Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (26)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШИВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   наукове видання   
1.
 


Шив, Ч. Д.
Курс МВА по маркетингу [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Ч. Д. Шив ; наук. ред.: А. Куницын, Р. Шамгунов ; ред. П. Суворова. - М. : Альпина Паблишер, 2003. - 717 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга написана на основе программ МВА по маркетингу ведущих университетов США и других западных стран. На богатейшем фактическом материале в ней рассматриваются актуальные проблемы, концепции и методология современного маркетинга. Его основополагающий принцип — постоянное внимание к потребностям, предпочтениям и ожиданиям потребителей. Только так компании могут добиться долговременного успеха на рынке. В книге содержится множество примеров успешных маркетинговых решений, позволяющих превзойти конкурентов, предугадать будущие тенденции рынка, улучшить рекламу, укрепить лояльность потребителей и увеличить продажи. Книга адресована, прежде всего, руководителям и сотрудникам маркетинговых подразделений компаний, а также преподавателям, студентам и аспирантам экономических вузов.



Кл.слова:
маркетинг  -- ринок  -- реклама  -- мікроекономіка -- прибуток

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 


Шивельбуш, Вольфґанґ.
Смаки раю [Електронний ресурс] : соціяльна історія прянощів, збудників та дурманів / Вольфґанґ Шивельбуш. - К. : Критика, 2007. - 255 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Смаки раю» – розповідь про історію так званих «засобів насолоди» (калькований німецький вислів, якому нема адекватного відповідника в українській мові), до яких зараховано прянощі, каву, чай, шоколад, тютюн, алкоголь і наркотики. Автор послідовно розгортає історію появи кожного «засобу насолоди» в Європі, реакції на нього в суспільстві, коротко аналізує причини популярності чи непопулярності того чи іншого в різний час у різних країнах. Причому це не банальне переповідання відомостей: Шивельбуш не лишається «всередині» своєї теми, а постійно шукає паралелей між історією «засобів насолоди» та духом епохи, висуває припущення про неабиякий вплив їх на світову економіку, і навпаки (скажімо, чай став істинно «англійським» напоєм через чисто економічні міркування, які змусили англійських імпортерів поставляти до своєї країни саме чайне листя, а не кавові зерна).



Кл.слова:
культурологія -- одорологія -- органолептика -- делікатеси
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського