Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=УA<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Матієнко Т. В. 
Структура нестандартних ситуацій: психологія прийняття рішень працівниками оперативних підрозділів / Т. В. Матієнко // Наука і освіта. - 2009. - № 6. - С. 161-164. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено структуру ситуації як системної частини діяльності. Визначено різні підходи до розуміння нестандартної ситуації. Проаналізовано типологію нестандартних ситуацій і прийняття рішень оперативними працівниками кримінальної міліції. З'ясовано поняття "нестандартна ситуація", "важка ситуація", "особливі умови діяльності". Виділено складові частини нестандартної ситуації.

Исследована структура ситуации как системной части деятельности. Определены различные подходы к пониманию нестандартной ситуации. Проанализирована типология нестандартных ситуаций и принятия решений оперативными работниками криминальной милиции. Выяснено понятие "нестандартная ситуация", "тяжелая ситуация", "особые условия деятельности". Выделены составные части нестандартной ситуации.

ItТs considered the structure of the situation as part of the system. Determined different approaches to understanding the unusual situation. Typology analysis of unusual situations and decisions of the criminal police investigators. Found out the term Уnon-standard situationФ, Уa difficult situationФ, special conditions of work, three components of non-standard situations. Based on three components of non-standard situations understanding of the structure of the situation as a systemic unit activities represented typologisation unusual situations decision.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39 + Х819(4УКР)112.011.013.3-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Sheligevich-Urban D. 
Integration of disabled child in a social environment / D. Sheligevich-Urban // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 1. - С. 84-90. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

The main objective of social integration of the disabled, in particular via special inclusive schools, is to create a natural environment and good conditions for the disabled and their development, learning, work and leisure. W. Dykcik treats social integration as Уa social and educational movementФ and attributes it quite grandiloquent goals such: combating segregation, counteracting isolation, fighting stigmatization, overcoming intolerance and liquidation of discrimination against people with disabilities. Three organizational forms for children with disabilities: full and natural integration, partial integration, educational streaming in specials schools. Three models of integration: creating of integrative-inclusive groups through, Teaching children with disabilities in the inclusive class, integration of the child to the class (group) in the regular school. The article outlines the goals and objectives of inclusive education, given its importance and necessity .Shows the specific model of integration of disabled children in the learning process.

Розкрито особливості інтеграції у соціум дітей з обмеженими можливостями, цілі соціальної інтеграції таких дітей, які включають створення природного середовища для розвитку, освіти, роботи та відпочинку. Підкреслено значущість проблеми ізоляції та дискримінації людей-інвалідів. Викладено цілі та завдання інклюзивної освіти, зазначено її важливість і необхідність. Наведено конкретні моделі інтеграції дітей-інвалідів у навчальний процес.

Раскрыты особенности интеграции в социум детей с ограниченными возможностями, цели социальной интеграции таких детей, которые включают создание естественной среды для развития, образования, работы и отдыха. Подчеркнута значимость проблемы изоляции и дискриминации людей-инвалидов в современном обществе. Изложены цели и задачи инклюзивного образования. Указана его важность и необходимость. Приведены конкретные модели интеграции детей-инвалидов в учебный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського