Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ШКІЛЬНИЙ$<.>+<.>K=ГРАМАТИЧН$<.>+<.>K=МІНІМУМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Єфименко Олена (01.09.2011) Тема запиту: Будь ласка,допоможіть отримати Шкільний словотвірний словник сум.Клименко Н.Ф та ін.Можливо, у Вас є електронний матеріал.Обов"язково розрахуюсь |
Ключові слова: Шкільний словотвірний словник
Добрий день! На жаль, електронний варіант словника у фондах НБУВ не зберігається. Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. Видання є в НБУВ: ВС41885 Шкільний словотвірний словник сучасної української мови [Текст] : 15 600 слів у складі 127 гнізд / уклад. Н. Ф. Клименко [та ін.] ; НАН України, Інститут мовознавства ім. О.О.Потебні. - К. : Наукова думка, 2005. - 264 с
|
| 2. |
Запитує: Ірина (13.01.2012) Тема запиту: Допоможіть знайти матеріал для написання диплому на тему: Розвиток ансамблевого музикування в шкільному духовому оркестрі. Дякую за допомогу. |
Примітка: написання диплому Ключові слова: шкільний духовий оркестр -- інструментальний ансамбль
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Видання є в НБУВ: ВА697611 Підготовка студента-музиканта до керування духовим оркестром: посібник / В.І. Плетніченко; Мелітоп. держ. пед. ун-т. — Мелітополь, 2007. — 96 с. - (Розглянуто питання мануальної техніки диригування, визначено її компоненти, зокрема, тактові схеми диригування, дроблення долей такту, показ затактових вступів, зміна динаміки та темпу, основні штрихи, цезури, синкопи, фермати. Розкрито сутність репетиційного процесу, висвітлено його основні завдання та організацію, викладено методику проведення у шкільному духовому оркестрі.), ВА616007 Актуальні проблеми мистецької освіти і розвитку творчої особистості: Зб. матеріалів / Ред.: К.Ф. Шульжук; Ін-т мистец. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне: "Волин. обереги", 2001. — 239 с. - (Висвітлено напрями вдосконалення підготовки студентів до професійної діяльності з дитячим духовим оркестром. Описано специфічні особливості музично-педагогічної діяльності керівників духових оркестрів. Розкрито психолого-педагогічні засади навчання гри на духових інструментах. ), ВА742755 Інструментознавство (інструменти духових оркестрів): навч. посіб. / Л. Л. Дражниця; М-во культури і туризму України, Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л.: ЗУКЦ, 2011. — 168 с. - (Розглянуто види дерев'яних духовних інструментів (флейту, гобой, кларнет, фагот і контрафагот) і саксофон. Висвітлено особливості інструментів характерної групи духового оркестру (валторни, труби та тромбону). Надано характеристики інструментів основної групи духового оркестру (інструментів високих, середніх і низьких строїв і рідковживаних духовних інструментів), а також ударних, струнних (що входять до складу духового оркестру), клавішних та українських народних духових інструментів. Охарактеризовано вокально-хоровий колектив і надано загальні відомості про духовий оркестр.), ВА696195 Історія розвитку духового оркестру: навч. посіб. / М.М. Терлецький; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2006. — 156 с. - (Висвітлено історію вітчизняних духових оркестрів від часів Київської Русі до сучасності. Розглянуто особливості розвитку інструментального та нотного забезпечення, системи підготовки музикантів і керівників колективів, видавництва навчально-методичної літератури, концертної діяльності у контексті економічного, технічного й культурного розвитку суспільства.), ВА743239 Підготовка майбутнього вчителя музики до роботи з учнівськими оркестрами та інструментальними ансамблями: монографія / Т. М. Пляченко. — Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2010. — 428 с., ВА729248 Методика роботи з музично-інструментальними колективами: навч.-метод. посіб. / Т.М. Пляченко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград: Імекс, 2009. — 231 с. , Нежинский, О. Детский духовой оркестр. ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО РОБОТИ З УЧНІВСЬКИМИ МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИМИ КОЛЕКТИВАМИ, ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ФОРМУВАННЯ РЕПЕРТУАРУ УЧНІВСЬКИХ МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ, МОДЕЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА УЧНІВСЬКОГО ОРКЕСТРУ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНСАМБЛЕВОЇ ГРИ (ПРО РОЗПОДІЛ УВАГИ В АНСАМБЛЕВОМУ ВИКОНАННІ)
|
| 3. |
Запитує: Олена (05.03.2012) Тема запиту: Формування граматичних навичок в учнів 5-9 класів за допомогою комп'ютерних технологій. |
Ключові слова: мультимедіа -- мультимедійні засоби навчання -- комп'ютерізація навчання -- інформатизація навчання -- граматичні навички -- технічні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами стосовно Вашої теми: Видання є в НБУВ: ВА614944 Коджаспирова, Галина Михайловна. Технические средства обучения и методика их использования [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. - М. : ACADEMIA, 2001. - 255 с., ВС39859 Сучасні тенденції комп'ютерізації процесу навчання іноземних мов: Зб. наук. пр. / Ред.: О.П. Голубенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Донбас. гірн.-металург. ін-т, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Луганськ, 2004. — 190 с. — укp. - (Рассмотрены особенности дидактического и методического оформления учебного материала для дистанционного обучения, а также использования возможностей мультимедиа на занятиях по латинскому языку. Охарактеризованы современные тенденции в компьютеризированном обучении иностранным языкам. Показана роль компьютерных технологий в учебном процессе. Освещены проблемы "Групп риска" в работе социальных педагогов, а также дистанционной и заочной форм образования в США. Описаны традиционные и эвристические методы обучения иностранному языку.), ВА743506 Інформаційні технології та технічні засоби навчання: курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Кам'янець-Поділ., 2010. — 180 с., ВА644526 Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / Ред.: М.А. Хайруддинов; Э.Р. Аметова. — Симф.: Тарпан, 2003. — 127 с. , ВА693636 Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій: навч. посіб. / Г.Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2007. — 64 с. — Бібліогр.: с. 52. — укp., Ж15708 Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О.Б. Качуровська // Дефектологія. — 2006. — N 2. — С. 46-49. — укp. - (Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні умови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо.), Ж21367 Использование интерактивных технологий для развития творческих способностей учащихся на уроках русского языка / С. С. Якимчук // Нaша шк. — 2009. — N 3. — С. 49-53. — рус., Ж14441 Использование компьютерных средств коммуникации при обучении правилам переписки на английском языке / О. Фесенко // Київ. старовина. — 2006. — N 2. — рус. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах, ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В РАМКАХ ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ, Степаненко Д. О. INTERNET-ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА, ПРИМЕНЕНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ, ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРИЗОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ, ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, АЛГОРИТМ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, Ю. Балуєва ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 4. |
Запитує: ольга (13.11.2013) Тема запиту: Критичні статті на збірку Д. Білоуса "Диво калинове" (ксерокопії або електронний варіант) мінімум 3 статті |
Ключові слова: Диво калинове
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо наступні посилання. Для того, щоб переглянути газету "Літературна Україна", зверніться до Відділу газетного фонду за адресою: м. Київ, вул. Володимирська 62. Відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» Ви можете замовити фрагмент потрібного Вам видання згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонементу НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС45270 Диво, диво калинове!... : зб. кращих худож. творів сумських школярів - учасників літ.-мистец. конкурсу юних поетів, прозаїків та композиторів "Диво калинове" ім. Дмитра Білоуса, 2006-2007 рр. / упоряд. Л. Ромен ; голова редкол. Л. Ромен ; Відділ у справах сім'ї, молоді та спорту Сумської міської ради, Сумське міське управління освіти та науки Сумського міськвиконкому, Обласне товариство "Просвіта" ім. Тараса Шевченка. - Суми : Мрія-1, 2007. - 68 c., Забаштанський В. Диво дивує, чари чарують: про творчість українського поєта, гумориста, сатирика Дмитра Білоуса / В. Забаштанський // Літературна Україна. – 1997. – 20 лютого. – 6 с. (Про книги останніх років «Диво калинове», «Чари барвінкові») - Філія № 1, Чайковський Б. Кому ж бути першим? І не лише з цього приводу… / Б. Чайковський // Літературна Україна. – 1997. – 20 лютого. – С. 6. (Рец. на кн.: Білоус Д. Диво калинове. – К. : Веселка, 1994.) - Філія № 1 Сухенко В. Г. Слово як лінгвопоетична домінанта ідіостилю Дмитра Білоуса / В. Г. Сухенко // Філологічні науки: синхронічний і діахронічний аспекти. Сер. Філологічні науки. – 2008. – С. 160-165., Відділ газетних фондів, Відділ міжбібліотечного абонемента
|
| 5. |
Запитує: Зоряна (10.10.2014) Тема запиту: Як можна отримати скановану копію видання "Огієнко І. Українська граматична література.-Київ, 1908" АО262742 |
| 6. |
Запитує: Зоряна (15.10.2014) Тема запиту: Доброго дня! Чи можна отримати скановану копію (сторінок 10-70) книги "Огієнко І. Українська граматична література.-Київ, 1908" АО262742 на E-Mail, і які умови оплати для віддаленого користувача. Чому не пишете відповідь на E-Mail? Так значно швидше знайти. Дуже дякую за вичерпну відповідь. |
Ключові слова: Огієнко І. Українська граматична література
Добрий день! Відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» Ви можете замовити фрагмент потрібного Вам видання згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонементу НБУВ. За детальною інформацією звертайтесь за e-mail: abon@nbuv.gov.ua та тел. (044)-524-33-98 (див. посилання). Якщо Ви бажаєте отримувати відповіді на запити електронною поштою, звертайтесь на Зворотний зв'язок НБУВ (див. посилання). Відділ міжбібліотечного абонемента, Зворотний зв'язок
|
| 7. |
Запитує: Ірина (15.01.2015) Тема запиту: Книга з психології англійською мовою для перекладу (для складання кандидатського мінімуму) не менше 250 сторінок. Видання після 2000 року. Ключові слова: конфлікт, особистість, особистісна позиція. |
Примітка: Для складання кандидатського мінімуму з англійської мови. Ключові слова: conflict -- personality -- personal position
Доброго дня! В фонді НБУВ присутнє наступне видання. Видання є в НБУВ: ІВ207948 Bringing peace into the room: how the personal qualities of the mediator impact the process of conflict resolution / ed. D. Bowling, D. A. Hoffman. - San Francisco : Jossey-Bass, 2003. - VIII, 310 p.
|
| 8. |
Запитує: Анастасія (13.03.2015) Тема запиту: Мета та зміст навчання граматики іноземної мови в середніх навчальних закладах. Лінгвопсихологічні особливості засвоєння граматичного матеріалу. |
Ключові слова: іноземна мова
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та Реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА590312 Черноватый Л. Н. Психологические и лингводидактические основы теории педагогической грамматики / Л. Н. Черноватый. - Харьков : Основа, 1998. - 192 c. (В результаті аналізу процесів засвоєння рідної та іноземної мов запропонована інтегративна модель засвоєння іноземної мови.), ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. (Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок.), ВА705064 Ніколаєва С. Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посіб. / С. Ю. Ніколаєва. - Київ : Ленвіт, 2008. - 286 c. , ВС36330 Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - Київ : Ленвіт, 2002. - 327 с., ВА761043 Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали V Міжнар. наук.-метод. конф., 22 листоп. 2012 / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Ф-т інозем. мов, Каф. методики та практики викладання інозем. мови. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 227 с., ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с., ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - Київ : [б.в.], 2004. - 123 с., Ж69505 Гаврилова А. И. Об использовании зарубежных методик в преподавании французского языка в Украине / А. И. Гаврилова, И. В. Дюмез // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 218-223., Ж69303/пед Проблеми сучасної методики викладання іноземних мов / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - Київ, 1998. - 232 с. Муравйова О. М. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов [Електронний ресурс] / О. М. Муравйова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг . - 2011. - Вип. 1. - С. 765-771. , Райлянова В. Е. Еклектичний підхід викладання іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / В. Е. Райлянова, О. М. Знанецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 10(4). - С. 131-138. , Кемінь Г. Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок . - 2013. - № 8. - С. 60-64. , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 9. |
Запитує: Анастасія (25.03.2015) Тема запиту: Прошу надати мені інформацію з теми: Теоретичні основи формування іншомовної граматичної компетентності в учнів ЗНЗ. Дякую. |
Ключові слова: іншомовна граматична компетенція -- шкільний граматичний мінімум -- навчання іноземної мови учнів початкової загальної школи
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук за ключовими словами, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА653515 Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 с., ВА724002 Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л. С. Панова [та ін.]. - К. : Академія, 2010. - 328 с. , ВС52776 Кузьмінський А. І. Методика навчання англійської мови в аспекті комунікативно-когнітивного підходу : навч.-метод. посіб. / А. І. Кузьмінський, О. І. Вовк; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 315 c., РА304537 Мельник Є. Ю. Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Мельник Євгеній Юрійович ; Київський держ. лінгвістичний університет. - К., 1998. - 16 с., РА399929 Мірошник І. В. Методика формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мірошник Ірина Василівна ; Київ. нац. лінгв. університет. - К., 2013. - 22 с. , Ж16225 Пономарьова В. А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 205-210. Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. К. Скляренко. - Режим доступу : URL : http://www.inozemnimovu.org/Ukrain/journal/111/Skliarenko.pdf. - Назва з екрана., Тишкевич Ю. М. Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Електронний ресурс] / Ю. М. Тишкевич. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12391/1/%D0%A2%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf. - Назва з екрана., Грабовська Ю. А. Навчання учнів початкової ланки зворотному зв’язку в парній та груповій роботі засобами іноземної мови / Ю. А. Грабовська, М. В. Шорнікова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 3. - С. 119-124., Скальська О. В. Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі / О. В. Скальська // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2011. - Вип. 9. - С. 316-321., Гешеліна Т. Б. Створення позитивної мотивації для успішної іншомовної діяльності учнів / Т. Б. Гешеліна, К. П. Переведенець // Пед. пошук. - 2013. - № 3. - С. 50-52., Антощенко М. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації учнів за допомогою мультимедійних презентацій / М. В. Антощенко // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 2. - С. 111-116., Полонська Т. К. Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи / Т. К. Полонська // Проблеми сучасн. підручника : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 14. - С. 554-563., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 10. |
Запитує: Юлія (05.10.2015) Тема запиту: Граматичні трансформації при перекладі англомовних ділових угод. |
Примітка: дисертаційні, монографічні дослідження Ключові слова: Граматичні трансформації -- англійська мова -- переклад
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", Реферативній базі даних " та базі "Книжкові видання" (див. посилання). Видання є в НБУВ: РА387091 Янчук С. Я. Особливості перекладу військової документації миротворчих місій ООН та НАТО : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.16 / С. Я. Янчук; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2012. - 20 c. (Проведено систематизацію військових документів миротворчих місій ООН і НАТО та створено їх класифікацію, яку доповнено українськими відповідниками назв цих документів. Запропоновано нове визначення військового перекладу. Створено жанрову структуру та запропоновано визначення дискурсу міжнародної миротворчої діяльності. Доповнено категорію військової реалії з огляду на специфіку дискурсу міжнародної миротворчої діяльності. Трансформацію визначено основним способом перекладу текстів військових документів миротворчих місій. На граматичному рівні найбільш поширеними визнано комплексну граматичну трансформацію та змішані лексико- граматичні трансформації, а на лексичному - конкретизацію. Розроблено структуру та методику укладання "Англійсько-українського словника миротворчих місій ООН і НАТО".), РА405966 Шевцова О. В. Еквівалентність в українських перекладах англомовних та франкомовних текстів міжнародних конвенцій : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.16 / О. В. Шевцова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 18 c. (Вперше комплексно проаналізовано теорії еквівалентності, що існують у перекладознавстві, описано їх переваги та недоліки. Розкрито співвідношення перекладознавчих категорій "адекватність" і "еквівалентність" у контексті перекладу конвенцій. Проведено детальний аналіз текстів конвенцій у філософській, лінгвістичній та юридичній площинах, системно опрацьовано у перекладознавчому аспекті особливості перекладу текстів конвенцій як документів офіційно-ділового стилю. Доведено дієвість ієрархічних теорій еквівалентності в процесі перекладу текстів конвенцій. Розроблено нову практичну модель перекладу конвенцій, в основу якої покладено принцип ієрархічної моделі еквівалентності та функціональний підхід, що уможливило виокремлення текстотвірного, модально-оцінного, естетичного, крос-культурного та інтердисциплінарного рівнів.), ВА589592 Борисенко І. І. Англійська мова в міжнародних документах і дипломатичній кореспонденції = English in international documents and diplomatic correspondence : Навч. посіб. для студ. ф-тів міжнар. відносин, міжнар. права та інозем. мов / І. І. Борисенко, Л. І. Євтушенко, В. В. Дайнеко. - 2-е вид., із змінами та доп. - Київ : Логос, 1999. - 411 c. , ВА682143 Зінукова Н. В. Ділова документація англійською мовою: складання та переклад / Н. В. Зінукова ; Дніпропетров. ун-т економіки та права. - Дніпропетровськ : ДУЕП, 2006. - 68 с. , ДС84421 Кузьміна К. А. Трансформація номіналізації в англо-українському та українсько-англійському напрямках перекладу : дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / Кузьміна Катерина Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2004. - 227 арк., Ж69231/філол. Овсянникова Е. В. Общие закономерности перевода делового английского / Е. В. Овсянникова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - 2, № 11. - С. 155-161. (Висвітлено полеміку відносно формули стильових рис ділової англійської мови, зважаючи на доцільність її використання в дидактичному контексті університетського перекладознавства.) Борисова О. В. Трансформація вербалізації в англо-українському перекладі : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.16 / О. В. Борисова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2005. - 20 c., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання та компакт-диски - розширений пошук
|
| 11. |
Запитує: Карина (05.11.2015) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, дібрати літературу для реферату за такою темою "Лексична та граматична виразність усного мовлення". |
Ключові слова: усне мовлення -- виразність мовлення -- лексика -- граматика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС30371 Хейкок Руфь. Язык человека: владение языком, чтение, письменность, литература, устная речь, умение слушать, иностранные языки / Р. Хейкок. - Київ : МАХШ, 1995. - 94 с., ВА640761 Бабич Н. Д. Практична стилістика і культура української мови : Навч. посіб. для студ. філол. спец. вищ. навч. закл. / Н. Д. Бабич. - Львів : Світ, 2003. - 432 c. (Розглянуто закономірності формування та засоби структурної організації суспільно-зумовлених різновидів мови, а також питання культури мовлення у різних функціональних стилях літературної мови. Виявлено основні комунікативні ознаки культури мовлення, зокрема, правильність, точність, логічність, різноманітність, чистоту, виразність, достатність та ясність. Охарактеризовано міміку та жест як компоненти виразності)., ВА587449 Зарецкая Е. Н. Риторика: Теория и практика речевой коммуникации / Е. Н. Зарецкая. - Москва : Дело, 1998. - 480 с., ВА578159 Овчинникова А. П. Пять шагов к хорошей речи: Речевая коммуникация: техника речи / А. П. Овчинникова. - Одесса : ОКФА, 1997. - 184 с., ВА642641 Кузнецов И. Н. Современная риторика : учеб. пособие / И. Н. Кузнецов. - Москва : Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2003. - 478 с., Ж24944 Бабенко О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 71-75., Ж15641 Баран Н. Формування культури мовлення студентів засобами риторики / Н. Баран // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 83-90. (Обгрунтовано значення риторичних знань і вмінь у житті та професійній діяльності людини. Висвітлено філософсько-історичний аспект даного питання та сформульовано основні завдання викладання сучасного курсу "Риторика". Охарактеризовано основу мовленнєвої майстерності особистості, яку становлять комунікативні якості мовлення: правильність, чистота, точність, багатство і різноманітність лексики, образність, виразність, доступність, доцільність. Подано класичний варіант вивчення риторики, в який включено необхідні компоненти та завдання)., Ж16225 Борова В. Є. Виховання інтонаційної виразності мовлення дітей із недоліками звуковимови / В. Є. Борова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 51-54. (Розглянуто проблему виховання інтонаційної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано науково-методичну літературу, присвячену вихованню виразності мовлення у дітей. З'ясовано сутність понять "інтонаційна виразність мовлення","звукова культура мовлення", "загальні мовленнєві навички". Указано, що дошкільники частіше спілкуються у швидкому темпі, ніж сповільненому, що сприяє формуванню нерозбірливого мовлення. Акцентовано увагу на розвитку мовленнєвого дихання дошкільників. Досліджено методику його вдосконалення у дітей із недоліками звуковимови. Зазначено, що подальшого теоретико-методичного обгрунтування вимагають етапи коригування виразності мовлення дітей з недоліками звуковимови, засади розвитку мовленнєвого дихання, як передумови вдосконалення мовлення)., Ж69028 Михайлова Л. Підготовка студентів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 63-65., Ж16225 Кардаш І. М. Формування навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. М. Кардаш // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 110-112. (Розглянуто вимоги до професійного мовлення педагога: знання мови, інтелектуальний, емоційно-вольовий, моральний вплив на дітей, спрямованість, зверненість до дітей. Зазначено, що обов'язковою передумовою професійного мовлення є техніка мовлення як показник педагогічної культури, засіб вираження й самоутвердження його особистості. Відзначено актуальність викладання курсу "Культура мовлення та виразне читання" у ВНЗ України. Визначено сутність поняття "виразне читання", виокремлено типи виразності. Зроблено висновок, що виразність мови використовується в процесі комунікації для підсилення дії шляхом впливу на емоційну сферу співрозмовника, який є основним об'єктом спрямованості дії виразності мови). Трифонова О. С. Фонетична виразність мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як запорука правильного мовлення їхніх вихованців / О. С. Трифонова // Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-у ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2014. - Вип. 1.45. - С. 149-154., Швидків М. Л. Художня виразність мовлення як основа оволодіння технікою співу / М. Л. Швидків // Наук. зап. Тернопіль. нац. пед. ун-у ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - Тернопіль, 2014. - № 1. - С. 145-150., Зал каталогів
|
| 12. |
Запитує: Наталія (25.04.2016) Тема запиту: Добрий день. Потрібна література для писання курсової роботи "Вплив хореографічного мистецтва на розвиток моральних почуттів у дітей молодшого шкільного віку". Дякую. |
Ключові слова: вплив хореографічного мистецтва -- молодший шкільний вік -- хореографічна робота з дітьми -- виховання засобами хореографії
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА675370 Фриз П. І. Теорія і методика хореографічної роботи з дітьми : Навч.- метод. посібник / П. І. Фриз. - Дрогобич : ДДПУ, 2006. - 197 c., РА350029 Поклад І. М. Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Поклад; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 20 c., РА302699 Чурпіта Т. М. Соціально-педагогічні проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів засобами хореографічного мистецтва (на матеріалі використання казок) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. М. Чурпіта; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1998. - 20 c., Ж69212 Фриз П. І. Проблема художньо-естетичного виховання засобами хореографічного мистецтва / П. І. Фриз // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 34-37., Ж22469 Калініна Л. Вплив функцій народного танцю на виховання особистості / Л. Калініна // Рідна школа. - 2006. - № 3. - С. 27-29., Ж22868 Черніговець Т. Соціалізація молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / Т. Черніговець // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 170-173., Ж70151 Гузун Т. І. Роль танцю в освітньому процесі / Т. І. Гузун, М. С. Гузун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 49. - С. 76-80. Чашечнікова Н. В. Формування зацікавленності молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Чашечнікова. - Режим доступу : URL : http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/1019/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%94%D0%A8%D0%98%D0%A5%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%AF%D0%A0%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%97%D0%90%D0%9D%D0%AF%D0%A2%D0%AC%20%D0%9D%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%9C%D0%98.pdf. - Назва з екрана., Гусаченко Л. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / Л. М. Гусаченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 10(1). - С. 156-161., Михалевська В. Виховання впевненості в молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / В. Михалевська // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2011. - № 39(1). - С. 178-185., Попик О. П. Виховання творчої особистості молодшого школяра засобами хореографічного мистецтва в позашкільних навчальних закладах / О. П. Попик // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2012. - Вип. 13. - С. 281-284., Сарвілова Д. С. Роль хореографії у сучасній системі виховання молодших школярів / Д. С. Сарвілова // Наук. вісн. Ізмаїл. держ. гуман. університету : зб. наук. праць. - Ізмаїл, 2011. - Вип. 31. - С. 65-68., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 13. |
Запитує: Діана (06.05.2016) Тема запиту: Грамматичні та лексичні особливості в творах Кіплінга. Мені саме потрібна інформація про відображення індійських особливостей (граматичних та лексичних) у його творах, література англійською мовою також підходить. |
Ключові слова: Кіплінг Р.
Доброго дня! Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА773015 Мосьпан Н. В. Семіолінгвістичний аспект українських перекладів казок Р. Кіплінга : монографія / Н. В. Мосьпан. - Київ : Освіта України, 2011. - 278 c. - Бібліогр.: с. 252-276 , ВА658364 Рокаш О. М. Редьярд Кіплінг - співець мужності і сили людського духу : навч.-метод. посібник / О. М. Рокаш ; Кам'янець-Подільський держ. ун-т. - Кам'янець-Подільський : Оіюм, 2004. - 180 с. , ВА780672 Сучасний Кіплінґ - нові акценти інтерпретації : матеріали конф. [25 лют. 2014 р.] / Гуманітар. ін-т Київ. ун-ту ім. Богдана Грінченка, Вид-во "Навч. кн.- Богдан", Кіплінґ. т-во (Великобританія). - Тернопіль : Навч. кн. - Богдан, 2014. - 71, [1] с., РА406004 Будоян Д. С. Синтез восточной и западной культурных традиций в "Книгах джунглей" Р. Киплинга : автореф. дис. ... канд. филол. наук : 10.01.07 / Будоян Диана Степановна. - Ереван, 2014. - 33 с. , РА356181 Головня А. В. Лінгвокультурний простір художньої прози Редьярда Кіплінга : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Головня Алла Василівна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2008. - 19 с., Ж70660 Лінгвокультурологічна інтерпретація тексту / ред.: Д. С. Бураго; Ін-т філол. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка, Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Київ : Вид. дім Д.Бураго, 2004. - 327 с. (Описано функції смислового компонента реченнєвої структури. Розглянуто питання мовного представлення "Гріхів пристрасті" у посланнях апостола Павла, розширення функціональних меж староукраїнської літературної мови в XVI - XVII ст. Проаналізовано вплив українських синтаксичних норм на мову прозових творів українських письменників, написаних російською мовою. Висвітлено лінгвокультурологічні особливості картини світу "Книги джунглів" англійського письменника Р.Кіплінга.), Ж70151 Приходько В. Б. Переклад як інтерпретація / В. Б. Приходько // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 16. - С. 17-19. (Розглянуто інтерпретацію художнього тексту на матеріалі українського та російських поетичних перекладів вірша Р.Кіплінга "If". Визначено залежність інтерпретації від контексту та змісту і форми художнього твору.) Диндаренко О. А. Образ англо-індійського суспільства Р. Кіплінга в контексті діалогу культур / О. А. Диндаренко // Наук. пр. [Чорномор. держ. ун-ту ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. Філологія. Літературознавство. - 2011. - Т. 164, Вип. 152. - С. 24-29., Головня А. В. Лінгвокультурний простір художньої прози Редьярда Кіплінга : автореф. дис... канд. філол. наук / А. В. Головня; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2008. - 19 c., Головня А. В. Особливості словотвору в художній прозі Редьяра Кіплінга [Електронний ресурс] / А. В. Головня. - Режим доступу : URL : http://visnykznu.org/pdf/t_visn_2007/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%20218%20%D0%A4%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BB%202-2007.pdf#page=77. - Назва з екрана., Головня А. В. Особливості синтаксичної організації художньої прози Редьярда Кіплінга [Електронний ресурс] / А. В. Головня. - Режим доступу : URL : http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/54960/53-Golovnia.pdf?sequence=1. - Назва з екрана., Олійник І. Д. Перекладач-інтерпретатор тексту для дітей (нова інтерпретація казок Р. Кіплінга) / І. Д. Олійник // Питання літературознавства. - 2008. - Вип. 75. - С. 280-288., Ткаченко Н. Д. Вербалізація концепту "Space" у казці Р. Кіплінга "How the Whale Got His Throat" / Н. Д. Ткаченко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2014. - Вип. 25. - С. 426-434, Дерік І. М. Антропоцентричний вимір перекладу поетичних творів (на матеріалі російських і українських перекладів поезії Р. Кіплінґа "If”) / І. М. Дерік // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2014. - Вип. 12. - С. 59-70., Зал каталогів, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 14. |
Запитує: Роксолана (05.12.2016) Тема запиту: Подайте список літератури на тему: "Розвиток самооцінки і самосвідомості у молодшому шкільному віці". |
Ключові слова: молодший шкільний вік -- самооцінка -- самосвідомість
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759013 Боришевський М. Й. Особистість у вимірах самосвідомості / М. Й. Боришевський. - Київ : Еллада, 2012. - 608 c. (Розкрито теоретичні основи дослідження самосвідомості. Проведено виховання самоконтролю поведінки в учнів молодшого шкільного віку. Подано загальну характеристику саморегуляції поведінки особистості. Розглянуто проблему моральних переконань у психології та педагогіці. Наведено принципові підходи та вимоги до розроблення та застосування методів дослідження. Викладено умови та шляхи виховання національної свідомості та самосвідомості. Досліджено соціально-психологічну природу та детермінанти процесу самотворення особистості. Увагу приділено психологічним механізмам розвитку особистості.), РА408517 Заміщак М. І. Психологічні умови становлення моральної самооцінки молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. І. Заміщак; Нац. ун-т "Остроз. акад". - Острог, 2014. - 20 c. (Досліджено теоретико-експериментальне вивчення психологічних умов становлення моральної самооцінки молодших школярів. Запропоновано поняття "моральна самооцінка". Висвітлено вплив моральної свідомості та самосвідомості на становлення моральної самооцінки. Розкрито особливості розвитку предмета, характеристику еталонів самооцінювання, самооцінювальних дій, еталонів моральної самооцінки, вікові тенденції та статеві відмінності. Виявлено чинники та механізми становлення моральної самооцінки в молодшому шкільному віці. Виділені типи моральної самооцінки: адекватний, конструктивно-дієвий, дисгармонійний (адекватно-неадекватний "непостійний"), неадекватно-деструктивний та рівні (високий, середній, низький, нульовий) розвитку моральної самооцінки. Розроблено й апробовано розвивальну програму становлення моральної самооцінки у молодших школярів. Узагальнено психологічні умови та засоби становлення моральної самооцінки дітей молодшого шкільного віку. Розкрито психологічні засоби становлення моральної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку.), Ж73286 Шишенко В. О. Самооцінка як педагогічна умова формування позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку / В. О. Шишенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 347-350., Ж70586 Хомич І. С. Самовідношення у молодшому шкільному віці / І. С. Хомич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 98-100. (Досліджено особливості формування відношення до себе в учнів молодшого шкільного віку. Проаналізовано своєрідність самооцінки молодших школярів, причин невідповідності поведінки та сформованих у їхній свідомості моральних уявлень. Розкрито розбіжності у сприйманні й усвідомленні моральних норм, вимог з боку дорослих та індивідуальному сприйнятті дитини.), Ж70586 Жигайло О. О. Особливості розвитку свідомості та самосвідомості молодших школярів / О. О. Жигайло // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 34-36. (Проаналізовано психологічні закономірності розвитку самосвідомості та свідомості молодших школярів. Описано прояви Я-концепції у дітей молодшого шкільного віку. Підсумовано, що здатність до самосвідомості та самопізнання – виняткове надбання людини, яка усвідомлює себе як суб’єкта свідомості, спілкування та дії.), Ж16225 Гуляс І. А. Тенденції розвитку моральної самосвідомості у молодшому шкільному віці / І. А. Гуляс // Наука і освіта. - 2008. - № 7. - С. 62-66. (Висвітлено експериментально-діагностичні тенденції розвитку моральної самосвідомості у молодшому шкільному віці.), Ж70401 Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. Вип. 12, кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Київ, 2008. - 481 с. (Проаналізовано особливості становлення самосвідомості в молодшому шкільному віці.) Заміщак М. Молодший шкільний вік як важливий етап становлення моральної самооцінки / М. Заміщак // Психологія особистості. - 2011. - № 1. - С. 254-260., Ковалишин І. В. Самооцінка дітей молодшого шкільного віку (порівняльна характеристика) / І. В. Ковалишин // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. Психологія. - 2011. - № 959, вип. 46. - С. 47-51., Федосова Г. Л. Формування самооцінки дітей молодшого шкільного віку в сім’ї / Г. Л. Федосова, М. В. Ошовська // Вісн. післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 303-311., Гончарук О. Формування самосвідомості учнів початкової школи: теоретичний аналіз / О. Гончарук // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 130-134. , Гордєєва Ж. В. Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ж. В. Гордєєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 21 c. , Мусіяка Н. І. Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. І. Мусіяка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 21 c., Полюхович М. І. Проблема формування національної самосвідомості учнів молодшого шкільного віку в науковому дискурсі / М. І. Полюхович // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 1. - С. 265-274., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 15. |
Запитує: Оксана (04.04.2017) Тема запиту: Здравствуйте, помогите подобрать литературу к дипломной работе по теме "Библиотечный урок с использованием новых информационных технологий". Спасибо! |
Ключові слова: нові інформаційні технології -- бібліотечний урок -- шкільний бібліотечно-інформаційний центр -- шкільна бібліотека
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних. Також Ви можете звернутися за допомогою до фахівців Читального залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж21367 Риба О. Інформатизація бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів - вимога сучасності / О. Риба // Наша школа. - 2011. - № 1/2. - С. 103-104., Ж14642 Рогова П. І. Науково-методичне забезпечення реалізації Концепції інформатизації мережі бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів України / П. І. Рогова, Ю. І. Артемов // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 145-150. , Ж70113 Круц С. Шкільна медіатека в сучасному бібліотечно-інформаційному просторі: інновації, реалії та перспективи / С. Круц // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - Київ, 2004. - Вип. 12. - С. 218-224. Впровадження інформаційних технологій у практику шкільних бібліотек області : збірник / КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради ; Херсонська обласна бібліотека для дітей ; Н. Ф. Попова, Т. М. Єжова, Т. М. Кухаренко – Херсон, 2012. – 28 с., Шкільна бібліотека - інформаційний центр колегіуму [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://roippo.org.ua/upload/iblock/571/konkur-shkil%60na-biblioteka-2.pdf. - Назва з екрана., Холодуліна Н. І. Бібліотечний урок. Яким йому бути? [Електронний ресурс] / Н. І. Холодуліна. - Режим доступу : URL : http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp20/2/kholodulina_n.i.pdf. - Назва з екрана., Матвійчук О. Є. Шкільний бібліотечно-інформаційний центр: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Є. Матвійчук. - Режим доступу : URL : http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/6909/18-Matviychuk.pdf?sequence=1. - Назва з екрана., Лампіга А. В. Сучасна шкільна бібліотека у світлі освітянських вимог [Електронний ресурс] / А. В. Лампіга. - Режим доступу : URL : http://dorobok.edu.vn.ua/article/pdf/199. - Назва з екрана., Тимченко Г. Ф. Медіатека в школі (для учнів 8-х класів) [Електронний ресурс] / Г. Ф. Тимченко. - Режим доступу : URL : http://www.kievskiy-ruo.edu.kh.ua/Files/downloads/%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA_2_-_%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf. - Назва з екрана., Литвин Н. Комп'ютерні технології - складова інноваційної діяльності шкільного бібліотекаря [Електронний ресурс] / Н. Литвин. - Режим доступу : URL : http://bibliotekar.at.ua/nataliya-litvin-komp-yuterni-te.pdf. - Назва з екрана., Пашкова В. Шкільні бібліотеки: нове бачення / В. Пашкова // Бібл. планета. - 2005. - № 4. - С. 36. , Лех Г. Електронні бібліографічні ресурси шкільної бібліотеки / Г. Лех, Г. Швецова-Водка // Вісн. Кн. палати. - 2016. - № 7. - С. 28-30., Баліка Л. М. Шкільна бібліотека та інформаційно-комунікаційні технології / Л. М. Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. праць. - Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 305-311., Наукова періодика України , Реферативна база даних, Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 16. |
Запитує: Артем (19.12.2017) Тема запиту: Добрий день! Прошу навести шифри зберігання такої літератури за наявності:1. Тези доповідей Республіканської наукової конференції з питань культури української мови. К. Вид. АН УРСР, 1963.2. Питання літературознавства та мовознавства. Тези доповідей та повідомлень Республіканської наукової конференції. Харків, 1967.3. Тимошенко П.Д. Хрестоматія матеріалів з історії української літературної мови: У 2-х ч. – К.,1959, 1961.4. Царук Олександр. Українська мова серед iнших словянських мов: Етнологічні та граматичні параметри. Дніпропетровськ, 1998.5. Український правопис (Проект ІІІ видання). — К.: Вид-во Інституту мовознавства ім. О. О. Потебні. — 1988.6. Журковський В. Практичний правописний порадник для газетного працівника. Х. Комуніст. 1929.7. Грунський М., Мироненко М. Український правопис. Х.-К.1929.8. Мироненко М. Новий правопис чужих слів і власних імен та правописний словничок. Київ, 1929.9. Бондаренко О., Кудрицький Й. Порадник з українського правопису та пунктуації. К.-Х. Радянська школа. 1937.10. Правописний словничок. Москва: Центр. вид-во народів СРСР, 1931.11. Кінаш Б. М. Формування науково-технічних термінів з (діє)прикметниками. Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2002.12. Девід Мітчел. Сон № 9. Київ: Видавництво агенції MSBrand Corporation, 2008. |
Ключові слова: ПОШУК ЛІТЕРАТУРИ
Доброго дня! Потрібні Вам видання зберігаються у фонді Бібліотеки. Замовити їх Ви можете згідно Загальних правил користування НБУВ. Видання є в НБУВ: ВО868553 Тези доповідей Республіканської наукової конференції з питань. культури української мови : 11–15 лютого 1963 р. / МВССО УРСР,. Київський держ. ун–тет ім. Т. Г. Шевченка. – Київ : Вид–во АН УРСР. – 1963. – 117с. , ВА63065 Питання літературознавства та мовознавства: Тези доп. та повідомл. респ. наук. конф. – Харків: Вид-во Харків. ун-ту, 1967. – 218с. , Попов5223 Тимошенко П. Д. Хрестоматія матеріалів з історії української літературної мови: у 2-х ч. / П. Д. Тимошенко. - Київ: Державне учбово-педаг. видавництво "Радянська школа, 1959. - Ч. 1. - 360 с. , В306051/2 Тимошенко П. Д. Хрестоматія матеріалів з історії української літературної мови: у 2-х ч. / П. Д. Тимошенко. - Київ: Державне учбово-педаг. видавництво "Радянська школа, 1961. - Ч. 2. - 316 с. , ВА587310 Царук О. В. Українська мова серед інших слов'янських: етнологічні та граматичні параметри . / О. В. Царук ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Дніпропетровськ : Наука і освіта, 1998. - 323 с., А7199И Журковський В. Практичний правописний порадник для газетного працівника. (За новим правописом) / В. Журковський : Нар. ком. осв. УСРР. Харків: Комуніст, 1929. - 20 с. , В138050 Грунський М. Український правопис : довідник для вчительства, студентства, курсів українознавства та самоосвіти / М. Грунський, М. Мироненко. - Харків-Київ: Держлітвидав України, 1929. -148 с. , А7794И Мироненко М. Новий правопис чужих слів і власних імен та правописний словничок / М. Мироненко. - Київ, 1929. - 126 с. , В218623 Бондаренко О. Порадник з українського правопису та пунктуації / О. Бондаренко. Й. Кудрицький. - Київ-Харків : Радянська школа, 1937. Загальні правила користування Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського
|
| 17. |
Запитує: Олександр (18.01.2018) Тема запиту: Доброго дня! Мене цікавить серія Наркомвод Днепровского управления речного трнаспорта "Материалы по описанию рек Днепровского бассейна" Издаваемая под общей редакцией зам. нач. управления инженера Д. Л. Межевича. В інтернеті я бачив Вип. 3 цієї серії "Лоцманская карта реки Днепра от гор. Черкас до гор. Каменского", 1935 года. Відповідно має бути ще , як мінімум, Вип. 1 і 2. Але, на жаль, я не знайшов цієї серії у Вас у електронному каталозі. Можливо я щось пропустив? З повагою, Олександр. |
Ключові слова: Материалы по описанию рек Днепровского бассейна
Доброго дня! Видання, які Вас цікавлять знаходяться у фондах НБУВ. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що два видання зберігаються у філії на Володимирській, 62. Також, література, яка була видана до 1994 року зберігається у Скановоному генеральному алфавітному каталозі (база Каталоги). Видання є в НБУВ: 1916/Р-36 Река Судость (сплавной приток реки Десны): изыскания 1900 г. от м. Почепа до устья на протяжении 125 верст / Киевский округ путей сообщения. Бюро изысканий ; сост. Н. И. Максимович. – К. : [б.и.], 1916. – 18 с. + план. – (Материалы по описанию сплавных рек Днепровского бассейна) - Володимирська, 62, 1908/ М-34 Материалы по описанию сплавных рек Днепровского бассейна. Река Тетерев. Вып. IV / ред. Чубинский. – К. : Издание Киевского округа путей сообщения, 1908. – 44 с., карты. - Володимирська,62, С5069И / В 18331И Матеріалы по описанію сплавніх рик Днипровскаго бассейна; изд. Кіевскаго Округа Путей Сообщенія. Бюро изысканій. - Киев. - Вып.1. Чубинский П. П. Днепровское судоходство и его нужды в связи с вопросом об организации смешанных перевозок по водным путям и жел. дорогам. - 1908. - Вып.2. Юргевич Л. В. Записка объ улучшеніи судоходныхъ условій р. Днипра отъ Екатеринослава до Херсона. - 1908., Си5069/4 Материалы по описанию сплавных рек Днепровского бассейна. Река Тетерев. Вып. IV. / сост. под ред. Чубинского. - Киев : изд. Киевск. Окр. Путей Сообщения. - 1908. - 44 с., вкл. карт.
|
| 18. |
Запитує: Olga (18.02.2019) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть підібрати літературу для написання магістерської роботи на тему : "Стратегія психологічних впливів у процесі консультування дітей у закладах середньої освіти". Заздалегідь вдячна! |
Ключові слова: психологічне консультування -- шкільний психолог
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА696713 Седих К. В. Психологія взаємодії систем: "сім`я" та освітні інституції / К. В. Седих. - Полтава : Довкілля-К, 2008. - 228 c., Ж68850/пед.соц. Науковий вісник Ужгородського національного університету / ред.: І. В. Козубовська. - Ужгород, 2008. - 172 с. Жизномірська О. Я. Специфіка роботи практичного психолога в сучасній школі [Електронний ресурс] / О. Я. Жизномірська. - Режим доступу : URL : http://conf.vntu.edu.ua/znanosv/2012/txt/zhyznomirska.pdf. - Назва з екрана., Бітянова М. Психолог у школі: зміст діяльності й технології [Електронний ресурс] / М. Бітянова. - Режим доступу : URL : http://sb-rada.org.ua/upload/files/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%BB%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8/%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0%20%D0%91%D1%96%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97.pdf. - Назва з екрана., Робота психолога з підлітками у період підліткової кризи : метод. посіб. / уклад. Л. В. Гурняк. - Хмельницький, 2014. - 84 с., Бушай І. М. Психологічне консультування старшокласників із залежними формами поведінки / І. М. Бушай, Н. Т. Крутюк // Міжнар. наук. форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 222-229., Савченко С. Сутність і функції діагностико-консультативної роботи практичного психолога в загальноосвітній школі / С. Савченко // Проблеми підготовки сучас. вчителя. - 2011. - № 3. - С. 255-261., Максимов М. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 58-61., Шавровська Н. Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 59-63., Язиніна Р. О. Особливості роботи шкільного психолога з корекції самооцінки у підлітків. м. Київ / Р. О. Язиніна, Г. О. Біленко // Вісн. [Київ. ін-ту бізнесу та технологій]. - Київ, 2016. - Вип. 3. - С. 75-81., Білоус В. Г. Використання психотерапевтичних методик у роботі шкільного психолога з учнями / В. Г. Білоус // Тавр. вісн. освіти. - 2016. - № 1. - С. 250-258., Макарова Л. Шкільна психологічна служба: історія та перспективи / Л. Макарова // Зб. наук. праць: філософія, соціологія, психологія. - 2014. - Вип. 19(2). - С. 101-109., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 19. |
Запитує: Антоніна (11.12.2019) Тема запиту: Підготовка студентів педагогічних коледжів до формування хореографічних умінь і навичок у дітей молодшого шкільного віку. |
Ключові слова: хореографічні уміння -- студенти педагогічних коледжів -- підготовка студентів-хореографів -- майбутній учитель хореографії -- молодший шкільний вік -- вчитель хореографії
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА579401 Барышникова Т. К. Азбука хореографии : метод. указания в помощь учащимся и педагогам детских хореографических коллективов, балетных школ и студий / Т. К. Барышникова. - СПб. : Респекс : Люкси, 1996. - 256 с., ВА833641 Коваль Л. В. Мистецько-педагогічний феномен підготовки майбутніх учителів хореографії / Л. В. Коваль, Ю. П. Тараненко. - Бердянськ : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2018. - 249 с., ВА756344 Сердюк Т. І. Художньо-естетична школа майбутніх учителів хореографії: формування досвіду / Т. І. Сердюк. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011. - 272 с., ВА648482 Зихлинская Л. Р. Первые шаги. Примеры уроков для молодых педагогов профессиональных хореографических училищ : практ. пособие по методике преподавания классич. танца в мл. классах (первый год обучения) / Л. Р. Зихлинская, В. П. Мей. - Киев : Логос, 2003. - 359 с., ВА822820 Хореографічно-педагогічна освіта: теорія і практика / Г. Ніколаї [та ін.]. - Суми : Цьома С. П. [вид.], 2017. - 591 с., ДС54533 Забредовський С. Г. Педагогічні умови розвитку мотиваційної сфери студентів хореографічних спеціалізацій в процесі фахової підготовки у вузі культури : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Забредовський Степан Григорович ; Київський держ. ін-т культури. - Київ, 1997. - 179 л., РА319104 Таранцева О. О. Формування фахових умінь майбутніх вчителів хореографії засобами українського народного танцю : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. О. Таранцева ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Київ, 2002. - 20 с., РА431907 Тараненко Ю. П. Підготовка майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тараненко Юлія Петрівна ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2017. - 20 с., РА404026 Реброва О. Є. Теорія і методика формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02, 13.00.04 / Реброва Олена Євгенівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 44 с., РА406717 Чернишова А. М. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чернишова Анна Михайлівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2014. - 20 с., РА422159 Завгородня Є. Є. Розвиток творчого потенціалу майбутніх хореографів у освітньому середовищі вищих навчальних закладів культури та мистецтв : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Завгородня Євгенія Євгеніївна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2016. - 18 с., РА362934 Андрощук Л. М. Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Андрощук Людмила Михайлівна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - Київ, 2009. - 20 с., РА366259 Сердюк Т. І. Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сердюк Тетяна Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2009. - 21 с. Єфімчук О. М. Специфіка професійної підготовки вчителя хореографії у педагогічному ВНЗ / О. М. Єфімчук // Пед. дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 95-100., Тараненко Ю. Інноваційний аспект формування позитивної мотивації у майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів / Ю. Тараненко // Проблеми підгот. сучас. вчителя. - 2015. - Вип. 12(2). - С. 106-113. , Хе Сюефей Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Хе Сюефей ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 193 с., Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 23-24 травня 2014 р.) / ред. кол. О. В. Дудник, Л. М. Андрощук. - Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. - 138 с.
|
| 20. |
Запитує: Марія (09.03.2021) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, літературу, фахові видання, законодавчі документи з теми "Передумови появи та впровадження шкільного підручника з інформатики". |
Ключові слова: інформатика в школі -- шкільний підручник з інформатики
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: Ж21367 Гапонова О. Ю. Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році / О. Ю. Гапонова, Н. О. Чебаненко // Наша шк. - 2013. - № 4. - С. 157-158., Ж100396 Фурник І. В. Впроваджуємо нові інформаційні технології в початковій школі / І. В. Фурник, В. М. Шемшур // Пед. вісник. - 2013. - № 3. - С. 45-47., Ж23773 Арзубов М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти / М. Арзубов // Вища школа. - 2013. - № 11. - С. 100-104., Ж15998/2005/5 Жалдак М. І. Двадцять років становлення і розвитку методичної системи навчання інформатики в школі та в педагогічному університеті /М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Ю. С. Рамський // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2005. - No 5. -С.12-20. Косовець О. Використання електронного підручника з інформатики в умовах інклюзивного навчання у ЗНЗ / О. Косовець // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 171-174., Бондар І. Інтерактивні технології на уроках інформатики середньої школи: розвиток творчого потенціалу як учителя, так і учня / І. Бондар // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 73-78., Жалдак М. І. Двадцять п'ять років інформатики в школі: проблеми і перспективи / М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Г. Г. Науменко, Ю. С. Рамський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 7. - С. 3-7., http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_2 Інформатика у школах України: сучасний стан, проблеми, перспективи (Матеріали круглого столу, присвяченого 25 річниці шкільної інформатики) // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 3., Ляшенко Б. М. Проблеми шкільної інформатики та шляхи їх подолання / Б. М. Ляшенко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 5-6., Руденко В. Д. Сучасна комп’ютерна грамотність і проблеми змісту шкільної інформатики / В. Д. Руденко // Укр. пед. журнал. - 2015. - № 3. - С. 158-169., Пасіхов Ю. Я. Шкільна інформатика: програми, підручники, учителі / Ю. Я. Пасіхов // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 5. - С. 3-4., Чернікова Л. А. Шкільна інформатика як феномен сучасної системи освіти / Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 14-16., Донченко Я. А. До проблеми впровадження курсу інформатики в загальноосвітніх закладах України: основні віхи розвитку / Я. А. Донченко // Проблеми сучас. пед. освіти. Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. - Ялта, 2013. - Вип. 39(3). - С. 142-146., Мойко О. С. Історія формування інформатики як навчального предмету і як фундаментальної науки в Україні / О. С. Мойко // Наук. зап. [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Пед. та істор. науки : зб. наук. праць. - Київ, 2015. - Вип. 125. - С. 99-108., РА362645 Вембер В. П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. П. Вембер; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 c., РА315186 Гончарова О. М. Формування основних компонентів інформаційної культури учнів при вивченні інформатики в старших класах з використанням середовища електронного підручника : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Гончарова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2000. - 16 c., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| | |
|
|