Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ОБРИ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: підручник | | |
1. |
Обри, Ж. Секреты китайской системы До-Ин [Електронний ресурс] : исцеление кончиками пальцев / Ж. Обри, Х. -х. Чан. - К. : София, 1999. - 272 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У нас есть древняя крестьянская поговорка: `У коровы молоко - на языке`. Это вначале непонятно, поэтому запоминается. А позже становится важным хозяйственным правилом. `Ваше здоровье - на кончиках ваших пальцев`. Это тоже не сразу воспринимается. И этой истине тоже тысячи лет. Имя ей - До-Ин (этимологически связано с Дао Инь). К сложнейшим, фундаментальным процессам в человеческом организме китайцы подобрали столь простые и безопасные ключи, что пользоваться ими с успехом может каждый. Авторы не только прекрасно знают традиционную китайскую медицину, но свыше 15 лет преподают и практикуют ее в нашем `цивилизованном` западном мире и, следовательно, хорошо знают те его слабости и болезни, о которых древние китайцы подозревать не могли. Поэтому книга получилась компетентная и очень удобная в практике.
Кл.слова: китайська медицина -- хвороба -- зцілення дотиком
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Обритько, Борис Абрамович. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 240 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу — від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії і практиці рекламних комунікацій. Висвітлено місце й роль реклами в системі маркетингу. Дія студентів, викладачів і менеджерів, які працюють у сфері маркетингових комунікацій і рекламного бізнесу.
Кл.слова: маркетинг -- історія реклами -- психологія реклами -- рекламне законодавство
| |
|
|