Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (31)Реферативна база даних (181)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕГМЕНТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Петруня, Ю. Є.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга — інформативна. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим. Для студентів, які вивчають дисципліну "Маркетинг". Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.



Кл.слова:
маркетингове середовище -- маркетингова інформація -- сегментування
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського