Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (31)Книжкові видання та компакт-диски (424)Журнали та продовжувані видання (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 486
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : Зб. наук. пр. Вип. 14 / ред.: В. І. Євдокимов, О. М. Микитюк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 173 с. - укp.

Висвітлено проблеми організації навчальної та науково-дослідної роботи викладачів, докторантів, аспірантів і студентів у педагогічному вузі. Запропоновано шляхи удосконалення підготовки майбутніх учителів до особистісно-орієнтованої виховної роботи з дітьми. Детально розглянуто психограму професійно значущих якостей вихованців ліцеїв юридичного профілю, технологію критичного мислення, а також формування світогляду студента у процесі мовної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.3 + Ч311.268 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного інституту ім. П.Д.Осипенко / ред.: В. І. Гусєв. - Бердянськ, 2000. - 175 с. - (Пед. науки; N 1). - укp. - рус.

Розглянуто мотиви професійного самовизначення особистості, вплив історичних чинників на розвиток педагогічної думки в Україні, питання естетичного сприйняття музичних творів у контексті психолого-педагогічних наук. Запропоновано методику реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення сільськогосподарських дисциплін, сучасний підхід до розв'язання проблеми наочності під час вивчення фізичної оптики, а також використання активних методів навчання з метою підготовки бізнес-фахівців у вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Токарєва Л. О. 
Комплексне вдосконалення професійних якостей студента / Л. О. Токарєва // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 136-144. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Раскрыты качества студентов, которые необходимо совершенствовать в комплексе. Отмечено, что студенты обязаны знать особенности профессионального здоровья; предложены рекомендации педагогов, врачей, психологов, направленные на подготовку их организма к профессиональной деятельности - обучению. Понятие "здоровье" неразрывно связано с понятием "трудоспособность", высокий уровень которой является важнейшим условием для успешного освоения знаний и решения профессиональных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якимова Л. А. 
Культура двигательной деятельности как фактор, определяющий содержание процесса профессиональной подготовки студентов / Л. А. Якимова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 30-33. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Зазначено: за період навчання студенту необхідно взяти участь у всіх сферах діяльності, що сприятиме поєднанню фізичних і розумових здібностей, а також досягненню високого рівня рухової підготовленості. Одержані в процесі навчання знання, формування необхідних умінь і навичок у студентів під керівництвом викладачів створюють відповідний професійний потенціал, що втілюється і реалізується в сферах діяльності, до якої виявляється більш висока готовність.


Ключ. слова: культура, двигательная деятельность, студент, подготовка, обучение, учебное заведение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гальпєріна В. О. 
Менеджмент і освіта: проблема вдосконалення професійної підготовки фахівців / В. О. Гальпєріна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 65-67. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, які виникають у процесі підготовки менеджерів у системі вищої освіти. Акцентовано увагу на його внутрішніх складових: орієнтації майбутнього фахівця, його здатності до лідерства, адаптації до умов, що постійно змінюються.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Курдюков Б. Ф. 
Методология вузовской профессиональной подготовки студентов / Б. Ф. Курдюков // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 27-30. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Чітке позначення рівнів активності студента і зміст спрямованості професійно орієнтованого навчання обумовлено визначеними методами. На початковому етапі науково-навчальний матеріал можна засвоїти за допомогою сприйняття, уваги, пам'яті, а на наступному - потрібні уява та творче мислення. Надалі активність студентів підвищується на рівні спільної діяльності та діалогічного спілкування. Сучасна методологія професійної підготовки фахівця в процесі навчання у вищому навчальному закладі повинна грунтуватися на активності студента.


Ключ. слова: методология, обучение, студент, качество подготовки специалистов
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / ред.: І. А. Зязюн; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Віпол, 2000. - 636 c. - укp.

Розглянуто проблеми неперервної професійної освіти за сучасних умов, проблеми, пошуки і перспективи основних тенденцій розвитку неперервної професійної освіти та її психолого-педагогічні закономірності. Висвітлено психологічну структуру особистості як основу систематизації професійно важливих якостей фахівця, теоретико-методологічні засади професійного становлення вчителя, проблему виховання морально-правової відповідальності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 4 / ред.: В. В. Стешенко; Акад. пед. наук України. - Слов'янськ : Печат. двор, 2001. - 164 с. - укp. - рус.

Здійснено мотиваційний аналіз навчально-професійної діяльності студентів під час вивчення спеціальних дисциплін. Висвітлено особливості підготовки соціальних робітників у Великобританії та критерії і процедуру відбору студентів. Викладено методику виховання національно свідомої молоді. Описано принципи формування змісту шкільного курсу "Технології". Розкрито психолого-педагогічні аспекти профілактики недисциплінованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заярин Г. А. 
Профессионально-ориентированная психофизическая подготовка в вузе : Учеб. пособие для студ. вузов / Г. А. Заярин, И. Г. Кривец; Донец. гос. акад. упр. - Донецк, 2000. - 215 c. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Представлены теоретические сведения и практически апробированные организационные и методические рекомендации для осуществления самостоятельного психофизического совершенствования профессионально важных способностей студентов вузов. Рассмотрены средства и методы профессионально ориентированной психофизической подготовки к учебной и профессиональной деятельности, к сдаче специальных контрольных нормативов и выполнению требований Государственной комплексной программы "Физическое воспитание - здоровье нации". Предложены развивающие и формирующие комплексы специальных психофизических упражнений, направленных на самостоятельную подготовку обучаемых к предстоящему профессиональному труду, методы диагностики состояния организма в процессе самосовершенствования, сведения о принципах и порядке составления индивидуальных развивающих программ. Впервые изложены авторские рекомендации по комплексной оценке индивидуальных показателей функционального состояния организма и физической работоспособности студентов с использованием современных методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203-215 + Ч481.354-215 + Ю943-3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професійна підготовка фахівців вищої школи в умовах оновленої парадигми освіти : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. Упр. культури. - Х. : Каравела, 1999. - 134 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Висвітлено проблеми теорії та історії освіти, підготовки викладачів вищих навчальних закладів та шкіл. Наведено основні підходи до вдосконалення організації самостійної пізнавальної діяльності студентів. Відображено деякі проблеми формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів. Описано методику експертного визначення якісних характеристик тестів. Розглянуто питання змісту професійної підготовки, гуманітарної спрямованості навчання та теоретичні проблеми мистецтвознавства. Викладено національно-стильові засади пізнання української музики у вищій педагогічній школі. Досліджено проблему репрезентативності українського менталітету в баянній творчості. Доведено методологічну суттєвість навчально-педагогічного та дослідницького процесів за умов оновленої парадигми освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43 + Ч481.203я43 + Щ31р(4УКР)3-3я43 + Щ313(0)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сиротенко Н. Г. 
Процесс непрерывного формирования специалиста в вузе и предпосылки "догоняющего" развития его: системный анализ / Н. Г. Сиротенко, В. В. Филиппов, А. Г. Дибир // Вестн. Харьк. гос. автомоб.-дор. техн. ун-та. - 1999. - Вып. 10. - С. 5-7. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто питання інформаційного забезпечення та сформульовано принципи формування спеціаліста, що забезпечують постійну інформаційну достатність у межах необхідних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Буйновська Л. О. 
Розвиток мотивів навчально-професійної діяльності студентів технічного університету / Л. О. Буйновська // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 18-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проанализировано развитие мотивов учебно-профессиональной деятельности студентов технического университета. Учебный процесс как способ реализации студенческой деятельности в техническом университете это - освоение научных основ своей будущей специальности, приобретение необходимой профессиональной компетенции, развитие способностей к принятию самостоятельных решений и воспитания личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теоретичні і методичні засади професійної освіти : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - К. : Наук. світ, 2001. - 143 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Висвітлено проблеми теорії та практики загальної педагогіки та педагогічного процесу. Розглянуто актуальні питання змісту професійної підготовки, гуманітарної спрямованості навчання, а також теоретичні проблеми мистецтвознавства. Значну увагу приділено формуванню духовних цінностей української нації засобами фізичного виховання. Детально охарактеризовано девіантну поведінку підлітків за умов спортивної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43 + Ч481.203 я43 + Ю771 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сергєєнкова О. П. 
Вибір стратегії розвитку професійної індивідуальності: психодіагностика у професії / О. П. Сергєєнкова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2004. - 86 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Розглянуто орієнтири стратегії професійного самопізнання, зокрема, методику "Я і група", субтести "Мої стимули" та "Способи і прийоми самопідтримки", тест "Мотивація мети - успіх", опитувальник Т.Ліри. Проаналізовано особливості психодіагностичного забезпечення вибору стратегії професійної ідентичності, а також стратегії педагогічного менеджменту та самоменеджменту. Наведено методики "Орієнтири професійної ідентичності" та "Який рівень Вашої конкурентоздатності", субтест "Оцінювання ситуаційної адаптації".

Рассмотрены ориентиры стратегии профессионального самопознания, в частности, методика "Я и группа", субтесты "Мои стимулы" и "Способы и приемы самоподдержки", тест "Мотивация цели - успех", опросник Т.Лиры. Проанализированы особенности психодиагностического обеспечения выбора стратегии профессиональной идентичности, а также стратегии педагогического менеджмента и самоменеджмента. Приведены методики "Ориентиры профессиональной идентичности" и "Какой уровень Вашей конкурентоспособности", субтест "Оценивание ситуационной адаптации".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с2/3 + Ч481.203 в648

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Криклій А. С. 
Освіта і професійне навчання як чинники розвитку трудового потенціалу : Моногр. / А. С. Криклій. - К. : Репрографіка, 2005. - 472 c. - Бібліогр.: 357 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи формування трудового потенціалу. Проаналізовано соціально-економічну роль професійної орієнтації, підготовки та неперервного професійного навчання, закономірності, особливості їх розвитку та шляхи удосконалення за умов трансформаційної економіки. Викладено методику планування підготовки персоналу та наведено визначення соціально-економічної ефективності його неперервного професійного навчання. Представлено рекомендації щодо визначення та підвищення ефективності різних етапів (фаз) формування трудового потенціалу на рівні окремого виду економічної діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы формирования трудового потенциала. Проанализированы социально-экономическая роль профессиональной ориентации, подготовки и непрерывного профессионального обучения, закономерности, особенности их развития и пути усовершенствования в условиях трансформационной экономики. Изложена методика планирования подготовки персонала и представлено определение социально-экономической эффективности его непрерывного профессионального обучения. Приведены рекомендации относительно определения и повышения эффективности разных этапов (фаз) формирования трудового потенциала на уровне отдельного вида экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч481.203 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуменний В. С. 
Системна модель поетапної фізичної підготовки студентів політехнічних ВНЗ та особливості адаптації до умов професійного навчання / В. С. Гуменний // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 19. - С. 17-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано системну модель поетапної фізичної підготовки студентів політехнічних ВНЗ, яка враховує специфіку етапів навчання. Розглянуто особливості адаптації до умов професійного навчання.

Предложена системная модель поэтапной физической подготовки студентов политехнических вузов, которая учитывает специфику этапов обучения. Рассмотрены особенности адаптации к условиям профессионального обучения.

The system model of stage-by-stage physical training of polytechnic high schools students which takes into account the specificity of grade levels have been offered. Features of adaptation to conditions of professional training have been considered.


Ключ. слова: системна модель, етап, адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Савченко А. А. 
Технология формирования готовности к аналитической деятельности средствами моделирования / А. А. Савченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 70-73. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

На основі огляду досліджень з питань моделювання як засобу аналітичної діяльності розкрито зміст та структуру технології формування готовності майбутніх фахівців до аналітичної діяльності засобами моделювання.

На основе обзора исследований по вопросам моделирования как средства аналитической деятельности раскрыто содержание и структуру технологии формирования готовности будущих специалистов к аналитической деятельности средствами моделирования.

In the article on the basis of review of researches on the questions of design as facilities of analytical activity the author exposed essence of technology of forming of readiness of future specialists to analytical activity by facilities of design.


Ключ. слова: моделирование, аналитическая деятельность, педагогическая технология
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Трудова та професійна підготовка молоді на засадах особистісно орієнтованого підходу : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2004. - 160 с. - укp.

Розглянуто питання професійного становлення студентської молоді у ВНЗ, профорієнтації та трудової підготовки учнів загальноосвітніх шкіл. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання студентів. Проаналізовано вплив спілкування на формування духовної культури студентської молоді, науково-методичної роботи на професійну підготовку молодших спеціалістів. Описано систему тестового контролю як засіб управління формуванням економічних знань учнів, сучасні освітні технології на уроках праці, взаємозв'язок правового і трудового виховання школярів.

Рассмотрены вопросы профессионального становления студенческой молодежи в ВУЗ, профориентации и трудовой подготовки учеников общеобразовательных школ. Освещены психолого-педагогические аспекты личностно ориентированного обучения студентов. Проанализированы влияние общения на формирование духовной культуры студенческой молодежи, научно-методической работы на профессиональную подготовку младших специалистов. Описаны система тестового контроля как средство управления формированием экономических знаний учеников, современные образовательные технологии на уроках труда, взаимосвязь правового и трудового воспитания школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пигоров Г. С. 
Информатизация делового творчества : Учеб. пособ. для студ. вузов / Г. С. Пигоров, В. В. Козинец, В. В. Малый; Нац. металлург. акад. Украины и др. - Д. : "Систем. технологии", 2001. - 119 c. - (Сер. "Интеллектуализация соц.-экон. развития"; Вып. 2 (ИСЭР - 2)). - рус.

Изложены основы информатизации делового творчества, включая теоретические, методические и практические аспекты. Приведены описания и методические рекомендации по использованию фондов творчества и компьютерных программ его поддержки. Акцентировано внимание на особенностях применения наиболее эффективных программ. Рассмотрены основные вопросы информатизации творчества в традиционной области инженерной практики, в сферах управления и бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 я73 + Ч481.203 я73 + У9(4УКР)210.302 я73 + Ж.с116 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чаплицька Г. В. 
Особливості творчої діяльності майбутніх фахівців / Г. В. Чаплицька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 14-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування творчого відношення студентів до набуття професійних знань. Висвітлено значущість інтересів особистості, а також сутність творчої діяльності та творчих педагогічних умінь.


Ключ. слова: творча діяльність, інтерес, творчі педагогічні уміння
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського