Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Задворний$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Задворний 
Закономірності поширення тріщин термічної втоми в жароміцних сплавах при неоднорідному термонапруженому стані: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Євгеній Олександрович Задворний ; НАН України; Інститут проблем міцності. — К., 2000. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В378.5,022 + З363.3-044
Шифр НБУВ: РА311694

Рубрики:

      
2.

Задворний А.С. 
Організаційно-економічний механізм управління ринком цукру України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.С. Задворний ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан і тенденції розвитку бурякоцукрового підкомплексу України, формування в його внутрішній структурі сукупності товарних ринків, зокрема, внутрішнього та зовнішнього ринків цукру, у взаємодії яких відсутній ефективний маркетинговий механізм, що стимулює розвиток негативних тенденцій внутрішнього середовища підкомплексу. Виділено групи факторів ефективного розвитку підкомплексу на перспективу, досліджено специфіку функціонування внутрішнього та зовнішнього ринків цукру України в контексті їх внутрішньої сегментації, визначено ряд заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки країни під час здійснення зовнішньоекономічних операцій з цукром та цукросировиною. Запропоновано алгоритм управління та оптимізації структури пріоритетів розвитку ринку цукру України, створений на базі запровадження системи інформаційного маркетингу та розробленої економіко-математичної моделі прогнозування розвитку основних показників регіонального бурякоцукрового виробництва. Обгрунтовано сукупність форм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків цукру за окремими напрямками господарських операцій та сегментами ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.511.7 + У9(4Укр)843.584
Шифр НБУВ: РА316828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Задворний Б. Р. 
Методика розвитку гнучкості дівчат старшого шкільного віку засобами стретчингу / Б. Р. Задворний. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації розроблено, теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність методики розвитку гнучкості дівчат старшого шкільного віку засобами стретчингу, спрямовану на розвиток загальних показників гнучкості тіла, відновлення симетричності рухів та ліквідацію асиметрії рухів. Запропонована методика розвитку гнучкості засобами стретчингу вирізняється кластерним підходом щодо аналізу найбільш вагомих чинників, що впливають на показники гнучкості старшокласниць та, на основі цього, побудовою диференційованої програми розвитку гнучкості за допомогою стретчинг-вправ. Методика розвитку гнучкості дівчат старшого шкільного віку як педагогічний процес базується на взаємопов'язаних структурних компонентах: цільовому, теоретико-методологічному, змістово-технологічному та оціночно-результативному. Цільовий компонент охоплює мету і завдання, які окреслюють вектор впливу усіх складових розробленої методики; теоретико-методологічний компонент висвітлює основні методологічні підходи і принципи процесу розвитку гнучкості дівчат старшого шкільного віку засобами стретчингу; змістово-технологічний компонент включає функції та програму розвитку гнучкості, яка базується на диференційованому підході і складається з відповідно підібраних засобів, методів, методичних прийомів, режимів та етапів, які спрямовані на поступовий і цілеспрямований розвиток гнучкості як однієї з основних фізичних якостей людини; оціночно-результативний компонент включає застосування комплексу оцінювальних методик та кількісної і якісної статистичної оцінки отриманих результатів, їх аналіз та інтерпретацію, а також окреслює підсумковий результат.Визначено показники активної та пасивної гнучкості в локомоторних ланках опорно-рухового апарату за допомогою рухових тестів, контрольних вправ та гоніометричних вимірювань. Виділено рівні фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку за показниками швидкості, сили, координації, витривалості, які склали основу інтегрованого показника рівня фізичної підготовленості. За комплексним оцінюванням рухливості та амплітуди рухів в суглобах, були виділені інтегральні показники активної гнучкості хребта, рухливості верхніх та нижніх кінцівок, загальної гнучкості тіла.Отримані результати щодо взаємозв'язку між показниками фізичної підготовленості старшокласниць на початку експерименту свідчать, що між гнучкістю та витривалістю, силою та координацією, силою та витривалістю існує слабкий кореляційний зв'язок; взаємозв'язок середньої сили прослідковується між гнучкістю та швидкістю, гнучкістю та координацією, силою та швидкістю, координацією та витривалістю;кореляція значної сили проявляється між показниками гнучкості та сили, координації та швидкості. Наприкінці дослідження виявлено прямий зв'язок між досліджуваними показниками витривалості, швидкості, сили, координації і гнучкості, зокрема, цілеспрямований розвиток гнучкості засобами стретчингу впливає на зміну показників витривалості та швидкості з середньою силою кореляційного зв'язку, на показники координації з значною силою взаємозв'язку, між показниками гнучкості та сили простежується сильна кореляція.Відмічено позитивний вплив методики розвитку гнучкості засобами стретчингу на динаміку всіх досліджуваних показників фізичної підготовленості та фізичного розвитку старшокласниць. Наприкінці дослідження не виявлено дівчат з низьким та нижчим середнього рівнями фізичної підготовленості; у 42,8% старшокласниць середній рівень фізичної підготовленості; у 34,3% дівчатрівень фізичної підготовленості вищий середнього; у 22,9% старшокласниць – високий рівень фізичної підготовленості. Наприкінці дослідження відмічено у 77,1% старшокласниць добрий тип тілобудови, а у 22,9% – середній. Наприкінці дослідження не виявлено дівчат з слабким та дуже слабким типами тілобудови.Заявлений контингент займався за розробленою методикою розвитку гнучкості засобами стретчингу з використанням диференційованого підходу щодо підбору комплексу вправ для кожної експериментальної групиз метою відновлення симетричності рухів у суглобах та розвитку загальних показників гнучкості тіла.Результати дослідження підтвердили ефективність методикирозвитку гнучкості дівчат старшого шкільного віку засобами стретчингу, в основі якої лежить диференційований підхідщодо показників гнучкості та рухливості. Її впровадження сприяло підвищенню показників фізичної підготовленості та фізичного розвитку старшокласниць, симетричному збільшенню амплітуди рухів в суглобах, ліквідації наявної асиметрії рухів та підвищенню загальної гнучкості тіла.Основні результати впроваджено в практичну діяльність закладів освіти та рекомендовано для подальшого застосування у процесі організації урочних та позаурочних форм фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти. Окремі положення проведеного дослідження можна застосовувати в освітньому процесі студентів факультету фізичної культури під час викладання дисциплін «Теорія і методика фізичного виховання», «Гімнастика та методика її викладання».^UThe dissertation develops, theoretically substantiates and practically tests the effectiveness of the methodology of developing the flexibility in girls of high school age through stretching, aimed at enhancing general indicators of body flexibility, restoring the symmetry of movements and eliminating the asymmetry of movements.The proposed methodology of developing flexibility by stretching exercises is characterized by a cluster approach in analyzing the most significant factors affecting the flexibility indicators of high school students as well as, building a differentiated program for developing flexibility using stretching exercises. The methodology of developing flexibility in girls of high school age as a pedagogical process is based on interrelated structural components: target, theoretical and methodological, content-technological and outcome-evaluation. The results obtained regarding the relationship between indicators of physical fitness of high school students at the beginning of the experiment indicate that there is a weak correlation between flexibility and endurance, strength and coordination, strength and endurance; the relationship of average strength can be traced between flexibility and speed, flexibility and coordination, strength and speed, coordination and endurance; the correlation of significant strength is manifested between indicators of flexibility and strength, coordination and speed. At the end of the study, a direct relationship was revealed between the studied indicators of endurance, speed, strength, coordination and flexibility. In particular, the development of flexibility through stretching affects the change in indicators of endurance and speed with an average strength of correlation, indicators of coordination with a significant strength of a relationship. A strong correlation between indicators of flexibility and strength were found.The positive influence of the methodology of developing flexibility by stretching on the dynamics of all the studied indicators of physical fitness and physical development of high school students is noted. At the end of the study, there were no girls with low and below – average levels of physical fitness; 42.8% of high school students had an average level of physical fitness; 34.3% of girls had a higher-than-average level of physical fitness; 22.9% of high school students have a high level of physical fitness (at the beginning of the study, these were not recorded). At the end of the study, 77.1% of high school students had a good body type, and 22.9% – average. At the end of the study, there were no girls with weak and very weak body types (at the beginning of the study, there were 20.0 and 2.9%, respectively).The cluster analysis method identified the most significant factors affecting the flexibility indicators of girls and according to these factors, we formed three groups of study participants who were involved in testing the methodology of developing flexibility by stretching. The first group included girls (n=35) who had asymmetry in the movements of the trunk and large joints of the limbs, low or medium indicators of flexibility reserve. In the flexibility development program for this group of high school students, appropriate stretching exercises were offered to restore the symmetry of movements in the joints and develop overall indicators of body flexibility. The second group included high school students (n=15), whose asymmetry of movements was recorded only in one of the locomotor links of the musculoskeletal system, average indicators of flexibility reserve. Students of the third group (n=20) were characterized by symmetrical movements in all the studied anatomical planes, medium or high indicators of flexibility reserve.The results of the study confirmed the effectiveness of the methodology of developing flexibility for girls of high school age through stretching, which is based on a differentiated approach to the development of lagging indicators of flexibility and mobility. The introduction of this methodology will help to increase the indicators of physical fitness and physical development of high school students, symmetrically increase the amplitude of movements in the joints, eliminate the existing asymmetry of movements and increase the overall flexibility of the body.The main results of the dissertation work are implemented in the practical activities of educational institutions and recommended for further application in the process of organizing regular and extracurricular forms of physical education in secondary education institutions. Certain aspects of the research can be applied in the educational process of students of the Faculty of Physical Culture when teaching the disciplines "Theory and Methodology of Physical Education", " Methodology of Teaching Gymnastics ".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського