Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Реферативна база даних (329)Книжкові видання та компакт-диски (216)Журнали та продовжувані видання (186)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Литовченко, І. Л.
Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців



Кл.слова:
економіка -- концепція -- методологія

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум : у 2 т. / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень. - 92 с.  Текст у форматі PDF 1.47 Мб


Практикум підготовлений відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів спеціальності «Маркетинг». Містить практичні завдання з першого змістового модуля «Теорія маркетингових досліджень», виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- аналіз даних

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Катаєв, А. В.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2016. - 292 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.99 Мб


Навчальне видання підготовлено у відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетинг». Містить структурно-логічні, розрахунково-аналітичні та ситуаційні завдання, виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань. Посібник призначений студентам економічних спеціальностей.



Кл.слова:
товарна політика -- цінова політика -- політика продажу
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського