Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (208)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки : Зб. доп. Всеукр. наук.-метод. конф., м.Вінниця, 14 - 16 груд. 1999 р. / ред.: Н. М. Шунда; Наук.-метод. центр вищої освіти. - Вінниця : "УНІВЕРСУМ-Вінниця", 1999. - 290 c. - укp.

Розглянуто сучасні теоретико-методологічні, практичні та психолого-педагогічні проблеми формування змісту та удосконалення форм проведення безперервної педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти як первинної форми їх професійної практичної підготовки. Висвітлено проблеми педагогічної практики з фахових дисциплін за умов ступеневої освіти, досліджено роль педагогічної практики в процесі становлення вчителя початкових класів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.26 я431

Шифр НБУВ: ВА594857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Найдьонов І. М. 
Педагогічна практика студентів музично-педагогічних факультетів : Навч.-метод. посіб. / І. М. Найдьонов, В. Л. Бриліна, А. В. Сидоренко. - 2-е вид., доп. - Вінниця : ВДТУ, 2000. - 180 c. - Бібліогр.: с. 176-178. - укp.

Розкрито теоретичні та організаційні аспекти методики підготовки та проведення педагогічної практики студентів музично-педагогічних факультетів вищих педагогічних закладів освіти. Грунтовно висвітлено зміст кожного етапу навчально-виховної практики. Висвітлено практичну діяльність студентів передвипускних і випускних курсів, наведено технологію здійснення окремих виховних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-37 + Ч489.511.266.69-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козій М. К. 
Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів : Метод. посіб. / М. К. Козій; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.

Розглянуто види та форми педагогічної практики студентів коледжів, обговорено особливості організації її керівництва. Висвітлено місце та роль педагогічної практики у формуванні особистості педагога, проаналізовано її етапи, визначено взаємозв'язок педагогічної діяльності та професійної практики. Встановлено критерії оцінки діяльності практиканта. Наведено експериментальні підходи та методи вдосконалення педагогічної практики в системі діяльності коледжів і загальноосвітних шкіл. Визначено психолого-педагогічні умови вдосконалення педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Практикум з педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченко; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2002. - 483 c. - укp.

Розглянуто предмет, мету, методи науково-педагогічних досліджень педагогіки як науки, розкрито суть її базових понять. Запропоновано класифікацію педагогічних категорій за ступенями пізнання світу дитинства, отроцтва, юнацтва, розкрито їх взаємозв'язки. Проаналізовано суть процесу навчання та змісту освіти в сучасній школі. Охарактеризовано форми організації навчання, а також урок як основну форму співпраці вчителя й учнів у процесі навчання.

Рассмотрены предмет, цель, методы научно-педагогических исследований педагогики как науки, раскрыто содержание ее базовых понятий. Предложена классификация педагогических категорий по ступеням познания мира детства, отрочества, юношества, раскрыты их взаимосвязи. Проанализировано содержание процесса обучения и образования в современной школе. Охарактеризованы формы организации образования, а также урок как основная форма сотрудничества учителя и учеников в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69я73 + Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: ВС37348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гетта В. Г. 
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 212 c. - укp.

Розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій, розглянуто історію їх становлення та розвитку у світі та в Україні. Наведено загальну характеристику й обгрунтовано можливості використання на уроках трудового навчання сучасних інноваційних технологій - інформаційно-комунікативних, інтерактивних, а також методу проектів, системи проблемних ситуацій, індивідуалізації та диференціації навчальних завдань. Розглянуто різні види програмованого навчання, визначено його основні вимоги, принципи, специфічні властивості та ефективність у порівнянні з іншими педагогічними технологіями. Обгрунтовано шляхи оптимізації навчально-трудової діяльності учнів у процесі вивчення технічних та обслуговуючих видів праці.

Раскрыта сущность инновационных педагогических технологий, рассмотрена история их становления и развития в мире и в Украине. Дана общая характеристика современных инновационных технологий - информационно-коммуникативных, интерактивных, а также метода проектов, системы проблемных ситуаций, индивидуализации и дифференциации учебных заданий. Рассмотрены различные виды программированного обучения, определены его основные требования, принципы, специфичекие свойства и эффективность в сравнении с другими педагогическими технологиями. Обоснованы пути оптимизации учебно-трудовой деятельности учащихся в процессе изучения технических и обслуживающих видов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Машкіна Л. А. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики слухачів магістратури : навч.-метод. посіб. / Л. А. Машкіна; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 151 c. - укp.

Розкрито зміст виробничої й асистентської практичної діяльності, наведено вимоги до документації. Висвітлено обов'язки учасників практики. Викладено сутність навчальної, виховної та методичної роботи. Розглянуто особливості підготовки викладача-практиканта до читання лекції. Наведено методи діагностики його професійної підготовленості до педагогічної діяльності за В.П.Симоновим.

Раскрыто содержание производственной и практической деятельности, приведены требования к документации. Освещены обязанности участников практики. Изложена сущность учебной, воспитательной и методической работы. Рассмотрены особенности подготовки преподавателя-практиканта к чтению лекций. Приведены методы диагностики его профессиональной подготовленности к педагогической деятельности по В.П.Симонову.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кацова Л. І. 
Особистісно орієнтований підхід у підготовці студентів до педагогічної практики / Л. І. Кацова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито можливості здійснення особистісно орієнтованого підходу в підготовці студентів до педагогічної практики шляхом надання їм педагогічної підтримки.

Раскрыты возможности осуществления личностно ориентированного подхода в подготовке студентов к педагогической практике путем оказания им педагогической поддержки.

In the article the possibilities of applying the personality oriented approach in preparation of students for pedagogical practice by giving them pedagogical support are revealed.


Ключ. слова: педагогіка, практика, студент, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Огієнко О. І. 
Педагогічна практика : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. І. Огієнко, Л. В. Пшенична, М. П. Кононенко, Н. В. Кубракова, Н. А. Пріла, Н. Г. Осьмук, М. О. Лазарєв, Л. Ю. Рощупкіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2004. - 175 c. - укp.

Викладено методику педагогічного діагностування школярів різних вікових груп, наведено рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи в школах.

Изложена методика педагогического диагностирования школьников разных возрастных групп, приведены рекомендации относительно эффективной учебной и внеучебной работы в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: В348661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Цуприк С. І. 
Професійна підготовка студентів до роботи у позашкільному навчальному закладі / С. І. Цуприк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено особливості підготовки студентів до роботи у позашкільних закладах під час літньої практики, яка є для студентів першою спробою педагогічної діяльності. Розкрито значення цієї практики для професійної підготовки. Висвітлено цілі, суть, засади організації практики. Подано авторське трактування поняття "готовність до професійної діяльності". Охарактеризовано зміст власного емоційно-забарвленого досвіду студентів, через який вони повинні виховувати у дітей ціннісне ставлення до мистецтва. Акцентовано увагу на функціях художньо-естетичного виховання, які мають реалізувати студенти в організації дозвілля дітей, а також на загальних принципах педагогіки дозвілля та теоретичних засадах, на яких базується професійна підготовка студентів до практики. Проаналізовано особливості першого (вивчення теоретичного курсу) та другого (інструктивно-методичний збір) етапів підготовки студентів до практики.


Ключ. слова: студент, професійна підготовка, позашкільний навчальний заклад, практика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:


      
Категорія:    
10.

Гунда Г. В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Гунда; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

На підставі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку методики занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі види занять: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядкованих розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Визначено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня педагогічних знань, вмінь та психологічної готовності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Казьмірчук Н. С. 
Наступність змісту трудового навчання у педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителя початкових класів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. С. Казьмірчук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності змісту трудового навчання під час процесу двоступеневої підготовки вчителів початкових класів. Створено модель реалізації наступності змісту трудового навчання в системі "педучилище - педуніверситет". Визначено та запропоновано найбільш вмотивовані рівні професійної готовності студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації до творчого викладання уроків трудового навчання в початковій школі. Окреслено параметри форм, методів і прийомів реалізації наступності змісту трудового навчання в педучилищах і педуніверситетах під час підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266 + Ч489.511.266 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Боднарук І. М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Боднарук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лук'яненко Г. І. 
Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів 5 - 9 класів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. І. Лук'яненко; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 17 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів у контексті загальної культури особистості. Розглянуто культуру харчування особистості в аспекті педагогічної науки, описано її структурно-функціональну модель. Визначено критерії та показники рівнів сформованості культури харчування вчителів трудового навчання, педагогічні умови їх підготовки до формування культури харчування учнів V - IX класів. Проаналізовано особливості формування культури харчування педагога як чинник їх професійної підготовки. Розроблено модель предметно-дидактичного аспекту даної підготовки, а також критерії готовності вчителя до формування культури харчування. Обгрунтовано педагогічну технологію навчання розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Манчуленко Л. В. 
Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Манчуленко; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів. Визначено суть, зміст, критерії та рівні формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів. Виявлено стан його сформованості. Доведено, що педагогічна практика є засобом професійної підготовки, а також сприяє формуванню творчого стилю педагогічної діяльності на достатньому (базовому) рівні. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. Розроблено модель, етапи її функціонування, а також технологію впровадження й експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Багрій В. Н. 
Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Н. Багрій; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічні умови формування професійних умінь соціальних педагогів на етапі педагогічної практики (послідовне засвоєння усіх компонентів процесуальної та виховної структур діяльності майбутнього соціального педагога; поетапне впровадження моделі розв'язання соціально-педагогічних проблем; актуалізація рефлексивних уявлень студентів як суб'єктів навчально-виховного процесу та майбутньої професійної діяльності; оптимізація розвитку морально-гуманістичних засад професійного становлення соціального педагога). Проаналізовано теоретичні підходи щодо визначення ролі, місця та змісту педагогічної практики у процесі формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів, розроблено технологію їх розвитку. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь соціальних педагогів. Розкритосутність досліджуваних умінь у контексті компетентнісного, ситемного підходів до професійної підготовки майбутнього соціального педагога, діяльність якого спрямована на засвоєння цілісного соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.266.69 + С5*148:430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Усеінова Л. Ю. 
Формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах виробничої практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ю. Усеінова; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність професійно-практичної компетентності й обгрунтовано необхідність використання компетентнісного підходу за умов практичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Уточнено понятійно-категоріальний апарат і визначено сутність поняття "виробнича практика" та "професійно-практична компетентність". Виявлено сучасні проблеми організації виробничої практики у ВНЗ України, а також запропоновано шляхи їх розв'язання. Визначено роль виробничої практики щодо формування професійно-практичної компетентності, її місце й значення в сучасному навчальному процесі. Розроблено модель формування професійно-практичної компетентності. Охарактеризовано стан нормативного та навчального забезпечення практичної підготовки студентів. Запропоновано використання даної інтегрованої програми виробничих практик. Розроблено методику організації проведення виробничої практики. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості професійно-практичної компетентності за результатами виробничої практики. Наведено систему оцінювання на базі відповідних критеріїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.6 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Білоконний С. П. 
Формування рефлексивних умінь студентів педагогічних університетів у процесі педагогічної практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Білоконний; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст та структуру рефлексивних умінь, обгрунтовано рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, початковий), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність програми формування рефлексивних умінь студентів на основі моделі організації педагогічної практики з дотриманням педагогічних умов. Визначено етапи формування рефлексивних умінь студентів (I етап - підготовчий, II етап - основний, III етап - оцінний). Апробація розробленої моделі довела позитивну динаміку зростання рівня сформованості рефлексивних умінь та доцільності використання матеріалів дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тимчик О. В. 
Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики в початковій школі / О. В. Тимчик // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 191, ч. 3. - С. 103-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито важливість інтеграції різноманітних видів діяльності в процесі проходження практики майбутніми вчителями у початковій школі. Проаналізовано способи інтегрування та умови забезпечення інтегрованих підходів у професійній діяльності студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Яворський А. А. 
Модель формування професійної самоорганізації майбутнього викладача на педагогічних практиках / А. А. Яворський // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 205-209. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рзглянуто модель формування професійної самоорганізації майбутнього викладача на педагогічних практиках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Білоконний С. П. 
Організація керівництва педагогічною практикою - важлива умова формування рефлексивних умінь майбутнього вчителя / С. П. Білоконний // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 5-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації такого керівництва педагогічною практикою студентів, яке найбільшою мірою сприяє формуванню рефлексивних умінь майбутніх спеціалістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського