Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Автореферати дисертацій (43)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=PACE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чаплицкий З.  
Двигательная подготовка детей и молодежи / З. Чаплицкий, И. Ратайчык // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 9. - С. 78-87. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

На підставі проведених досліджень показано, що рівень рухової підготовки дітей і молоді дуже різний. Одночасно він повинен стимулювати їх соматичний, психічний, інтелектуальний і соціальний розвиток. Встановлено, що рухові здібності дітей і молоді залежать від: соціального походження, освіти батьків, рівня урбанізації, місця мешкання, типу школи і стану здоров'я. Рухова активність є важливим, але не єдиним фактором, який впливає на збереження здоров'я і професійної активності людини. Це є найважливішим засобом в реалізації головних цілей, які стоять перед фізичним вихованням у школах на різних рівнях викладання.

На основании проведенных исследований показано, что уровень двигательной подготовленности детей и молодежи очень разный. Одновременно он должен стимулировать их соматическое, психическое, интеллектуальное и общественное развитие. Получено, что двигательные способности детей и молодежи зависят от: социального происхождения, образования родителей, уровня урбанизации, места жительства, типа школы и состояния здоровья. Двигательная активность является существенным, но не единственным фактором влияющим на сохранение здоровья и профессиональной активности человека. Это самое важное средство в реализации основных целей, поставленных перед физическим воспитанием в школах на разном уровне преподавания.

In Poland, research into the dynamics of changes of people's agility, has rich and long-standing traditions. An analysis of works by many authors researching the level, structure and changes in children's and adolescents' agility, was conducted in this publication. The researches were carried out on a wide range of subjects and divided into nationwide and regional categories. On the basis of the results of the results of the survey it was concluded that children's and adolescents' level of agility often varies. The dynamics of the pace of change is particularly dependent on the pace of biological development as well as the gender of the people surveyed. Agility depends on: social status at birth, the parents' background, the level of urbanization, the place of residence, the type of school and the state of family health.


Ключ. слова: дети и молодежь, двигательная активность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дудіцька С.  
Сучасні фізкультурно-оздоровчі технології у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / С. Дудіцька, О. Зендик // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 81-82. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Запропоновано програму оздоровлення з елементами системи хатха-йога. Кожний комплекс містить послідовність з 12-ти елементів низького ступеня інтеграції. Темп виконання комплексу залежить від підготовленості учнів й тривалості роботи з даної методики. Швидкість виконання комплексу коректується викладачем. Програма подається у вигляді гри. Кожний комплекс розучується протягом 2 - 3-х занять. Починати необхідно з простих і переходити до більш складних вправ, систематично повторюючи пройдений матеріал. У процесі повторення необхідно стежити за диханням. Програма реалізує завдання лікування, оздоровлення й профілактики. Ціль програми - стимулювати подальший фізичний розвиток і вдосконалення.

Предложена программа оздоровления с элементами системы хатха-йога. Каждый комплекс включает в себя последовательность из 12-ти элементов низкой степени интеграции. Темп выполнения комплекса зависит от подготовленности занимающихся и длительности работы по данной методике. Скорость выполнения комплекса корректируется преподавателем. Программа подается в виде игры. Каждый комплекс разучивается на протяжении 2 - 3-х занятий. Начинать необходимо с простых и переходить к более сложным упражнениям, систематически повторяя пройденный материал. При повторении необходимо следить за дыханием. Программа реализует задачи лечения, оздоровления и профилактики. Цель программы - стимулировать дальнейшее физическое развитие и совершенствование.

Manual in methodology refers to sanitation programs with elements taken from the Hatha-Yogi system. Each complex includes the succession of 12 elements with low level of integration. The pace of complex performance depends on preparation level of those who perform the exercises and the duration of method practicing. The speed of performance is corrected by the instructor. The program is served as a game. Each complex is mastered during 2-3 training. It is necessary to start with the simple and to pass to more complicated, systematically repeating previous exercises. It's also necessary to take care of one's breathing while repeating the exercises. The program realizes the tasks of treatment, sanitation and prevention. The aim of this program is to stimulate the further physical development and perfection.


Ключ. слова: програма, технологиії, комплекс, вправи
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Andrzej Ojrzanowski. Ojrzanowski 
Frame and assessment of draw of a ball sportswomen of high proficiency in volleyball / Ojrzanowski. Ojrzanowski Andrzej, Tkaczuk. Tkaczuk Wіodzimierz, Wolska. Wolska Anna // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 227-239. - Библиогр.: 11 назв. - англ.

Здійснено спробу оцінити структуру й ефективність дій гравців молодіжної збірної команди Польщі в порівнянні з їх суперницями з різних держав на Першості Світу, яке відбулося в вересні 1999 р. в Португаліі.

Сделана попытка описать структуру розыгрыша мяча и ее эффективность разыгрывающими Польской молодежной сборной по сравнению с их противницами из различных стран на Первенстве Мира, прошедшего в сентябре 1999 г. в Португалии.

The attempt is made to describe frame of draw of a ball and its efficiency playing Polish youth modular. The data are compared to other commands from different countries. Superiority the Pattern drove in September, 1999 in Portugal. As a result of in-depth study the following conclusions are obtained: 1. Predominant pace of the game in a Polish command was pace 2. Pace 3 and 1 were used in the second sequential queue. In other commands pace 3 and 2 had advantage above 1 pace. 2. In a common estimation of efficiency of the game Poland has taken II places behind Korea. The following places took simultaneously Italy and Japan, further went Czechia, USA and Argentina


Ключ. слова: volleyball playing, frame of the game, efficiency of the game
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.694(0)930

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Палка О. 
Мультимедійні засоби навчання в іншомовній підготовці майбутнього фахівця / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 42-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання мультимедійних засобів навчання, які розширюють та урізноманітнюють програму вивчення іноземної мови учнями ПТНЗ, надають доступ до різноманітних автентичних матеріалів, розширюють мотивацію до навчання, надаючи учням працювати над мовою у зручному для них темпі і сприяють таким чином індивідуалізації навчання й ефективному оволодінню іноземною мовою. Визначено позитивні аспекти використання мультимедійних засобів в освітньому процесі. Зауважено, що учитель повинен уміти користуватися різноманітними програмами: спец-програмами, програмами для створення слайд-шоу, або відеороликів, мати елементарні навички роботи з мультимедійною дошкою, використовувати ресурси Інтернету тощо.

Рассмотрена проблема использования мультимедийных средств обучения, которые расширяют и разнообразят программу изучения иностранного языка учащимися ПТУ, предоставляя доступ к различным аутентичным материалам, расширяют мотивацию к обучению, предоставляя учащимся работать над языком в удобном для них темпе, способствуя, таким образом, индивидуализации обучения и эффективному овладению иностранным языком. Определены положительные стороны использования мультимедийных средств в образовательном процессе. Отмечено, что учитель должен уметь пользоваться различными программами: спец-программами, программами для создания слайд-шоу, видеороликов, иметь элементарные навыки работыс мультимедийной доской, использовать ресурсы Интернета и т.д.

The problem of the use of multimedia learning tools that enhance and diversify the program of study of foreign language learners a vocational school, providing access to a variety of authentic materials, broaden the motivation to learn, allowing students to work on the language in their own pace, contributing, thus, individualization of learning and effective acquisition of a foreign language. Are defined as benefits of using multimedia in the educational process. It is noticed that the teacher should be able to use different programs: special-programs, programs for creating slide shows, or movies, have a basic familiarity with multimedia board, use the resources of the Internet and so on.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борова В. Є. 
Виховання інтонаційної виразності мовлення дітей із недоліками звуковимови / В. Є. Борова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему виховання інтонаційної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано науково-методичну літературу, присвячену вихованню виразності мовлення у дітей. З'ясовано сутність понять "інтонаційна виразність мовлення","звукова культура мовлення", "загальні мовленнєві навички". Указано, що дошкільники частіше спілкуються у швидкому темпі, ніж сповільненому, що сприяє формуванню нерозбірливого мовлення. Акцентовано увагу на розвитку мовленнєвого дихання дошкільників. Досліджено методику його вдосконалення у дітей із недоліками звуковимови. Зазначено, що подальшого теоретико-методичного обгрунтування вимагають етапи коригування виразності мовлення дітей з недоліками звуковимови, засади розвитку мовленнєвого дихання, як передумови вдосконалення мовлення.

Рассмотрена проблема воспитания интонационной выразительности речи детей старшего дошкольного возраста. Проанализирована научно-методическая литература, посвященная воспитанию выразительности речи у детей. Выяснена сущность понятий "интонационная выразительность речи", "звуковая культура речи", "общие речевые навыки". Указано, что дошкольники чаще общаются в быстром темпе, чем в замедленном, что способствует формированию неразборчивой речи. Акцентировано внимание на развитии речевого дыхания дошкольников. Исследована методика его совершенствования у детей с недостатками звукопроизношения. Отмечено, что дальнейшего теоретико-методического обоснования требуют этапы коррекции выразительности речи детей с недостатками звукопроизношения, основы развития речевого дыхания, как предпосылки совершенствования речи.

The problem of education intonational expressiveness of speech children under school age. Analyzed the scientific and methodological literature on the education of expressive speech in children. Clarified the essence of the concepts of "intonational expressiveness of speech," "sound of speech," "general language skills." Indicated that preschool children often socialize at a rapid pace than in slow, which contributes to a slurred speech. Accentuated by the development of speech respiratory preschoolers. Investigated methods to improve it for children with disabilities zvukoproiznosheniya. It was noted that further theoretical and methodological studies require correction stages expressive speech of children with disabilities zvukoproiznosheniya, fundamentals of speech breath, as a prerequisite for improving speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Деснова І. С. 
Сутність та структура феномена "педагогічна культура батьків дітей раннього віку" / І. С. Деснова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 136-139. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність і структуру феномена "педагогічна культура батьків дітей раннього віку". Уточнено зміст понять "педагогічна культура" та "педагогічна культура батьків". Зазначено, що педагогічна культура батьків дітей раннього віку є комплексним динамічним явищем, сутність якого виявляється в передаванні дитині раннього віку культурної спадщини шляхом навчання і виховання згідно з її темпом розвитку, віковими та індивідуальними особливостями. Визначено, що педагогічна культура батьків дітей раннього віку складається з комунікативного, пізнавального та рефлексивного компонентів.

Раскрыта сущность и структура феномена "педагогическая культура родителей детей раннего возраста". Уточнено содержание понятий "педагогическая культура" и "педагогическая культура родителей". Отмечено, что педагогическая культура родителей детей раннего возраста является комплексным динамичным явлением, сущность которого проявляется в передаче ребенку раннего возраста культурного наследия путем обучения и воспитания в соответствии с темпом его развития, возрастными и индивидуальными особенностями. Определено, что педагогическая культура родителей детей раннего возраста состоит из коммуникативного, познавательного и рефлексивного компонентов.

The essence and structure of the phenomenon of "culture of teaching parents of young children". Clarified the concept of "teaching culture" and "pedagogical culture of parents." It is noted that the pedagogical culture of parents of young children is a complex dynamic phenomenon, the essence of which is manifested in the transfer of the child early age of cultural heritage through education and training in accordance with the pace of its development, age and individual characteristics. It was determined that the pedagogical culture of parents of young children consists of communicative, cognitive and reflective components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3 + Ч491.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кочубей Н. 
Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Н. Кочубей // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто дитинство як надскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Проаналізовано основні ілюзії та хибні судження щодо феномену дитинства та труднощів його пізнання, коли наявний досвід дорослих не встигає за змінами, які відбуваються з дитиною. Відзначено, що дитина складніша за дорослу людину, оскільки її розумовий та соціальний розвиток відбувається прискореними темпами у порівнянні з дорослими. Запропоновано послугуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною.

Рассмотрено детство как сверхсложный феномен, который требует соответствующей методологии исследования. Проанализированы основные иллюзии и ложные суждения относительно феномена детства и трудностей его познания, когда имеющийся опыт взрослых не успевает за изменениямикоторые происходят с ребенком. Отмечено, что ребенок сложнее взрослого человека, поскольку его умственное и социальное развитие происходит ускоренными темпами по сравнению со взрослыми. Предложено пользоваться принципами постнеклассических практик и инактивированного познания взаимодействия с ребенком.

is considered as a highly complex phenomenon of childhood, which requires an appropriate research methodology. Analyzed the basic illusions and false judgments about the phenomenon of childhood and the difficulty of knowing when the existing experience of adults do not keep up with changes that occur with the child. It is noted that the child is more difficult to adult, as mental and social development of children occurs at an accelerated pace when compared with adults. Proposed use of the principlesand practices postnonclassical inactivated knowledge of the interaction with the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Белова Е. К. 
Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях / Е. К. Белова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 14-18. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена возможность повышения информативности лекционных занятий в ВУЗ при использовании свертывания и моделирования учебной информации в сочетании с компьютерной презентацией. Показано, что такие лекционные занятия должны быть обеспечены специальными лекционными рабочими тетрадями, облегчающими студентам восприятие и конспектирование информации, подаваемой в свернутом виде и ускоренном за счет использования презентации темпе.

Розглянуто можливість підвищення інформативності лекційних занять у ВНЗ за використання згортання й моделювання навчальної інформації в поєднанні з комп'ютерною презентацією. Показано, що такі лекційні заняття повинні бути забезпечені спеціальними лекційними робочими зошитами, які полегшують студентам сприйняття та конспектування інформації, що подається у згорнутому вигляді та прискореному за рахунок використання презентації темпі.

The article deals with the possibility of more informative lectures in universities by using convolution modeling of educational information in conjunction with a computer presentation. It has been shown, that such lectures should be provided with special lecture workbooks to facilitate note-taking and perception by students of information supplied in the compressed form and in the accelerated pace due to the use of the presentation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лаврик О. Л. 
Перспективы использования электронной доставки документов как коммуникационного канала / О. Л. Лаврик, В. А. Глухов // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 710-712. - рус.

На підставі аналізу масивів запитів на копіювання джерел, що надійшли в службу ЕДД ДПНТБ СВ, темпів та обсягів формування електронного сховища ІНІСН на основі оцифровування джерел за замовленнями, тенденцій розвитку документальних потоків висвітлено перспективи розвитку ЕДД. Проведене дослідження показало, що можна чекати істотного, але не повного зниження навантаження на служби ЕДД; для оцифровування великих книгосховищ знадобиться не одне століття, а тенденції розвитку документальних потоків свідчать, що кількість друкованої продукції збільшується. Все це дозволяє прогнозувати, що ЕДД є необхідною умовою розвитку бібліотек як комунікаційного каналу. Більше того, як вид діяльності, ЕДД стає одним із способів вирішення завдання інтеграції інформаційних ресурсів, існуючих у різних середовищах, - друкованому та електронному, а сама бібліотека починає виконувати ще одну соціальну функцію - інтеграційну.

На фоне роста электронных изданий возникает закономерный вопрос о перспективах развития ЭДД. Для ответа на этот вопрос были проанализированы массив запросов на копирование источников, поступивших в службу ЭДД ГПНТБ СО, темпы и объемы формирования электронного хранилища ИНИОН на основе оцифровывания источников по заказам, тенденции развития документальных потоков. Исследование показало, что можно ожидать существенного, но не полного снижения нагрузки на службы ЭДД; для оцифровывания крупных книгохранилищ потребуется не одно столетие, а тенденции развития документальных потоков свидетельствуют, что количество печатной продукции увеличивается. Все это позволяет прогнозировать, что ЭДД является необходимым условием развития библиотек как коммуникационного канала. Более того, как вид деятельности ЭДД становится одним из способов решения задачи по интеграции информационных ресурсов, существующих в различных средах - печатной и электронной, а сама библиотека начинает выполнять еще одну социальную функцию - интеграционную.

In the connection with the increase of the number of electronic publications, the question on the prospects for the EDD arises. To answer this question, the authors analyze: 1) the array of orders for copying the sources acquired by the EDD Services at the SB SPLS&T; 2) the pace and scale of shaping the ISISS electronic depository on the basis of ordered sources digitization; 3) the trends for document flows. On the basis of obtained data, the authors prove that a significant though incomplete decrease of the EDD services load will take place; that it will take several centuries to digitize major depositories, and that the trends in document flow development evidence that the scale of traditional publishing has been increasing. This enables the authors to forecast that the EDDD will be a requirement for the development of libraries as a communication channel. Moreover, EDD as an activity status will become one of the solutions of the problem of information resources - both printed and electronic - integration, while the libraries will be exercising the one more social function - the integration one.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.44(4Рос)581с51 + Ч238.732

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сонько С. П. 
Географічний простір-час у формуванні просторових соціо-природних систем / С. П. Сонько // Геоінформатика. - 2004. - № 1. - С. 57-65. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

The author concentrates on the role of the category of Time in modern paradigm of Society Geography. The rise and strain of the global ecological problem is supposed to be caused by the pace in the development of Nature and Society. Such traces of Time are sure to take place in Geographical Space. Their detecting and compressing a will prevent the reduction of Geographical Space and thus the rise of global ecological problems. A new paradigm, in view will help to structure of complex spatial socio-nature systems accurately as objects of geoinformation modeling.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*18:Д8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гошовский С. В. 
Долгосрочный прогноз оползней в Закарпатском регионе. 1. Пространственное распределение оползней. Ритмичность как теоретическая основа временного прогнозирования / С. В. Гошовский, Э. Д. Кузьменко, П. В. Блинов, А. М. Карпенко, Л. В. Штогрин // Геоінформатика. - 2004. - № 2. - С. 40-49. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

The characteristics of the landslide activity of the Transcarpathian region and the history of its study are presented, the variant of the spatial prognosis of landslides is given, the possibility of the time prognosis on the basis of rhythmical pace of natural phenomena is viewed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д823.124.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гошовский С. В. 
Долгосрочный прогноз оползней в Закарпатском регионе. 2. Временной прогноз. Обоснование периода массовой активации / С. В. Гошовский, Э. Д. Кузьменко, П. В. Блинов, А. М. Карпенко, Л. В. Штогрин // Геоінформатика. - 2004. - № 3. - С. 64-72. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

The results of analysis of time regularity of mass landslide activization in the Transcarpathian region in accordance with dynamics of the landslide forming factors are given, the methodology of the landslide prognosis in accordance with the theory of rhythmical pace of natural phenomena is worked out and the prognosis for the next activizations is done.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д823.124.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Kostyukovskyi B. A. 
Viable areas for improving incentives to introduce renewable electricity generation sources in Ukraine / B. A. Kostyukovskyi, S. V. Shulzhenko // Пробл. заг. енергетики. - 2014. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

The rapid pace of the introduction of renewable electricity generation sources (REGS) in Ukraine's Integrated Power System (IPS) has brought about a number of problems such as rapid growth in prices provoked by the introduction of REGS and inability to ensure reliable compensation for their capacity fluctuations due to insufficient manoeuvrability of Ukraine's IPS. These problems could be solved by substantially improving the existing public system of incentives for REGS development. Any further uncontrolled development of REGS, primarily high-capacity WFs and PVPSs as part of Ukraine's IPS will drastically reduce power supply reliability while increasing the risk of accidents. Considering the low purchasing capacity of Ukrainian consumers and highly energy intensive economy this, in its turn, may precipitate electricity non-payment crisis. Taking into account the above, the existing incentives for the development of higth-capacity WFs and PVPSs based on feed-in tariff should be replaced by a mechanism that would reasonably reduce the introduction of new capacities of such REGS adjusting them to the IPS capability to ensure power supply in parallel operation with the national power grid while ruling out substantial price increase for local consumers. This incentive mechanism for the development of high-capacity WFs and PVPSs has been created based on combined advantages offered by investment grants and competitive selection of construction projects. The article also presents an algorithm to implement such mechanism, according to which electricity sector management and operating bodies will determine possible scope of introduction of new capacities at WFs and PVPSs taking into account technical and financial capabilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: З15 + У9(4УКР)305.72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жижко О. А. 
Маргінес як базове поняття професійної освіти маргінальних верств населення / О. А. Жижко // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 2. - С. 42-49. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

Розглянуто концепцію маргінесу як базового поняття професійної освіти маргіналів. Встановлено, що на сучасному етапі розвитку науки маргінес визначається не лише як десоціалізовані структури у традиційному розумінні, а й ті суспільні верстви, які з різних причин не змогли витримати темпу сучасних трансформаційних процесів, виявилися нездатними подолати відставання від верств лідерів у власному соціумі і змушені замикатись на певні, доступні їм види діяльності. Уточнено сутність феномену маргінесу як явища, притаманного всім історичним епохам з сивої давнини й до сьогодення. Надано оцінку різкому зростанню маргінальних спільнот в урбанізованих мегаполісах сучасних передових країн. Зазначено, що вирішують таку проблему прогресивна світова громадськість і міжнародні організації шляхом надання великої уваги розвитку проектів і програм, що сприяють викоріненню бідності в усьому світі, ліквідації неписьменності, фундаментальній, функціональній та професійній освіті маргінальних верств населення.

Рассмотрена концепция маргинеса как базового понятия профессионального образования маргиналов. Установлено, что на современном этапе развития науки маргинес определяется не только как десоциализированные структуры в традиционном понимании, но и те общественные слои, которые по разным причинам не смогли выдержать темпа современных трансформационных процессов, оказались неспособными преодолеть отставание от слоев лидеров в собственном социуме и вынуждены закрываться на определенные, доступные им виды деятельности. Уточнена сущность феномена маргинеса как явления присущего всем историческим эпохам с глубокой древности и до настоящего времени. Дана оценка резкому росту маргинальных сообществ в урбанизированных мегаполисах современных передовых стран. Отмечено, что решают эту проблему прогрессивная мировая общественность и международные организации путем предоставления большого внимания развитию проектов и программ, способствующих искоренению бедности во всем мире, ликвидации неграмотности, фундаментальному, функциональному и профессиональному образованию маргинальных слоев населения.

Considered as a basic concept Marginesy concept of vocational education marginals. Found that at the present stage of development of science Marginesy determine not only how desotsializirovannyh structure in the traditional sense, but also those social strata, who for various reasons were not able to sustain the pace of modern transformation processes, have been unable to catch up with the leaders in their own layers of society and forced to close certain available to them activities. Marginesy refined essence of the phenomenon as a phenomenon inherent in all historical periods, ranging from antiquity to the present day. The estimation of a sharp rise in marginalized communities in urban metropolises today's advanced countries. Noted that solve this problem progressive world community and international organizations by providing great attention to the development of projects and programs that contribute to the eradication of world poverty , eradicating illiteracy, basic, functional and vocational education marginalized populations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4/8) + С5*422.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Glotov S. V. 
New species, new synonym, and additional records of Gyrophaena (Coleoptera, Staphylinidae, Aleocharinae) from the palaearctic region = Новый вид, новый синоним и новые находки Gyrophaena (Coleoptera, Staphylinidae, Aleocharinae) из Палеарктики / S. V. Glotov // Вестн. зоологии. - 2014. - 48, № 2. - С. 179-184. - Бібліогр.: 184 назв. - англ.

Из Приморского края описан Gyrophaenaplutenkoi Glotov, sp. n. Установлена новая синонимия: Gyrophaena orientalis A. Strand, 1938 = Gyrophaena transsylvanica Adam, 2008, syn. n. Обозначены лектотипы Gyrophaena fusicornis Eppelsheim, 1887 и Gyrophaena orientalis A. Strand, 1938. Впервые отмечены: Gyrophaena cultellata Assing, 2009 для фауны Украины и Gyrophaena taiwaspinosa Pace, 2007 для фауны России.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.158.251*852.111.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калачова Л. В. 
Ефективні шляхи підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Калачова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 170-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/934/712

Наведено результати порівняльного аналізу підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти за різними формами навчання: очною, очно-дистанційною та дистанційною за авторською програмою «Підготовка викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання». Порівняння проводилось за такими показниками, як кількість учасників, які завершили навчання, темпи навчання, якість тестового контролю засвоєння матеріалу курсу, якісні й кількісні показники виконання індивідуальних практичних завдань. Визначено основні переваги та недоліки кожної з форм навчання й визначено найбільш ефективну форму підвищення кваліфікації без відриву від навчального навантаження.

Приведены результаты сравнительного анализа повышения квалификации преподавателей институтов последипломного педагогического образования по разным формам обучения: очной, очно-дистанционной и дистанционной по авторской программе «Подготовка преподавателей институтов последипломного педагогического образования к применению аудиовизуальных средств обучения». Сравнение проводилось по таким показателям, как количество участников, которые завершили обучение, темпы обучения, качество тестового контроля усвоения материала курса, качественные и количественные показатели выполнения индивидуальных практических заданий. Определены основные преимущества и недостатки каждой из форм обучения и рекомендована наиболее эффективная форма повышения квалификации без отрыва от учебной нагрузки.

The article presents the results of comparative analysis of training for teachers of postgraduate pedagogical education institutes for various forms of training: full-time, full-time- distance and distance after the author's program "Teacher training of postgraduate pedagogical education institutes for use of audiovisual teaching aids." The comparison was done on such indicators as the number of participants who completed the training, the pace of learning, quality control test mastery of the material of the course, the qualitative and quantitative performance indicators of individual case studies. As a result, the article identifies the main advantages and disadvantages of each form of education and recommended the most effective form of in-servicetraining of the teaching load.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Демчук К. Л. 
Педагог-лідер як представник інтелектуальної еліти / К. Л. Демчук // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 254-257. - Бібліогр.: с. 257 - укp.

Розглянуто педагога-лідера, як представника інтелектуальної еліти, що задає темп розвитку освіти, науки і культури суспільства. Лідерство визначено як вид педагогічної діяльності, де лідерські якості стають невід’ємною складовою професійної підготовки майбутнього вчителя і здійснюються в навчально-виховному процесі ВНЗ. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури та особистого досвіду виділено особистісні якості педагога-лідера як представника інтелектуальної еліти.

Рассмотрен педагог-лидер как представитель интеллектуальной элиты, который задает темп развития образования, науки и культуры общества. Лидерство определено как вид педагогической деятельности, где лидерские качества становятся неотъемлемой составляющей профессиональной подготовки будущего учителя и осуществляются в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. На основе анализа психолого-педагогической литературы и личного опыта определены личностные качества будущего педагога-лидера как представителя интеллектуальной элиты.

Сonsidered еhe teacher-leader as the intellectual elite, which sets the pace for the development of education, science, culture and society. Leadership is defined as a form of academic work, where the leadership become an integral part of the training of future teachers and implemented in the educational process of higher education. Based on the analysis of psychological and educational literature and personal experience defines the personality of the future teacher leader, as a representative of the intellectual elite.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Поясок Т. Б. 
Акмеологічні технології у підготовці майбутніх економістів до професійної взаємодії / Т. Б. Поясок // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24. - С. 102-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

The article headlines the problem of preparation future economists to professional interaction; it discovers the role of acmeological technologies for professional training of students of economic profile; it investigates the importance of information technologies in training future specialists on economics to professional interaction. In higher educational establishment, the professional interaction involves the implementation of students' and teachers' business communication in a common professional activity that actualizes the cognition and promotes the partnership relations and achieving of significant professional goals. The professional growth of future economists are productive process that involves the development and individual self-development which is aimed at fostering of its professionally important qualities. In the process of professional becoming is a professional self-realization, self-actualization potential of professionals to achieve the professional acme. Professional interaction is carried out in the system of objective relationships that naturally arise between the subjects of the profession. Since the communication involves the interaction between subjects and the essence of which is the relationship, exactly the latter are the backbone component of communicative situations. Along with this, it is necessary to provide controlled acmeological influence in the development of professional interaction of future professionals of economics, particularly during the consultations of educational discussions, exercises, projects, simulations and interactive games in professional content. The successful specialists' training of economics to professional interaction is closely connected with the using of acmeological technology in their professional training, which include informational technology. Their main advantages are flexibility, adjustable for different method sand algorithms training, and individual response to the actions of each individual student. The use of acmeological technology makes it possible to make learning more active and give it a character of study and search. Unlike traditional forms they provide the possibility of immediate response of the student to the actions, repetition, explanation of material for a "weak" students move to more complex and too difficult for most prepared material. In this case the learning implements easily and naturally in individual pace.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Umira S. 
A novel Enhanced-Majority-Voter universal gate in quantum dot cellular automata with energy dissipation analysis / S. Umira, R. Qadri, Z. A. Bangi, M. Tariq Banday, G. Mohiuddin Bhat // Журн. нано- та електрон. фізики. - 2017. - 9, № 3. - С. 03034-1-03034-7. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

The quantum effects instigate to dominate device recital when transistor geometries are abridged. Sometimes, transistors refrain to have the properties that mark them beneficial for computational designs. With the intention of keeping pace with Moore's Law, diverse assessing elements must be developed. An alternative prototype to transistor-based logic is Quantum dot cellular automata. This technology has an enormous capability to provide ultra-high density and extremely low power dissipation. These features allow us to develop high-speed, small and high performance circuits for computation and integration. Architectures made in quantum dot cellular automata have been designed by exploiting either the inverter and the majority gate or universal gates like And-Or-Inverter, NAND-NOR-Inverter, FNZ and AIN. A new universal logic gate called as Enhanced Majority Voter Gate is presented in this paper which enjoys better performance with respect to previously announced universal gates. Design of several logic utilities via the proposed Enhanced Majority Voter Gate is also demonstrated. The functionality and power analysis of this universal gate is verified by the QCA Designer and QCA Pro simulation tool where a comprehensive comparison with the hitherto stated designs confirms the reliable performance of the proposed designs. The proposed Enhanced Majority Voter Gate helps us in framing various cryptographic and security based circuits in Quantum dot cellular automata.


Індекс рубрикатора НБУВ: З815 + В371.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Nelipa D. 
Higher education management in Ukraine: will generation change help us transform it faster? = Управління вищою освітою в Україні: чи допоможе зміна покоління прискорити трансформацію? / D. Nelipa, O. Batrymenko, S. Rudenko, I. Liashenko // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2018. - № 3. - С. 167-175. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Purpose. Despite relatively successful democratic transformation in various areas, Ukraine still has little progress in reforming the system of education. Changes that are taking place (e.g. new legislation is being adopted) do not have expected effect and are often too surface-oriented. The article discusses one of the possible causes for this - high median age and long term duration of university leadership. It is argued in the work that, while senior academics in educational facilities contribute by sharing profound knowledge and experience with the students, electing leaders solely on the basis of their seniority slows the pace of reforms and causes preservation of Soviet traditions in educational governance. Methodology. The results of the study were obtained through the application of the following methods: analysis and synthesis in the study of strategies, programs, curricula, ratings, which allow analyzing the main directions of educational and scientific activity in Taras Shevchenko National University of Kyiv; systematic and comparative methods that were used in determining the essence and peculiarities of universities leadership. Findings. The authors argue that among many other important factors, generation change in university leadership can help the Ukrainian universities take a leap to modernization. It is beyond any doubts that, while university governance is not a single contributing factor for success, higher educational facilities will benefit from such generation change in many ways. First, being in the system for many years, current universities' leaders fail to think outside of the box and recognize the innovations that must be implemented. Moreover, since the average age of rectors, faculty deans and department chairs is rather high, in the Ukrainian situation it means that their career progressed during the Soviet era or in the first years of independence. Taking the position, they had a different model of governance and higher education in general, dominating in their mindsets, so made attempts to recreate them in their domains. Finally, most university leaders at different levels lack knowledge needed for effective modernization of their facilities such as management training or knowledge of foreign language. The only reason to be elected is based on academic merit, which is important but should be complemented by other skills as today the rector, dean and even department chair are doing more and more representative work, fundraising, media relations and others. Realities of the Ukrainian universities show that a generation change is an inevitable prerequisite for their successful transformation. Originality. The work does not intend to discriminate a person solely on the basis of age or the number of years in office. However, with regard to the Ukrainian situation, a generation change entails more than simply kicking the older people out. It means minimizing the influence of Soviet legacy on the universities and new additions to it, created in the first post-Soviet years.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського