Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.355.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Малікова Ю.В. 
Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ю.В. Малікова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 21 с. — укp.

Проаналізовано проблему сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сенсорного розвитку старших дошкільників, а також розроблено й експериментально перевірено методику їх реалізації засобами образотворчого мистецтва з метою сенсорного розвитку, уточнено сутність понять "сенсорний розвиток" "сенсорне виховання", "сенсорні еталони".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА364945

Рубрики:

      
2.

Галаманжук Л.Л. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Галаманжук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності підготовки студентів вищих навчальних закладів України, що навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання" до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблено й апробовано систему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до фахової діяльності, визначено її мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби контролю та умови ефективної реалізації. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності студентів до виховання старших дошкільників на основі використання творів пластичного мистецтва. Експериментально доведено, що навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічної практики, розробка індивідуального пакета наочно-інформаційного забезпечення занять сприяє значному підвищенню рівня професійної готовності майбутніх дошкільних педагогів, зокрема, до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА353914

Рубрики:

      
3.

Соцька 
Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Олена Петрівна Соцька ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.22 + Ю984.542
Шифр НБУВ: РА359176

Рубрики:

      
4.

Половіна О.А. 
Формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників (на матеріалі ознайомлення з пейзажним живописом): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.А. Половіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників. Висвітлено філософські аспекти генезису естетичного ставлення особистості до природи, його природу, суть і механізм розвитку, психологічні особливості формування. Охарактеризовано мистецтво пейзажного живопису як ефективного засобу формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи у процесі художньо-педагогічного спілкування за картинами пейзажного жанру, обгрунтовано педагогічні умови. Доведено, що формування естетичного ставлення до природи засобами пейзажного живопису відбувається завдяки спеціально організованій емоційній взаємодії дитини з реальними об'єктами та явищами природи, а також їх художніми образами, відтвореними на полотні, задяки чому забезпечується духовне зростання особистості дитини, досягається розвиток її сенсорної культури і творчих здібностей, збагачується почуттєвий і естетичний досвід дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА352157

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського