Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.351$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Осадчий В.В. 
Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Осадчий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше класифіковано вітчизняний і зарубіжний освітній і профорієнтаційний Інтернет-ресурс. Розроблено й обгрунтовано інформаційно-освітній портал і організаційні умови забезпечення його функціонування, а також педагогічні засади професійного консультування молоді за його допомогою (педагогічну концепцію, принципи відбору змісту, зміст, форми, методи та критерії ефективності). Удосконалено типологію інформаційних технологій, класифікацію комп'ютерних мереж. Розкрито суть понять "Інтернет", "Інтернет-технологія", "портал". Досліджено проблему стосовно освітніх можливостей мережі Інтернет. Розвинуто класифікацію інформаційних і мережних технологій, сучасні форми та методи професійного консультування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА340973

Рубрики:

      
2.

Дворніченко Л. Л. 
Професійна орієнтація у суспільстві ризику: тенденції самореалізації особистості у світі праці: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. Л. Дворніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено тенденції самореалізації особистості у світі праці, які відзначаються соціокультурними контекстами глобалізації, інформаційного суспільства, суспільства ризику та суспільства знань. Запропоновано багаторівневу модель професійної орієнтації у суспільстві ризику, яка забезпечує зв'язок між суспільним, освітнім та екзистенціальним вимірами профорієнтації. Обгрунтовано, що процесійна орієнтація за умов економічних і соціокультурних трансформацій постіндустріального зразка є одним з чинників стабілізації суспільства, сприяє запобіганню соціальним патологіям та екзистенційним кризам, пов'язаним з безробіттям і його наслідками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч30 в056
Шифр НБУВ: РА385785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Заліський А.А. 
Філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання сучасної молоді в системі ринкових трансформацій: автореф. дис... канд. філос. наук.: 09.00.10 / А.А. Заліський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проаналізовано філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання в сучасної молоді в системі ринкових трансформацій в Україні. Відзначено, що нова філософія трудового навчання та виховання потребує зміни змісту та технологій цього процесу, підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій виробництва. Проаналізовано суть і механізми професійного самовизначення особистості, основні чинники цього процесу, цілеспрямовану та системно твірну роль освіти. Доведено необхідність модернізації сучасної освіти у контексі спрямування та підвищення ефективності її впливу на професійне самовизначення особистості в системі ринкових і демократичних трансформацій. Обгрунтовано висновок, що професійне самовизначення особистості доцільно здійснювати у процесі спеціально організованої науково-практичної діяльності - професійної орієнтації, яку розглянуто як систему рівноправної взаємодії (через систему освіти та виховання) особистості та суспільства на певних етапах розвитку людини, що оптимально відповідає особистісним особливостям і запитам ринку праці щодо конкурентоспроможних кадрів. Доведено, що професійне самовизначення не зводиться лише до одномоментного вибору, а є динамічним процесом, характерним для всіх етапів життя людини, процесом, що здійснюється в системі навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351 +
Шифр НБУВ: РА365506

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського