Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шуміліна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Шуміліна 
Дискретно-континуальні моделі задач ідентифікації включень з використанням потенціального поля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Наталія Володимирівна Шуміліна ; Державний комітет зв'язку та інформатизації України, НАН України; Державний НДІ інформаційної інфраструктури. — Л., 2004. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В195.1,0
Шифр НБУВ: РА330656

Рубрики:

      
2.

Шуміліна О.А. 
Перехідні процеси в українській партесній музиці середини XVIII століття (за матеріалами київської колекції рукописних пам'яток): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.А. Шуміліна ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено новий джерельний матеріал - маловідомий рукописний комплект Михайлівського Золотоверхого монастиря, що містить 73 партесні твори (50 з них знайдено вперше) і близько 70-ти хорових концертів. Здійснено археографічний опис рукописного комплекту монастиря. Складено інципітний каталог новознайдених партесних концертів. Виявлено записи концертів, створених у 1750 - 1760 рр. Запропоновано робочий варіант опису комплекту партесних рукописів. Наведено поняття "рукопис суміжного складу". Переглянуто етапність розвитку партесного співу в Україні, виділено етап 1750 - 1760 рр., визначений як перехідний. Досліджено перехідні процеси в галузі поліфонії, гармонії та музичної форми партесних творів зазначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)4-44 + Щ311.1 + Э372.27-503.11 + Ч611.5 +
Шифр НБУВ: РА328597

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
3.

Лісогорська А. А. 
Вокально-сценічна інтерпретація жіночих образів упостановках опер Петра Чайковського. / А. А. Лісогорська. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено науковому осмисленню питань театральносценічної інтерпретації оперних творів Петра Чайковського, з акцентом на трактуванні образів головних жіночих персонажів. У центрі уваги – жіночі образи Татьяни, Лізи, Іоланти у тріаді опер «Євгеній Онєгін» (1877), «Піковадама» (1890) та «Іоланта» (1891). Уточнено й доповнено періодизацію оперної творчості композитора, виявлено латентні ознаки та архетипові риси у трактуванні образів головних жіночих персонажів, виявлено зв'язок між ними, вказано на автобіографічний підтекст трактування цих образів у проєкції на життєтворчість митця.^UThe thesis is devoted to scientific understanding of theater and stage interpretation of Tchaikovsky's operas, with emphasis on the main female character's interpretation. The focus is on main female characters of Tatiana, Lisa, Iolanta in opera triad of «Eugene Onegin» (1877), «The Queen of Spades» (1890) and «Iolanta» (1891). The periods of Tchaikovsky's operatic works has been clarified and supplemented, latent signs and archetypes features were found in composer's interpretation of specified female characters of this opera triad, the connection between them has been indicated and was marked on autobiographical subtext of these character's interpretation in projection to Tchaikovsky's life.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського