Ключові слова: соціально-педагогічний супровід
Добрий день! Ознайомтесь, будь ласка, уважно з Правилами роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. На жаль, ми не розглядаємо запити, пов’язані з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо. Можемо рекомендувати звернутися для роботи з словниками в читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування та Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування ( див. посилання). Перегляньте також наступні видання:
Видання є в НБУВ: Ж70586 Зміст психологічного супроводу для розвитку молодшого школяра / О. Д. Главінська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 46-47. - (Проаналізовано мету і завдання психологічного супроводу розвитку молодшого школяра, адекватні їм засоби і форми роботи, якими має оволодіти кожен психолог галузі освіти і які має розуміти та дотримуватись кожен педагог, вчитель, освітянин. Підкреслено, що педагоги повинні мати не лише відповідну фахову підготовку, а й знати основні психофізіологічні ознаки здоров'я дітей, зокрема психічного, і на базі цих знань створити грунтовний психологічний
супровід для повноцінного розвитку дитини.
Супровід у цьому контексті розглянуто як системно-організовану діяльність психолога зі створенням таких соціально-психологічних і педагогічних умов, за яких дитина повинна розвиватися і досягати результатів, які були б для неї особистісно значущими й одночасно соціально-прийнятними.),
Ж70586 Психологічний
супровід як засіб корекції поведінки соціально дезадаптованих підлітків / Н. Ю. Максимова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 11-15. - (Зазначено, що важливим прогностичним критерієм дезадаптації є те, як дитина переживає свою соціальну дезадаптацію - як небажану, чужу для себе; як таку, що тимчасово задовольняє її; або як звичайну й привабливу. Побудовано структуру девіантної поведінки, виходячи з її детермінант та відповідно до рівня її проявів. Наголошено, що соціальна дезадаптація зумовлена порушеннями психологічного розвитку, педагогічною занедбаністю та зумовлена ситуативно чи особистісно. Визначено, що психологічний
супровід як засіб корекції, що заснований на структурі девіантної поведінки, розкриває саме специфіку різних типів соціальної дезадаптації, дає їх якісну характеристику, розкриває їх чинники.),
Ж69955/сп.вип. Психолого-педагогічний та соціальний
супровід дитини дошкільного віку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2010 р., Слов'янськ / Ред.: В.І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. — Слов'янськ, 2010. — 266 с. - Розкрито духовно-творчий потенціал регіональної культурно-історичної спадщини в контексті формування основ духовності старших дошкільників (СД), психолого-педагогічний аспект формування правової культури дошкільників, сутнісні характеристики соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному віці. Викладено гендерний підхід у вихованні дітей молодшого дошкільного віку у дитячому садку, діяльнісний підхід до організації лексичної роботи в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Визначено шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови у ДНЗ. Розглянуто питання розвитку художніх та естетичних здібностей СД, виховання громадянськості у СД в контексті соціалізації.)(,
ВА625450 Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний
супровід: Навч.-метод. посіб. / Л.С. Волинець, А.Й. Капська, Н.М. Комарова, І.В. Пєша, Г.М. Бевз, Л.В. Долинська, О.О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. — К., 2000. — 127 с. - (Розкрито соціально-педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально-педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї. ),
ВА275260 Васьківська Світлана Василівна. Соціально-психологічний
супровід клієнтів: Технологія ведення консультатив. діалогу:Навч. посіб. — К. : В.Главник, 2006. — 128с,
РА335716 Власенко Людмила Василівна. Соціально-психологічний
супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20с.,
ВА643308 Трубавіна, І. М. Соціальний
супровід неблагополучної сім'ї [Текст] : (Наук.-метод. матеріали) / І. М. Трубавіна ; Державний центр соціальних служб для молоді Державного комітету України у справах сім'ї та молоді. - К. : Державний центр соціальних служб для молоді, 2003. - 86 с. ,
ВА701868 Поліщук Олена В. Педагогічний
супровід підготовки студентів до керівництва образотворчою діяльністю дошкільників: навчально-методичний посібник / Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. Інститут дошкільної та початкової освіти ; Науково-дослідницька лабораторія "Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку у XXI столітті" ; Регіональний центр інноваційних технологій дошкільної освіти {Суми}. — Умань : РВЦ "Софія", 2008. — 148с.,
ВА718600 Психологічний
супровід навчально-виховного процесу: із досвіду роботи психологічної служби Луганської області / Управління освіти та науки Луганської обласної держ. адміністрації; Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти / Г.А. Кирмач (уклад.). — Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. — 316с. ,
Ж70151 Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей / Т.І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 21. — С. 142-145. - (Проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально-педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.),
Ж69408 Підготовка педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві / І.П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 138-142. - (Розглянуто проблеми підготовки педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві, запропоновано запровадження курсу "Соціалізація особистості та методика ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям".),
ВА722768 Соціально-педагогічна робота з дітьми групи ризику: монографія / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко; АПН України, Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 145 с. - (Висвітлено питання організації соціально-педагогічного супроводу соціального захисту бездоглядних дітей, спрямованого на надання їм професійної комплексної освітньої, медико-психологічної, соціально-правової, організаційно-комунікативної, соціально-педагогічної допомоги та підтримки. Обгрунтовано систему профілактики адиктивної поведінки серед дітей групи ризику.),
Ж21367 Щодо проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі / А.А. Лєскова // Наша шк. — 2008. — N 4. — С. 32-36. - (Розглянуто зміст понять фізичної та психологічної готовності дитини до школи, структуру її психологічної готовності до шкільного навчання та систему психолого-педагогічного супроводу дошкільника на етапі його підготовки до школи. Окреслено компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі: особистісна готовність, інтелектуальна готовність, соціально-психологічна готовність. Запропоновано орієнтовні норми розвитку дитини 6-ти років. Розкрито систему роботи практичного психолога ДНЗ та школи щодо психологічного супроводу майбутніх першокласників. Надано рекомендації щодо діагностики психологічної готовності та підготовки дитини до шкільного навчання.)
Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування,
Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування,
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ,
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ,
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРВИННОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ