Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: підручник | | |
1. |
Ибрагимов, И. А. Независимые и стационарно связанные величины [Електронний ресурс] / И. А. Ибрагимов, Ю. В. Линник ; ред. В. В. Донченко. - М. : Наука, 1965. - 524 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В книге изучаются вопросы суммирования стационарно связанных, в частности, независимых и одинаково распределённых случайных величин. Большинство излагаемых в книге методов распространяется и на случаи суммирования неодинаковых независимых или слабо зависимых слагаемых, но соответствующие результаты выглядят более громоздко и не столь законченно. Именно поэтому изложение ограничивается изучением лишь стационарно связанных величин. В книге, помимо теории суммирования, рассматриваются также некоторые вопросы аналитической структуры устойчивых законов, естественно связанные с теорией суммирования независимых одинаково распределённых величин.
Кл.слова: функція -- безперервність
| | Тип видання: монографія | | |
2. |
Шип, Н. А. Київська духовна академія в культурно-освітянському просторі України (1818–1919) [Електронний ресурс] / Н. А. Шип. - К. : Фенікс, 2010. - 436 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 1.40 Мб
У монографії висвітлюється безперервність освітніх традицій в Україні, що беруть свій початок від Києво-Братської школи (1615) та розвинуті Києво-Могилянською (закрита в 1817) і Київською духовною (заснована в 1819) академіями. На основі фахового аналізу першоджерел та наукової літератури схарактеризовано реформаторську політику імперської Росії в галузі вищої духовної освіти, статути духовних академій, що ухвалювались відповідно до суспільно-політичної кон’юнктури ХІХ – початку ХХ ст. Розглянуті питання кадрового забезпечення Київської духовної академії, склад студентів та основні навчально-виховні принципи. На великому фактичному матеріалі розкрито навчальну, наукову, видавничу і просвітницьку діяльність Академії, участь викладачів у громадському і культурному житті Києва, розвитку науковоосвітніх зв’язків із православними країнами. Для науковців, викладачів та студентів духовних і світських навчальних закладів, служителів церкви, масового читача.
Кл.слова: історія -- просвітництво -- історія освіти
| |
|
|