Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=О333.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бажинов О. В. 
Гібридні автомобілі : монографія / О. В. Бажинов, О. П. Смирнов, С. А. Сєріков, А. В. Гнатов, А. В. Колєсніков; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : Крок, 2008. - 327 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано особливості побудови автомобілів з гібридною силовою установкою (ГСУ), електричні системи та комплекси гібридного автомобіля (ГА), зокрема, його керування, об'єднаного керування динамічними параметрами з системами рульового керування, електронного розподілу гальм, екстреного гальмування, протибуксувальну систему, підтримки курсової стійкості, зупинки скочування під ухил, керування гальмівною системою під час адаптивного круїз-контролю, антиблокувальну систему з електронною системою (ЕС) розподілу гальм, керування гібридним силовим агрегатом, контролю тиску повітря в шинах. Наведено загальні відомості про гібридну трансмісію, ЕС управління пневматичною трансмісією, електромагнітної сумісності електрообладнання ГА. Розглянуто питання моделювання системи управління пневмодвигуном. Описано математичну модель ГА та ГСУ, нечітку модель системи керування.

Проанализированы особенности построения автомобилей с гибридной силовой установкой (ГСУ), электрические системы и комплексы гибридного автомобиля (ГА), в частности, его управления, объединенного управления динамическими параметрами с системами рулевого управления, электронного распределения тормозов, экстренного торможения, противобуксовочная система, поддержки курсовой устойчивости, остановки скатывания под уклон, управления тормозной системой при адаптивном круиз-контроле, антиблокировочная система с электронной системой (ЭС) распределения тормозов, управления гибридным силовым агрегатом, контроля давления воздуха в шинах. Приведены общие сведения о гибридной трансмисии, ЭС управления пневматической трансмиссией, электромагнитной совместимости электрооборудования ГА. Рассмотрены вопросы моделирования системы управления пневмодвигателем. Описаны математическая модель ГА и ГСУ, нечёткая модель системы управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО29344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Gruhler G.  
Electircal drive systems for road vehicles - concepts, examples, energy saving / G. Gruhler, J. Kranz, T. Zawischka // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 123-127. - Библиогр.: 7 назв. - англ.

The paper deals with solutions in the field of electric vehicles. Basic architecture of electric vehicles is described, issues of battery charging are outlined. The paper contains technical data on several modern hybrid electric vehicles. The cost-benefit analysis of vehicles' performances is carried out considering ecological and energetical impacts. A new principle of battery charging status intelligent prediction is described.

Проаназизированы разработки в области электрических транспорнтых средств. Дано описание основ архитектуры электрических и гибридных транспортных средств, рассмотрены вопросы заряда накопителя энергии. Приведены технические данные по некоторым современным гибридным автомобилям. Проведен технико-экономический анализ показателей транспортных средств с учетом их влияния в сфере энергетики и экологии. Описан новый принцип прогноза состояния заряда накопителя энергии.

Висвітлено досвід розробок в галузі електричних транспортних засобів. Надано опис основ архітектури електричних та гібридних транспортних засобів, розглянуто питання зарядження нагромаджувача енергії. Наведено технічні данні кількох сучасних транспортних засобів. Проведено техніко-економічний аналіз показників транспортних засобів з урахуванням їх впливу у сфері енергетики та екології. Описано новий принцип прогнозу стану заряду нагромаджувача енергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бажинов О. В. 
Синергетичний автомобіль. Теорія і практика : монографія / О. В. Бажинов, О. П. Смирнов, С. А. Сєріков, В. Я. Двадненко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2011. - 235 c. - Бібліогр.: с. 228-235. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні основи створення екологічно чистих та енергозберігальних автотранспортних засобів. Проведено аналіз побудови синергетичних силових установок сучасних і перспективних автомобілів, сформульовано концепцію їх створення, побудовано математичну модель тягового електроприводу. Досліджено проблему створення синергетичних систем і конверсії базового автомобіля в гібридний варіант. Наведено результати експериментальних випробувань синергетичного автомобіля за реальних умов експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кравец В. В. 
Определение матрицы инерции гибридного автомобиля на основе кватернионных матриц / В. В. Кравец, К. М. Басс, Т. В. Кравец, А. В. Харченко // Систем. технології. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Предложен новый подход к алгоритмизации процедуры вычисления матрицы инерции гибридного автомобиля в его строительных (базовых) осях, базирующийся на использовании кватернионных матриц, составленных по параметрам Родрига-Гамильтона и линейным координатам, определяющим ориентацию и положение асимметричных подконструкций (суперэлементов) в соответствии с заданной компоновочной схемой.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бажинов А. В. 
Разработка тягового электропривода гибридного автомобиля / А. В. Бажинов, В. Я. Двадненко, А. В. Колесников // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2009. - № 1. - С. 118-122. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Изложен материал экспериментального исследования разработанного тягового электропривода гибридного автомобиля на основе трехфазной синхронной электрической машины (автомобильного генератора). Показано хорошее соответствие полученных результатов требованиям, предъявляемым к гибридному автомобилю минимальной стоимости.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Двадненко В. Я. 
Система управления электроприводом гибридного автомобиля / В. Я. Двадненко, В. Я. Двадненко // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2011. - № 1. - С. 84-87. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Систематизирован и обобщен опыт разработки системы управления электроприводом для гибридного автомобиля, созданного в результате конверсии из автомобиля с ДВС и механической коробкой передач. В таком автомобиле использован электродвигатель на основе синхронной электрической машины с электромагнитным возбуждением в режиме вентильного двигателя-генератора.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смирнов О. П. 
Енергозберігаючі технології на транспорті на базі фотоелектричних перетворювачів / О. П. Смирнов // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 56. - С. 94-97. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання використання фотоелектричних перетворювачів на автотранспортних засобах. Проведено аналіз системи електроживлення на фотоелементах. Розроблено методику розрахунку ефективності цієї системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сериков С. А. 
Электронные презентации как дидактический принцип наглядности в обучении химии / С. А. Сериков // Автомоб. трансп.. - 2010. - Вып. 26. - С. 23-30. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Получена математическая модель тяговой NiMH аккумуляторной батареи (АБ) гибридного автомобиля. Данная модель позволяет исследовать взаимодействие тягового электропривода и тяговой АБ при движении автомобиля с использованием электротяги и в процессе рекуперации энергии торможения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Kolesnikov S. 
Valve turbo-alternator as additional hybrid car device for the high-voltage battery charge / S. Kolesnikov, L. Shulyakova // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2009. - Вып. 25. - С. 18-20. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.

The description of the hybrid car, its drive components and method of the solution of the problem with moving period of the car on electric pulling by means of valve turbo-alternator is given in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бажинов А. В. 
Электропривод для конверсионного гибридного автомобиля / А. В. Бажинов, В. Я. Двадненко, Хаким Мауш // Автомоб. трансп.. - 2012. - Вып. 30. - С. 7-12. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена концепция конверсии автомобиля с двигателем внутреннего сгорания и механической коробкой передач в гибридный. Предложены методика выбора параметров электропривода и простое техническое решение для достижения возможности эффективной работы ВЭД как в тяговом режиме, так и в режиме рекуперации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бороденко Ю. М. 
Концепція діагностики електропривода гібридного автомобіля / Ю. М. Бороденко, А. В. Черевач // Автомоб. трансп.. - 2012. - Вып. 30. - С. 59-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто концептуальний підхід до створення системи діагностики силових елементів електропривода гібридного автомобіля. Проведено апробацію імітаційної моделі електропривода з вентильним двигуном як об'єкта діагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сериков С. А. 
Нейросетевое управление гибридной силовой установкой на основе метода адаптивной критики / С. А. Сериков // Автомоб. трансп.. - 2012. - Вып. 30. - С. 65-74. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведена формальная постановка оптимизационной задачи управления силовой установкой гибридного автомобиля. Рассмотрено её решение при помощи метода нейросетевого управления на основании адаптивной критики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сериков С. А. 
Нейронечеткая система управления силовой установкой гибридного автомобиля / С. А. Сериков // Пробл. упр. и информатики. - 2014. - № 2. - С. 114-131. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрена задача адаптации управления силовой установкой гибридного автомобиля, минимизирующей векторный критерий качества при наличии ограничений на параметры состояния и вектор управления. Приведена формальная постановка задачи, рассмотрено ее решение с помощью метода нейронечеткого управления на основе адаптивной критики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Деев С. Г. 
Многодвигательный электропривод автомобиля с гибридной силовой установкой / С. Г. Деев // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 116-118. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены энергетические, регулировочные характеристики и метод формирования момента многодвигательного синхронного электропривода гибридного автомобиля. Предложены принципы построения робастных систем управления электроприводом при использовании комбинированных методов управления с оценкой и компенсацией неопределенности внешних воздействий, механических и электрических параметров электропривода.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сєріков С. А. 
Теорія управління силовою установкою гібридного автомобіля : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / С. А. Сєріков; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2013. - 40 c. - укp.

Розкрито особливості створення концепції моделювання та оптимізації управління силовою установкою гібридного автомобіля, а також адаптації стратегії управління до характеру їздового циклу, що дозволить повністю реалізувати потенціал гібридних технологій щодо підвищення економічності й екологічної безпечності транспортних засобів. Зазначено, що за цих умов забезпечується єдиний підхід до дослідження процесів незалежно від схеми побудови і конструктивних особливостей гібридної силової установки у разі довільних задавальних і збурювальних впливів. Оптимізація управління здійснюється у процесі використання векторного функціонала якості на основі методу математичного програмування. Адаптація стратегії управління до тягово-швидкісного режиму руху забезпечується на основі концепції нейромережевого і нейронечіткого управління з адаптивним критиком і моделлю об'єкта управління. Ефективність запропонованих методів моделювання й оптимізації управління підтверджена в ході обчислювальних експериментів, а також їздових випробувань експериментального гібридного автомобіля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9 + О359.6-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кравец В. В. 
Структурная надежность электрического блока гибридного автомобиля / В. В. Кравец, К. М. Басс, Вл. В. Кравец // Систем. технології. - 2013. - № 2. - С. 161-166. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос оценки структурной надежности электрического блока гибридного автомобиля в результате анализа возможных состояний системы, составляющих полную группу равновозможных, несовместных случайных событий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сітовський О. П. 
Електродинамічне гальмування гібридного транспортного засобу на дорогах з низьким коефіцієнтом зчеплення / О. П. Сітовський, В. М. Дембіцький // Автомоб. трансп.. - 2013. - Вып. 33. - С. 13-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено теоретичні дослідження процесів електродинамічного гальмування автомобіля з гібридною силовою установкою на дорогах з низьким коефіцієнтом зчеплення, доведено імовірність виникнення блокування коліс і, відповідно, юзу автомобіля під час електродинамічного гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іванов О. С. 
До вибору системи керування гібридною силовою установкою автомобіля категорії М1 / О. С. Іванов, М. І. Файчук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2014. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлено основні компоненти системи керування гібридним автомобілем, опис основних функцій компонентів системи керування гібридним автомобілем та стан компонентів автомобіля під час різних режимів роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сериков С. А. 
Анализ результатов испытаний экспериментального гибридного автомобиля в городском ездовом цикле / С. А. Сериков, В. Я. Двадненко, Ю. Н. Бороденко, Е. А. Серикова // Автомоб. трансп.. - 2014. - Вып. 34. - С. 16-21. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты испытаний автомобиля с гибридной силовой установкой. Дана оценка тягово-скоростных характеристик, энергетических и экологических показателей гибридного автомобиля в городском ездовом цикле.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.9-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ганджа С. А. 
Применение вентильных машин комбинированного возбуждения для гибридного и электротранспорта / С. А. Ганджа, И. Е. Киесш // Problemele energeticii regionale. - 2015. - № 2. - С. 14-20. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показано преимущество применения вентильной машины комбинированного возбуждения (возбуждения от постоянных магнитов и от обмотки возбуждения) для электрической трансмиссии транспортных средств по сравнению с вентильной магнитоэлектрической машиной, вентильно-индукторной машиной и асинхронной машиной. Оно заключается в уменьшении габаритов самой машины и электронной системы управления, которая может осуществляться по слаботочной цепи возбуждения. Дано описание запатентованной конструкции и принципа ее действия. Показано моделирование электромагнитных полей с применением метода конечных элементов. Приведены результаты тестирования опытных образцов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2 + О333.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43420 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського