Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (14)Книжкові видання та компакт-диски (86)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Поникарова Л. Н. 
Баян в народно-инструментальном жанре Украины : Учеб.-метод. пособие по курсу "Теория и история народно-инструментального исполнительства" / Л. Н. Поникарова; Харьк. гос. акад. культуры. Каф. нар. инструментов. - Х. : Торнадо, 2003. - 103 c. - Библиогр.: с. 96-102 - рус.

Раскрыта социальна значимость роли баяна в демократизации музыкального искусства Украины. Рассмотрено становление в Украине системы профессионального образования баянистов. Освещена проблема претворения музыкального фольклора в произведениях для баяна. Обоснована необходимость разработки новой теории народности музыкального инструментария.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.3,2 + Щ315.46-73(4УКР)6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні питання баянно-акордеонного виконавства та педагогіки в музичних навчальних закладах : Зб. ст. і доп. за матеріалами І та ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (17 - 19 груд. 2002 р., 1 - 3 груд. 2003 р.). Вип. 1 / ред.: В. С. Курило; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2005. - 114 c. - рус.

Рассмотрены вопросы ритмодинамики исполнительского интонирования на баяне (аккордеоне), развития навыков ориентирования на клавиатурах баяна, современного баянного и аккордеонного исполнительского мастерства в Китае. Проанализированы особенности самостоятельной работы баяниста, становления жанра аккордеонного мюзетта. Освещен жизненный и творческий путь А.И.Шевченко - педагога, баяниста, общественного деятеля, изложена история создания баянных концертов в России и Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-7р(4УКР)3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Давыдов Н. А. 
Теоретические основы формирования исполнительского мастерства баяниста (аккордеониста) / Н. А. Давыдов; Нац. музык. акад. Украины им. П.И.Чайковского. - К., 2006. - 308 c. - Библиогр.: с. 296-306 - рус.

Изложены вопросы, связанные с теорией исполнительства. Предложены методики преподавания игры на баяне, определения оценки исполнения. Освещены особенности становления мастерства баяниста, обоснованы интонационно-выразительные возможности инструмента, согласована специфика исполнительского мышления музыканта. Проанализирован комплексный характер художественной техники, изложена общая психофизиологическая характеристика слухо-моторных действий баяниста. Рассмотрены динамика как одно из главных средств интонирования, выразительные средства как основа мастерства, работа над мелодией как главный фактор целостности художественного мастерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-713 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Давидов М. А. 
Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) : підруч. / М. А. Давидов. - 3-є вид., доповн. - К. : Муз. Україна, 2004. - 290 c. - укp.

Розглянуто методику викладання гри на баяні та проблеми становлення виконавської майстерності баяніста. Розкрито специфіку виконавського трактування засобів музичної виразності, специфічні аспекти музично-виконавського мислення й інтонаційної виразності баяна. Теоретично обгрунтовано механізми адекватного інтонування виконавцем структурних елементів музичних творів.

Рассмотрены методика преподавания игры на баяне и проблемы становления исполнительского мастерства баяниста. Раскрыты специфика исполнительской трактовки средств музыкальной выразительности, специфические аспекты музыкально-исполнительского мышления и интонационной выразительности баяна. Теоретически обоснован механизм адекватного интонирования исполнителем структурных элементов музыкальных произведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-712я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семешко А.  
Баянно-акордеонне мистецтво України на зламі ХХ - ХХІ століть : довідник / А. Семешко. - Т. : Навч. кн.-Богдан, 2009. - 244 c. - Бібліогр.: с. 242. - укp.

Надано інформацію про мистецтво баяністів, акордеоністів і гармоністів України й української діаспори на зламі ХХ - ХХІ ст., а також досягнення митців-співвітчизників на творчій, науковій і навчально-методичній нивах. Наведено біографічні дані діючих виконавців, композиторів, науковців, педагогів сьогодення та діячів, які вже пішли з життя, але зробили вагомий внесок у становлення та розбудову вітчизняного баянно-акордеонного мистецтва. Розглянуто питання про конкурсний рух у сучасній Україні та поза її межами, звершення у музично-видавничій справі за роки незалежності України.

Дана информация об искусстве баянистов, аккордеонистов и гармонистов Украины и украинской диаспоры на рубеже ХХ - ХХІ вв., а также достижениях художников-соотечественников на творческой, научной и учебно-методической нивах. Приведены биографические данные действующих исполнителей, композиторов, ученых, педагогов современности и деятелей, ушедших из жизни, но сделавших весомый вклад в становление и развитие отечественного баянно-аккордеонного искусства. Рассмотрены вопросы о конкурсном движении в современной Украине и за ее пределами, свершениях в музыкально-издательском деле за годы независимости Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46/47-03(4УКР)6-81 я2 + Щ315.46/47-73(4УКР)6-83 я2

Шифр НБУВ: ВС47867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Семешко А. А. 
Виконавська майстерність баяніста. Методичні основи : навч.-метод. посіб. / А. А. Семешко; Держ. метод. центр навч. закл. культури і мистец. - 2-ге вид. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2009. - 144 c. - Бібліогр.: с. 139-142. - укp.

Висвітлено окремі методичні та теоретичні питання професійного розвитку баяніста-виконавця. Розглянуто основні методи навчання гри на баяні - пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, частково- та проблемно-пошуковий, творчий, а також засоби розвивального навчання. Розкрито психологічні аспекти становлення взаємостосунків у спеціальному класі. Обгрунтовано рекомендації щодо планування навчального процесу, перекладення та регістру, формування репертуару. Описано засоби розвитку виконавських навичок, наведено матеріали про баянну бахіану, проаналізовано особливості творчого стилю відомого українського композитора В. Подгорного, наведено відомості про професійну діяльність педагога, заслуженого діяча мистецтв України, професора, академіка А. Семашка.

Освещены некоторые методические и теоретические вопросы профессионального развития баяниста-исполнителя. Рассмотрены основные мтеоды обучения игры на баяне - объяснительно-иллюстративный, репродуктивный, частично- и проблемно поисковый, а также средства развивающего обучения. Раскрыты психологические аспекты становления взаимоотношений в специальном классе. Обоснованы рекомендации по планированию учебного процесса, переложению и регистровке, формированию репертуара. Описаны средства развития исполнительских навыков, приведены материалы о баянной бахиане, проанализированы особенности творческого стиля известного украинского композитора В. Подгорного, даны сведения о профессиональной деятельности педагога, заслуженного деятеля искусств Украины, профессора, академика А. Семашко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-71 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Безугла Р. І. 
Баянне мистецтво в музичній культурі України (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / Р. І. Безугла; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розкрито суть, природу, характерні особливості та соціальні функції баянного мистецтва, виявлено його місце в музичній культурі України. Проаналізовано наукову літературу з дослідженого питання, розглянуто основні теоретичні підходи до визначення баянного мистецтва як складного багатогранного та багатофункціонального явища. З'ясовано роль і значення даного мистецтва в соціокультурних процесах другої половини XX ст. Розроблено типологію інфраструктур соціокультурного функціонування українського баянного мистецтва, у межах яких змінюється "культурний образ" інструмента, його технічні характеристики, музичний репертуар та принципи комунікативних ігор зі слухачем. Проаналізовано вплив ідеологічних, політичних і економічних чинників на розвиток баянного мистецтва за певних соціокультурних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сташевський А. Я. 
Баянне мистецтво України: тенденції розвитку оригінальної музики та індивідуальне втілення жанрово-стильового аспекту у творчості Володимира Рунчака : Автореф. дис... канд. мистецтвознав : 17.00.03 / А. Я. Сташевський; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше в українському музикознавсті досліджено закономірності розвитку вітчизняного оригінального репертуару для баяна. Запропоновано концепцію періодизації еволюційних етапів вітчизняної літератури для баяна. Висвітлено основні тенденції розвитку провідних жанрів української баянної музики сучасної доби. Вперше здійснено загальнотеоретичний та жанрово-стильовий аналіз баянної творчості провідного українського композитора В. Рунчака. Відзначено значний внесок музичного діяча у розробку жанрових і стилістичних компонент нової баянної літератури шляхом активного перетворення жанрових прототипів, створення прецедентів і суттєвої трансформації всього жанрово-стильового комплексу баянної музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)6-81 Рунчак В.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Калмиков С. Т. 
Баянний ансамблево-оркестровий інструменталізм в історичній стильовій проекції : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / С. Т. Калмиков; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2005. - 16 c. - укp.

Уперше на базі художніх принципів музичної форми (у її широкому естетичному та вузькому музикознавчому смислі) досліджено історичну діалектику стилевопохальних змін музики, визначених Б.Асаф'євим як співвідношення класичних і акласичних епох. Уперше явища вітчизняного інструменталізму, у даному випадку баянного ансамблю й оркестру, розглянуто у контексті музичних культур ментально близьких слов'янських націй, але у співвідношенні всесвітніх епохальних взаємодій, що охоплюють ментально вилучені культурні регіони та території єдністю "ідей часу". Виведено позицію звучання баянно-акордеонного оркестру, що вказує на вокальний генезис європейської музики. Проаналізовано оригінальні твори, а також авторські перекладення для баянного оркестру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.2 + Щ315.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Князєв В. Ф. 
Еволюція виконавської техніки в українській баянній школі (друга половина XX століття) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. Ф. Князєв; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розглянуто процес еволюції виконавської техніки в українській баянній школі, що відбувався у тісному взаємозв'язку зі становленням виконавства, репертуару, методики та вдосконаленням конструкції інструмента. Проаналізовано чинники, що стимулювали новий етап у еволюції баянної виконавської техніки. Значну увагу приділено аналізу артистично-театральних засад виконавського мистецтва баяністів, що набуває особливого значення з поглибленням змістовності оригінальних композицій, зростанням образного навантаження у сучасному мистецтві та збільшенням частки творів синтетичних музичних жанрів у репертуарі. Досліджено сценічні аспекти виконавської техніки на прикладі їх практичного відтворення у творчості відомих українських баяністів, прогресуючий рівень майстерності який віддзеркалює загальну тенденцію до зростання творчого потенціалу та збагачення музично-інтонаційних й артистично-театральних засобів мистецького впливу у галузі баянного мистецтва і засвідчує цілковиту природність функціонування баяна в академічній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Булда М. В. 
Естрадно-джазова музика в акордеонно-баянному мистецтві України другої половини ХХ - початку XXI століття: композиторська творчість і виконавство : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / М. В. Булда; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Вивчено естрадно-джазову музику у контексті композиторської творчості та виконавства вітчизняних і зарубіжних акордеоністів-баяністів. Уперше в українському музикознавстві це явище досліджено в аспекті комплексного аналізу. Виявлено джерела походження та поширення естрадно-джазової музики у вітчизняному культурному середовищі. Наведено визначення наукових категорій "професійне становлення", "філармонійна спеціалізація", "академізація", зміст яких відображає еволюційні процеси стильових напрямків естрадно-джазової музики в акордеонно-баянному мистецтві України впродовж виокремлених етапів і стадій його професійного розвитку. Розглянуто питання щодо динаміки розвитку репертуару, міжнародних конкурсів і фестивалів, модернізації музичної мови, стильових засад творчості В.Власова, специфіки відтворення естрадно-джазових прийомів гри, художньо-мистецьких аспектів інтерпретації. Відзначено, що досягнення провідних українських і зарубіжних музикантів відображають загальну тенденцію зростання творчого потенціалу, збагачення арсеналу музично-інтонаційних і артистично-театральних засобів мистецького впливу та засвідчують цілковиту природність функціонування естрадно-джазової музики у сучасному акордеонно-баянному виконавстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-03(4УКР)6 + Щ364.1 + Щ318.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гончаров А. О. 
Неофольклористичні тенденції у баянній творчості В.Зубицького : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / А. О. Гончаров; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2006. - 17 c. - укp.

Встановлено причини та умови виникнення на початку XX ст. оригінального стилю у музичному мистецтві - неофольклоризму. На підставі вивчення творчості основоположників даного напряму (І.Стравинського та Б.Бартока) розглянуто музично-теоретичні засади та стилістичні особливості неофольклоризму. Досліджено розвиток неофольклористичних тенденцій у творчості українських композиторів. Визначено роль творчої особистості В.Зубицького у системах "композитор - фольклор" та "традиція і новаторство" у контексті розвитку вітчизняного неофольклоризму. На прикладах творів для баяна здійснено поглиблений аналіз музично-теоретичної системи композитора, творчість якого сприяла відкриттю нових можливостей музичної естетики у баянному мистецтві шляхом адаптації до "нової" музики виконавців-"народників".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)6-83 Зубицький В. + Щ315.46-712

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Голяка Г. П. 
Творчість Володимира Зубицького в контексті розвитку сучасного баянного репертуару : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Г. П. Голяка; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2008. - 16 c. - укp.

Досліджено творчість сучасного українського композитора і виконавця В.Зубицького в контексті розвитку баянного репертуару. Виявлено функцію репертуару в системі музичної комунікації за матеріалом баянних творів композитора, новації композиторського письма. Доведено, що творчість В.Зубицького - значний етап в оновленні баянного репертуару, обгрунтовано нові шляхи розвитку баянного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)6-83,Зубицький,В.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єргієв І. Д. 
Український "модерн-баян" як феномен світового мистецтва : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / І. Д. Єргієв; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2006. - 18 c. - укp.

Висвітлено ідею "українського модерн-баяна" як мистецтва баянної гри, що склалась в паралелях вітчизняної та зарубіжної творчості й апробована видатними митцями. Розкрито сутність впливу тріади чинників: високоталановитих виконавців-новаторів, удосконалений майстрами інструментарій та оригінальну творчість композиторів. Концепція мистецтва "модерн-баяна" як вітчизняної версії акордеонної гри професійних митців другої половини XX ст. полягає в єдності виконавсько-композиторської ініціативи під час створення оригінальних композицій для баяна як "музики для слухання" з включенням тембрально-сонорних ефектів у функції конкретно-графічних показників, носіїв архетипових смислів музики поставангардного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46(4УКР)6 + Щ313(0)6-239.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Черноіваненко А. Д. 
Фактура у визначенні виражальних властивостей баянної музики : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / А. Д. Черноіваненко; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - О., 2001. - 16 c. - укp.

У контексті еволюції баянної фактури в музиці ХХ ст. розкрито зміст її поняття. Описано специфіку баянних фактурних характеристик як атрибутики музично-художнього вираження. Запропоновано концепцію баянної специфіки деяких фактурних формул у художньому процесі фактуроутворення як характерної ознаки сучасного етапу баянної творчості. З позицій смислотворчого процесу фактуроутворення проаналізовано твори для баяна Вл.Золотарьова, С.Губайдуліної, Е.Денисова, В.Бонакова, В.Власова, К.Цепколенка. Визначено фактурно-детерміновану специфіку баянного виконавства як "інструментальний театр".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-713

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кужелев Д. О. 
Художні тентенції розвитку академічного баянного виконавства у другій половині ХХ ст. : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / Д. О. Кужелев; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Всебічно проаналізовано виконавство провідних баяністів, які започаткували новий різновид концертно-інструментального виконавства. Охарактеризовано основні етапи розвитку баянного виконавства, протягом яких відбувалось формування його академічних ознак: опанування мистецтвом інтерпретації та культурою звуку, кристалізації, властивих класичному інструменталізму типів виконавського мислення та стильових напрямів, створення на базі сучасної оригінальної музики власної інструментально-виконавської лексики. Зазначено, що поглиблення творчих засад сучасного баянного виконавства та його мистецька актуальність засвідчують плідне зростання його культуротворчої ролі та стимулювання композиторської творчості в цьому жанрі інструментальної музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-73(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Карась С. О. 
Інтерпретація музики бароко на баяні (теоретико-виконавський аспект) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / С. О. Карась; Львів. держ. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. - Л., 2006. - 19 c. - укp.

Здійснено всебічне дослідження феномену музично-барокового стилю в аспекті виконавських баянних інтерпретацій, його основних стильових особливостей, зокрема, фактури ладогармонічної організації, тематизму, методів розвитку матеріалу та фундаментальних формотвірних засад. Розвинуто теоретичне підгрунтя для вивчення виконавсько-стильових принципів баянної інтерпретації музики бароко. На підставі системного (багаторівневого) аналізу видатних творів пізнього бароко (зокрема композицій Й.С.Баха) застосовано комплексний теоретико-виконавський підхід до з'ясування специфіки інтерпретації художнього змісту різноманітних жанрових моделей барокових композицій. Запропоновано концепцію "універсальної інтерпретаційної моделі", яка базується на максимально адекватному трактуванні барокових ідіом сучасним виконавцем. Запропоновано методику комплексного виконавського дослідження барокових композицій, що грунтується на аналізі виконавських інтерпретацій видатних піаністів і органістів сучасності, може стати перспективною для інших виконавців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-712-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Власов В. П. 
Методика роботи баяніста над поліфонічними творами : навч. посіб. / В. П. Власов. - Т. : Навч. кн.-Богдан, 2010. - 115 c. - Бібліогр.: с. 112-114. - укp.

Визначено роль поліфонії й її роль у формуванні професійних якостей учня-баяніста. Охарактеризовано основні принципи трактування поліфонічної фактури на баяні. Висвітлено виконавську інтерпретацію поліфонічних творів на баяні, технічні прийоми роботи баяніста над поліфонічними творами.

Определена роль полифонии и ее роль в формировании профессиональных качеств ученика-баяниста. Охарактеризованы основные принципы трактовки полифонической фактуры на баяне. Освещены исполнительская интерпретация полифонических произведений на баяне, технические приемы работы баяниста над полифоническими произведениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-713 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Салій В. С. 
Методика роботи над музичним образом у процесі навчання підлітків гри на баяні (акордеоні) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. С. Салій; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Створено спеціальну методику роботи над музичним образом з учнями підліткового віку у процесі навчання їх гри на баяні (акордеоні), яка грунтується на інтеграційному підході до вивчення мистецтва та передбачає використання у навчальному процесі інноваційних форм "уроків-образів" на основі художньої драматургії. Конкретизовано сутність та зміст категорії "музичний образ", визначено його структурні компоненти з огляду на специфіку музично-виконавської діяльності. Розроблено критерії та показники, на основі яких виявлено рівні виразності образного виконання музики учнями-баяністами підліткового віку. Подальшого розвитку набули положення щодо значення індивідуального підходу у мистецькому навчанні та вихованні учнів, застосування поліхудожніх засобів до музичного навчання, модернізації музичної освіти школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46-7 р - 3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Береза А. В. 
Педагогічно-виконавська практика майбутнього вчителя музики : навч.-метод. посіб. / А. В. Береза; МОН України. - 2-ге вид., доповн. - Вінниця : Нова кн., 2010. - 181 c. - укp.

Проаналізовано досвід підготовки майбутнього вчителя музики та музично-освітньої роботи в школі. Висвітлено питання формування інтерпретаційно-творчих здібностей і вмінь студентів в класі основного інструмента (баяна) як специфічного засобу його музично-виконавського розвитку, зокрема, чуттєвих здібностей - емоційного відчуття музики, слухової спостережливості, художньо-образної уяви, артистично-вольових якостей і аналітично-виконавських умінь, а також здатності до художнього спілкування зі слухацькою аудиторією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ315.46-71 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського