Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Горник В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.


Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування. - 2021 : "Видавництво Людмила", Київ. - 323 с.

  Текст у форматі PDF 4.23 Мб


У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових дослі- джень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апроба- цію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семі- нарських занять.

Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових дослі- джень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до само- стійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.



Кл.слова:
маркетинг -- підприємницька діяльність -- маркетингова інформаційна система
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського