Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=СТРАТЕГІЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Наталія Олександрівна (18.07.2011) Тема запиту: Конкурентне середовище фармацевтичних підприємств по виробництву вітамінної продукції, для розробки маркетингової стратегії на Київському вітамінному заводі. |
Примітка: в часності, як що є рейтинги підприємств по виробництву вітамінної продукції за 2009-2010 роки. Ключові слова: фармацевтичні підприємства -- виробництво вітамінної продукції -- Київський вітамінний завод
Добрий день! Скористайтесь наступними матеріалами, можливо вони стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В342330/Ч. 1 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 1 : Менеджмент у фармації. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 255 с., В342330/Ч. 2 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 2 : Маркетинг у фармації. - Х. : Основа : Вид-во УкрФА, 1999. - 287 с., Р87971 Богачова, Людмила Василівна. Хіміко- фармацевтична промисловість України: аналіз стану і прогнозна оцінка розвитку [Текст] / Л. В. Богачова, Н. В. Тарасова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 1999. - 39 с. -, ВС41323 Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] : матеріали VІ Національного з'їзду фармацевтів України, 28-30 вересня 2005р., м.Харків / ред. кол. В. П. Черних [та ін.] ; Національний фармацевтичний ун-т. - Х. : НФаУ, 2005. - 1008 с., ВА702769 Мех, О. А. Інноваційно-соціальні аспекти розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] / О. А. Мех ; НАН України, Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. - К. : [б.в.], 2008. - 408 c. - Універсальний підсобний фонд, ВА717940 Богачова, Людмила Василівна. Фарміндустрія України: підсумки, проблеми і стратегія розвитку [Текст] : монографія / Л. В. Богачова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 2006. - 243 с - Основний фонд, Р115711 Оцінка привабливості сегменту ринку лікарських препаратів при формуванні товарного асортименту фармацевтичного підприємства [Текст] : метод. рек. / Нац. фармац. ун-т, ПК "Фармація" МОЗ та АМН України ; уклад.: д-р фармац. наук, проф. Слободянюк М. М., Жадько С. В. - Х. : [б.в.], 2008. - 28 с - Основний фонд ДЕРЖАВНЕ ВТРУЧАННЯ В ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ФАРМАЦІЇ, ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, Аналіз ринку полівітамінних препаратів для використання в офтальмології, «Київському Вітамінному Заводу» вручено сертифікати ISO 9001 : 2000, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. — укp., Фармацевтична промисловість України
|
| 2. |
Запитує: Мар"яна (03.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Тема моєї дисертації :"Просодичне оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв"ю". Чи не могли б Ви допомогти з підбором необхідної літератури для написання дисертації. Дякую. |
Примітка: література Ключові слова: англомовне телеінтерв'ю -- комунікативна стратегія
Доброго дня! Ознайомтеся з наступними матеріалами. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: РА324555 Калита, Алла Андріївна. Система фонетичних засобів актуалізації смислу висловлювання (експериментально-фонетичне дослідження англійського емоційного мовлення) [Текст] : автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.04 / Калита Алла Андріївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2003. - 32 с., Ступин Л. П., Игнатьев К. С. Современный английский речевой этикет. − Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1980. − 144 с. , ВА629449 Алексієвець, Оксана Миколаївна. Просодичні засоби інтенсифікації висловлювань сучасного англійського мовлення [Текст] / О. М. Алексієвець ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - Т. : Економічна думка, 2002. - 201 с.: іл. - Бібліогр.: с. 174-198. ЛІНГВІСТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОГО ІНТЕРВ’Ю, Дискурсивно-концептуальні особливості категорії саморепрезентації (на матеріалі англомовного інтерв’ю), ТИПИ КОМУНІКАТИВНОЇ КООРДИНАЦІЇ В АНГЛОМОВНОМУ ДІЛОВОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ, САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ХАРАКТЕРНА РИСА ЖАНРУ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ІНТЕРВ'Ю, Просодична інтерференція в англомовному дискурсі (експериментально-фонетичне дослідження мовлення арабо-англійських білінгвів): Автореф. дис... канд. філол. наук / Ю.М. Захарова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp., ФУНКЦІЇ ІНТОНАЦІЇ В АКТУАЛІЗАЦІЇ ВИСЛОВЛЕНЬ ПОЗИТИВНОЇ ТА НЕГАТИВНОЇ ОЦІНКИ В АНГЛОМОВНОМУ РАДІОДИСКУРСІ, Соціолінгвістичні аспекти просодичної організації англійського поздоровлення, СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПРОСОДИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИГУКІВ, ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТОНАЦІЙНОГО ОФОРМЛЕННЯ ОЦІННИХ ВИСЛОВЛЕНЬ В АНГЛОМОВНОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ, Апалат.Г.П. Особливості аргументації в тексті-інтерв'ю сучасної англомовної преси.
|
| 3. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 4. |
Запитує: Наталія (13.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,знайти інформацію з маркетингу для реферату за темою "глобальні стратегії маркетингової діяльності" |
Примітка: маркетинг Ключові слова: макетинг -- маретингові стратегії
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: Ж69726 Вибір стратегії маркетингової діяльності промислових підприємств / О.Д. Ніцевич // Пр. Одес. політехн. ун-ту: зб. наук. пр. — 2004. — Вип. 2. — С. 314-317. , ВА739334 Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку: тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / Ред.: Т. С Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 126 с., ВА691922 Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич, М.Г. Шевчик, В.О. Мартинюк. — К.: Знання, 2008. — 420 с - (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.) Стратегічне маркетингове планування , ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу:Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.П. Семенюк; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с., Глобальные маркетинговые стратегии, ГЛОБАЛЬНЫЙ И МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ , Види маркетингових стратегій
|
| 5. |
Запитує: Олена (14.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у підборі літератури з теми "Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дуже Вам вдячна! |
Ключові слова: менеджмент -- маркетинг -- інформаційне забезпечення -- діяльність підприємств
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА645651 Пінчук, Надія Степанівна. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посібник / Н. С. Пінчук [и др.] ; Київський національний економічний ун-т. - 2.вид., перероб. і доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 352 с, ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. , ВА598392 Войчак Анатолій Володимирович. Маркетинговий менеджмент: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 100с., ВА648235 Строков, В. А. Управление маркетингом на предприятии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Строков. - М. : ХОРС, 2004. - 239 с, ВА632614 Єжова, Людмила Федорівна. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с., ВА577274 Кропивко Михайло Федорович. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах. — К., 1996. — 159с. , ВА580376 Кропивко Михайло Федорович. Інформація в управлінні агропромисловим виробництвом. — К., 1997. — 252с Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.В. Безбородова; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук / А.П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства , ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, Роль інформаційного забезпечення в процесі управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
|
| 6. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с. МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 7. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с. Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 8. |
Запитує: Олександр (23.11.2011) Тема запиту: Сучасне маркетингове середовище фінансових інструментів |
Ключові слова: маркетингове середовище -- фінансові інструменти
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА717653 Силантьєв, Сергій Олексійович. Менеджмент похідних фінансових інструментів [Текст] : практикум / С. О. Силантьєв ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 399 с, РА347385 Зельдіс, Вадим Віталійович. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Зельдіс Вадим Віталійович ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 20 с., ВА695480 Парсяк, В. Н. Ринок цінних паперів [Текст] : маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 222 c. -, РА334453 Безп'ятов, Андрій Валерійович. Розвиток похідних фінансових інструментів у країнах з перехідною економікою [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безп'ятов Андрій Валерійович ; НАН України, Інститут світової економіки і міжнародних відносин. - К., 2004. - 18 с., ВА589736 Фінансовий менеджмент банку: Навч. посіб. / Л.О. Примостка; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 279 с. Розглянуто інструментарій та сучасні методи управління фінансами комерційного банку. Подано систематизований виклад методів управління капіталом, зобов'язаннями, кредитним портфелем, портфелем цінних паперів та ліквідністю банку. Особливу увагу приділено концепції збалансованого управління активами і пасивами банку, методології хеджування відсоткового та валютного ризиків, механізмам функціонування похідних фінансових інструментів (деривативів), таких як форварди, ф'ючерси, опціони, своп-контракти та ін., ВА595601 Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків [Текст] / Ф. С. Мишкін ; пер. С. Панчишин [та ін.] ; ред. пер. ПаС. Панчишин. - К. : Основи, 1999. - 967 с. Маркетингове середовище , ОБЛІК ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 13 "ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ", Загальна характеристика фінансових інструментів, Фінансові інструменти: особливості визначення, класифікації та обігу, ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ, МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, МАРКЕТИНГ БАНКУ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, Фінансові інструменти
|
| 9. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Порівняння маркетингові стратегії передових банків України та Європи |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- банки України
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: РА377075 Кривич, Яна Миколаївна. Управління інноваційним потенціалом банку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Кривич Яна Миколаївна ; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи НБУ". - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл, ВА643255 Козьменко, Сергій Миколайович. Стратегічний менеджмент банку [Текст] : навч. посібник: Для студ. вищих навч. закл. / С. М. Козьменко [и др.]. - Суми : Університетська книга, 2003. - 732 с., ВА680534 Шпиг, Федір Іванович. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу [Текст] / Ф. І. Шпиг. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - 288 с., ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, РА317530 Гордіца, Тетяна Маноліївна. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Гордіца Тетяна Маноліївна ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л., 2002. - 20 с., ВА645832 Завадська, Діана Володимирівна. Формування системи банківського маркетингу [Текст] / Д. В. Завадська ; Одеський національний політехнічний ун-т. - О. : ОНПУ, 2003. - 78 с, ВА718454 Сучасна банківська установа: організація управління та фінансів: монографія / О.А. Кириченко, І.М. Грищенко, М.П. Денисенко, А.П. Гречан, С.А. Єрохін, С.М. Лаптєв; Ун-т економіки та права "Крок", Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: ХНУ; Хмельницький, 2009. — 547 с. , РА339628 Платонова, Віра Віталіївна. Управління маркетинговими стратегіями міжнародних платіжних систем країн Центральної та Східної Європи [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Платонова Віра Віталіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с. МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ БАНКІВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ, ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БАНКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л.Ф. Романенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp. , Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.М. Перепечай; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp., МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ, Маркетингова стратегія розвитку банку в сучасних умовах господарювання , Банки України, УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
| 10. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Дослідження та вибір цільового ринку підприємства |
Примітка: наукові статті, монографії, автореферати, журнали Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ -- маркетингова політика -- ЦІЛЬОВИЙ РИНОК -- маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми, або за ключовими словами МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ. Видання є в НБУВ: ВА678233 Максимов, Віталій Володимирович. Цільовий ринок підприємства [Текст] : навч. посіб. / В. В. Максимов [и др.] ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : СНУ, 2006. - 128 с., ВА604746 Гронська, Наталія. Цільовий ринок сільськогосподарської техніки [Текст] / Н. Гронська [та ін] ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Львівський держ. аграрний ун-т. - Л. : [б.в.], 2000. - 238 с., РА309279 Держак, Наталія Олександрівна. Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Держак Наталія Олександрівна ; Східноукраїнський держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 20 с., ВА725845 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с., ВА725192 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [Текст] : підруч. / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - 2-е вид., зі змінами. - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с, ВА741919 Балабанова, Ірина Василівна. Маркетингові стратегії розвитку підприємств [Текст] : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 144 с., В353210/2 Сумець, Олександр Михайлович Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х. : Міська друкарня, 2011 . Ч. 2 : Маркетингові стратегії розвитку підприємства. - 2012. - 140 с, ВА743840 Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємств ресторанного господарства [Текст] : монографія / Т. В. Шталь ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 273 с. , ВА735164 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 252 с., Ж15960 , Ж23244/екон. та підпр. Управління процесом пошуку цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства / Ю.М. Богдан // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. — 2010. — Вип. 4. — С. 16-22. РА315287 Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук / О.П. Савченко; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с, МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ВИБОРОМ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА, Інструментарій управління регіональними маркетинговими процесами, Вибір цільового ринку , ВИБІР ЦІЛЬОВИХ РИНКІВ, Дослідження цільового ринку як етап стратегічного маркетингового управління збутом підприємств, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПОШУКУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 11. |
Запитує: Татьяна (19.09.2012) Тема запиту: Поиск диссертаций |
Примітка: Копинг стратегии в психологии и педагогике Ключові слова: копінг-стратегія -- психологія -- педагогіка
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні матеріали стануть Вам у нагоді. Доступ до повнотекстових матеріалів з Електронної бібліотеки дисертацій Російської державної бібліотеки здійснюється з комп'ютерів № 1-9 Читального залу комплексного бібліотечного обслуговування (к. 308) Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (Україна, 03039, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ДС102578 Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещенко Людмила Анатоліївна ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 309 арк. , ДС66416 Шебанова, Светлана Георгиевна. Профилактика и корррекция агрессивного поведения студентов средствами тренинга общения [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шебанова Светлана Георгиевна ; Херсонский гос. педагогический ун-т. - Херсон, 2000. - 213 л., ДС121099 з дод. Самара, Ольга Евгеньевна. Психологические особенности стратегий стресс-преодолевающего поведения сотрудников МЧС [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Самара Ольга Евгеньевна ; Одес. нац. ун-т им. И. И. Мечникова. - О., 2010. - 197 л., ДС87124 Марковець, Олена Леонідівна. Психологічні особливості професійного стресу та попередження його виникнення у майбутніх вчителів [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Л.Марковець ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 246 арк., РА380141 Сімак А. А. Аксіопсихологічні чинники вибору копінг-стратегій у підлітків-акцентуантів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Сімак; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 22 с., РА383779 Вовк М. В. Психологічні наслідки переживань фрустраційних ситуацій в юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с., РА356191 Склень О. І. Психологічні особливості поведінкових стратегій подолання стресу в професійній діяльності працівників пожежно-рятувальних підрозділів МНС України: автореф. дис... канд. психол. наук / О. І. Склень; Ун-т цив. захисту України. — Х., 2008. — 22 с., РА386822 Лук'яненко В. В. Психологічні особливості становлення здатності до самоефективності в юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Лук'яненко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с., РА371919 Корнієнко І. О. Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Корнієнко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2010. — 20 с., РА379514 Плужник Я. А. Соціально-психологічні детермінанти організаційно-управлінських стресів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Я. А. Плужник; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля МОН України. — Луганськ, 2011. — 20 с. Результат пошуку за темою "Копінг-стратегії в психології та педагогіці" у Віртуальному читальному залі Електронної бібліотеки дисертацій РДБ
|
| 12. |
Запитує: Ирина (15.11.2012) Тема запиту: Стратегія і тактика конкурентної боротьби підприємства на ринку товарів повсякденного вжитку (FMCG). Допоможіть в пошуку. Дякую. |
Примітка: написання Курсової/Ессе Ключові слова: конкурентна боротьба підприємства -- товари повсякденного вжитку -- FMCG
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела: Видання є в НБУВ: ВА592212 Старостіна А. О. Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації: Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / А.О. Старостіна, О.В. Зозульов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Міжнар. ун-т фінансів. — К., 1998. — 132 с. , ВА595652 Стонер Д. А. Ф. Вступ у бізнес: Пер. з англ. / Д.А.Ф. Стонер, Е.Г. Долан. — К.: Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ систем, менеджменту і бізнесу, 2000. — 750 с. , ВА632614 Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посіб. / Л.Ф. Єжова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 560 с., ВА747317 Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — К., 2012. — 612 с., ВА704405 Крикавський Є. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора ; НТУ "Львів. політехніка. — 2-ге вид. — Л., 2008. — 276 c. , ВА753588 Маркіна І. А. Управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку харчових продуктів: монографія / І. А. Маркіна, С. В. Остряніна ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". — Полтава: ПУЕТ, 2012. — 225 с., Ж29409/А Сержук А.В. Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства / А.В. Сержук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2008. — N 633. — С. 898-904., Ж16928 Григоренко В. К. Конкурентоспроможність української економіки на ринках товарів і послуг країн СНД / В.К. Григоренко // НТІ . — 2007. — N 1. — С. 31-35. , Ж23291 Трубей О. М. Залучення посередників до закупівельно-збутової діяльності на ринку споживчих товарів / О.М. Трубей // Актуал. пробл. економіки . — 2009. — N 1. — С. 143-151. , Ж29409/А Якимишин Л. Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2011. — N 706. — С. 193-196. , Ж16622/екон Рильська Н. В. Оцінка ринкової частки роздрібного торговельного підприємства за коефіцієнтом його конкурентоспроможності / Н.В. Рильська // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Екон. науки . — 2007. — 10, N 2. — С. 29-32. , Ж29409/А Якимишин Л. Я. Оцінювання впливу управління ризиком у логістичних процесах на додану вартість товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2010. — N 690. — С. 171-176., Ж23291 Мізюк Б. М. Оцінювання ринкової частки торговельного підприємства за коефіцієнтом його конкурентоспроможності / Б.М. Мізюк, І.І. Тучковська // Актуал. пробл. економіки . — 2011. — N 7. — С. 125-130. Єрьоменко В. В. Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В. В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України. - 2008. - № 2. - С. 48-52., Семенчук А. О. Умови розвитку ринку продукції легкої промисловості / А. О. Семенчук // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 10. - С. 29-35., Ларионов А. С. Исследование глобальных, корпоративных и конкурентных стратегий FMCG компаний [Электронный ресурс] / А. С. Ларионов. - Режим доступа : URL : http://www.magistr-mba.com/aboutusmenu/seniorspublicsmenu/50 . - Название с экрана., Пилипчук В. П. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА РОЗВИТОК РИНКУ FMCG / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, А. С. Ямчинська // Економічний вісник Національного технічного університету України КПІ. - 2009. - С. 293-300., Анализ рынка розничной торговли: продуктовые сети : демонстрационная версия, Иванова Ю. Н. Проблемы конкурентоспособности в современной экономике [Электронный ресурс] / Ю. Н. Иванова, И. В. Перегудов. - Режим доступа : URL : http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=2981 . - Название с экрана., Дорощук Н. "Продажная" логика [Электронный ресурс] / Н. Дорощук. - Режим доступа : URL : http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/sales_logic.htm?printversion . - Название с экрана.
|
| 13. |
Запитує: Людмила (19.11.2012) Тема запиту: Модель McKinsey |
Ключові слова: Стратегічне управління -- McKinsey -- Стратегічне маркетингове управління -- Маркетинг
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА745191 Носова, Татьяна Юрьевна. Институциональная конкурентоспособность иерархических и сетевых структур в экономике [Текст] : монография / Т. Ю. Носова, Н. Г. Ушакова ; Харьк. гос. ун-т питания и торговли. - Х. : ХГУПТ, 2011. - 176 с., ВА660327 Гончарова, Світлана Юріївна. Стратегічне управління [Текст] : навч. посібник / С. Ю. Гончарова, І. П. Отенко ; Харківський національний економічний ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2004. - 164 с., ВА682340 Философова, Татьяна Георгиевна. Конкуренция и конкурентоспособность [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлениям "Менеджмент" (080500), "Экономика" (080100) / Т. Г. Философова, В. А. Быков ; ред. Т. Г. Философова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2007. - 271 с., ВА739662 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, А. С. Панчук ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2011. - 181 с., ВА686905 Шелегеда, Белла Григорівна. Стратегічне управління потенціалом підприємства [Текст] / Б. Г. Шелегеда [и др.] ; НАН України, Інститут економіки промисловості, Донецький ун-т економіки та права. - Донецьк : ДонУЕП, 2006. - 219 с., ВС52988 Длігач, Андрій Олександрович. Стратегічне маркетингове управління [Текст] : монографія / А. О. Длігач. - К. : Алерта, 2012. - 270 с., ВА670968 Реутов, Виктор Евгеньевич. Управление конкурентоспособностью [Текст] / В. Е. Реутов, Н. З. Вельгош. - Симф. : Таврия, 2005. - 200 с., ВА674203 Кизим, Николай Александрович. Концентрация экономики и конкурентоспособность стран мира [Текст] / Н. А. Кизим, В. М. Горбатов ; Институт проблем развития общества. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2005. - 214 с., ВС50799 Шегда, Анатолій Васильович. Стратегічне управління [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. В. Шегда ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київський університет, 2009. - 304 с., ВА718843 "Менеджмент малого и среднего бизнеса: эффективность, конкурентоспособность, устойчивость", международная научно-практическая конференция (8 ; 2009 ; Севастополь). Восьмая международная научно-практическая конференция "Менеджмент малого и среднего бизнеса: эффективность, конкурентоспособность, устойчивость", 21-25 сентября 2009 г. [Текст] : тез. докл. / науч. ред. А. В. Цуканов ; Севастопольский национальный технический ун-т. - Севастополь : [Изд-во СевНТУ], 2009. - 131 с., ВА654298 Волонцевич, Елена Федоровна. Конкурентоспособность фирм [Текст] : курс лекций для студ. спец. "Коммерческая деятельность" / Е. Ф. Волонцевич ; Белорусский гос. экономический ун-т. - Минск : БГЭУ, 2003. - 104 с., ВА655788 Шинкаренко, Владимир Григорьевич. Управление конкурентоспособностью предприятия [Текст] / В. Г. Шинкаренко, А. С. Бондаренко ; Харьковский национальный автомобильно-дорожный ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2003. - 186 с., ВА664820 Должанский, Игорь Зиновьевич. Конкурентоспособность предприятия [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / И. З. Должанский, Т. О. Загородняя ; Макеевский экономико-гуманитарный ин-т. - Донецк : Норд-пресс, 2005. - 362 с., ВА681366 Фатхутдинов, Раис Ахметович. Стратегическая конкурентоспособность [Текст] : учебник по спец. "Маркетинг" / Р. А. Фатхутдинов. - М. : Экономика, 2005. - 505 с., ВА754691 Диха, Марія Василівна. Глобальна конкурентоспроможність та інвестиційна привабливість України: стратегії реалізації [Текст] : [монографія] / Диха М. В. - Хмельницький : Цюпак А. А., 2011. - 207 с., ВА724972 Корж, Марина Володимирівна. Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика [Текст] : монографія / М. В. Корж ; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ : ДДМА, 2010. - 360 с. Модель McKinsey 7С, Матрица GE/McKinsey, Слободян Н. Г. Стратегічний аналіз конкурентних позицій / Н. Г. Слободян // Харчова прмисловість. - 2008. - № 7. - С. 171-174., Манухина М. Ю. Матричные методы в стратегическом анализе деятельности бизнес-единиц [ Електронний ресурс] / М. Ю. Манухина, И. В. Таций. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2010_4/NV-2010-V4_36.pdf. - Назва з екрану., Рибалка П. М. ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ / П. М. РИБАЛКА // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2012. - № 13. - С. 104-112.
|
| 14. |
Запитує: Ирина (21.12.2012) Тема запиту: Підвищення ефективності маркетингової діяльності "Рошен" (практичний аспект) |
Ключові слова: маркетингова діяльність
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО див.посилання. Видання є в НБУВ: Ж29409/А Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / Ред.: О.Є. Кузьмін. — Л., 2002. — 359 с. — (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 466). — укp., Ж29409/А Каніщенко О.Л. Інноваційні технології планування і контролінгу міжнародної маркетингової діяльності / О.Л. Каніщенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Пробл. економіки та упр. — 2007. — N 579. — С. 450-456. Корінєв В.Л. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ / В.Л. Корінєв, Г.А. Cємілєтова // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - C. 194 - 198 , Струпинська Н.В. ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Н.В. Струпинська // Торгівля і ринок України. - 2011. - Вип. 31, том. 2. - С. 153 - 159., Жук О.І. Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / О.І. Жук // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. - 2011. - № 2. - С. 51 - 55, КАЛИНИЧ Г. ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ / Г. КАЛИНИЧ // Економічний аналіз : Збірник наукових праць. - Тернопіль. - 2011. - Вип. 8, Ч. 2. - С. 185 - 189, Янишин Я. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ПРОДОВОЛЬЧОГО СЕКТОРА ЗАТ «ГАЛИЧИНА» / Я. Янишин // Вісник Львівського національного аграрного університету : Збірник наукових праць. - Львів, 2012. - № 19 (1). ( Сер. Економіка АПК ), РА312203 Савченко В.І. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук / В.І. Савченко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp., РА335028 Закревська Л.М. Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.М. Закревська ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с., Відділ довідково - бібліографічного обслуговування
|
| 15. |
Запитує: Христина (22.04.2013) Тема запиту: ВИКОНАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ФУНКЦІЇ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ |
Ключові слова: маркетинг підприємства -- кризові умови -- антикризове управління
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА607896 Ситник Л. С. Організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством / Л. С. Ситник; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2000. - 503 с., ВА730719 Тараненко І. В. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації: монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, Д. Ю. Ляшко, М. М. Фесун, Л. В. Ткаченко; ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 304 с. , ВА733860 Комарницький І. Ф. Антикризове управління підприємством: теорія та практика: навч. посіб. / І. Ф. Комарницький, Ю. О. Терлецька; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2010. - 248 с. , ВА740749 Ареф'єва О. В. Антикризове фінансове управління підприємством: монографія / О. В. Ареф'єва, Ю. В. Прохорова. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2011. - 249 с., ВА752016 Корж М. В. Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: монографія / М. В. Корж, С. А. Жуков; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2012. - 251 с., ВА703527 Штангрет А. М. Антикризове управління підприємством: навч. посіб. / А. М. Штангрет. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2008. - 236 с., Ж69879 Ковальчук С. В. Маркетингове забезпечення антикризового управління підприємством / С. В. Ковальчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій . - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 19-21. , Ж29409/А Косар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Менедж. та підприємництво в Україні: етапи становлення і пробл. розв. - 2010. - № 682. - С. 59-64., Ж29409/А Таранський І. П. Використання маркетингових і логістичних рішень для страхового ринку України в умовах фінансової кризи / І. П. Таранський, О. І. Дума, Л. І. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. - 2010. - № 690. - С. 458-462., Ж69254 Захаренко Н. С. Антикризове управління підприємством на основі класифікації криз та факторів їх виявлення / Н. С. Захаренко // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки . - 2010. - Вип. 20. - С. 60-62., Ж29409/А Мних О. Б. Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. - 2010. - № 690. - С. 103-108. Хандій О. О. Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації / О. О. Хандій // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 186-192. , Кузнєцова Т. В. Роль маркетингу в системі антикризового управління підприємством / Т. В. Кузнєцова, Н. В. Гончарук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 123-128. , Мельник Ю. М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4. - Т. 2. - С. 105-110.
|
| 16. |
Запитує: Володимир (13.06.2013) Тема запиту: Добрий день. Я б хотів ознайомитися з роботою Фурмана Василя Миколайовича: "Страховий ринок в Україні: проблеми становлення та стратегія розвитку". Ії код ДС92005. Як можна замовити рукопис чи електронну копію? Чи потрібно самому приїхати до бібліотеки? Дякую за відповідь. |
Примітка: Дисертація ДС92005 Ключові слова: дисертація
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що з текстами дисертацій Ви можете ознайомитися тільки в Бібліотеці за адресою: Київ, проспект 40 - річчя жовтня, 3. Для отримання дисертації читачеві необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи, де він працює (навчається). Наданий Бібліотекою дозвіл дійсний упродовж поточного року. Тел. залу обслуговування дисертаціями (044)524-81-47. ( Див посилання): Читальний зал дисертацій і документів на мікроносіях
|
| 17. |
Запитує: Тетяна (08.01.2014) Тема запиту: Маркетинговий підхід в організації бібліотечно-інформаційного обслуговування |
Ключові слова: маркетинговий підхід -- бібліотечно-інформаційне обслуговування
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА742025 Ісаєнко О. О. Інноваційні бібліотечні технології інформаційного обслуговування [Текст] : [монографія] / Олександр Ісаєнко ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - К. : НБУ ім. В. І. Вернадського, 2011. - 157 с., Ж70113 Туровська Л. О. Особливості бібліотечно-інформаційного обслуговування читачів-гуманітаріїв / Л. О. Туровська // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. - К., 2002. - Вип. 9. - С. 129-136., Ж70113 Гутник Л. М. Специфічні особливості бібліотечно-інформаційного обслуговування у відділі образотворчих мистецтв НБУВ / Л. М. Гутник, Г. М. Юхимець // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. - К., 2002. - Вип. 9. - С. 237-249., Ж70113 Соколова І. Відпрацювання технології бібліотечно-інформаційного обслуговування дистанційних замовників в умовах розвитку електронного середовища сучасних бібліотек / І. Соколова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. - К., 2008. - Вип. 21. - С. 218-226., Ж70113 Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. - К., 2011. - Вип. 29. - С. 135-146. Ісаєнко О. Завдання, головні напрями та модель корпоративного бібліотечного інформаційного обслуговування / О. Ісаєнко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. праць. - К., 2009. - Вип. 23. - С. 107-121., Беліна Л. Інновації бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів у зарубіжному бібліотекознавстві / Л. Беліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. праць. - К., 2011. - Вип. 31. - С. 7-13., Коваль Т. Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. – Львів, 2012. – Вип. 7. – С. 182-188., Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. праць. - К., 2012. - Вип. 33. - С. 122-130., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування періодичними виданнями України та країн СНД, Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
| 18. |
Запитує: Дмитро (15.10.2014) Тема запиту: Цікавить література про формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Українською, російською, англійською або італійською мовами. |
Примітка: Потрібно ознайомитися з існуючими сучасними думками з питання формування стратегії. Ключові слова: міжнародна маркетингова стратегія підприємства -- формування
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у реферативній базі даних НБУВ (див. посилання) та базі "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА607800 Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. економ. університет. - Київ, 2001. - 132 c. (Розглянуто теоретико-методологічні та практичні питання управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Особливу увагу приділено методам розробки й обгрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування. Визначено потенціал міжнародної діяльності підприємства. Наведено сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації у міжнародному бізнесі. З'ясовано особливості організації та контролю міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено її зміст і особливості формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу.), ВА724972 Корж М. В. Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж ; Донбас. держ. машинобуд. академії. - Краматорськ, 2010. - 360 c. (Розглянуто проблеми формування ефективної стратегії міжнародного маркетингу (ММ) під час ведення міжнародної бізнес-діяльності за умов глобалізації. Викладено концептуальні основи та сучасні підходи до формування системи управління ціноутворенням з використанням інструментарію ММ. Висвітлено методологію формування оптимізаційної цінової стратегії та механізм управління ціновою політикою під час виходу на світовий ринок за умов глобалізації. Описано модель прогнозування результативності міжнародного бізнесу, визначено ефективність стратегії ММ.), ВА750433 Корж М. В. Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинговим механізмом. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж ; МОНМС України, Донбас. держ. машинобуд. академії. - Краматорськ, 2012. - 591 c. (Висвітлено науково-методологічні та теоретико-концептуальні засади забезпечення інноваційного розвитку світової економіки за умов глобалізації на основі використання механізму управління міжнародним маркетингом. Запропоновано механізм прийняття рішень щодо реалізації маркетингових заходів у складі загальної програми міжнародного маркетингу. Наведено модель організаційно-економічного механізму управління міжнародним маркетингом у промисловості з урахуванням особливостей цієї сфери господарювання. Розроблено структурну модель системи управління міжнародним маркетингом і формування комплексу стратегій міжнародного маркетингу в системі міжнародної бізнес-діяльності.) Ткаченко О. В. Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства : автореф. дис... канд. економ. наук : 08.06.01 / О. В. Ткаченко ; Харків. нац. економ. університет. - Харків, 2005. - 20 с. (Теоретично обгрунтовано суть та складові процесу управління зовнішньоекономічної діяльності підприємства й розроблено методичні та практичні рекомендації щодо формування міжнародної маркетингової стратегії. Розкрито специфічні для умов глобалізації світової економіки суть, зміст, принципи та задачі стратегічного маркетингу. Побудовано предметну область міжнародного маркетингу та визначено базові стратегічні альтернативи. Розроблено схему інформаційного забезпечення маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). Наведено методику інтегральної оцінки конкурентоспроможності продукції, зовнішньоекономічного потенціалу підприємства та ступеня його інтегрованості в міжнародне середовище. Раціоналізовано процес ранжування зарубіжних ринків. Обгрунтовано необхідність побудови та визначено структуру стратегічного профілю ЗЕД підприємства. Запропоновано методичні рекомендації з адаптації міжнародної маркетингової стратегії відповідно до економічної безпеки присутності підприємства на зарубіжному ринку та наявних у нього компенсаторних можливостей. Удосконалено підходи до формування комплексу інструментальних маркетингових стратегій. Визначено механізми оптимізації цільових ринків й ресурсного обгрунтування обраної стратегії, що враховують синергетичний ефект від виходу підприємства на нові товарні ринки.), Буркат Т. Л. Міжнародний маркетинг підприємств України у торговельно-економічних відносинах із США : автореф. дис... канд. економ. наук : 08.06.01 / Т. Л. Буркат ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - Київ, 2004. - 17 с. (Визначено основні риси сучасного міжнародного маркетингу, суть яких полягає у стратегічному характері; спрямованості на активне науково-технічне, інвестиційно-виробниче та маркетингове співробітництво; оптимальному збалансуванні мультинаціонального, транснаціонального та глобального аспектів міжнародного бізнесу; оперуванні стратегіями, що базуються на виявленні конкурентних переваг. Зроблено науковий порівняльний аналіз засад маркетингової діяльності українських та американських підприємств з метою визначення основних напрямів конкурентної боротьби у маркетинговій сфері вітчизняних товаровиробників на ринках США. Систематизовано та проаналізовано основні проблеми у торговельних стосунках України зі США, визначено основні чинники та їх вплив на формування бар'єрів входження підприємств на ринки США. Науково обгрунтовано системний підхід до інформаційного забезпечення маркетингових досліджень цих ринків, суть якого полягає у визначенні системних інформаційних блоків, що дають змогу підприємству-експортеру визначити стратегічні цілі його виходу на них та проводити всебічний аналіз цільових ринків з метою розробки ефективних маркетингових стратегій. Науково обгрунтовано новий методичний підхід до оцінки потенційних можливостей підприємства щодо входження на цільовий ринок з використанням показників, що відбивають не тільки стан ринкового середовища (рівень ворожості ринку), а також потенціал підприємства щодо подолання перешкод (бар'єрів) входження до ринку. Обгрунтовано систему рекомендацій щодо маркетингової діяльності українських експортерів на ринках США, яка базується на оцінюванні специфіки американського ринку у формуванні цін, системи просування та збуту, комунікаційної маркетингової політики з урахуванням особливостей американських споживачів.), Корж М. В. Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації : автореф. дис... д-ра економ. наук : 08.00.02 / М. В. Корж ; Донец. нац. університет. - Донецьк, 2010. - 38 с. (Досліджено концептуальні засади формування стратегій міжнародного маркетингу. Визначено роль міжнародного маркетингу у розвитку світогосподарської системи, вплив цінової політики на формування стратегій міжнародного маркетингу. Досліджено теоретичні імперативи глобалізації світової економіки, ідентифіковано загрози глобалізації з урахуванням рівня економічного розвитку країн. Проаналізовано вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку світової економіки. Оцінено роль міжнародного маркетингу у розвитку бізнес-процесів світової економіки. Досліджено підходи до моделювання міжнародних бізнес-процесів з використанням маркетингової складової. Розроблено концептуальні засади розвитку міжнародного бізнесу на підставі використання маркетингових стратегій в глобалізованій економіці. Надано змістовну характеристику основних цінових стратегій міжнародного маркетингу, проведено моделювання цінової стратегії міжнародного маркетингу за умов глобалізаці. Запропоновано оптимізаційний механізм управління ціновою стратегією міжнародного маркетингу з урахуванням впливу глобалізації. Досліджено модифікації стратегій інноваційного розвитку країн світової економіки за умов глобалізації. Запропоновано концептуальні основи управління інноваційним розвитком на підставі використання стратегій міжнародного маркетингу. Обгрунтовано необхідність розробки та реалізації концепції інноваційного розвитку національних економік з використанням маркетингового підходу. Обгрунтовано необхідність системно-ситуативного підходу до розробки стратегій міжнародного маркетингу.), Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91. (Розглянуто методичні підходи до формування маркетингових стратегій підприємств. Досліджено особливості їх розробки з урахуванням умов конкурентного ринку. При цьому висвітлено такі етапи розробки маркетингової стратегії, як сегментування та позиціювання на ринку. Розглянуто особливості використання конкурентних стратегій під час реалізації продукції відповідно до умов конкретної ринкової ситуації та особливостей підприємницької діяльності підприємства.), Ільчук П. Г. Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Сер. Економіка. - Ужгород, 2013. - Вип. 4. - С. 181-187., Ковальчук С. В. Концептуальні підходи до формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 359-363., Іванечко Н. Р. Процес формування маркетингової стратегії / Н. Р. Іванечко // Вісн. Дніпропетров. ун-ту. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 8 (2). - С. 123-130., Співаковська Т. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / Т. В. Співаковська. - Режим доступу : URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1845 . - Назва з екрана., Козлова А. І. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / А. І. Козлова, Н. М. Козлова. - Режим доступу : URL : http://ir.kneu.edu.ua:8080/bitstream/2010/2518/1/Kozlova.pdf . - Назва з екрана., Світлищева С. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємтсва ТОВ "Антарес-ЮВ" на зовнішньому ринку [Електронний ресурс] / С. М. Світлищева. - Режим доступу : URL : http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/804/1/...ринку.pdf . - Назва з екрана., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 19. |
Запитує: Аліна (27.10.2014) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання роботи на тему "Маркетингова діяльність в системі менеджменту." Дуже дякую! |
Ключові слова: маркетингова діяльність -- менеджмент
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. А також радимо самостійно здійснити пошук в електронних каталогах та базах даних НБУВ та скористатися систематичним картковим каталогом НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА587101 Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент : підручник / А. В. Войчак ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1998. - 268 с., ВА616160 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Національна академія управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с., ВА635297 Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / В. М. Куценко ; Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП). - К. : МАУП, 2003. - 183 с., ВА664024 Луцій О. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О. П. Луцій, І. В. Новікова ; Європейський ун-т. - К. : Видавництво Європейського університету, 2005. - 95 с., Ж69878 Торгівля і ринок України : Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. Вип. 15, т. 2 / ред.: О. О. Шубін; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 272 с. (Проаналізовано розвиток підприємництва та менеджменту, маркетингову діяльність в Україні. Описано організаційні форми інноваційної діяльності за умов ринкової економіки. Розглянуто питання стратегічного маркетингового управління конкурентним потенціалом підприємства, конкурентоспроможністю в системі його маркетингового менеджменту. Розкрито сутність та передумови сучасної концепції реінжинірингу бізнес-процесів, особливості функціонування логістичних систем у комерційній діяльності торговельних підприємств. Висвітлено формування системи управлінського аналізу в структурі мультинаціональних корпорацій). Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві [Електронний ресурс] / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин. – Режим доступу : URL : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/18641/1/35-165-169.pdf. – Назва з екрана., Россоха В. В. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / В. В. Россоха. – Режим доступу : URL : http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/2288/1/Rossokha_Marketynhovyi%20menedzhment.pdf. – Назва з екрана., Крижанська А. Місце стратегічного маркетингу в системі менеджменту [Електронний ресурс] / В. В. Россоха. – Режим доступу : URL : http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1205. – Назва з екрана., Гуцул Л. В. Розвиток менеджменту та маркетингу в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Л. В. Гуцул. – Режим доступу : URL : http://repository.vsau.org/getfile/2224.pdf. – Назва з екрана., Губенко В. І. Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств і ефективність виробництва [Електронний ресурс] / В. І. Губенко. – Режим доступу : URL : http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_113/01.pdf. – Назва з екрана., Електронні каталоги і бази даних НБУВ, Зал каталогів
|
| 20. |
Запитує: Марія (30.10.2014) Тема запиту: Стратегія розвитку УБА, за матеріалами фахової періодики, для укладання покажчика для курсової роботи. |
Ключові слова: стратегія розвитку УБА
Доброго дня! Ваш запит потребує самостійної пошукової роботи, тому рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання) та Читального залу бібліотекознавчої літератури (Див. посилання), які знаходяться у Головному корпусі НБУВ за адресою : м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: Ва719286 Лугова Л. А. Програма УБА з адвокасі "Через бібліотеки - до знань" / Л. А. Лугова // Проблеми розвитку інформаційного суспільства: матеріали міжнар. форуму, 7 - 9 жовт. 2009 р., Львів. - К., 2009. - С. 323-328., В347001/2 Дригайло В. Г. Украинская библиотечная ассоциация: реалии и перспективы / В. Г. Дригайло // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - Т. 2. - С. 961-964., ВС54065 Розбудова потужних бібліотечних асоціацій : навч. матеріали для підвищ. кваліфікації бібліотекарів / Укр. бібл. асоц., Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Центр безперерв. інформ.-бібл. освіти ; уклад.: Пашкова В. С., Сошинська Я. Є. - К. : Самміт-Книга, 2012. - 183 с., Ж14595 Попик В. Спільна сесія інститутів та наукових відділів НБУВ / В. Попик, Н. Мельник // Бібл. вісник. - 2005. - № 4. - С. 59-61. Українська Бібліотечна Асоціація [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://ula.org.ua/ua/zmi-pro-uba/drukovani-zmi. - Назва з екрана., Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| | |
|
|