Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=К446.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Євтушенко О. О. 
Аналітичні методи теплового розрахунку гальм (Огляд) / О. О. Євтушенко, Є. Г. Іваник, Н. В. Горбачова // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2000. - 36, № 6. - С. 52-58. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Обсуждены работы последних 15 - 20 лет, посвященные анализу математических моделей теплового расчета фрикционных тормозных систем различного типа. Отражены основные направления исследований процессов взаимодействия тел с учетом тепловыделения. Более подробно описаны аналитические методы, которые имеют большую перспективу развития для получения простых инженерных зависимостей, описывающих процессы при торможении на основе уравнений тепловой динамики трения.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горбачова Н. В. 
Розрахунок температури та напруженого стану фрикційних елементів гальм : Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Н. В. Горбачова; НАН України. Фіз.-мех. ін-т ім. Г.В.Карпенка. - Л., 1999. - 16 c. - укp. - рус.

Запропонована математична модель розрахунку температурного та термонапруженого стану фрикційних елементів гальмівних систем. З цією метою побудовано розв'язок відповідних крайових задач нестаціонарної теплопровідності та квазістатичної термопружності. Досліджено розподіл температури спалаху та зумовленого нею термонапруженого стану в околі локальної плями фактичного контакту на робочій поверхні гальмівної накладки. Проаналізовано вплив мікрогеометрії поверхні тертя та її конвективного охолодження на термонапружений стан фрикційної накладки гальма. Отримано аналітичні формули для визначення максимальної контактної температури при гальмуванні. Проведено порівняння результатів по розрахунку максимальної контактної температури та ефективної глибини прогрівання накладки дискового гальма, отриманих за допомогою запропонованих методик, із даними експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1-01 + К446.7-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гречихін О. Г. 
Розрахунок фрикційних муфт і фрикційних тормозів : навч. посіб. / О. Г. Гречихін; Донбас. держ. техн. ун-т. - Алчевськ, 2011. - 129 c. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено основний порядок проектувального і перевірочного (уточненого і спрощеного) розрахунків та розрахунок фрикційної муфти, а також фрикційного тормозу кривошипних листоштампувальних пресів. Розкрито теоретичні основи характеристик муфт і тормозів, наведено їх класифікацію. Описано конструкції муфт-тормозів і матеріали дисків. Проаналізовано особливості проектування зблокованих вузлів муфта-тормоз.


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.2-02 я73 + К446.7-02 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стебелецька Н. М. 
Методика оцінювання теплового балансу багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма / Н. М. Стебелецька // Пробл. тертя та зношування. - 2010. - Вип. 54. - С. 60-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Для багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм, які мають зовнішні та внутрішні пари тертя з почерговим їх вмиканням, наведено аналітичні залежності для оцінювання теплового балансу з урахуванням вимушеного та природного конвективного, радіаційного та кондуктивного теплообміну. Наголошено, що матові (охолоджувальні) та поліровані (нагрівальні) поверхні металевих фрикційних елементів мають різну випромінювальну здатність.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вольченко Д. О. 
Нанотрибологічні процеси в парах тертя гальмівних пристроїв. (Ч. I) / Д. О. Вольченко, М. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Я. В. Куриляк // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2010. - № 4. - С. 64-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На рівні нанотрибології розкрито: динамічне контактування, контактне зміщення у зоні взаємодії, стан приповерхневих шарів та електричний баланс струмів у зоні контактування пар тертя гальмівних пристроїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вольченко А. И. 
Новый подход к тепловой динамике трения фрикционных узлов тормозных устройств. (Ч. 2) / А. И. Вольченко, М. В. Киндрачук, Д. А. Вольченко, И. О. Бекиш // Пробл. тертя та зношування. - 2011. - Вип. 55. - С. 27-46. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Раскрыты основы образования микробатарей в парах трения тормозных устройств, работающих в режимах микротермоэлектрогенераторов и микротермоэлектрохолодильников, а также определены составляющие генерируемых составляющих токов.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вольченко А. И. 
Новый подход к тепловой динамике трения фрикционных узлов тормозных устройств. (Ч. 3) / А. И. Вольченко, Н. А. Вольченко, Д. А. Вольченко, Н. М. Стебелецкая // Пробл. тертя та зношування. - 2011. - Вип. 55. - С. 47-64. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Раскрыты основы определения направлений составляющих генерируемых токов в парах трения фрикционных узлов тормозных устройств. Проиллюстрировано влияние составляющих генерируемых токов на общее тепловое состояние пар трения тормозных устройств.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вольченко А. И. 
Новый подход к тепловой динамике трения фрикционных узлов тормозных устройств / А. И. Вольченко, М. В. Киндрачук, Д. А. Вольченко, П. А. Поляков // Пробл. тертя та зношування. - 2012. - Вип. 57. - С. 34-47. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проиллюстрированы: контактное взаимодействие пар трения; износо-фрикционные свойства пар трения; терморегулирование состояния металлических фрикционных элементов в тормозных устройствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Савуляк В. І. 
Порівняльний аналіз гальмівних пристроїв / В. І. Савуляк, О. М. Мироненко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 5. - С. 84-89. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано порівнювати ефективність гальмівних пристроїв за комплексом критеріїв: максимальною енергією, що розсіюється за один цикл гальмування, стабільністю процесів гальмування, швидкодією або крутизною переднього та заднього фронтів зміни швидкості руху, керованістю або адаптивністю пристроїв до змін зовнішніх умов та вимог до процесу гальмування. Показано, що для створення гальмівних пристроїв, які здатні забезпечити комплекс показників якості, доцільно використовувати гідравлічні приводи. Використання запірно-регулювальної апаратури з електромагнітним пропорційним або дискретним керуванням та мікропроцесорів дозволяє забезпечити необхідну точність виконання законів гальмування та розсіювання необхідних обсягів енергії. Підвищення надійності та ефективність гальмівних пристроїв можна також забезпечити за допомогою комбінованих пристроїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крижанівський Є. І. 
Модель трибологічних систем у парах тертя гальмових пристроїв / Є. І. Крижанівський, М. О. Вольченко, Д. Ю. Журавльов, В. І. Снурніков // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 5. - С. 104-107. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано чотирирівневу структурну модель трибосистеми ковзання (фрикційного вузла гальмівного пристрою), яка базується на ієрархічному системному підході. Виділено останній рівень структурної моделі, в якому компоненти фрикційної накладки за температур вищих за допустиму зазнають фазовий перехід 1-го роду - випаровування та конденсацію в твердій фазі. Доведено, що в трибологічній моделі приповерхневого шару фрикційної накладки необхідно розглядати три елементарних об'єми з різними енергетичними рівнями - димлячий (сублімації), рідкий і пароподібний.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413 + К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Стебелецька Н. М. 
Підвищення знософрикційних властивостей накладок гальмівних пристроїв керованою зміною енергонавантаженості : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.04 / Н. М. Стебелецька; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Закладено концепцію термічної взаємодії для процесів тертя у фрикційних вузлах стрічково-колодкових гальм. Термомеханічне тертя розглянуто з точки зору не тільки досягнення матеріалами накладки допустимої температури, але й при недостатній енергоємності металевих фрикційних елементів. Оцінено темпи нагрівання металевого елемента тертя; коефіцієнти розподілення теплоти між елементами вузла тертя. Встановлено закономірності зміни темпів нагрівання елементів тертя в залежності від температурних градієнтів у разі імпульсного та довготривалого режимів підведення теплоти до них. Проведено дослідження, спрямоване на розроблення композиційного зносостійкого покриття для нанесення на робочі поверхні накладок гальмівних пристроїв, в основу якого покладено правило додатнього градієнта механічних властивостей. Створено та випробувано композиційний евтектичний сплав на основі сталі 12Х18Н9Т з урахуванням теплофізичних характеристик усіх компонентів. Доведено та обгрунтовано проведення поверхневої комплексної лазерної обробки поверхні з метою покращення структури та триботехнічних властивостей поверхневого шару. Розроблено та запатентовано спосіб формування плазмових покриттів шляхом їх подвійного оплавлення лазером. Доведено, що покращення триботехнічних властивостей дворазово оплавленого покриття досягається шляхом утворення поверхневих структур, що відповідають правилу додатнього градієнта механічних властивостей, та зниження температури в поверхневому шарі двошарового покриття. Встановлено, що обробка лазером значно підвищує міцність зчеплення плазмового покриття з основним матеріалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7 + К500.146.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Криштопа С. И. 
Трибохимические явления при контактно-импульсном фрикционном взаимодействии / С. И. Криштопа // Прогресив. технології і системи машинобуд. : міжнар. зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 165-173. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрены трибохимические процессы в парах трения тормозных механизмов. Сделаны теоретические исследования контактно-импульсного фрикционного взаимодействия на пятнах контактов микровыступов металлополимерных пар трения. Детально проанализированы процессы и явления, происходящие в тормозных механизмах с учетом химического состава газов в межконтактном пространстве пары трения. Проведены экспериментальные исследования износа фрикционных пар в зависимости от их материалов и состава газов межконтактного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413 + К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Wen H. 
Finite element analysis of the temperature field of an emergency brake and study of its thermal properties = Конечноэлементный анализ температурного поля аварийного тормоза и изучение его тепловых свойств / H. Wen, F. Yang, W. Q. Lv, Y. X. Chen, Q. W. Wang // Проблемы прочности. - 2015. - № 1. - С. 157-163. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Для моделирования типичных условий эксплуатации аварийного тормоза проанализирована теоретическая тепловая энергия одного аварийного торможения. Выведена формула максимальной температуры контактной точки на основании теории теплопроводности трения при торможении. Конечноэлементная модель температурного поля дискового тормоза построена с использованием программного пакета ANSYS/LS-DYNA. Проанализировано влияние запаса прочности тормоза и различных тепловых свойств на температурное поле. Результаты показали, что распределение температур в парах трения тормоза из чугуна с шаровидным графитом более равномерно, чем в парах трения стального тормоза. На основании полученных результатов и выполненного анализа даны некоторые рекомендации относительно конструкции и применения аварийного тормоза.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Криштопа С. И. 
Податливость элементов конструкций фрикционных узлов и их стыков при контактно-импульсном взаимодействии в металлополимерных парах трения тормозных устройств. (Ч. II) / С. И. Криштопа // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 1. - С. 28-34. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Показаны силы трения, возникающие в металлополимерных прямых и обратных парах трения, и формируемые при этом удельные нагрузки.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Журавлев Д. Ю. 
Единое поле взаимодействия металлополимерных пар трения / Д. Ю. Журавлев // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 1. - С. 35-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проиллюстрировано единое поле применительно к металлополимерным парам трения тормозных устройств на основе контактно-импульсного взаимодействия микровыступов поверхностей. Последнее включает в себя электрическое, магнитное и тепловое поле, которые между собой взаимосвязаны.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Киндрачук М. В. 
Контактное и контактно-импульсное взаимодействие в многопарных фрикционных узлах ленточно-колодочного тормоза / М. В. Киндрачук, Н. А. Вольченко, Д. А. Вольченко, Д. Ю. Журавлев, А. В. Возный // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 2. - С. 4-19. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Произведено обоснование теоретического и экспериментального характера применения в многопарных фрикционных узлах ленточно-колодочного тормоза комбинированных тормозных лент. Рассмотрено контактное взаимодействие в паре "металл-металл" и контактно-импульсное взаимодействие в паре трения "шкив-накладки" в многопарных фрикционных узлах.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Джанахмедов А. Х. 
Темпы нагревания металлополимерных пар трения при импульсном и длительном подводе теплоты в ленточно-колодочном тормозе / А. Х. Джанахмедов, А. И. Вольченко, Д. А. Вольченко, Н. А. Вольченко, Н. М. Стебелецкая // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 2. - С. 20-28. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Показана взаимосвязь темпов нагревания металлического и полимерного элементов трения в ленточно-колодочном тормозе с градиентами температуры по их поверхностям и по глубине материалов при импульсном и длительном режимах подвода теплоты.


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вольченко О. І. 
Закономірності формування енергетичних рівнів металополімерних пар тертя / О. І. Вольченко, М. С. Кулик, М. В. Кіндрачук, Д. О. Вольченко, Н. О. Вольченко, Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 59. - С. 3-22. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проілюстрована роль поверхневих і приповерхневих шарів полімерних накладок у формуванні енергетичних рівнів металополімерних пар тертя гальмівних пристроїв. Енергетичні рівні оцінено динамічним, електричним і температурними градієнтами нестійкого стану поверхонь металополімерних пар тертя.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кубич В. І. 
Зносостійкість накладок гальмівного механізму в умовах циклічного гальмування / В. І. Кубич // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 59. - С. 36-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано підходи до апроксимації експериментальних даних, одержаних в результаті випробування натурного трибоз'єднання "накладка-барабан", в якому на поверхні накладки виконані профілюючі канавки, емпіричним рівнянням, яке дозволило визначи ти вид регресійної залежності, що встановлює зв'язок між її зносостійкістю і параметрами, які визначають фрикційність контакту за умов циклічного гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Криштопа С. І. 
Піддатливість елементів конструкцій фрикційних вузлів та їх з'єднань за контактно-імпульсної взаємодії в металополімерних парах тертя гальмівних пристроїв. (Ч. 1) / С. І. Криштопа // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 59. - С. 44-54. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито механізм контактно-імпульсній взаємодії мікровиступів металополімерних пар тертя гальмівних пристроїв, котрий залежить від піддатливості елементів конструкцій фрикційних вузлів та їх стиків у формуванні внутрішніх (на нанорівні) і зовнішніх (на мікро- і макрорівнях) експлуатаційних параметрів вузлів тертя.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + К446.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського