Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (57)Реферативна база даних (373)Книжкові видання та компакт-диски (297)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   монографія   
1.


Управління грошовими потоками торговельних підприємств з використанням збалансованої системи показників [Електронний ресурс] : монографія / А. П. Грінько [та ін.] ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2015. - 338 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


Обгрунтовано актуальність формування інформаційного забезпечення економічного управління грошовими потоками торговельного підприємства. Запропоновано процедуру побудови збалансованої системи показників грошових потоків, основною метою якої є збір, обробка та інтерпретація інформації про грошові потоки та процеси їх залучення, що необхідно для ухвалення стратегічних управлінських рішень. Вивчено та згруповано можливі співвідношення показників чистого грошового потоку за складовими збалансованої системи показників під час виділення стадій (стану) діяльності торговельного підприємства. У зв'язку з цим виявлено, що підприємство може перебувати або в "стадії розвитку", яке характеризується високою ймовірністю функціонування в майбутньому, або в "стані виживання в сформованих умовах". Установлено, що є два типи стратегічного розвитку: стійкий стратегічний розвиток і нормальний стратегічний розвиток; і два типи стану: передкризовий і кризовий. Запропоновано визначення стратегії економічного управління грошовими потоками підприємства.



Кл.слова:
грошові потоки -- інформаційне забезпечення -- економічне управління

   Тип видання:   монографія   
2.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   монографія   
3.

Ситник, Г. В.
Фінанси торгівлі [Електронний ресурс] : монографія / Г. В. Ситник ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.51 Мб


Монографію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичного інструментарію управління фінансами підприємств торгівлі. Досліджено особливості фінансової діяльності підприємств торгівлі та основні тенденції розвитку фінансів торгівлі України; ідентифіковано основні проблеми управління ними. Обґрунтовано сутність та основні вимоги до управління фінансами на сучасному етапі; сформульовано основну мету такого управління, зміст та детермінанти збалансованого фінансового розвитку; сутність та елементи фінансового потенціалу підприємства торгівлі; теоретико-методо- логічні засади фінансового планування: його сутність, принципи здійснення, систематизовано види фінансового планування та фінансових планів; сформульовано методологічні основи оцінювання їх якості. Запропоновано концепцію процесно-орієнтованого фінансового планування на підприємстві торгівлі; методологічні основи формування окремих підсистем фінансового планування; методичні підходи до прийняття окремих фінансових рішень. Призначено для наукових співробітників, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, фахівців з фінансового управління, зокрема в торгівлі.



Кл.слова:
бюджетування -- фінансові плани -- товарні запаси -- рух капіталу -- сальдо торгівлі

   Тип видання:   монографія   
4.


Оподаткування електронної комерції в Україні [Електронний ресурс] : монографії. Том 105. Серія: "Податкова та митна справа в Україні" / Н. М. Борейко, Ю. М. Коваленко, Т. Д. Краснова ; Державна фіскальна служба України, Університет державної фіскальної служби України, Науково-дослідний інститут фіскальної політики. - Київ : Алерта, 2017. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.32 Мб


У монографії розкрито передумови розвитку електронної комерції, висвітлено її сутність, основні ознаки та особливості, а також теоретичні засади оподаткування цієї діяльності. Досліджено досвід провідних країн світу, що мають вагомі напрацювання у частині оподаткування електронної комерції. Здійснено моніторинг сучасного стану електронної комерції у вітчизняному сегменті мережі Інтернет. Проаналізовано практику оподаткування електронної комерції та його нормативно-правового забезпечення, а також здійснено економіко-математичний аналіз впливу макроекономічних факторів на обсяги електронної комерції та надходжень податків від оподаткування цієї діяльності в Україні. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення оподаткування електронної комерції в Україні.

Монографію розраховано на науковців, практиків, викладачів та студентів вищих навчальних закладів, інших зацікавлених читачів.



Кл.слова:
оподаткування -- комерція -- податок
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського