Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=ГЛЯДАЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Дідро, Дені. Парадокс про актора [Електронний ресурс] / Д. Дідро. - К. : Мистецтво, 1966. - 146 с.. - (Пам'ятки естетичної думки)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У своєму трактаті відомий французький просвітник Дені Дідро намагається довести, що актор для того, щоб приголомшити глядачів, повинен бути абсолютно нечутливою людиною.
Кл.слова: акторська майстерність -- драматургія -- театр -- вистава
| | Тип видання: життєпис | | |
2. |
Білий птах з чорною ознакою. Іван Миколайчук: спогади, інтерв’ю, сценарії [Електронний ресурс] / уклад. М. Є. Миколайчук. - К. : Мистецтво, 1991. - 406 с.
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Понад двадцять років пильну увагу глядачів і спеціалістів привертала до себе творчість Івана Миколайчука - актора, режисера, сценариста. З його іменем пов`язаний успіх таких фільміф, як "Сон", "Тіні забутих предків", "Білий птах з чорною ознакою", "Камінний хрест", "Пропала грамота", "Захар Беркут" і, звичайно ж, "Вавілон ХХ" - перша режисерська робота Миколайчука. Книжка містить краще з літературного доробку митця, спогади про нього провідних діячів літератури і мистецтва.
Кл.слова: український кінематограф -- акторська діяльність -- режисура
| | Тип видання: художня література | | |
3. |
Діккенс, Чарльз. Тяжкі часи [Електронний ресурс] / Чарльз Діккенс. - Київ : Дніпро, 1970. - 302 с.. - (Вершини світового письменства ; т. 7)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У «Тяжких часах», одному з найгостріших соціальних романів 50-х років минулого сторіччя, Діккенс виступає вже не глядачем і навіть не актором, а грізним суддею, що карає безжальним гротеском англійську буржуазію й породжені нею потворні форми життя. Це й визначає загальну тональність роману. Моделюючи моральні контрасти, породжені суперечністю між бідністю й багатством, Діккенс у «Тяжких часах» насичує це звичайне для всіх його романів протиріччя глибоким соціальним змістом, овіяним диханням епохи. Через те в центрі роману й стоїть насамперед конфлікт між працею й капіталом. Саме на цю якісно нову рису звернув увагу ще М. Г. Чернишевський: «Тяжкий переворот відбувається на Заході; у Франції він пройшов уже кілька повільних болісних криз; хто хоче переконатися, що те саме діється і в Англії, може прочитати хоч би Діккенсові «Тяжкі часи». коли не хоче читати монографій про чартизм
Кл.слова: соціальний роман -- англійська література
| | Тип видання: Соціологічне дослідження | | |
4. |
Глядач і театр: соціодинаміка взаємовідносин [Електронний ресурс] : соціологічне дослідження за науковою темою "Шляхи удосконалення організаційно-творчої діяльності київських театрів і формування глядацької аудиторії" / І. Д. Безгін, О. М. Семашко, К. В. Юдова-Романова. - Київ : Видавничо-поліграфічне підприємство "Компас", 2006. - 368 с.
Текст у форматі PDF 16.56 Мб
У книжці розглядаються проблеми театрально-глядацьких відносин в Україні, аналізуються особливості комплексного соціолого-театрознавчого дослідження аудиторії драматичних театрів в Україні та за її межами, вивчаються механізми взаємозалежності та взаємовпливу театру і глядача. В умовах нової театральної реальності останнього десятиріччя публіка театру розглядається як соціохудожній феномен, визначаються її соціально-психологічні особливості, трансформації складу, зміни уподобань в оцінках, де експертами виступають представники різних театральних професій та глядачі. Розроблені пропозиції для науковців і рекомендації для практиків театру.
Ця праця буде цікава соціологам, театрознавцям, науковцям суміжних галузей знань, педагогам і студентам вищих творчих закладів освіти, практикам теат ру, всім, хто цікавиться виконавським мистецтвом.
Кл.слова: глядацька аудиторія -- театр -- аудиторія театру
| | | |
|
|