Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (13)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (244)Реферативна база даних (2875)Книжкові видання та компакт-диски (203)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>K=ТРАНСНАЦІОНАЛЬНІ$<.>+<.>K=КОМПАНІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

   Тип видання:   підручник   
1.

Шпак, В. І.
Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії Експрес-Об’ява) [Електронний ресурс] / В. І. Шпак. - 3-е вид. стереотип.. - К. : МАУП, 2004. - 128 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов’язані зі становленням та функціонуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікрорівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон’юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва.



Кл.слова:
економіка -- бізнес -- видавництво -- поліграфія

   Тип видання:   монографія   
2.


Управління інтелектуальною власністю [Електронний ресурс] / П. М. Цибульов [и др.]. - К. : К.І.С., 2005. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книжка присвячена питанням управління інтелектуальною власністю на всіх етапах її життєвого циклу: від ідеї до конкретного результату - отримання прибутку. Ці питання виникають у кожній компанії, що прагне створити конкурентноздатні товари та послуги й одержати максимальний прибуток. Тут детально розглянено практичні питання створення, набуття прав, комерціалізації та захисту прав на об'єкти права інтелектуальної власності. Книжка розрахована на держслужбовців, менеджерів промислових підприємств і наукових центрів, винахідників та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться питаннями комерціалізації результатів досліджень і розробок, стратегічного розвитку компанії й управління інноваціями.



Кл.слова:
прибуток -- фінанси -- менеджмент

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Будівництво   
3.

Карапузов, Є. К.
Матеріали і технології в сучасному будівництві [Електронний ресурс] / Є. К. Карапузов, В. Г. Соха, Т. Є. Остапченко. - К. : Вища освіта, 2004. - 416 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто ефективні матеріали компанії "Хенкель Баутехнік(Україна)", які застосовують у сучасному спорудженні будівель різного призначення, зокрема конструктивно технологічні вирішення влаштування підлог, способи теплоізоляції, декоративного опорядження та реставрації фасадів будинків тощо



Кл.слова:
будівля -- будинок -- матеріал

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Шейн, С. А.
Від морозива до Інтернету. Франчайзинг як інструмент розвитку та підвищення прибутковосп вашої компанії [Електронний ресурс] : пер. с англ. / С. А. Шейн. - Д. : Баланс Бізнес Букс, 2006. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Франчайзинг пропонуе компаніям потужний інструмент розвитку та підвищення прибутковості. Автор пропонуе систематичну оцінку переваг i недоліків франчайзингу, а також кращі методи побудови ycпішної франчайзингової системи, що отримали практичне підтвердження. Основна увага придляеться стратегічним питаниям i проблемам, з якими стикаеться франчайзер.



Кл.слова:
реклама -- економіка

   Тип видання:   методичний посібник   
5.


Strategic Patent Planning for Software Companies [Electronic resource] : a Look at Current Patent and Licensing Strategies. - [S. l. : s. n.], 2004. - 58 p.
Переклад назви: Стратегічне планування патенту на програмне забезпечення компанії: Погляд на поточні стратегії по патентах і ліцензуванню

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This report discusses the current status of international patent protection with regard to computer-implemented inventions, explains why relying on copyright is inadequate, and discusses how software patents promote innovation.



Кл.слова:
програмне забезпечення

   Тип видання:   монографія   
6.

Лімборський, І. В.
Світова література і глобалізація [Електронний ресурс] / І. В. Лімборський. - Черкаси : Брама-Україна, 2011. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.93 Мб


У центрі монографічного дослідження перебувають складні транснаціональні і транскультурні трансформації в різних національних літературах за доби глобалізації. Послуговуючись новітніми стратегіями і методами літературознавчої компаративістики, автор аналізує сучасний стан «світової літератури», а також чинники, які приводять до переосмислення на початку ХХІ ст. усталених поглядів на історію як зарубіжних, так і української літератур. Взаємодія і діалог літератур розглядаються в річищі проблем імагології, генології, типологічних зближень і відмінностей, інтермедіальності, перекладознавства з урахуванням опозиційних і корелятивних культурних концептів та кодів: «свого/чужого», «автохтонного/привнесеного», «виклику/відповіді», «центру/периферії», «мейнстріму/культурного пограниччя». Книга розрахована на студентів, магістрів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів та усіх тих, хто цікавиться літературознавчою компаративістикою і проблемами нового прочитання історії зарубіжної та української літератур.



Кл.слова:
літературознавство -- історія літератури -- сучасна література

   Тип видання:   підручник   
7.

Вовчак, О. Д.
Страхова справа [Електронний ресурс] : підручник / О. Д. Вовчак. - К. : Знання, 2011. - 391 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику висвітлено теоретичні аспекти страхування та організацію страхової справи в умовах ринкової економіки, розглянуто організаційні аспекти, основні умови та механізм здійснення окремих видів страхування, а також їх соціально-економічну значущість, проблеми та перспективи розвитку. Виклад теоретичного матеріалу супроводжується розглядом практичних аспектів діяльності страхових компаній. Значну увагу приділено інвестиційній діяльності страховика. Оригінальним є підхід до розгляду умов забезпечення платоспроможності та ефективності діяльності страхової компанії. Наголошено на проблемах законодавчого регулювання та ліцензування страхової діяльності в Україні. Логічним є зображення взаємозв'язку між окремими суб'єктами страхового ринку та акцентування уваги на його організаційній структурі. У кінці кожної теми наведено контрольні запитання, індивідуальні тематичні завдання для самостійної роботи, літературу. Підручник включає термінологічний словник, додатки на компакт-диску, в яких подано зразки основних документів, що використовуються у страховій справі. Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, викладачів, аспірантів, стряховиків-практиків, усіх, хто цікавиться страхуванням.



Кл.слова:
страхування -- страхова компанія

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Тимошенко, Н. Л.
Корпоративна культура [Електронний ресурс] : діловий етикет / Н. Л. Тимошенко. - К. : Знання, 2006. - 391 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У запропонованому посібнику розглянуто основні питання невід'ємної складової корпоративної культури — ділового етикету. Висвітлено норми та принципи ділового спілкування (усного та письмового), поведінки у різних ділових ситуаціях (вітання, рекомендування, ведення неформальної бесіди, проходження ділового інтерв'ю, організація та проведення робочих зустрічей, засідань, ділових їж, підготовка ділових поїздок як у межах країни, так і за кордон). Розглянуто норми ділового етикету при використанні сучасної ділової техніки: телефонів, автовідповідачів, факсів, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів. Представлено основні принципи тайм-менеджменту. Висвітлено питання конфіденційності та безпеки офісних документів і матеріалів, а також питання створення професійного іміджу ділової людини, іміджу компанії чи організації. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, дипломатів-практиків, державних та громадських діячів, ділових людей усіх сфер діяльності як у державному, так і приватному секторах.



Кл.слова:
ділове життя -- культура -- імідж

   Тип видання:   підручник   
9.

Правик, Ю. М.
Маркетинг туризму [Електронний ресурс] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Наведений матеріал відображає як традиційні уявлення та підходи до аналізу туристичного бізнесу, так і сучасні концепції вітчизняних і зарубіжних вчених, фахівців-практиків і дає можливість ознайомитися з новітніми теоріями та практикою туристичної діяльності, методами забезпечення її стабільного функціонування і розвитку. Це перший в Україні підручник із навчальної дисципліни "Маркетинг туризму", що відповідає сучасним стандартам освіти і вимогам кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Крім теоретичного матеріалу в підручнику наводяться навчальна програма, тести для перевірки та оцінки здобутих знань студентів і список рекомендованої літератури. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям-практикам, що працюють у галузі туризму.



Кл.слова:
туристична компанія -- міжнародний туризм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
10.
 


Tsuda, Takeyuki.
Strangers in the Ethnic Homeland. Japanese Brazilian Return Migration in Transnational Perspective [Electronic resource] / Takeyuki Tsuda. - New York : Columbia University Press, 2003. - 454 p.
Переклад назви: Чужі в етнічній батьківщині. Японо-бразильська зворотня міграція в транснаціональній перспективі

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As always, a research project of this scope could not have been successfully completed without the continuous support and assistance of numerous individuals. This includes people from three different countries. First and foremost, I would like to express my deepest gratitude to George De Vos, professor emeritus of anthropology at the University of California at Berkeley, who has been my intellectual mentor and friend for many years. Since that day in September 1990 when I first walked into his office, a young and wide-eyed graduate student of twenty-one years, I have learned much from our close association and our many long conversations, and he has been a continuous source of intellectual inspiration. I owe a great deal to him for my intellectual growth over the years. I will also never forgethis emotional support during the difficult year after my father’s premature death as well as the constant encouragement, enthusiasm, and assistance he has so generously provided throughout my academic career. I am also deeply indebted to Wayne Cornelius, director of the Center for Comparative Immigration Studies and the Center for U.S.–Mexican Studies at the University of California at San Diego, who has provided continuous and critical support for my research (intellectually, institutionally, financially, and otherwise) as well as for my academic career. Starting with our field research trip to Japan in November 1992, we have worked closely on Japanese immigration issues, and I have also benefited greatly from my participation in his research and from the various other opportunities he has opened up for me. Under his generous sponsorship, I was able to spend two years as a visiting research fellow at the Center for U.S.–Mexican Studies in order to write up my dissertation and then to prepare the manuscript for this book. The experience and resources available to me during this period proved to be invaluable.



Кл.слова:
міграція -- країна -- культура
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського