Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>M=Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | Тип видання: життєпис монографія | | |
1. |
Древніцький, Юрій. Володимир Старосольський: громадсько-політична та наукова діяльність (1878–1942) [Електронний ресурс] / Ю. Древніцький ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 304 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 1.93 Мб
У монографії досліджено діяльність В. Старосольського – відомого громадсько-політичного діяча, адвоката та науковця першої половини ХХ ст. Простежено перші його політичні кроки у студентському русі та Українській соціал-демократичній партії, проаналізовано політичну діяльність у роки Першої світової війни, державотворчу роботу у складі уряду Директорії УНР. Висвітлено адвокатську діяльність у політичних судових справах польської влади над українцями. Проаналізовано наукові праці вченого, а також внесок в організацію та розбудову українських освітніх інституцій в еміграції. Розрахована на істориків, краєзнавців, викладачів і студентів та всіх, хто цікавиться українською національною історією.
Кл.слова: Українська соціал-демократична партія -- громадська діяльність -- просвітництво
| | Тип видання: підручник | | |
2. |
Кондрацька, Людмила Анатоліївна. Музична антропологія. Практичне моделювання [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2016. - 256 с.
Текст у форматі PDF 8.34 Мб
Пропонований підручник є результатом цілком самостійного дослідження проблеми сутності і стильової еволюції інтонуючої свідомості homo musicus (в контексті синергійної антропології). В пошуках вίдання «живої духовності» авторка послідовно відстоює основотвірні положення про: ієрофанічну сутність музики у сакральному просторі (Тема 1); стратегічну зумовленість традиційного й історичного типів homo musicus (Тема 2); феноменологію інтонуючої свідомості як знаково-символічної і синкретичної функції людської психіки, що реалізується на рівнях ейдетики музичного буття (Тема 3); індивідуальний образ молитви як чинник еволюції композиторської практики (Тема 4); музично-риторичну антиномічність як метафоричну лексику барокового композитора-проповідника (Тема 5); музичні диспозиції класицистів як картезіансько-кантіанські пошуки канону природної людини (Тема 6); суб’єктивно інтоновані рефлексування- творення буття «деміургом естетичних тіней» як вияв «антропологічного вистигання» композитора-романтика (Тема 7); «подорож» кафкіанського виробника-споживача музичним «задзеркаллям» авангардизму як спроба повернення до ритуалу (Тема 8). Пропонується для студентів музичних факультетів, а також вчителів музики і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Музичне мистецтво».
Кл.слова: феноменологія музики -- музична свідомість -- ієрофанічна сутність музики
| | Тип видання: підручник | | |
3. |
Кондрацька, Людмила Анатоліївна. Художня епістемологія [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 330 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 4.32 Мб
В умовах сучасної трансформації художнього знання в культурно- епістемологічну подію стрімко зростає дослідницький інтерес до методології традиційних і новітніх мистецьких концепцій з метою проникнення у таїну «герменевтичного кола» художнього тексту або арт-проекту. Спробою задовільнити цей інтерес постає пропонований підручник. У ньому досліджується генеза епістемічного статусу художнього пізнання, методологічні аплікації сучасних стратегій інтерпретації у сфері мистецтва і арт-діяльності та критерії їх достовірності. Ці проблеми сутнісно зумовлюють визначення змісту і етапів становлення художньо-епістемологічної компетентності майбутньої творчої індивідуальності та технології її формування. Пропонується для магістрантів і студентів мистецько-педагогічних факультетів, а також вчителів мистецьких дисциплін і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Мистецтво».
Кл.слова: мистецтвознавство -- творча особистість -- педагогічна взаємодія -- семасіологічна інтерпретація
| | |
|
|