Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=МЕРЧАНДАЙЗИНГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | Тип видання: підручник | | |
1. |
Гундарин, М. В. Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Автор этой книги на собственном опыте доказывает, что никакой принципиальной разницы между связями с общественностью, рекламой, мероприятиями по продвижению товара (типа мерчандайзинга), брендингом и т. п. не существует. Этим занимаются различные специализированные организации. Но многие фирмы (более или менее солидные) сами создают свои отделы и службы продвижения и связей с общественностью. Руководителей этих служб называют по-разному. Чаще всего директорами отделов по PR. Для них, для тех, кто только собирается ими стать, и для тех из них, кто метит выше, и предназначена эта книга. Много внимания в книге уделено методике работы связей с общественностью, в первую очередь таким актуальным направлениям как антикризисные коммуникации, работа со СМИ разных форм собственности, использование интернет-инструментов.
Кл.слова: реклама -- імідж
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Таборова, Л. Г. Умный мерчандайзинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Л. Г. Таборова. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 160 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Какие факторы склоняют покупателя к определенному выбору? На что обращает внимание потребитель, а что остается незамеченным? Как сделать так, чтобы именно ваши продукты заполняли потребительские корзины? На эти и многие другие вопросы вы получите ответы, прочитав данное пособие. Книга будет одинаково интересна как начинающим, так и опытным мерчандайзерам, а также менеджерам и руководителям торговых организаций.
Кл.слова: мерчандайзер -- менеджер -- споживач -- торгова організація
| | Тип видання: монографія | | |
3. |
Тарасюк, М. В. Контролінг в управлінні торговельними мережами: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Тарасюк ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 548 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 2.06 Мб
Монографію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичного інструментарію контролінгу в управлінні суб’єктами мережевого торговельного підприємництва, викладено теоретичні основи та обґрунтовано сутність даної управлінської технології, визначено місце контролінгу в управлінні торговельними мережами і сформульовано систему цілей та принципів; досліджено методологічні засади контролінгу та визначено структурно-логічну схему його впровадження, обґрунтовано показники оцінки діяльності торговельних мереж. Особливу увагу приділено проектуванню системи інформаційного забезпечення та удосконаленню організаційно-економічного механізму імплементації контролінгу в управління торговельними мережами. Призначено для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів торговельно-економічного спрямування, а також практикуючих фахівців, які займаються питаннями розвитку торговельних підприємств.
Кл.слова: управлінські технології -- аудит -- мерчандайзинг -- бухгалтерський облік
| | Тип видання: монографія | | |
4. |
Дубовик, Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 2.59 Мб
У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.
Кл.слова: інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція
| | | |
|
|