Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=Т'ЮТОРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ус М. Ф. 
Модели поведения тьютора для интеллектуальных обучающих систем и их программная реализация / М. Ф. Ус // Электрон. моделирование. - 2001. - 23, № 4. - С. 93-102. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Розглянуто систему навчання з двох партнерів: того, хто навчається, та персоналізованого машинного т'ютора. Запропоновано методи інтегрованого оцінювання когнітивних здібностей того, хто навчається. Для побудови блока виміру поточного рівня знань предметної області використано елементи логіки запитань і відповідей. Описано програмну реалізацію одного з компонентів персоналізованого адаптивного т'ютора.


Ключ. слова: тьютор, конгитивный профиль, порождение вопросов, тестирование знаний, адаптивное обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковалева Т. 
Тьюторство - институализация новой профессии в российской школе / Т. Ковалева // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 1. - С. 63-68. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Описан принцип открытости как качественная характеристика современного российского образования. Приведены исторические сведения о феномене тьюторства. Акцентировано внимание на значении открытых образовательных технологий в тьюторськой практике. Определены аспекты нормативно-правового оформления тьюторской деятельности в школе. Представлены различные варианты финансового оформления работы тьютора в зависимости от тех моделей деятельности, которые выбраны конкретным образовательным учреждением.

Описано принцип відкритості як якісну характеристику сучасної російської освіти. Наведено історичні відомості про феномен т'юторства. Акцентовано увагу на значенні відкритих освітніх технологій в т'юторській практиці. Визначено аспекти нормативно-правового оформлення т'юторської діяльності в школі. Подано різні варіанти фінансового оформлення роботи т'ютора в залежності від тих моделей діяльності, які вибрані конкретним освітнім закладом.

We describe the principle of openness as a qualitative characteristic of the modern Russian education. Are the historical facts about the phenomenon of tutoring. The attention is focused on the importance of open educational technology practice. Identified aspects of the regulatory clearance tutorіng activities at school. Different versions of the financial clearance of a tutor, depending on the models of which are selected for specific educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч424(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Олексенко В. М. 
Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання / В. М. Олексенко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2005. - № 1. - С. 94-99. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації комунікації за різних форм організації навчального процесу та шляхи виховання студентів під час дистанційного навчання. Встановлено, якщо комунікація спрямована не тільки на контроль знань і вмінь студентів, а й на діагностику їх діяльності, то це забезпечує диференційований підхід, стимулює студента до самостійної роботи з метою удосконалення професійних здібностей. Подано інформацію виховного характеру, розроблено й описано робочий зошит т'ютора - перлину комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського