Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=В161.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Д’яченко, Н. М.
Вступ до теорії множин і теорії дійсних чисел [Електронний ресурс] : практикум з розв’язання задач для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 6.080101 «Математика» і 6.080202 „Прикладна математика” / Н. М. Д’яченко, А. В. Савранська. - Запоріжжя : ЗНУ, 2005. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практикум призначений для студентів 1 курсу математичного факультету, що вивчають математичний аналіз, і охоплює першу частину «Вступ до теорії множин і теорії дійсних чисел» і включає такі теми: множини та операції над ними, взаємно однозначні відповідності між множинами, потужність множин, точна верхня і нижня межи множин, принцип математичної індукції, елементи комбінаторики і біном Ньютона. Математичний аналіз – фундамент математики. Перша тема цього розділу не дуже просто дається студентам, які тільки що прийшли зі школи. З деякими труднощами вони зустрічаються при розв’язанні задач і прикладів. Метою даного практикуму є спроба допомогти студентам у подоланні цих проблем. Друга мета практикуму – видача типового індивідуального завдання для кожного студента. Тільки самостійна робота забезпечує проникнення в суть математичного аналізу, особливо на початковій стадії його вивчення. У практикуму приведені всі необхідні означення і теореми, зразки розв’язування задач, а також типові індивідуальні завдання, що складаються із 13 варіантів. Номер варіанта типового індивідуального завдання визначається як залишок від ділення номера прізвища студента в журналі на число 13. Типове завдання складене так, що дотримується принцип однакової складності для усіх варіантів. Кожний варіант містить завдання з кожної теми різного рівня складності для дотримання принципу диференційованого навчання. Викладач, що веде практичне заняття, вказує на необхідний рівень задач для обов’язкового вирішення, який доступний середньому студенту, а інші завдання студент вирішує для заглиблення своїх знань і підвищення атестаційної оцінки.



Кл.слова:
математика  -- теорія множин -- задачі

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Математика   
2.

Михалін, Г. О.
Елементи теорії множин і теорії чисел [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. О. Михалін, Л. І. Дюженкова. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. - 128 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Даний посібник має чітку спрямованість на професію вчителя математики. Складається з двох розділів. У першому розділі викладено елементарні факти теорії множин. Другий розділ присвячено множинам дійсних та комплексних чисел.



Кл.слова:
дійсне число -- комплексне число

   Тип видання:   підручник   
3.

Скорняков, Л. А.
Системы линейных уравнений [Електронний ресурс] / Л. А. Скорняков. - М. : Наука, 1986. - 64 с.. - (Популярные лекции по математике)

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В брошюре содержится исчерпывающее изложение учения о системах линейных уравнений, опирающееся лишь на элементарные преобразования матриц. Для широкого круга читателей, включая школьников старших классов, интересующихся математикой.



Кл.слова:
лінійне рівняння -- матриця
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського