Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=УALTERNATIVE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Сухомлинська О. 
Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим? / О. Сухомлинська // Рідна шк.. - 2010. - № 9. - С. 13-17. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На прикладі шкіл В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка доведено факт існування альтернативних шкіл у вітчизняному освітньому просторі. Розкрито сутність поняття "альтернативна школа", проаналізовано історичний, теоретичний аспект виникнення, розвитку й актуальності альтернативних шкіл. Наведено їх основні розпізнавальні ознаки: розташування за містом; навчання, що виходить з досвіду, доповнене працею; автономія учнів. Висвітлено та проаналізовано принципи та теоретико-методологічні засади діяльності шкіл В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка (розташування в сільській місцевості, розміщення вихованців в окремих будинках, де вони живуть групами під наглядом і моральним керівництвом вихователя, якому допомагає його дружина, обов'язкова ручна праця, тощо). Зроблено порівняльний аналіз педагогічних технологій В. О. Сухомлинського ("уроки мислення", виховання "культури бажань" і "культури почуттів", психологічні семінари, батьківська школа) та О. А. Захаренка ("педагогіка конкретної мети", історично-національне виховання, культуротворчість, фізичний розвиток). Наголошено на важливості діяльності шкіл Сухомлинського і Захаренка для подальшого розвитку освіти в Україні.

На примере школ В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко доказан факт существования альтернативных школ в отечественном образовательном пространстве. Раскрыта сущность понятия "альтернативная школа", проанализированы исторический, теоретический аспект возникновения, развития и актуальности альтернативных школ. Приведены их основные отличительные признаки: расположение за городом, обучение, исходящее из опыта, дополненное трудом; автономия учеников. Освещены и проанализированы принципы и теоретико-методологические основы деятельности школ В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко (расположение в сельской местности, лразмещение воспитанников в отдельных домах, где они живут группами под наблюдением и моральным руководством воспитателя, которому помогает его жена; обязательный ручной труд и др.) Проведен сравнительный анализ педагогических технологий В. А. Сухомлинского ("уроки мышления", воспитания "культуры желаний" и "культуры чувств", психологические семинары, родительская школа) и А. А. Захаренко ("педагогика конкретной цели", исторически-национальное воспитание, культуротворчество, физическое развитие). Подчеркнута важность деятельности школ В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко для дальнейшего развития образования в Украине.

By using as an example the experience of schools of V. O. Sukhomlynsky and O. A. Zakharenko in this article the existence of alternative schools in contemporary educational area is proved. The issue of the Уalternative schoolФ is revealed. It is also stressed on the importance of the schools of V. O. Sukhomlynsky and O. A. Zakharenko for further development of education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського