми та технології регулювання соціально-політичних відносин і процесів суспільного розвитку в системі державного управління України, а також вказано методологічні особливості вирішення проблемних питань у стосунках між владою та недержавними суспільними інститутами: політичними партіями, опозицією, громадянським суспільством тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 + Ф3(4УКР)123

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зубарєва М. А. 
Антикризові PR-комунікації в газорозподільній галузі : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / М. А. Зубарєва; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 16 c. - укp.

Розроблено антикризові РR-комунікації у газорозподільній галузі України: створення постійних інформаційних приводів, маніпуляції інформацією через ЗМІ та технології "глибинного інтерв'ю" для нейтралізації негативної громадської думки, взаємодія з органами нагляду. Виділено перспективні й ефективні комунікаційні методи, визначено тенденції їх використання, що підтверджено практичним впровадженням. Розглянуто нові комунікаційні інструменти подолання кризи, а також конкретні сценарії та рекомендації щодо їх втілення кризовою групою.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Н763.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мухамед Абдуль Басіт Абдуль Джабар 
Заміщення свинцю на рідкісноземельні елементи в структурі апатиту : автореф. дис. ... канд. хім. наук : 02.00.01 / Мухамед Абдуль Басіт Абдуль Джабар; ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т". - Донецьк, 2012. - 21 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г124.335-27

Шифр НБУВ: РА390161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Дерев'янко О. Г. 
Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 260-271. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження - анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, - виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям "організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)", який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо. Зроблено висновки щодо наявності залежності між організаційним профілем СРМ, з одного боку, і напрямками та рівнем залученості стейкхолдерів-споживачів до формування репутації підприємства, з іншого.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кочнова І. В. 
Роль спеціальних заходів у формуванні бренда / І. В. Кочнова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2015. - Вип. 3. - С. 4-8. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення значущості та цінності інформації, яка актуалізує вивчення процесів комунікації в цілому та технологій паблік рилейшнз зокрема. Показано, що все частіше маркетингові події стають ключовим елементом просування продукції компаній. Подієвий маркетинг, який раніше був невідомою складовою РR, виділений у самостійний вид діяльності, вийшов за межі суто інформаційної функції споживача. У зв'язку з цим все, що стосується формування бренда, є актуальним. Визначено, що особливе місце в житті сучасного бізнесу посідають спеціальні заходи, які впливають на формування бренда і надають змогу посилити дію всіх технологій і методів PR-просування, досягаючи синергетичного ефекту завдяки їх комплексному застосуванню. Технологія устатковуючого PR стає найефективнішим інструментом просування у сфері інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Киричок А. П. 
Удосконалення системи підготовки фахівців галузі зв'язків з громадськістю : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / А. П. Киричок; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 17 c. - укp.

Розглянуто основні теоретичні та практичні підходи до дослідження підготовки фахівців зі зв’язків з громадськістю. Проаналізовано особливості історичного розвитку освіти в галузі PR. Визначено основні проблеми та недоліки вітчизняного та закордонного сегмента освіти у галузі PR. Проведено експертне дослідження PR-освіти в Україні та з’ясовано основні напрями покращання. Здійснено компаративний аналіз вітчизняних і закордонних програм підготовки фахівців зі зв’язків з громадськістю та визначено основні принципи побудови освітніх програм у галузі РR. За допомогою методу онлайн-опитування з’ясовано основні практичні методи та підходи до питання освіти за фахом зв’язків з громадськістю, а також оптимальне співвідношення теоретичної та практичної частини освітньої підготовки. Висвітлено особливості використання менторського підходу під час підготовки фахівців із РR. Досліджено особливості інтеграції методу кейсових завдань, методу практичних завдань та методу ділових ігор у процесі підготовки фахівців зі зв’язків з громадськістю. На основі принципів послідовності, системності та неперервності визначено нову трирівневу модель підготовки фахівців зі зв’язків з громадськістю на основі компетентнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Омельченко Л. В. 
Надлишкова провідність в купратних високотемпературних надпровідниках REBasub2/subCusub3/subOsub7-δ/sub(RE=Y, Рr) : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.07 / Л. В. Омельченко; НАН України, Фіз.-техн. ін-т низ. температур ім. Б.І. Вєркіна. - Харків, 2017. - 22 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.2 в641,022 + В376.7 в641,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431438 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Андрашко Ю. В. 
Інформаційна технологія оцінювання результатів наукової діяльності на основі проектно-векторних моделей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Ю. В. Андрашко; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2018. - 24 c. - укp.

Розроблено інформаційні технології оцінювання результатів наукової діяльності субсуб'єктів освітнього простору (СОП): закладів вищої освіти, їх структурних підрозділів, науковців тощо. Ця інформаційна технологія включає множинну та математичну моделі представлення результатів наукових досліджень суб’єктів освітнього простору та методи їх оцінювання: метод комплексного оцінювання на основі розрахунку узагальненого об'єму m-симплексу; скалярний РR-q метод оцінювання результатів науково-дослідної діяльності СОП на основі графу цитування. Удосконалено метод автоматичного визначення напрямів наукових досліджень, що дає змогу оцінити напрям наукових досліджень як окремий суб'єкт освітнього простору. Знайдено методи оцінювання результатів діяльності СОП, що дозволяють розглядати оцінки як динамічні величини, тому дають змогу прогнозувати динаміку їх зміни, зокрема перспективність напрямів наукових досліджень. Розроблено методи оцінювання науково-дослідної діяльності та впроваджено їх як мікросервіси інформаційно-аналітичної системи «База науковців України».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)73 с51 + Ч215.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Балалаєв А. В. 
Чисельне дослідження власних коливань дворядної робочої лопатки ступеня осьового компресора / А. В. Балалаєв, К. В. Дорошенко // Проблеми тертя та зношування. - 2020. - № 3. - С. 109-116. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Одним з важливих питань двигунобудування є підвищення ефективності осьових компресорів. Застосування дворядних лопаткових вінців дозволяють покращити аеродинамічні характеристики компресорів. Проте залишається не до кінця вирішені питання, пов'язані з міцнісними характеристиками дворядних лопаткових вінців, в першу чергу з дослідженням власних коливань і власних форм коливань лопаток. Мета роботи - оцінка напірності ступеня осьового компресора з однорядним і еквівалентним дворядним робочим колесом (РК), а також порівняння спектру форм власних коливань однорядної і еквівалентної дворядної робочої лопатки. В якості методу дослідження обрано чисельний експеримент. Для моделювання течії в ступенях осьового компресора використовувалася система рівнянь Нав'є-Стокса, яка замикалася моделлю турбулентної в'язкості SST. Для кожного окремого лопаткового вінця була побудована розрахункова область, що складалася з лопатки і міжлопаткового каналу. Розрахункова область для трьох лопаткових вінців мала близько 13 млн. комірок. В якості робочого тіла було обрано повітря при нормальних атмосферних умовах. За результатами моделювання течії в ступенях отримані значення ступеня підвищення тиску. Аналіз отриманих результатів показує, що застосування дворядного РК дає можливість збільшити ступінь підвищення тиску в ступені компресора на 1,6 - 5,6 % в розглянутих діапазонах відносної частоти обертання і значень коефіцієнту осьової швидкості. РR компресорів відносяться до найбільш напружених елементів конструкції авіаційних газотурбінних двигунів. Досить суттєво загальну вібраційну напруженість підвищують коливання робочих лопаток і дисків. За допомогою чисельного експерименту отримано спектри власних частот і власних форм коливань однорядної і еквівалентної дворядної лопатки РК. Отримані дані показують, що спектр власних частот коливань однорядної і еквівалентної дворядної лопаток суттєво відрізняється. Отримані дані необхідно враховувати при проектуванні компресорів з дворядними РК. Існують власні форми коливань дворядної лопатки, де відбувається пересікання лопаток першого і другого ряду.


Індекс рубрикатора НБУВ: З762.24-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сухін В. С. 
Принципи та обґрунтування індивідуалізації протипухлинної терапії сарком матки : автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.07 / В. С. Сухін; Харківська медична академія післядипломної освіти. - Харків, 2018. - 40 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.714.1-522

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
20.

Ivanytska S. 
Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування / S. Ivanytska, N. Вakalo, O. Derkatch // Економіка і регіон. - 2022. - № 1. - С. 75-81. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Досліджено особливості використання інструментарію соціального маркетингу органами місцевого самоврядування. Розглянуто аспекти використання маркетингу в державному управлінні та його специфіку. Визначено, що територіальний маркетинг є різновидом маркетингу у державному управління та пов'язаний із забезпеченням інтересів території та функціонує у вигляді відповідної служби органів державного управління та місцевого самоврядування. Виявлено, що соціальний маркетинг - це використання інструментів та засобів маркетингу для проведення соціально-значимих перетворень та зміцнення некомерційних організацій. З'ясовано, що соціальний маркетинг займається вирішенням трьох питань: переконання, соціальна практика, та соціальний продукт. Завданнями місцевого самоврядування є реалізація соціальних програм, а для врахування інтересів громадськості, необхідний діалог місцевих органів влади з населенням. Практика розвитку місцевого самоврядування свідчить, що успішне вирішення питань місцевого значення залежить від таких факторів, як: природно-ресурсного забезпечення, економічного та фінансового забезпечення. При цьому, фінансове забезпечення є найважливішим. Для реалізації принципів місцевого самоврядування та ефективного вирішення питань, доцільно використовувати інструментарій соціального маркетингу. Досліджено особливості планування соціального маркетингу для реалізації соціальних програм органами місцевого самоврядування, а також виявлення можливих способів використання інструментарію у їх просуванні. Визначено місце та роль соціальної реклами у суспільстві та виділено ряд її функцій. Виявлено, що зв'язки з громадськістю виступають важливим інструментом соціального маркетингу в системі органів місцевого самоврядування та визначено основні напрямки РR-активності, а саме застосування різних маніпулятивних технологій. В результаті проведеного дослідження виявлено вплив заходів соціального маркетингу на здійснення суспільної діяльності органами місцевого самоврядування та визначено, що застосування маркетингових прийомів у їх діяльності значно покращить її результативність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60-96-18 + С5*25 :У9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського