Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (71)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Р128.94-31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Гудзевич Л.С. 
Антропометричні та соматотипологічні особливості показників зовнішнього дихання у підлітків Поділля: Автореф. дис... канд. біол. наук: 14.03.01 / Л.С. Гудзевич ; Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я.Горбачевського. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Установлено нормативні вікові, статеві та конституційні особливості показників зовнішнього дихання у здорових міських підлітків Подільського регіону України. Виявлено виражені статеві відмінності більшості кореляційних зв'язків спірометричних показників з антропометричними та соматологічними показниками у практично здорових міських підлітків. З урахуванням особливостей антропометричних і соматотипологічних показників, з використанням методу покрокової регресії побудовано моделі нормативних параметрів показників зовнішнього дихання у міських підлітків різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 +
Шифр НБУВ: РА350152

Рубрики:

      
2.

Хільчевська В.С. 
Багатофакторний аналіз показників здоров'я та формування особистості дітей шкільного віку: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / В.С. Хільчевська ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему росту та розвитку дітей шкільного віку. Здійснено комплексний міждисциплінарний підхід до оцінки стану здоров'я дитини на підставі вивчення показників захворюваності, фізичного, розумового та психоемоційного розвитку, становлення їх особистості. Розроблено сучасні графічні форми перцентильних вікових стандартів для ряду показників розумової працездатності та психоемоційного статусу. Завдяки комплексному обстеженню виділено віко-статеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначено критичні вікові періоди щодо порушення гармонійності розвитку. Критичним віком для виникнення психоемоційних порушень визначено 13 років у обох статей та 16 років для дівчат внаслідок загострення негативних емоціональних рис; для становлення особистості віковими періодами визначено 10 та 13 років для обох статей, 15 - 16 років для юнаків, через недорозвиненість особистісних якостей і заниженої самооцінки. Основні складові особистості школярів вивчено у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану та мікросоціального статусу в її формуванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31
Шифр НБУВ: РА312221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ковтюк Н.І. 
Комплексна оцінка розвитку дівчат шкільного віку Чернівецького регіону: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / Н.І. Ковтюк ; Львів. держ. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Вдосконалено методику комплексної оцінки становлення репродуктивної зрілості у дівчат пребуртатного та пубертатного віку на підставі визначення фізичного, статевого, кісткового та ендокринного розвитку. Проаналізовано фізичний розвиток у градаційній формі залежно від ступеня статевої зрілості, а також динаміку формування тазу - від особливостей та стадії статевого розвитку з використанням морфометричних показників лонного з'єднання як критерій біологічного віку. Вивчено кореляційні взаємозв'язки між комплексом показників фізичного, статевого розвитку, станом лонного з'єднання, щитоподібної залози та наднирників. Проведено аналіз регіональних відмінностей у становленні репродуктивної зрілості у дівчат гірської місцевості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 +
Шифр НБУВ: РА324157

Рубрики:

      
4.

Коробейнікова Л.Г. 
Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Л.Г. Коробейнікова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Встановлено, що особливість фізичного розвитку та формування психофізіологічних та нейродинамічних функцій у дітей молодшого шкільного віку проявляється в поступовому залученні нових елементів функціональної системи організму, яка відповідає за процес навчання. Показано, що зростання обсягу шкільного навантаження в дітей-ліцеїстів молодшого віку сприє формуванню психофізіологічних функцій: уваги, асоціативного мислення та працездатності головного мозку. Виявлено, що показники фізичного розвитку в дітей-ліцеїстів нижчі, ніж у школярів, які навчаються за звичайною програмою. Відзначено, що навантаження навчанням призводить до стомлення дітей молодшого шкільного віку, яке може впливати на ефективність психофізіологічних нейродинамічних функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 + Ч421.354
Шифр НБУВ: РА320244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського