Ключові слова: імідж --
ведучий
Добрий день. Перегляньте наступні джерела.
Видання є в НБУВ: ВА586016 Почепцов, Георгий Георгиевич. Имиджелогия: теория и практика [Текст] / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 с.,
ВА708724 Андрющенко, Марія Юріївна. Іміджеві імперативи українського телебачення [Текст] : монографія / М. Ю. Андрющенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Щек, 2008. - 216 с.,
ВА715093 Чебикін, Олексій Якович. Психологічні особливості формування основ професійного іміджу [Текст] : монографія / О. Я. Чебикін, О. О. Ковальова ; Південний науковий центр АПН України. - О. : [б.в.], 2009. - 223 с. ,
ВА740208 Барна, Наталія Віталіївна. Естетика іміджмейкінгу [Текст] : монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Університет "Україна", 2010. - 200 с. ,
РА382693 Кісельова, Анастасія Андріївна. Іміджеві домінанти
ведучого в теледискурсі (на матеріалі розважальних програм) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Кісельова Анастасія Андріївна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - О., 2011. - 20 с.,
РА307169 Гоян В.В. Інформаційна телевізійна програма: типологічна характеристика, параметри діяльності журналіста: Автореф. дис... канд. філол. наук / В.В. Гоян ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 1999. — 19 с. ,
Ж23244/соц.комун. Костюк В. В. Образ
ведучої Алли Мазур у контексті режисерського та авторського задуму підсумкової програми / В. В. Костюк, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації . — 2012. — Вип. 1. — С. 76-80. (Окреслено основні критерії формування іміджу
ведучого в межах авторського та режисерського задумів підсумкової програми; вказано особливості роботи журналіста в прямому ефірі (на прикладі Алли Мазур); зазначено якості, якими має володіти професійний
ведучий.)
Костюк В.В. Телевізійний імідж ведучого як складова його майстерності [Електронний ресурс] / В. В. Костюк, Т. А. Захарс. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_1/files/SC110_18.pdf . – Назва з екрану.,
Андрющенко М. Ю. Роль ведучого у творенні ефективної телекомунікації / М. Ю. Андрющенко // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2011. – Т. 43. - С. 113-118.,
Єрмакова С. Ю. Важливість іміджу телеведучого для успішного інтерв’ю / С. Ю. Єрмакова // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2011. – Т. 45. - С. 101-104.,
Андрущенко М. Ю. До питання іміджу телеведучого / М. Ю. Андрющенко // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2010. – Т. 39. - С. 152-158.,
Кияшко Ю.П. Індивідуальність телевізійного журналіста як основа його соціального та професфйного іміджу [Електронний ресурс] / Ю. П. Кияшко. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_4/files/SC410_21.pdf . Назва з екрану.