Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (191)Реферативна база даних (3891)Книжкові видання та компакт-диски (2341)Журнали та продовжувані видання (351)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

   Тип видання:   монографія   
1.

Самсонова, Н. В.
Конфликтологическая культура специалиста и технология ее формирования в системе вузовского образования [Електронний ресурс] / Н. В. Самсонова. - Калининград : Изд-во Калининградского государственного университета, 2002. - 329 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В монографии раскрываются философские и социальные под- ходы к изучению конфликтологической культуры специалиста. На основе теоретического анализа и данных опытной работы выделе- ны и обоснованы концептуальные идеи, принцип и технология формирования конфликтологической культуры специалиста в ву- зовском образовании. Для научных сотрудников, преподавателей, аспирантов и руко- водителей вузов.



Кл.слова:
філософія -- культура спеціаліста

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Ибрагимов, Ибрагим Маратович.
Информационные технологии и средства дистанционного обучения [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. М. Ибрагимов ; ред. А. Н. Ковшов. - 2-е изд.. - М. : Издательский центр "Академия", 2007. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Приведены сведения об основных положениях открытого образования, моделях дистанционного обучения и путях его развития в будущем. Рассмотрены методы использования современных информационных и телекоммуникационных технологий в системе дистанционного образования, аппаратные и программные средства поддержки, способы их стандартизации, особенности корпоративной и мобильной форм обучения. Изложены принципы устройства и функционирования Интернета. Для студентов высших учебных заведений.



Кл.слова:
освіта -- дистанційне навчання

   Тип видання:   довідник   
3.


Каталог 2007 - 2008 [Електронний ресурс] : учебная литература для учреждений высшего профессионального образования. - М. : Высшая школа, 2008. - 206 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
навчальна література

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Смирнов, Сергей Дмитриевич.
Педагогика и психология высшего образования [Електронний ресурс] : учебное пособие / С. Д. Смирнов. - М. : Академия, 2001. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге освещены основные разделы курса "Педагогика и психология высшего образования", который читается во многих вузах. Дается краткий очерк истории и современного состояния высшей школы в России, анализируются тенденции развития высшего образования за рубежом. В систематической форме излагаются психолого-педагогические проблемы обучения в высшей школе. Наиболее развернуто представлены такие разделы, как психология деятельности, психология личности, психодиагностика в высшей школе, развитие творческого мышления в обучении, активные методы обучения, технические средства обучения, специфика профессиональной деятельности преподавателя вуза.



Кл.слова:
психодіагностика

   Тип видання:   підручник   
5.

Borden, I.
The dissertation. An architecture student’s handbook [Electronic resource] / I. Borden, K. R. Ray. - 2nd. ed.. - Burlington : Elsevier, 2006. - 341 p.
Переклад назви: Дисертація. Підручник студента архітектури

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As a student of architecture, the major part of your education is always going to be the design of buildings as executed through drawings, models and other kinds of visual representation. Together with the work space of the architectural studio, the presentation of designs followed by a challenging crit or jury, and the submission of a carefully wrought portfolio – these are undoubtedly the main elements of an architectural education.



Кл.слова:
наукова робота -- архітектурний проект

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.


Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : навч. посібник / за ред. З. Н. Курлянд. - К. : Знання, 2005. - 399 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розглядаються предмет і методи педагогіки вищої школи, дидактичні моделі змісту навчання студентів, їх самостійна робота, нові технології і комплексні форми організації навчання. Особлива увага приділяється формуванню педагогічної техніки вчителя, специфіці професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи, педагогічному менеджменту та самоменеджменту. Висвітлюються різноманітні аспекти виховної роботи зі студентською молоддю, організація морального, правового, економічного та естетичного виховання. Розраховано на студентів та викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрантів, учителів-методистів, усіх, кого цікавить педагогіка вищої школи.



Кл.слова:
виховна робота  -- навчання

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Ортинський, В. Л.
Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] / В. Л. Ортинський. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 472 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розглянуто теоретичний доробок педагогіки вищої школи попередніх поколінь з новими поглядами й підходами до організації та здійснення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі в контексті Болонського процесу. Посібник призначено для студентів, магістрів, аспірантів та науково-педагогічних працівників.



Кл.слова:
освіта -- вищий навчальний заклад

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Зильберглейт, М. А.
Методика и техника подготовки курсовых и дипломных работ [Електронний ресурс] / М. А. Зильберглейт, Л. И. Петрова. - Минск : Белорусская наука, 2003. - 317 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге изложены основные приемы работы над курсовыми и дипломными исследовательскими проектами. Рассмотрены современные способы поиска и обработки информации, работа над стилем научной речи, техника работы над текстами на английском и немецком языках, многочисленные методы моделирования. Целью книги является изложение точки зрения авторов на самодеятельную работу студентов. Реальные задачи и приемы их решения иллюстрируются либо в виде методики, либо в виде изложения готовых ответов. Предназначена для студентов высших учебных заведений технологических специальностей.



Кл.слова:
наукове дослідження -- нормоконтроль

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Силинг, М. И.
Как учиться с толком для карьеры и удовольствием для себя [Електронний ресурс] : учебное пособие / М. И. Силинг. - М. : Логос : Университетская книга, 2006. - 160 с.. - (Новая студенческая библиотека)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учиться с толком – это значит получать добротные знания не за счет чрезмерных затрат сил и времени, а с помощью рациональных методов учебы. О таких методах и рассказывает книга. Как создать благоприятные условия для учебы? Как работать с информацией? Как запоминать и вспоминать? Как изучать различные дисциплины? Как сдавать экзамены? Как выполнять письменные работы? Наконец, как думать? А также – как принимать решения, как распоряжаться своим временем, как получать удовольствие от учебы? Рекомендации, содержащиеся в книге, даны в виде понятных советов. Книга адресована всем, кто чему-то учится, прежде всего – студентам.



Кл.слова:
метод навчання -- робочий час

   Тип видання:   методичний посібник   
10.

Кулинкович, Тамара Олеговна.
Основы научного цитирования [Електронний ресурс] : метод. пособие для студентов и магистрантов, обучающихся по спец. 1–23 01 04 «Психология» / Т. О. Кулинкович. - Минск : БГУ, 2010. - 58 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В методическом пособии содержатся правила оформления ссылок и цитат в научном тексте. Отдельное внимание уделяется особым случаям цитирования (самоцитированию, цитированию по цитате, цитированию старопечатных изданий, цитированию из личной беседы и т.д.). Правила цитирования проиллюстрированы примерами из научных психологических журналов и монографий. Предназначено для студентов и магистрантов, обучающихся по специальности 1–23 01 04 «Психология».



Кл.слова:
цитування -- посилання -- науковий текст -- наукометрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Сергійчук, З. О.
Організація практичних методів навчання [Електронний ресурс] / З. О. Сергійчук ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра української мови та літератури. - К. : [б. в.], 2009. - 193 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Метою дослідження теми «Організація практичних методів навчання у виші» є визначення основних критеріїв відбору практичних методів для вищої школи. Для досягнення мети необхідно вирішити такі завдання: - дослідити увесь масив літератури з теми; - означити поняття «методу навчання» у вищій школі; - виокремити практичні методи з масиву методів навчання, які застосовуються у виші; - розглянути організацію практичних методів у виші. Огляд літератури виявив детальність класифікації методів навчання у вищій школі. Конкретного розгляду практичних методів не виявлено. Прослідковується спорадичне згадування застосування їх на практиці у вищій школі.



Кл.слова:
дослідження -- навички -- практика

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Кілочицький, П. Я.
Методика викладання у вищій школі [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій з курсу / П. Я. Кілочицький ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2010. - 7 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
педагогіка -- учительська практика

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Шкарбан, Інна Володимирівна.
Конспект лекцій «Педагогіка вищої школи» [Електронний ресурс] : для студентів напряму підготовки 8.03.05.07 - переклад / І. В. Шкарбан ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра теорії та практики перекладу. - К. : [б. в.], 2010. - 93 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ознайомити студентів із значенням вищої освіти в сучасній цивілізації, стратегічними завданнями розвитку освіти України; висвітлити завдання щодо вдосконалення вищої освіти України у контексті вимог Болонського процесу; окреслити особливості формування інноваційного освітнього середовища у вищих навчальних закладах та державну політику в галузі вищої освіти.



Кл.слова:
методика навчання -- педагогічна практика

   Тип видання:   зб. статей   
14.


Вища освіта: проблеми і шляхи забезпечення якості [Електронний ресурс] : збірник праць Х всеукраїнської науково-методичної конференції (Київ, 28-29 листопада 2013 р.) / Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». - К. : [б. в.], 2013. - 552 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У збірнику матеріалів конференції розглянуто наступні питання: проблеми адаптації до європейської системи забезпечення якості вищої освіти; Національна рамка кваліфікацій вищої освіти України в системі забезпечення якості освіти; проблеми створення нового покоління стандартів вищої освіти (компетентнісний підхід); оцінка та моніторинг якості освіти; якість освіти, ринок праці та конкуренція ВНЗ; моделі університетських систем управління якістю; прогресивні педагогічні технології та якість освіти; проблеми та перешкоди на шляхах підвищення якості освіти; студенти і якість освіти тощо.



Кл.слова:
педагогіка -- ринок праці -- моніторинг освіти -- університетська освіта

   Тип видання:   автореферат   
15.

Серьожнікова, Раїса Кузьмівна.
Формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача у процесі професійної підготовки в університеті [Електронний ресурс] : автореферат дис. ... докт. пед. наук :13.00.04 / Р. К. Серьожнікова. - О. : [б. в.], 2009. - 48 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У дисертації науково обґрунтовано концепцію формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача економіки у процесі професійної підготовки в університеті непедагогічного профілю.



Кл.слова:
педагогічна майстерність -- викладання економіки -- творчий потенціал

   Тип видання:   методичний посібник   
16.

Стрельников, В. Ю.
Сучасні технології навчання у вищій школі [Електронний ресурс] : модульний посібник для слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів МІПК ПУЕТ / В. Ю. Стрельников, І. Г. Брітченко. - Полтава : [б. в.], 2013. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.69 Мб


Видання посібника викликане потребою педагогів-практиків у рекомендаціях науковців із приводу застосування сучасних технологій навчання у вищих навчальних закладах України на основі ідей Болонського процесу. Розглядаються технології інтенсивного навчання: модульні технології як відкриті системи навчання; технології дослідницького (евристичного) навчання; імітаційні технології навчання – соціально- психологічний тренінг, дискусійні технології навчання; кооперативне навчання, технології навчання у співробітництві; проективна освіта. Посібник буде цікавий науковцям, викладачам вищої та середньої школи, студентам педагогічних закладів, батькам, тобто усім тим, кого турбує питання, як зробити навчання життєво необхідним для студента, максимально орієнтованим на його майбутню професію.



Кл.слова:
педагогіка -- університетська освіта -- евристичне навчання

      
17.

Скиба, М. Є.
Дескрипторна модель формування та моніторингу якості навчального процесу у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] : навч. посібник / М. Є. Скиба ; Хмельницький національний університет. - Хмельницький : Хмельницький національний університет, 2016. - 234 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.42 Мб


Висвітлено процес формування і моніторингу якості навчального процесу у закладі вищої освіти. Охарактеризовано складові якості навчального процесу різного рівня структурування, представлені у формі дескрипторної моделі. Посібник може використовуватися у підготовці здобувачів вищої освіти магістерського рівня та слухачів курсів підвищення кваліфікації у сфері вищої освіти.



Кл.слова:
моніторинг -- навчальний процес -- зміст підготовки
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського