Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч474$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сучасні напрямки педагогічної діяльності викладачів вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації : Наук.-метод. зб. Вип. 1 / ред.: С. М. Кулага; Луган. мед. уч-ще. - Луганськ, 2001. - 172 с. - укp.

Наведено результати досліджень з питань сучасної педагогіки. Викладено психолого-педагогічні аспекти контролю знань студентів у вищих навчальних закладах першого рівня акредитації. Описано форми організації самостійної роботи студентів в позааудиторний час. Висвітлено нові тенденції педагогічних процесів. Проаналізовано багаторічний досвід роботи по запровадженню в навчальний, методичний, виховний, науково-дослідницький процеси інноваційних технологій. Розглянуто психолого-педагогічні умови підготовки викладачів до використання інноваційних технологій у вищих навчальних закладах. Розкрито психологічний аспект введення в навчальний процес інноваційних технологій. Акцентовано увагу на проблемі національного виховання молоді.

Приведены результаты исследований по вопросам современной педагогики. Изложены психолого-педагогические аспекты контроля знаний студентов в высших учебных заведениях первого уровня аккредитации. Описаны формы организации самостоятельной работы студентов во внеаудиторное время. Освещены новые тенденции педагогических процессов. Проанализирован многолетний опыт работы по внедрению в учебный, методический, воспитательный, научно-исследовательский процессы инновационных технологий. Рассмотрены психолого-педагогические условия подготовки преподавателей к использованию образовательных инновационных технологий в высших учебных заведениях. Раскрыт психологический аспект введения в учебный процесс инновационных технологий. Акцентировано внимание на проблеме национального воспитания молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР) + Р11(4УКР) + Ю940.3я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сулим-Карлір І. Ф. 
Організація самостійного позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ф. Сулим-Карлір; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

З'ясовано суть самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США та її місце у структурі професійної підготовки майбутніх фахівців у даних коледжах. Визначено методологічні засади й особливості організації дослідженої роботи. Розкрито зміст, форми, методи та моделі її організації. Визначено умови ефективного використання американського досвіду у вітчизняних педагогічних ВНЗ. На підставі результатів дослідження доведено, що запроваджена у педагогічних коледжах США система індивідуалізованого самостійного навчання має суттєві переваги і загалом забезпечує умови для ефективної професійної підготовки майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7СПО)711.1 + Ч479.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стахова О. А. 
Аналіз вітчизняного та закордонного досвіду функціонування системи підготовки фахівців у технічних коледжах / О. А. Стахова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 150. - С. 165-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто вітчизняний та закордонний досвід підготовки молодших спеціалістів у сфері технікумів та коледжів. Виокремлено основні проблеми та тенденції розвитку процесу підготовки фахівців у технічному коледжі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710 + Ж.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дюлічева Ю. Ю. 
Досвід використання соціальних мереж у коледжах та університетах США / Ю. Ю. Дюлічева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 245-250. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто досвід використання соціальних мереж у коледжах та університетах США. Досліджено можливість використання соціальної мережі Facebook, платформи для створення соціальних мереж Ning; сервісу мікроблоггінга Twitter у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч474(7СПО) + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хой Л. 
Дослідження і практика моделі навчання "Чотири в одному" / Л. Хой // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 14-17. - англ.

Описано нову модель "чотири в одному", розроблену в процесі реформи навчання у коледжах з підготовки викладачів для професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано особливості розвитку інноваційної направленості і практичних можливостей студентів.

Описана новая модель обучения "четыре в одном", разработанная в процессе реформы обучения в колледжах по подготовке преподавателей для профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы особенности развития инновационной направленности и практических возможностей студентов.

This paper presents comprehensively a new teaching model - "four in one", which is produced in the teaching reform of vocational technical teachers' colleges, and analyzes its production, connotation, superiority and necessity in developing students' innovative spirits and practical capacities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соколенко Т. 
Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 64-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему феномену культури організації (на прикладі Слов'янського педагогічного ліцею). Проаналізовано структуру культури організації. Розглянуто й охарактеризовано процес формування культури ліцею. Доведено, що основним стрижнем формування культури організації є турбота про внутрішнє становище закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Видишко Н. 
Організація і зміст практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади / Н. Видишко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 182-190. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації та формування змісту практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади. Вказано на те, що в Канаді їх практична підготовка починається на базовому рівні та становить третину навчального часу (в Україні - близько 10 %). Відзначено, що, маючи справу з гострими соціальними й особистими проблемами, спрямовуючись на складні етичні дилеми, студенти починають краще розумітися на своїх власних думках і почуттях і відчувати, як ці переживання впливають на їх професійну діяльність, унаслідок чого формуються такі професійні установки, які узгоджуються з їх особистою системою цінностей. Виокремлено уміння, які повинен показати студент під час практичного навчання. Показано переваги такої моделі практики, коли виконання освітніх і адміністративних функцій покладається на керівника-співробітника соціального агентства, інструктора практики.

Рассмотрены проблемы организации и формирования содержания практического обучения социальных работников в колледжах Канады. Указано на то, что в Канаде их практическая подготовка начинается на базовом уровне и составляет треть учебного времени (в Украине - около 10 %). Отмечено, что, имея дело с острыми социальными и личными проблемами, вникая в сложные этические дилеммы, студенты начинают лучше разбираться в своих собственных мыслях и чувствах и чувствовать, как эти переживания влияют на их профессиональную деятельность, вследствие чего формируются такие профессиональные установки, которые согласуются с их личной системой ценностей. Выделены умения, которые должен продемонстрировать студент во время практического обучения. Показаны преимущества такой модели практики, когда выполнение образовательных и административных функций возлагается на руководителя-сотрудника социального агентства, инструктора практики.

The author determines the organization and contents of the social workers' practical training in Canadian colleges, considers technologies of students' practical training for social work, and outlines students' skills and abilities in the above-mentioned sphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7КАН)710 + С40(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубовик О. В. 
Історико-педагогічні аспекти виникнення дворічних коледжів у США / О. В. Дубовик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 207-214. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку виникнення дворічних коледжів у США. Охарактеризовано систему вищої освіти США, до якої належать молодші (комунальні) дворічні коледжі, чотирирічні коледжі, університети, вищі професійні школи. Розглянуто молодші (комунальні) дворічні коледжі, утворені в результаті об'єднання технічних і професійних шкіл із коледжами молодшого ступеня свого регіону як специфічно американські навчальні заклади, які не мають аналогів у світовій освітній практиці. Наведено показники плати за навчання за 2009 - 2010 навчальні роки та середньої заробітної плати дорослих від 25 років за освітніми рівнями. Звернено увагу на те, що зростаюча економічна криза спричинила підвищення плати за навчання в результаті скорочення державного фінансування та скорочення викладацького складу, однак, підвищилися темпи співробітництва з приватними компаніями та неприбутковими організаціями для підтримки таких витратних навчальних програм, як інформаційні та автоматичні технології, медична справа та інші. Узагальнено, що однією з основних рис освіти США є гнучкість і вміння швидко реагувати на потреби суспільства і економіки.

Исследована история возникновения и развития двухлетних колледжей в США как основного звена подготовки рабочих.

history of origin and development of two-year colleges is Investigational in the USA as a basic link of preparation of workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7СПО)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сорока М. В. 
Освітнє середовище університетського коледжу як об'єкт управління / М. В. Сорока // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано генезу поняття "освітнє середовище" навчального закладу. Відзначено, що сутнісною відмінністю університетського коледжу від інших навчально-наукових структурних підрозділів університетського комплексу є здійснення підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою молодшого спеціаліста у поєднанні з загальноосвітньою підготовкою. Вказано, що освітнім середовище освітнього закладу стає тільки тоді, коли виконує свої основні завдання - сприяє підготовці кваліфікованого фахівця відповідного рівня і профілю, розвитку особистісних якостей студента.

Проанализированы генезис понятия "образовательная среда" учебного заведения. Отмечено, что сущностной отличительной чертой университетского колледжа от других учебно-научных структурных подразделений университетского комплекса является осуществление подготовки специалистов по образовательно-профессиональной программе младшего специалиста в сочетании с общеобразовательной подготовкой. Указано, что образовательной среда образовательного учреждения становится только тогда, когда выполняет свои основные задачи - содействие подготовке квалифицированного специалиста соответствующего уровня и профиля, развитию личностных качеств студента.

Analyzed the genesis of the concept of "educational environment" of the institution. It is noted that the essential distinguishing the university college from other educational and scientific departments of the university complex is the implementationof training in educational and vocational program junior specialist in conjunction with comprehensive training. Stated that the educational environment is an educational institution only when fulfilling its main objectives - promoting training qualified the appropriate level and profile of personality traits.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Омельченко О. 
"В моей судьбе ты стал главным": исповедь счастливого директора / О. Омельченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 84-88. - укp.

Висвітлено певні фрагменти автобіографічної книги О.Омельченка "История учебного заведения", в яких розкрито діяльність автора як директора Луганського технікуму транспортного будівництва, роль окремих людей у формуванні його як керівника. Зазначено щодо помилковості відриву технікумів від галузевих міністрів, їх методичних кабінетів, базових підприємств, трестів, які свого часу оцінювали діяльність педагогічних колективів, якість підготовки спеціалістів. Висвітлено плани технікуму на майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710г + Ч476г(4УКР)6д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Омельченко О. 
Кроки через століття... / О. Омельченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 6. - С. 4-18. - укp.

Розглянуто досвід роботи Луганського коледжу будівництва, економіки та права, якому виповнюється 130 років, та його спільної роботи зі школами з питань профорієнтації. Розкрито практичні кроки залучення учнівської молоді до знайомства з майбутньою професією, підготовки її до дорослого життя. Висвітлено традиційні для технікуму заходи та форми роботи з молоддю. Охарактеризовано науково-дослідницьку роботу студентів - одного з основних напрямків підготовки майбутніх фахівців. Обгрунтовано шляхи до євроінтеграції студентської молоді, які є однією з найбільш ефективних форм позакласної роботи, що сприяє засвоєнню студентами європейської тематики як нового виміру.

Рассмотрен опыт работы Луганского колледжа строительства, экономики и права, которому исполняется 130 лет, и его совместной работы со школами по вопросам профориентации. Раскрыты практические шаги привлечения учащейся молодежи к знакомству с будущей профессией, подготовки ее к взрослой жизни. Освещены традиционные для техникума мероприятия и формы работы с молодежью. Охарактеризовано научно-исследовательскую работу студентов - одного из основных направлений подготовки будущих специалистов. Обоснованы пути к евроинтеграции студенческой молодежи, которые являются одной из наиболее эффективных форм внеклассной работы, способствущей усвоению студентами европейской тематики как нового измерения.

Submitted by the college experience Lugansk construction, economics and law, which turns 130 years old, and their collaboration with schools on career guidance. Reveals the practical steps to attract young students to get acquainted with the future profession, preparing her for adulthood. Lit traditional college activities and forms of work with youth. Characterized the research work of students, one of the main areas of training future professionals. The ways to the European integration of students,who are one of the most effective forms of extra-curricular activities, which promotes the assimilation of European students as subjects of a new dimension.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710 + Н.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горанська В. П. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до музичного виховання дітей дошкільного віку / В. П. Горанська // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання теоретичної та практичної підготовки студентів педагогічного коледжу за спеціальностями "Вчитель початкових класів" та "Вихователь дітей дошкільного віку". Детально розглянуто організацію та проведення педагогічної практики з музичного виховання дошкільнят, важливим завданням якої є поглиблення теоретичних знань студентів щодо організації та керівництва музичною діяльністю дітей у ДНЗ. Охарактеризовано види музичних занять та визначено основні умови успішної роботи музичного керівника та вихователя щодо організації музичної діяльності дітей у ДНЗ.

Освещены вопросы теоретической и практической подготовки студентов педагогического колледжа по специальностям "Учитель начальных классов" и "Воспитатель детей дошкольного возраста". Детально рассмотрено организацию и проведение педагогической практики по музыкальному воспитанию дошкольников, важной задачей которой является углубление теоретических знаний студентов по организации и руководству музыкальной деятельностью детей в ДУЗ. Охарактеризованы виды музыкальных занятий и определены основные условия успешной работы музыкального руководителя и воспитателя по организации музыкальной деятельности детей в ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710 + Ч479.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Степанова Л. 
Особливості навчання дітей з обмеженими розумовими та фізичними можливостями / Л. Степанова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 13-14. - укp.

Розкрито цілі та досвід ДПТНЗ "Київське вище професійне училище технологій та дизайну виробів із шкіри" у впровадженні інклюзивної освіти, починаючи з 2004 р., коли при училищі було створено Центр професійної підготовки та перепідготовки осіб з обмеженими можливостями (ООМ), й участі училища з 2005 р. у спільному українсько-німецькому проекті "Молоді дороги Європи". Відзначено, що під час виробничого навчання учні відпрацьовують ті операції, які відповідають їх фізичним можливостям. Висвітлено проблеми інклюзивної професійної освіти (застарілість переліку професій, рекомендованих для навчання ООМ, відсутність затвердженої методики проведення уроків виробничого та теоретичного навчання ООМ за умов ПТНЗ, відсутність типових навчальних планів підготовки кваліфікованих робітників на базі неповної базової середньої освіти, фінансування без урахування особливостей інклюзивної освіти, вузький профіль допрофесійної підготовки в школах-інтернатах). Запропоновано шляхи їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.266 + Ч474(4УКР)717

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кришемінська Л. 
Управління навчальним закладом в умовах ринку праці / Л. Кришемінська // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 7-8. - укp.

Представлено апробацію у вищому комерційному училищі (м. Київ) освітнього стандарту нового покоління для підготовки робітників з напряму "Торгівля", заснованому на компетентісному та модульному підходах до навчання. Висвітлено підготовчу роботу з опитування роботодавців України, за результатами якої з'ясовано, які професії користуються попитом, які вимоги ставлять підприємці до персоналу, що треба змінити в кваліфікаційних характеристиках, яким має бути зміст навчальних програм. Проведено відповідне коригування чинних навчальних програм. Розкрито зміст експериментального навчального плану підготовки продавців продовольчих товарів, у якому передбачено вивчення модулів як за традиційною формою навчання відповідно до кредитів часу на предмети, так і за модульною технологією за кредитами модуля під керівництвом майстра-викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)717 + Ч471.41 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Волошкова Л. 
Учнівське самоврядування: аналіз досвіду / Л. Волошкова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 15-18. - укp.

Проаналізовано систему учнівського самоврядування (УС) у Київському міському вищому професійному училищі зв'язку (МВПУЗ) як добровільної громадської організації учнів, метою якої є реалізація та захист їх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та їх соціальне становлення як повноправних членів суспільства. Відзначено, що до роботи в УС училища залучено близько 20 % загального контингенту учнів. Розкрито зміст творчої співпраці адміністрації училища з УС. Охарактеризовано структуру, головну мету та завдання УС. Наведено список проектів УС МВПУЗ (організація святкувань, уроків пам'яті, взаємодопомоги у навчанні, волонтерських акцій, заходів із дозвілля, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, профорієнтаційної роботи). Підсумовано, що УС МВПУЗ спрямовано на підготовку фахівців нової генерації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)717 + Ч471.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Прокопенко С. І. 
Вивчити на керівника неможливо, керівника треба виховати / С. І. Прокопенко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 43-44. - укp.

Висвітлено діяльність приватного ВНЗ "Економіко-правовий технікум", який очолює А. А. Гомон, відмінник освіти України, досвідчений управлінець та висококваліфікований майстер своєї справи. Зосереджено увагу на навчально-методичній базі закладу, його здоровому соціальному середовищі та позанавчальній роботі. Виокремлено значимість викладацького складу технікуму, більшість з якого має вищі категорії та вчені звання. Подано відгуки студентів та їхніх батьків про навчання у означеному ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гриневич Л. 
Розроблення і впровадження регіональних систем оцінювання якості природничої освіти: досвід США / Л. Гриневич // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 145-151. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано рекомендації Комітету з розроблення тестування досягнень з природничих наук у системі середньої освіти США для управлінців, науковців і вчителів з питань розроблення і запровадження систем оцінювання та моніторингу якості природничої освіти, зокрема, застосування системного підходу в оцінюванні у галузі природничих наук, розширення знань про процес навчання природничих наук, дотримання послідовності у системі оцінювання, використання різноманітних видів оцінювання, оцінювання пошукової роботи з природничих дисциплін, моніторинг навчальних досягнень учнів, підвищення якості підготовки вчителів, встановлення стандартів навчальних досягнень, підвищення ролі системи оцінювання якості природничої освіти. Розглянуто деякі аспекти практичного впровадження оцінювання якості природничої освіти в зв’язку з вступом в дію Закону «Жодної невстигаючої дитини» (No Child Left Behind Act, NCLB). Виявлено позитивні аспекти американського досвіду та можливості його застосування в Україні.

Проанализированы рекомендации Комитета по разработке тестирования достижений в области естественных наук в системе среднего образования США для управленцев, ученых и учителей по вопросам разработки и внедрения систем оценки и мониторинга качества естественнонаучного образования, в частности, применение системного подхода к оценке в области естественных наук, расширение знаний о процессе обучения естественных наук, соблюдение последовательности в системе оценивания, использование различных видов оценки, оценка поисковой работы по естественным дисциплинам, мониторинг учебных достижений учащихся, повышение качества подготовки учителей, установление стандартов знаний, повышение роли системы оценки качества естественнонаучного образования. Рассмотрены некоторые аспекты практического внедрения оценки качества естественнонаучного образования в связи с вступлением в действие Закона «Ни одного неуспевающего ребенка» (No Child Left Behind Act, NCLB). Выявлены положительные аспекты американского опыта и возможности его применения в Украине.

Article deals with the analysis of the recommendations of the Committee on Test design for K-12 Science Achievement for managers, scientists and teachers on the development and implementation of the science quality assessment and monitoring system. The positive aspects of American experience and their possible application in Ukraine were found.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7СПО) к8 + Б. р(7СПО)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ніколенко В. М. 
Куратор і виховна робота у коледжі / В. М. Ніколенко // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 61-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено особливості виховної роботи в Хорольському агропромисловому коледжі Полтавської державної аграрної академії. Зроблено спробу поєднати образ ідеального куратора з сучасними педагогічними реаліями.

Освещены особенности воспитательной работы в Хорольском агропромышленном колледже Полтавской государственной аграрной академии, сделана попытка связать образ идеального куратора с современными педагогическими реалиями.

Paper tells about features of moral education in Khorol Agroindustrial Colledge of Poltava State agrarian Academy, it also gives emotional portrait of curator as person and teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710 + Ч471.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пустова Т. 
Технологія педагогічного вимірювання рівня засвоєння змісту підвищення кваліфікації керівниками вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації / Т. Пустова // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано створення інноваційної системи педагогічного вимірювання й оцінювання, як такої, що дає можливість відстежувати якість навчального процесу та мати зворотний зв'язок зі слухачами. Наведено розроблену автором модель системи педагогічного вимірювання й оцінювання рівня засвоєння змісту підвищення кваліфікації керівниками навчальних закладів. У таблицях подано матриці змісту підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів та матрицю тесту. Визначено, що важливими організаційними умовами є розробка та створення бази тестових завдань, для забезпечення оптимальності чого велика частина всієї роботи покладається на відділ моніторингу якості навчання, який безпосередньо співпрацює з викладачами кафедр. Відзначено, що забезпечення відповідного рівня підготовки фахівців можливе лише за умови виявлення об'єктивних потреб суспільства у таких фахівцях та надання рівного доступу до інформаційних джерел інноваційного характеру всім педагогічним працівникам.

Обосновано создание инновационной системы педагогического измерения и оценки, как таковой, что дает возможность отслеживать качество учебного процесса и иметь обратную связь со слушателями. Представлена разработанная автором модель системы педагогического измерения и оценки уровня усвоения содержания повышения квалификации руководителями учебных заведений. В таблицах представлены матрица содержания повышения квалификации руководителей учебных заведений и матрица теста. Определено, что важным организационным условием является разработка и создание базы тестовых заданий, для обеспечения оптимальности чего большая часть всей работы возлагается на отдел мониторинга качества обучения, который сотрудничает с преподавателями кафедр. Отмечено, что обеспечение соответствующего уровня подготовки специалистов возможно только при условии выявления потребностей общества в таких специалистах и предоставления равного доступа к источникам инновационного характера всем педагогическим работникам.

In the article technology of application of innovative forms, methods, tool of the pedagogical measuring and evaluation of achievements of listeners of courses of in-plant training, and also grounded efficiency of their use, is considered in post-qualification pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч474.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Стойчик Т. І. 
Підготовка кваліфікованих робітників в умовах ПТНЗ гірничого профілю / Т. І. Стойчик // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано досвід впровадження дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників в Криворізькому професійному гірничо-технологічному ліцеї. Висвітлено шляхи оптимізації якості підготовки фахівців в цьому навчальному закладі, який увійшов до складу науково-навчально-виробничого комплексу, членами якого є ВНЗ та промислові підприємства Кривого Рогу. Констатовано взаємозв'язок зміни організаційно-педагогічних засад, зокрема матеріально-технічного забезпечення, удосконалення змісту галузевих вимог, підвищення рівня професійної компетентності та системної співпраці роботодавців із ПТНЗ гірничого профілю.

Проанализирован опыт внедрения дуальной системы подготовки квалифицированных рабочих в Криворожском профессиональном горно-технологическом лицее. Освещены пути оптимизации качества подготовки специалистов в этом учебном заведении, которое вошло в состав научно-учебно-производственного комплекса, членами которого являются высшие учебные заведения и промышленные предприятия Кривого Рога. Подчеркнута взаимосвязь изменения организационно-педагогических основ, в том числе материально-технического обеспечения, совершенствования содержания отраслевых требований, повышения уровня профессиональной компетентности и системного сотрудничества работодателей с ПТУ горного профиля.

There is an actual of a professional at the professional-technical education institutions of the mining specialization and ways of level's use of the preparation according to demands of the modern mining factories considered in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР-4ДНІ-2КРИ)710 + И. р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського