Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Головченко В.  
Правові механізми формування правосвідомості студентів / В. Головченко, А. Потьомкін // Право України. - 2006. - № 4. - С. 100-103. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)342ф + Ч481.352.26 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Коваленко І. П. 
Феномен правової культури та чинники її формування в студентів біблітечно-інформаційного профілю / І. П. Коваленко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 128-134. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Уточнено сутність поняття правової культури, проаналізовано шляхи її формування в процесі навчально-виховної діяльності у вищій школі в майбутніх фахівців бібліотечно-інформаційної сфери.

Раскрыта сущность понятия правовой культуры. Проанализированы пути ее формирования в процессе учебно-воспитательной деятельности в высшей школе у будущих специалистов библиотечно-информационной сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дьоміна О. С. 
Формування правової культури студентської молоді в умовах сучасного українського суспільства : автореф. дис... канд. юрид. наук / О. С. Дьоміна; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Базуючись на теоретико-методологічних засадах теорії та філософії права, досліджено суть, зміст, поняття, структуру, функції правової культури. Висвітлено співвідношення права та культури. На підставі аналізу тенденцій розвитку типів розуміння права доведено, що для інтегративного праворозуміння характерне сприйняття норми права як соціальної цінності, інтегрованої в правову культуру суспільства. За результатами дослідження співвідношення права та культури доведено, що право - явище культури, яке відображає існуючі моральні та культурні цінності. Правову культуру студентства розглянуто в різних аспектах, а саме: як елемент правового життя, відображення його якості; як спосіб (засіб) і критерій правової соціалізації; як ступінь правової орієнтованості суб'єктів права, правила їх правової поведінки та діяльності, надання виміру дійсності діалогу між владою та суспільством. Розкрито суть правовиховного процесу студенства, якою є єдність правової соціалізації, правового навчання, правового виховання, правового розвитку. Значну увагу приділено комплексному аналізу суті, принципів, завдань, системи правовиховного процесу, напрямів розвитку правової духовності, підвищення його ефективності. Доведено, що правовий прогрес в Україні можливий за умови одночасного формування правової культури громадян, зокрема студенства, і розбудови громадянського суспільства, демократичної, соціальної, правової держави у процесі здійснення політичної та правової реформи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х8(4УКР)ф + Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осташова В. О. 
Правове самовиховання студентської молоді в умовах формування громадянського суспільства в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / В. О. Осташова; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено відомості про становлення поняття правового самовиховання, наведено визначення правового самовиховання студентської молоді, визначено зміст, цілі, завдання, мотиви такої діяльності. Проаналізовано причини, форми та методи правового самовиховання студентів. Шляхом проведення анкетування визначено стан правового самовиховання сучасної студентської молоді, узагальнено основні проблеми та запропоновано відповідні заходи з удосконалення реалізації такого процесу. Обгрунтовано взаємну залежність процесів формування громадянського суспільства в Україні та функціонування студентського самоврядування як його інституту з правовим самовихованням студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.352.26 + Х809(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кічук Я. В. 
Правова компетенція - інваріантна суб'єктна характеристика сучасної студентської молоді / Я. В. Кічук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Конкретизовано деякі інтерактивні підходи, спрямовані на комплексне засвоєння студентами правових явищ, що є запорукою випереджувального розвитку їх правової компетенції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сорочинська В. Є. 
Соціально-педагогічні основи організації превентивної виховної роботи зі студентською молоддю / В. Є. Сорочинська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3. - С. 105-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Узагальнено стратегії організації превентивного сприянння у процесі соціалізації молоді. Проаналізовано сучасні методи виховної роботи зі студентською молоддю та механізми їх реалізації із урахуванням сучасної соціальної ситуації.

Обобщены стратегии организации превентивного содействия в процессе социализации молодежи. Проанализированы методы воспитательной работы со студенческой молодежью и механизмы ее реализации с учетом современной социальной ситуации.

In the clause the socially pedagogical bases of organization of preventive assistance in process of youth socialization are generalized; the methods of pedagogic work with student youth are analyzed, the mechanisms of their realization in view of a modern social situation are opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Булгакова В. О. 
Психологічні основи прояву та спрямованості правової культури підлітків / В. О. Булгакова // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 25-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

У дослідженні психологічних особливостей правової культури у підлітків розглянуто різні підходи до визначення та розкриття змісту правової культури. Розроблено дві методики для оцінки рівнів прояву та спрямованості правової культури у підлітків, які стали основою емпіричного дослідження, проведеного у двох групах осіб старшого підліткового віку – у педагогічному коледжі та в центрі "Молода гвардія". Одержані результати опитування дозволили визначити самооцінку й експертну оцінку рівнів сформованості правової культури та її прояв у різних видах діяльності підлітків. Зроблено висновок, що психологічну сутність правової культури можна розглядати як ставлення особистості до дотримання норм та правил поведінки, що діють у соціальному середовищі, та сприйняття їх як цінності. Показано, що підлітковий вік є визначальним у формуванні правової культури. Доведено, що підлітки краще дотримуються правил правової культури за умов сім'ї, гірше – за неформального спілкування; для дотримання правової культури страх покарання та власні моральні цінності є визначальними в означеному віковому періоді.

При исследовании психологических особенностей правовой культуры у подростков рассмотрены различные подходы к определению и раскрытию содержания правовой культуры. Разработаны две методики для оценки уровней проявления и направленности правовой культуры у подростков, которые стали основой эмпирического исследования, проведенного в двух группах лиц старшего подросткового возраста - в педагогическом колледже и в центре "Молодая гвардия". Полученные результаты опроса позволили определить самооценку и экспертную оценку уровней сформированности правовой культуры и ее проявление в различных видах деятельности подростков. Сделан вывод, что психологическую сущность правовой культуры можно рассматривать как отношение личности к соблюдению норм и правил поведения, действующих в социальной среде, и восприятие их как ценности. Показано, что подростковый возраст является определяющим в формировании правовой культуры. Доказано, что подростки лучше соблюдают правила правовой культуры в условиях семьи, хуже - при неформальном общении; для соблюдения правовой культуры страх наказания и собственные моральные ценности являются определяющими в данном возрастном периоде.

The article presents some results of the study conducted by the author via two methods of determining the level and direction of teenagers' law culture. The studies were carried out in two groups - pedagogical college and the centre "Young guard".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Ю78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шувалова И. Н. 
Гармонично сочетая интеллектуальное и физическое развитие (о необходимых условиях укрепления здоровья студентов и подготовки квалифицированных специалистов) / И. Н. Шувалова // Гуманіт. науки. - 2011. - № 1. - С. 55-58. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розкрито результати аналітичного огляду проблеми гармонійного розвитку студентів, зв'язку інтелектуального і фізичного аспектів освіти з метою укріплення здоров'я майбутніх спеціалістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.4 + Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Попадич О. О. 
Педагогічні умови правового виховання майбутніх фахівців комп'ютерної галузі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Попадич; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови правового виховання майбутніх фахівців комп'ютерної галузі в навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено й охарактеризовано зміст поняття "правове виховання майбутніх фахівців комп'ютерної галузі". З'ясовано структуру правової вихованості майбутніх фахівців зазначеної галузі та уточнено її компоненти (професійно-правова обізнаність, розвиненість та готовність до правомірної професійної діяльності у комп'ютерній галузі). Виокремлено критерії (когнітивно-інформаційний, ціннісно-орієнтаційний та професійно-поведінковий), показники та рівні правової вихованості майбутніх фахівців комп'ютерної галузі, а також комплекс підходів до правового виховання майбутніх фахівців. Розроблено функціональну модель правового виховання таких фахівців і експериментально перевірено її ефективність на практиці. Оновлено зміст, форми, методи та принципи правового виховання майбутніх фахівців комп'ютерної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Х002.03 + Х8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коцюба О. 
Розвиток правової культури студентів вищих навчальних закладів шляхом форм навчання / О. Коцюба // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 133-138. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність, характерні ознаки та структурні елементи поняття "правова культура особистості". Визначено основні шляхи та форми розвитку правової культури студентів економічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сурмяк Ю. 
Організаційні питання розвитку партнерських відносин вищих навчальних закладів і органів внутрішніх справ у правовиховній роботі / Ю. Сурмяк // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 185-188. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні питання розвитку партнерських відносин ВНЗ і органів внутрішніх справ у формуванні правової свідомості і правової культури студентської молоді за сучасних умов. Перелічено структурні елементи правовиховного процесу (організаційна система правового виховання, яка складається з суб’єктів правовиховної діяльності; форми, методи та засоби правового виховання). Окреслено основні принципи взаємодії ВНЗ та органів внутрішніх справ, наведено таблицю напрямів і форм їх взаємодії. Наголошено, що навчальні заклади повинні стати центрами правовиховної роботи, а взаємодія ВНЗ і органів внутрішніх справ у правовому вихованні студентської молоді повинна здійснюватися за наявності умов: організаційно-педагогічних, дидактичних і методичних.

Освещены теоретические и практические вопросы развития партнерских отношений ВУЗ и органов внутренних дел в формировании правового сознания и правовой культуры студенческой молодежи в современных условиях.

It’s considered theoretical and practical questions of development of partner relations of higher educational establishments and organs of internal affairs in forming of legal consciousness and legal culture of student young people in modern terms.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Х819(4УКР)112.011.028:Ч481

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Довбиш В. А. 
Формування правової культури студентів як напрямок гуманізації навчального процесу / В. А. Довбиш // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 2. - С. 104-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено, що формування правової культури є важливим чинником демократизації суспільства, актуальним напрямком гуманізації навчального процесу у вузах неюридичного профілю. Проаналізовано роль юридичних дисциплін як форми впливу на правосвідомість майбутніх випускників технічного університету, запропоновано шляхи його поглиблення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кічук Я. 
Правова компетентність майбутнього фахівця - пріоритетне завдання громадянської освіти у вищій школі / Я. Кічук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 141-147. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено деякі аспекти проблеми формування правової компетентності майбутнього фахівця, окреслено головні підходи щодо розуміння співвідношень понять "громадянськість" і "правова компетентність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Будас А. 
Навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей як предмет наукового дослідження / А. Будас // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 29-34. - Бібліогр.: с. 34 (12 назв) - укp.

Визначено специфіку методики навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей, охарактеризовано основні підходи до відбору методів, засобів та організаційних форм навчання правознавства, що відповідають його цілям і змісту. На основі компетентнісного підходу конкретизовано зміст поняття «методика навчання правознавства» та визначено її складові. Наголошено на важливості етапу цілепокладання у навчанні та визначено, щозагальною метою навчання правознавства є формування у студентів правового досвіду, системи вмінь і навичок, зокрема й тих, що пов’язані з нормативним регулюванням майбутньої професійної діяльності. Зроблено висновки, що методика навчання правознавства є динамічною наукою, адже змінюється законодавство, розвивається юриспруденція, трансформується рівень правової культури суспільства. Сформульовано ключові критерії вибору методів навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей.

Определена специфика методики обучения правоведению студентов неюридических специальностей, охарактеризованы основные подходы к отбору методов, средств и организационных форм обучения правоведению, что соответствуют его целям и содержанию. На основе компетентностного подхода конкретизировано содержание понятия «методика обучения правоведения» и определены ее составляющие. Подчеркнута важность этапа целеполагания в обучении и определено, что общей целью обучения правоведения является формирование у студентов правового опыта, системы умений и навыков, в том числе и тех, которые связаны с нормативным регулированием будущей профессиональной деятельности. Сделаны выводы, что методика обучения правоведению является динамичной наукой, ведь меняется законодательство, развивается юриспруденция, трансформируется уровень правовой культуры общества. Сформулированы ключевые критерии выбора методов обучения правоведению студентов неюридических

The specificity of law teaching methods students of non-legal professions has been defined, and the basic approaches to the selection of methods, means and organizational forms of teaching the science of law to meet its objectives and content have been characterized. On the basis of the competence approach the meaning of the term «law teaching methods» has been specified and its components have been specified. The importance of the aims giving phase in the law teaching has been emphasized and it also has been defined, that the main goal of the law teaching is to form the legal experience, and to give to students the system of skills, particularly those, that related to the normative regulation of their professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Х8 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федоренко В. 
Військово-правове виховання військовослужбовців Збройних Сил України в контексті польського досвіду / В. Федоренко // Укр. полоністика. - 2015. - Вип. 12. - С. 119-127. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз військово-правого виховання військовослужбовців Збройних Сил України в сучасних умовах з урахуванням досвіду трансформації Збройних Сил Республіки Польща. Значну увагу зосереджено на розгляді сутності, змісту і методів військово-правового виховання та його системного характеру. Розкрито особливості взаємодії військових і релігійних структур України, специфіку виховного процесу з віруючими військовослужбовцями, охарактеризовано роль військово-релігійної служби у військово-правовому вихованні воїнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)301 + Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соколова С. В. 
Формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Соколова; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів у педагогічній теорії та практиці. Уточнено сутність поняття "правова культура майбутніх інженерів-педагогів". Визначено структурні компоненти правової культури майбутніх інженерів-педагогів: інформаційно-ерудиційний, аксіологічний, регулятивно-поведінковий, особистісний, зміст яких обгрунтовано щодо функцій професійної інженерно-педагогічної діяльності. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів. Запропоновано інтерактивні форми та методи реалізації концептуального, проектного, організаційно-діяльнісного, оцінювального компонентів технології. Визначено критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів у вищих технічних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Х002.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Армейський О. С. 
Розвиток правової компетентності вчителів технології у післядипломній педагогічній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Армейський; Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків, 2018. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми підвищення рівня розвитку правової компетентності вчителів технології у післядипломній педагогічній освіті. Уточнено зміст і структуру поняття "правова компетентність вчителя технології". Теоретично обґрунтовано та розроблено методику розвитку означеної компетентності цих фахівців у післядипломній педагогічній освіті, підгрунтям якої є моделі цілей, поліфункціонального змісту, поетапного методу та засобів її розвитку, які відображають загальносоціальну, загальнопрофесійну та спеціальнопрофесійну діяльність фахівця з використанням системи професійно-правових задач. Визначено критерії та показники, виокремлено рівні розвитку правової компетентності вчителів технології. Експериментально підтверджено підвищення рівня розвитку правової компетентності у вчителів технології за рахунок реалізації теоретично обгрунтованої та розробленої методики її розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Попадич О. О. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до формування правової компетентності учнів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. О. Попадич; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2021. - 40 c. - укp.

Досліджено стан опрацювання проблеми підготовки майбутніх учителів до формування правової компетентності учнів початкової школи (ПШ) в український та зарубіжній педагогічній теорії та практиці, з'ясовано сутність ключових понять. Проаналізовано місце й роль правової компетентності учнів у структурі педагогічної діяльності такого вчителя ПШ. Охарактеризовано структуру готовності цих вчителів до формування правової компетентності учнів ПШ. Визначено критерії, показники та рівні готовності. Розроблено і теоретично аргументовано концепцію підготовки майбутніх учителів до формування правової компетентності учнів ПШ. Обґрунтовано педагогічні умови підготовки цих учителів до формування правової компетентності учнів ПШ. Розроблено й експериментально перевірено ефективність системи їх підготовки до формування правової компетентності учнів ПШ. Підготовлено й упроваджено в освітню практику ЗВО навчально-методичне забезпечення для підготовки майбутніх учителів до формування правової компетентності учнів ПШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Галущак І. Є. 
Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. Є. Галущак; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 40 c. - укp.

Висвітлено методологічні концепти дослідження проблеми формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської, що включають системний, контекстний, технологічний та компетентнісний підходи. Розкрито сутність і структуру феномена “правова компетентність майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти”. Уточнено поняття “професійна підготовка майбутніх економістів”, “неперервність університетської освіти”, “освітня технологія”, “правова компетентність”. Виявлено компоненти (мотиваційний, когнітивно-гностичний, відтворювальний, рефлексивно-оцінний), критерії (ціннісно-настановчий, знаннєвий, дієвий, рефлексивний), показники та схарактеризовано рівні сформованості правової компетентності майбутніх економістів (ініціативно-продуктивний, стандартизовано-усталений, пасивно-репродуктивний). Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови формування правової компетентності майбутнього економіста в умовах неперервної університетської освіти (інтеграція правових дисциплін і дисциплін фахової спрямованості у процесі формування правової компетентності майбутніх економістів; забезпечення інформаційно-розвивального освітнього середовища в умовах університету; позитивна мотиваційна налаштованість майбутніх економістів на професійну діяльність правової спрямованості). Розроблено модель процесу формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти, що включає інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, продуктивно-творчий, оцінно-регулятивний етапи. Зауважено, що метою першого, інформаційно-збагачувального, етапу є збагачення майбутніх фахівців необхідним обсягом знань із правових дисциплін; оволодіння таких базових понять, як “право”, “закони”, “правова свідомість”, “трудове законодавство”, “юридична відповідальність”, “правова компетентність”, покращенні рівня правових знань, умінь та навичок. Мета другого, репродуктивно-діяльнісного етапу - розвиток у студентів позитивної мотивації та ціннісного ставлення до формування правової компетентності у майбутній професійній діяльності. Мета третього, продуктивно-творчого, етапу: актуалізація потреби у професійній самореалізації та формування їх особистісної правової культури. Мета четвертого, оцінно-регулятивний, етапу формування вмінь майбутніх економістів здійснювати рефлексію, а також взаємо- та самоцінювання власної правової компетентності. Розроблено й апробовано діагностувальну й експериментальну методики та технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського