Ключові слова: Лубенець Т. Г.
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання).
Видання є в НБУВ: ВА595001 Волошин В. Я. Педагогічна й освітня діяльність Т.Г.Лубенця / В. Я. Волошина ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. - Київ : Видавничий центр "Академія", 1999. - 128 с. ,
ВА793691 Педагогічна спадщина Тимофія Григоровича Лубенця в контексті модернізації освіти України (до 160-річчя від дня народження) : зб. матеріалів обл. наук.-практ. конф. / Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського, Каф. педагогіки, дошк. та поч. освіти ; [упоряд.: Антипець В. П. та ін.]. - Чернігів : ЧНТУ, 2015. - 111 с. ,
ВА596354 Луцик Д. Літопис педагогічної думки в Україні / Д. Луцик, Т. Логвиненко. - Дрогобич : Вид. фірма "Відродження", 1999. - 160 c. (Глибоко та всебічно розглянуто педагогічні погляди видатних класиків педагогічної науки в Україні (Г.С.Сковороди, О.В.Духновича, Т.Г.Шевченка, К.Д.Ушинського, Х.Д.Алчевської, Т.Г.Лубенця, І.Я.Франка, С.Ф.Русової, Б.Д.Грінченка, М.Грушевського, Л.Українки, Я.Ф.Чепіги, Г.Ващенка, І.Огієнка, А.С.Макаренка, В.О.Сухомлинського, М.Г.Стельмаховича, О.Я.Савченко). Визначено цінність їх педагогічних ідей за часів розбудови української школи.),
В345450 Матеріали четвертої Сумської обласної наукової історико-краєзнавчої конференції. Ч. 1 / ред.: Г. І. Корогод; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. Сум. облспілка краєзнавців Сум. облас. орг. Укр. т-ва охорони пам'яток історії та культури, Сумська обласна наукова історико-краєзнавча конференція (4; 2001). - Суми : СумДПУ, 2001. - 244 c. (Висвітлено життєвий та творчий шлях Т.Г.Лубенця, національного педагога, розкрито педагогічні аспекти його діяльності у боротьбі за українську школу.),
ВА709076 Попиченко С. С. Розвиток теорії і практики дошкільного виховання в Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) : навч. посіб. / С. С. Попиченко. - Умань : Софія, 2009. - 150 c. (Проаналізовано досвід роботи громадсько-педагогічних товориств, прогресивні ідеї відомих діячів освіти того часу, зокрема, С.Ф. Русової, Т.Г. Лубенця та Н.Д.
Лубенець.),
Р85285 Побірченко Н. С. Образи дитинства в творчій спадщині українських громадівців (друга половина XIX ст.) / Н. С. Побірченко. - Київ : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 40 c. (Розглядається поняття образу дитинства як соціально-педагогічного феномену і особливого стану розвитку дитини, розкритого в творчій спадщині письменників-просвітителів, членів українських громад: І.Нечуя-Левицького, А.Я.Свидницького, Г.О.Мачтета, М.Т.Симонова, М.Номиса, Т.Лубенця та ін. Підкреслюється, що активний процес саморозвитку дитини, її самовизначення реально впливає на установки дорослого світу, його розвиток.),
Ж14642 Замашкіна О. Д. Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХIХ ст. / О. Д. Замашкіна // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 3. - С. 140-150. (Проаналізовано педагогічні ідеї видатних діячів українського шкільництва першої третини ХIХ ст.: С.Ф.Русової, Т.Г.Лубенця, Я.Ф.Чепіги. Акцентовано увагу на ідеях педагогів щодо виховання молодших школярів.),
Ж14642 Куліш Т. І. Організаційно-педагогічна діяльність подружжя Лубенців у Київський дослідній трудовій школі № 4 / Т. І. Куліш // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 180-188. (Розкрито діяльність педагогів Т. Г. Лубенця (1855 - 1936) та Н. Д.
Лубенець (1877 - 1943) на ниві радянської освіти. Акцентовано увагу на їх роботі в Київській дослідній трудовій школі № 4 в 1919 - 1922 рр. Розглянуто принципи організації педагогічної роботи у школі, форми та методи навчання у школі, шляхи вирішення проблеми забезпечення національної школи вчителями. Охарактеризовано підручники, створені подружжям Лубенців.),
Ж69372 Ємельова А. Ідеї трудового виховання в спадщині освітніх діячів України кінця XIX - початку XX століття / А. Ємельова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 24. - С. 133-139. (Охарактеризовано ідеї трудового виховання в спадщині вітчизняних педагогів К. Ушинського, М. Корфа, Б. Грінченка, І. Франка, Л. Українки, Т. Лубенця, Я. Чепіги, С. Русової.)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 2. - С. 12-22.,
Антипін Є. Ідеї наступності в педагогічній спадщині Наталі та Тимофія Лубенців / Є. Антипін // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 309-313.,
Попиченко С. Сутність гуманістичних педагогічних концепцій Я. Корчака та українського педагога і діяча освіти кінця ХІХ – початку ХХ століття Т. Лубенця / С. Попиченко // Психолого-педагог. проблеми сільськ. школи. - 2013. - № 44. - С. 295-300. ,
Антипін Є. Б. Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця / Є. Б. Антипін // Педагог. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 79-85.,
Реферативна база даних,
Наукова періодика України