Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.820.44$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Пикашов В. С. 
Эффективный способ обогрева смерзшихся грузов в железнодорожных вагонах и отопления производственных помещений / В. С. Пикашов, Л. Н. Троценко // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2006. - № 6. - С. 76-79. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проанализированы существующие системы размораживания сыпучих грузов в железнодорожных вагонах и отопления производственных помещений. Описана новая эффективная система отопления гаража-размораживателя с использованием лучистого теплообмена. Приведены результаты промышленного испытания системы.


Ключ. слова: лучистый нагрев, излучатели, размораживание сыпучих материалов, отопление помещений
Індекс рубрикатора НБУВ: О284.820.44 + Н762.101.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мінєєв О. С. 
Автоматизація вібророзпушувальної установки для розвантаження сипких змерзлих вантажів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / О. С. Мінєєв; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - Д., 2013. - 19 c. - укp.

Розкрито проблеми автоматизації розвантаження змерзлого вугілля із залізничних вагонів, що полягає в вібророзпушенні вугілля за допомогою вібророзпушувальної установки (ВРУ). Наведено комплексну аналітичну модель для процесу віброзпушення, яка розглядає систему агрегованого вугілля як єдину структуру із зворотним зв'язком між властивостями вугілля і параметрами вібродії. Математична модель включає наступні етапи: визначення функціонального взаємозв'язку температури вугілля в залізничному вагоні з його глибиною, встановлення апроксимаційних залежностей енергоємності руйнування і фізико-механічних властивостей агрегованого вугілля від його вологості та температури, визначення ефективної частоти вібродії, що встановлюється за умови максимуму параметра енергопередачі у разі вібродії на агреговане вугілля. Проаналізовано закономірності зміни основних параметрів, що обумовлюють процес віброзпушення агрегованого вугілля. Зокрема, встановлено, що ефективна частота вібродії повинна являти собою багаточастотний вплив, який описується експоненціальною функцією, константи якої визначаються фізико-механічними властивостями вугілля. Для їх визначення в автоматизованих системах керування (АСК) розроблено методику розпізнавання. Наведено програмно-апаратне забезпечення АСК з можливістю його модернізації та інтеграції в майбутню глобальну систему АСК промислового підприємства. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності керування та автоматизації розвантажувальним процесом змерзлого вугілля установкою ВРУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.820.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сагала Т. А. 
Теплообмін при розморожуванні насипних матеріалів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.14.06 / Т. А. Сагала; Одес. нац. акад. харч. технологій. - Одеса, 2013. - 22 c. - укp.

Увагу приділено експериментальному й аналітичному дослідженню теплообміну під час розморожування вологих насипних матеріалів (НМ), що змерзлися в залізничних піввагонах. Проведено огляд відомих матеріалів з проблеми відновлення сипучості мерзлих насипних вантажів у залізничних піввагонах. Описано та порівняно механічний та тепловий способи відновлення сипучості мерзлих насипних матеріалів в залізничних піввагонах. Проведено огляд сучасного стану теорії теплопровідності неоднорідних структур. Здійснено експериментальні дослідження динаміки формування талого шару для випадку "плівкового" розморожування НМ. Одержані дослідні дані по температурних полях під час розморожування НМ (кварцового піску) різного вологовмісту. Розглянуто проблему теоретичного визначення достовірного часу розморожування мерзлих НМ, які перевантажуються з залізничних піввагонів в холодний період року. Проведено чисельний аналіз математичних моделей процесу нестаціонарної теплопровідності з фазовим переходом, а також інженерної методики визначення глибини відтавання. Уточнено математичну модель нестаціонарного теплообміну з фазовим переходом з урахуванням нового фізичного уявлення процесу для узгодження з дослідними даними. Розроблено практичні рекомендації з проектування промислових систем обігріву піввагонів з мерзлим насипним вантажем і по технології розморожування. Запропоновано схему нової комбінованої системи обігріву, яка має ряд істотних переваг перед відомими системами для аналогічної мети.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.820.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403511 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського