Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)306.751.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рябченко О. Д. 
Приватизація підприємств кондитерської промисловості в Україні / О. Д. Рябченко, О. В. Савченко. - Х. : Основа, 1999. - 43 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. - рус.

Зроблено спробу дати цілісне уявлення про правові, організаційні та економічні основи створення і функціонування акціонерних товариств в умовах трансформації економіки України. Розглядаються особливості приватизації основних гігантів кондитерської промисловості в Україні, зокрема, Тростянецької шоколадної фабрики (Сумська область).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Азарян О. М. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : монографія / О. М. Азарян, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 169 c. - Бібліогр.: 155 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки теоретико-методичних засад формування інноваційного потенціалу (ІП) торгових марок (ТМ) підприємств ринку кондитерських виробів на базі удосконалення методів сегментації та теорії архетипів. Сформовано системний підхід до створення ІП ТМ підприємств згідно з тенденціями розвитку ринку, формування його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Викладено методичний підхід до побудови консенсусних карт як основ започаткування створення ІП ТМ та сегментації ринку інноваційних товарів. Описано технологію побудови ІП та висвітлено методичний підхід до формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено механізм та показники комплексної оцінки ІП ТМ підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

Рассмотрены вопросы разработки теоретико-методических основ формирования инновационного потенциала (ИП) торговых марок (ТМ) предприятий рынка кондитерских изделий на базе усовершенствования методов сегментации и теории архетипов. Сформирован системный подход к создания ИП ТМ предприятий в соответствии с тенденциями развития рынка, формирования его структуры и ёмкости, определения восприятия и ожиданий потребителей продукции. Освещен методический подход к построению консенсусных карт как основ начала создания ИП ТМ и сегментации рынка инновационных товаров. Описана технология построения ИП и освещен методический подход к формированию системы его информационного обеспечения. Определены механизм и показатели комплексной оценки ИП ТМ предприятий кондитерской отрасли на основании применения психологических приемов и расчётного индексного метода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ліпич Л. Г. 
Формування стратегій розвитку підприємств на засадах прогнозування кон'юнктури ринку : монографія / Л. Г. Ліпич, В. В. Левицький, О. В. Кощій; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2008. - 168 c. - Бібліогр.: с. 123-132. - укp.

Розкрито сутність та особливості впливу кон'юнктури на стратегії розвитку підприємств, розглянуто методи її дослідження. Наведено результати дослідження кон'юнктури продукції кондитерських підприємств України. Проаналізовано взаємозв'язок між складниками та факторами кон'юнктури, запропоновано методики розробки й оцінювання стратегій її розвитку. Описано загальну факторну модель товарного ринку, розглянуто методи прогнозування кон'юнктури продукції кондитерських підприємств.

Раскрыта сущность и особенности влияния коньюнктуры на стратегии развития предприятий, рассмотрены методы ее исследования. Изложены результаты исследования коньюнктуры продукции кондитерских предприятий Украины. Проанализирована взаимосвязь между составляющими и факторами коньюнктуры, приведены методики разработки и оценивания стратегий ее развития. Описана общая факторная модель товарного рынка, рассмотрены методы прогнозирования коньюнктуры продукции кондитерских предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткаченко О. М. 
Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України / О. М. Ткаченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено вплив брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особливу увагу приділено визначенню взаємовпливу брендів і конкурентної позиції підприємств. Наведено приклади з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. Використано статистичні дані ЗАТ "Укркондитер" і Міністерства статистики України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.7-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подмолода І. Ю. 
Особливості співробітництва кондитерських підприємств України з контрагентами / І. Ю. Подмолода // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 60-63. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання співробітництва кондитерських підприємств України з різними групами контрагентів - із постачальниками, споживачами, конкурентами, підприємствами інфраструктури та інноваційної сфери, викладено структуру співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куцик П. О. 
Методи розподілу загальновиробничих витрат на підприємствах кондитерської галузі України - управлінський аспект / П. О. Куцик, О. М. Мазуренко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 647. - С. 99-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес формування загальновиробничих витрат у структурних підрозділах кондитерського виробництва та запропоновано методи розподілу таких витрат під час підрахунку собівартості виробів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрос С. В. 
Методика визначення суми матеріальних витрат у собівартості продукції на основі застосування нормативного методу / С. В. Андрос // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 647. - С. 3-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток кондитерської галузі України. Досліджено сучасний стан кондитерського виробництва в країні, виявлено фактори впливу на нього. Проаналізовано особливості обчислення матеріальних витрат у собівартості продукції. Запропоновано методику обчислення суми матеріальних витрат на базі застосування нормативного методу, яка грунтується на застосуванні рецептур.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Якимишин Л. Я. 
Формування ланцюга пропозиції у виробництві харчових продуктів / Л. Я. Якимишин, Н. Я. Рожко, Н. М. Васильців // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 696-670. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблематику формування ланцюга пропозиції на ринку харчових продуктів. Встановлено (визначено) чинники, що мотивують інтеграцію підприємств у ланцюгу пропозиції, та ідентифіковано складові синергічного ефекту у виробництві кондитерських виробів. Обгрунтовано алгоритм формування ланцюга пропозиції кондитерської фабрики та розроблено методику інтегральної оцінки перспективності такої стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Водотика О. М. 
Акціонування підприємства кондитерської промисловості із залученням закордонного інвестора і забезпечення його конкурентоздатності в умовах трансформації економіки України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / О. М. Водотика; Харк. держ. ун-т. - Х., 1998. - 16 c. - укp.

Визначено сутність, форми та методи акціонування за умов трансформації економіки України. Проаналізовано стан та перспективи кондитерської промисловості на сучасному етапі. Розглянуто об'єктивні передумови розвитку акціонерної власності у процесі приватизації підприємств даної галузі. Розроблено методи аналізу стану та перспектив господарської діяльності кондитерської фабрики з метою переходу до акціонерної власності та визначення першочергових напрямків інвестування, а також аналізу виробничої та управлінської структур. Висвітлено економічні та організаційні особливості створення акціонерних товариств у кондитерській промисловості, пов'язані з необхідністю оновлення технічної бази виробництва та вдосконалення управлінської структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ткаченко О. М. 
Організаційно-економічні основи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України : автореф. дис... канд. екон. наук / О. М. Ткаченко; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Вирішено наукові та прикладі завдання визначення організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості. Сформульовано й обгрунтовано теоретико-методичні засади їх конкурентоспроможності, шляхи її підвищення, а також здійснено оцінювання для даних підприємств України. Визначено найвдаліші бренди кондитерської промисловості як один з факторів конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано конкурентні стратегії розвитку підприємств на підставі оцінки їх внутрішнього та зовнішнього середовищ. Визначено основні напрями державної політики щодо підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств за умов глобалізації економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чернишова О. Б. 
Оцінка конкурентоспроможності промислових підприємств (на прикладі підприємств кондитерської галузі харчової промисловості України) : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Б. Чернишова; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2009. - 21 c. - укp.

Наведено результати теоретичного дослідження змісту, суті й особливостей понять "конкурентоспроможність", "конкурентоздатність", "конкурентність". Визначено показники та фактори конкурентоспроможності суб'єктів господарювння. Доведено латентний характер показника, що вивчається. Проаналізовано існуючі методи оцінювання рівня конкурентоздатності підприємств промисловості. Розроблено процедуру кількісного оцінювання конкурентоздатності промислових підприємств. Обгрунтовано та досліджено використання канонічного аналізу ознак та чинників-симптомів конкурентоспроможності. Розглянуто можливість застосування інших багатовимірних підходів до розв'язання певних завдань. Вивчено стан сучасної конкурентної боротьби у кондитерській галузі країни. Проведено кількісне варіантне оцінювання конкурентоспроможності кондитерських підприємств з використанням багатовимірних статистичних методів. Обгрунтовано вибір оптимального варіанта оцінювання конкурентоздатності кондитерських підприємств та її практичне використання у процесі аналізу, прогнозування та діагностування конкурентоспроможності об'єктів господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Закревська Л. М. 
Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Л. М. Закревська; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розроблено методичні рекомендації стосовно визначення рівня безпеки підприємств на ринку шляхом впровадження індексу ступеня безпечності, який дає змогу максимальною мірою врахувати об'єктивні характеристики кондитерських підприємств та спрогнозувати вплив різних чинників на підвищення рівня їх конкурентоспроможності. Запропоновано використання методики аналітичного групування з рівновеликими інтервалами підприємств кондитерської промисловості для визначення ролі розміру підприємства щодо рівня його конкурентоспроможності. Удосконалено модель її оцінки, уточнено структуру факторів, що мають бути оцінені: конкурентоспроможності продукції, фінансової та збутової діяльності, ефективності управління виробництвом і ділової співпраці з постачальниками сировини з використанням комплексного показника. Запропоновано методичні підходи до рейтингової оцінки конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості шляхом обгрунтування доцільності застосування індексу Харфіндела - Хіршмана, який обчислюється з використанням показника частки реалізованої продукції, що дає змогу реально оцінити ступінь домінування підприємств на ринку. Розвинуто методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та запропоновано методику групування за ознаками, що базуються на теорії рівноваги підприємства та галузі й теорії факторів виробництва. Визначено шляхи та напрями підвищення рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств, що передбачають удосконалення системи комунікацій маркетингової діяльності. Наведено теорію конкурентоспроможності з використанням методу "аналізу ієрархій" для досліджених підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мількевич В. М. 
Підвищення ефективності цукрового виробництва шляхом прогнозування технологічних показників переробки буряків та вдосконалення технології їх зберігання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.18.05 / В. М. Мількевич; Укр. держ. ун-т харч. технологій. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено особливості технологічної якості сировини центральної зони бурякосіяння України. Визначено критерії оцінки якості сировини, розроблено математичну модель і комп'ютерну програму, на підставі яких здійснено прогнозування основних технологічних показників цукрових буряків за даними їх хімічного складу. Досліджено та розроблено технологію зберігання цукрових буряків з використанням біологічно-активного препарату нового покоління для зменшення втрат цукрози та покращання фітопатологічного стану сировини. Вдосконалено технологічний процес екстракції цукрози та кристалізації. Наведено дані про ефективність впровадження розробок у виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л84-6 + У9(4Укр)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Радкевич Л. А. 
Розвиток ринку кондитерських виробів в Україні: конкурентні аспекти : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л. А. Радкевич; Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 18 c. - укp.

Розроблено методологічний підхід до оцінки стратегії поведінки підприємства. Теоретично обгрунтовано сутність категорії конкуренції, її особливості та типи. Проаналізовано існуючі моделі, методи та показники дослідження конкуренції. Запропоновано модель дослідження розвитку ринку, яка дозволяє врахувати кількісні та якісні показники, експертну оцінку загального стану ринку. Досліджено вплив демографічних факторів на розвиток ринку кондитерських виробів і конкуренції, роботу підприємств даної галузі. Наведено матрицю "географічне покриття - портфель продуктів", стратегію одержання конкурентних переваг підприємствами-аутсайдерами. Опрацьовано індекс ступеня монополізації з урахуванням фактичної та потенційної місткості ринку, існування різниці між ними залежно від етапу розвитку ринку. Обгрунтовано поняття конкурентостійкості підприємства, визначено елементи, які її складають, надано методику їх розрахунку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.751.7-82-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Распопов Р. С. 
Управління виробничими потужностями на підприємствах кондитерської галузі : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Р. С. Распопов; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - 17 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми управління процесами формування якісно нових виробничих потужностей, які відрізняються від існуючих гнучкістю та здатністю оперативно реагувати на зміну споживчого попиту на прикладі підприємств кондитерської галузі. Уточнено сутність категорії "економічна виробнича потужність підприємства", виявлено основні чинники, що впливають на прийняття рішень про створення нових, розширення і диверсифікацію наявних виробничих потужностей. Запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування умов економічної ефективності розширення й освоєння нових виробничих потужностей. Виявлено властивості взаємозамінності та багатофункціональності виробничої потужності, систематизовано види гнучкості. Охарактеризовано гнучкість організації праці та виробництва, а також технологічну та виробничу потужності. Виявлено нову властивість виробничої потужності - гнучкість, сутність якої полягає у здатності швидко реагувати на зміни умов зовнішнього та внутрішнього середовища, зокрема, попиту на продукцію, що забезпечує гнучкість функціонування виробництва та його мобільність відносно попиту та здатність до скорочення або збільшення виробництва. Удосконалено класифікацію резервів виробничої потужності. Запропоновано методичний підхід до оцінювання економічної виробничої потужності методом зіставлення її технологічної та продуктивної структури. Розроблено метод оцінювання фінансової складової гнучкості виробничої потужності. Удосконалено методичний підхід до оцінювання інвестиційних витрат, пов'язаних з розширенням виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-571.3-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кривещенко В. В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Кривещенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 17 c. - укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лагода Т. В. 
Формування ринку продовольчих товарів України (на прикладі кондитерської промисловості) : Автореф. дис...канд. екон. наук : 08.07.01 / Т. В. Лагода; НАН України. Ін-т економіки. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Проаналізовано особливості інфраструктури ринку України перехідного періоду, рівень споживання населенням харчових продуктів, тенденції розвитку внутрішнього ринку продовольства, а також обгрунтовано необхідність формування продовольчої політики нового типу. Висвітлено особливості формування ринку кондитерських виробів України у перехідний період та наведено результати маркетингового дослідження. Встановлено вплив окремих чинників на обсяги продажу продукції та закономірності зміни обсягів споживання окремих видів продукції відповідно до рівня доходів та місця проживання населення. Розроблено економіко-математичну модель прогнозування обсягів їх продажу. Досліджено фінансовий стан підприємств галузі. Обгрунтовано та розроблено пропозиції щодо удосконалення систем державного регулювання ринку кондитерських виробів та управління галуззю за умов ринкової економіки, а також створення галузевої служби маркетингу. Визначено пріоритетні напрямки розвитку галузі, шляхи удосконалення інноваційної діяльності та покращання фінансового стану підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.7 + У9(4Укр)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Левицький В. В. 
Формування стратегій розвитку підприємств на засадах прогнозування кон'юнктури ринку : автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Левицький; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено науково-методологічні засади оцінювання та розробки стратегій розвитку підприємств за допомогою прогнозування стану кон'юнктури ринку. Здійснено узагальнення літературних джерел і вивчено результати господарської діяльності підприємств. Запропоновано визначення понять "стратегія розвитку" та "кон'юнктура". Розглянуто фактори впливу на кон'юнктуру. Досліджено взаємозв'язок між складовими та факторами кон'юнктури. Розроблено метод оцінювання та прогнозування кон'юнктури кондитерської продукції на підставі аналізу основних стратегій розвитку кондитерських підприємств. Запропоновано метод формування стратегій з урахуванням впливу зовнішнього середовища на підприємстві, впливу підприємства на дане середовище, а також рівня визначення цілей. Визначено основні показники пропорційності, циклічності та конкуренції на ринку, на підставі яких розроблено класифікацію ринку за ознаками. Побудовано конкурентну карту та баланс попиту та пропозиції. Здійснено їх прогнозування. Створено стратегії розвитку кондитерських підприємств та наведено рекомендації виробникам зазначеної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.1 + У9(4УКР)306.751.71-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Карпенко Ю. М. 
Формування і реалізація маркетингових стратегій в кондитерській промисловості України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Ю. М. Карпенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 18 c. - укp.

Проаналізовано сучасні концепції маркетингового стратегічного управління на підприємствах кондитерської галузі. Узагальнено й уточнено результати наукових досліджень в даній сфері. Досліджено ринок кондитерських виробів України, окреслено особливості маркетингового стратегічного набору та специфіку маркетингових стратегій виробників даної продукції. Запропоновано методи та прийоми вдосконалення формування та реалізації маркетингових стратегій на виробничих підприємствах галузі. Розроблено структуру та визначено зміст модулів стратегічного планування маркетингу для промислового підприємства. Визначено напрями реалізації маркетингової стратегії та наведено блок-схему показників оцінки її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.751.7-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Нечепуренко В. М. 
Фінансовий механізм залучення іноземних інвестицій в умовах економіки перехідного періоду (на прикладі підприємств кондитерської промисловості України) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / В. М. Нечепуренко; Укр. акад. банк. справи. - Суми, 1998. - 15 c. - укp. - рус.

Досліджено стан інвестиційного процесу в Україні й особливості залучення іноземних інвестицій на підприємства кондитерської промисловості, визначено методологічні підходи до аналізу інвестиційної привабливості суб'єктів господарювання в умовах економіки перехідного періоду, запропоновано методику визначення потреби підприємства у зовнішньому фінансуванні. На основі узагальнення досвіду приватизації шоколадної фабрики "Україна" внесено пропозиції щодо удосконалення організації і проведення міжнародних інвестиційних конкурсів. Обгрунтовано методичні підходи до визначення економічної ефективності іноземних інвестицій за критерієм чистого дисконтованого доходу з урахуванням ймовірності банкрутства підприємства і можливих соціально-економічних збитків, запропоновано систему контролінгу на підприємствах кондитерської промисловості, які виконують інвестиційну програму із залученням коштів іноземного інвестора, внесено пропозиції для удосконалення системи оподаткування підприємств з іноземними інвестиціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.86 + У9(4УКР)306.751.7-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301946 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського