Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>A=LEDRU$<.>+<.>A=MICHEL$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.
 


Michelli, Joseph.
The Starbucks experience [Electronic resource] : 5 principles for turning ordinary into extraordinary / Joseph Michelli. - New York : McGraw-Hill, 2007. - 225 p
Переклад назви: Досвід Starbucks: 5 принципів перетворення звичайного в екстраординарне

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


You already know the Starbucks story. Since 1992, its stock has risen a staggering 5,000 percent! The genius of Starbucks success lies in its ability to create personalized customer experiences, stimulate business growth, generate profits, energize employees, and secure customer loyalty-all at the same time. The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the world's "most admired" companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there-the "partners"-and the special experience they create for each customer.



Кл.слова:
бізнес-стратегії -- фастфуд -- торговельна мережа
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського