Ключові слова: Коран --
тлумачення Корану
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання).
Видання є в НБУВ: В277390/1 Трактование смыслов
Корана (Тафсир) / сост.: шейх имам Джалал ад-дин ас-Суюти. - Киев : Полиграфкнига, 1991. Т. 1. - 1991. - 524 с.,
ВА626881 Аль-Мунтахаб фи Тафсир аль-Кур'ан аль-Карим [Текст] : толкование Священного
Корана на арабском и русском языках: Пер. с араб. яз. / Арабская республика Египет. Аль-Азхар. Высший Совет по делам ислама. - Каир, 2000. - 1296 с.,
Онищенко О. С./ІВ72 Священный
Коран [Text] : [изд. при короле Саудовской Аравии Фахде Ибн Абдул-Азизе, Хранителе Двух Мечетей (Мекки и Медины)]. - [Эр Рияд] : [Зулькада], 1990-1991. - 607 с.,
ВА605668 Резван Е. А.
Коран и его толкования: (тексты, переводы, комментарии) / Е. А. Резван ; Федеральная целевая программа "Государственная поддержка интеграции высшего образования и фундаментальной науки на 1997-2000 годы". - СПб. : Центр "Петербургское Востоковедение", 2000. - 203 с. ,
ДС127439 Брильов Д. В. Суфізм та ісламізм: глобальний та локальний контекст : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.11 / Брильов Денис Валентинович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 185 арк. ,
РА378625 Годованець Н. І. Священні та віроповчальні тексти як джерела мусульманського права : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.11 / Н. І. Годованець; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2011. - 18 c. (Проведено філософсько-релігієзнавче дослідження ісламських священних і віроповчальних текстів як джерел мусульманського права (МП) з визначенням релігійно-правової сутності
Корану й сунни (на матеріалах "Сахіху" аль-Бухарі) з трансформацією їх настанов на еволюцію мусульманської концепції хіджри періоду утворення національних держав та на глобалізаційне підгрунтя ісламської доктрини "джихад". Встановлено, що
Коран як священний текст ісламу насичений великою кількістю норм і приписів - імперативних і широких у межах тлумачення й їх великий потенціал для прояву, зокрема, у встановленні релігійних меж правової ініціативи. Розроблено та обгрунтовано поділ всіх правових норм і приписів
Корану й сунни, з виділенням двох їх різновидів з віднесенням настанов - абсолютно точних та настанов, які не допускають різних тлумачень, а також приписів - відсторонених та недостатньо зрозумілих. Доведено, що головне у МП - встановлення найбільш загальних параметрів відносин між людьми на релігійній основі, юридичні деталі - вторинні, оскільки не порушуються релігійно-моральні норми поведінки).,
РА380583 Брильов Д. В. Суфізм та ісламізм: глобальний та локальний контекст : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.11 / Брильов Денис Валентинович ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 19 с.
Ж23051/2010/4 Шевченко А. І. Акіда в сунітській та шиїтській традиціях: теологічні розбіжності / А. І. Шевченко, С. В. Ісмагілов // Наука. Релігія. Суспільство. – 2010. - № 4. – C. 154-159.,
Годованець Н. І. Вплив Корану на формування релігійно-правових шкіл сунітського та шиїтського спрямування / Н. І. Годованець // Вісник Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Сер. Філософія. Політологія. – К., 2010. – Вип. 98. – С. 4-6.,
Заявления шиитских учённых о не искажённости священного Корана [Электронный ресурс]. – Режим доступа : URL : http://quran.al-shia.org/ru/shobahat/03.htm. – Название с экрана.,
Коран в шиизме [Электронный ресурс]. – Режим доступа : URL : http://rus.shiya.biz/2012/10/blog-post.html. – Название с экрана.,
Зал каталогів