Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=МАРТИНОВИЧ$<.>+<.>A=НИНА$<.>+<.>A=СЕМЕНОВН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування. - 2021 : "Видавництво Людмила", Київ. - 323 с.
Текст у форматі PDF 4.23 Мб
У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових дослі- джень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апроба- цію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семі- нарських занять.
Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових дослі- джень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до само- стійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.
Кл.слова: маркетинг -- підприємницька діяльність -- маркетингова інформаційна система
|
|
|