Примітка: Інформація щодо ліцензіарів та
франшизи у телебаченні.
Ключові слова: франшиза --
ліцензіар --
телебачення --
франчайзинг
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання).
Видання є в НБУВ: ВС41488 Шейн С. А. От мороженого к Интернету. Франчайзинг как инструмент развития и повышения прибыльности вашей компании / С. А. Шейн. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 184 c. (Рассмотрен франчайзинг как важная бизнес-модель, которую используют некоторые компании, осуществляющие деятельность в определенных отраслях. Раскрыт организационный аспект франчайзинга, изложены вопросы об организации рекламы
франшизы на выставках, внесении бизнесовых предложений в Единый циркуляр франчайзинговых предложений (UFOC). Приведены рекомендации по созданию эффективной системы франчайзинга, которая содержит различные правила, в частности, достижения успеха, разработанные на основе научных исследований, принятия решения о его применимости и эффективности в конкретной отрасли, определения соотношения доходов от франчайзинга и затрат на его организацию, соответствия концепции бизнеса, выбора успешной тактики и стратегии с помощью которых определяются размеры первоначальной
франшизной платы и роялти для конкретной
франшизной системы.),
ВА603243 Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : учеб.-практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Харьков : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). (Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.),
ВА628992 Цират А. В. Франчайзинг и франчайзинговый договор : учеб.-практ. пособие / А. В. Цират. - Киев : Истина, 2002. - 246 c. (Представлены теоретические разработки, имеющие непосредственное отношение к практике франчайзинговых операций. Особое внимание уделено заключению франчайзинговых договоров разных видов (договора развития, генерального договора развития, генерального франчайзингового договора). Рассмотрен типовой франчайзинговый договор.),
ВА691922 Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.]. - Київ : Знання, 2008. - 420 c. - (Вища освіта XXI ст.). (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.),
Р87768 Шклярук Г. С. Лицензионное соглашение. Соглашение франчайзинга : метод. пособие / С. Г. Шклярук. - Киев : Нора-принт, 1999. - 48 c. (Рассмотрены понятия "лицензирование", "лицензия", "лицензионное соглашение", виды лицензионных соглашений. Проанализированы структура лицензионного соглашения на передачу "ноу-хау", природа товарных знаков (торговых марок) и знаков обслуживания, понятие "товарный знак" и его виды, а также понятие и измерение стоимости товарного знака, управление товарными знаками. Особое внимание уделено понятию "франчайзинг", структуре лицензионного соглашения на использование товарного знака и структуре соглашения франчайзинга.),
Ж29409/А Мирончук Т. В. Модель ранжування
франшиз потенційними франчайзі / Т. В. Мирончук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 527. - С. 36-44. (На базі методичних рекомендацій з оцінювання економічної ефективності створення та діяльності франчайзингових підприємств розроблено модель ранжування
франшиз потенційними франчайзі. В результаті використання розглянутої моделі сформовано перелік
франшиз. Пріоритетність певних галузей для франчайзі має корегуватись досвідом роботи. Рекомендовано обмежити оцінювання лише кількома
франшизами, які посіли перші місця. Це значно спростить процес проведення та узагальнення результатів такого оцінювання.),
Ж23291 Ногачевський О. Ф. Франчайзинг в Україні: вибір і купівля
франшизи / О. Ф. Ногачевський // Акт. проблеми економіки. - 2010. - № 12. - С. 63-69. (Розглянуто розвиток франчайзингу в Україні. Висвітлено основні етапи купівлі
франшизи. Детально описано всі кроки ефективного вибору
франшизи.),
Ж24982 Тевельов Б. Франчайзингові відносини: суть і проблеми розвитку в українському бізнесі / Б. Тевельов // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 147-151. (Розкрито зміст франчайзингових відносин, сутність та мотиви фінансово-економічного механізму франчайзингу. Охарактеризовано стан розвитку та значення франчайзингу для України. Зроблено висновок, що для його успішного функціонування необхідна стабільна політична та економічна ситуація, комплекс законів про регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності та дотримання цих законів.),
Ж69299 Фірман А. М. Перспективи розвитку франчайзингу в Україні / А. М. Фірман // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи : зб. наук. праць. - 2004. - Вип. 1. - С. 487-492.,
Ж29409/А Петришин Н. Я. Франчайзинг в Україні: стан та перспективи розвитку / Н. Я. Петришин, В. Й. Жежуха // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 575. - С. 87-90. (Визначено категорію "франчайзинг". Проаналізовано стан розвитку франчайзингових відносин у світі та в Україні; виявлено стимулювальні та стримувальні фактори, що впливають на розвиток франчайзингу в Україні.)
Цірат Г. В. Договори франчайзингу : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Г. В. Цірат ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Киїа, 2003. - 22 с. (Визначено поняття договору франчайзингу в різних юрисдикціях. Розкрито природу та проаналізовано його зміст та структуру. Зроблено висновок, що специфічним об'єктом договору франчайзингу є франшиза. Залежно від виду франшизи дані договори поділено на договори експлуатації франшизи з одного приміщення, численних приміщень, розвитку, генеральні договори розвитку та генеральні договори франчайзингу. Проведено дослідження міжнародної уніфікації норм щодо регулювання договорів франчайзингу та колізійного регулювання договорів міжнародного франчайзингу у законодавстві та судовій практиці різних держав.),
Мирончук Т. В. Формування та розвиток франчайзингових відносин підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Т. В. Мирончук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2006. - 24 с. (Досліджено проблему розробки теоретичних положень і прикладних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Удосконалено та доповнено класифікацію видів франчайзингу, сформульовано та систематизовано внутрішні чинники формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Проаналізовано доцільність, стан і перспективи розвитку франчайзингу в Україні. Удосконалено процес установлення розміру, структури та порядку сплати франчайзингової винагороди, зокрема, систематизовано форми здійснення періодичних франчайзингових платежів. Розвинуто методичні положення щодо визначення граничних (мінімальної та максимальної) меж розміру франчайзингової винагороди. Розроблено методичні рекомендації щодо економічного оцінювання пріоритетності франшиз потенційним франчайзі, що передбачають формування переліку пропонованих до продажу франшиз у порядку спадання рівня економічної ефективності їх використання.),
Гамбарата Р. Р. Дизайн трансмедиа проектов: теоретические и аналитические аспекты [Электронный ресурс] / Р. Р. Гамбарато. - Режим доступа : URL : http://cultlook.org/rrg_transmedia_storytelling . - Название с экрана.,
Дзюба Д. Жанровий аспект сучасного телевізійного контенту. Постановка проблеми [Електронний ресурс] / Д. Дзюба. - Режим доступу : URL : http://um.etnolog.org.ua/zmist/2012/167.pdf . - Назва з екрана.,
Алексеев И. В. Оценка системы продвижения франчайзингового продукта [Электронный ресурс] / И. В. Алексеев. - Режим доступа : URL : http://e-notabene.ru/etc/article_15119.html . - Название с экрана.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних