Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О84$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Плаксін С. В. 
Вимірювальний НВЧ-перетворювач параметрів руху магнітоплану / С. В. Плаксін, І. І. Соколовський // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2005. - № 1. - С. 68-76. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Наведено концепцію побудови вимірювального НВЧ-перетворювача для інформаційно-керуючої системи магнітолевітувальних транспортних засобів (МТЗ) на електродинамічному підвішуванні, що базується на радіохвильових принципах, застосуванні розміщеної вздовж активної шляхової структури магістральної маркерно-зв'язної комунікаційної лінії з групами вхідних отворів зв'язку. Збудження комунікаційної лінії здійснюється модульованими сигналами, що несуть інформацію про просторове положення МТЗ, які створюються НВЧ-генератором, розміщеним на МТЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заславський Б. Л. 
Аеродинамічне моделювання шляхових структур транспортних засобів на надпровідних магнітах / Б. Л. Заславський, О. А. Приходько, А. В. Сохацький // Вісн. Донец. ун-ту. Сер. А. Природн. науки. - 2002. - № 1. - С. 180-184. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проанализированы методы моделирования путевой структуры высокоскоростных транспортных средств на сверхпроводящих магнитах: неподвижный экран; метод зеркального отражения; движущийся пояс и управление пограничным слоем. Приведены результаты экспериментальных исследований обтекания тел с использованием метода зеркального отражения и управления пограничным слоем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57 + О84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69583/Сер.А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чунашвили Б. М. 
Позиционная система управления частотно-регулируемого электропривода маятниковых подвесных канатных дорог с промежуточными опорами / Б. М. Чунашвили, М. И. Кобалия, М. А. Тугуши, А. М. Петросян // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 161-162. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

На основе требований, предъявляемых к управлению электроприводом, и обусловленных особенностями расчетной модели подвижной механической части и опыта в строительстве подъемно-транспортных машин, разработана позиционная система управления синхронного электропривода маятниковых подвесных канатных дорог с промежуточными опорами. Она обеспечивает движение электропривода по оптимальной тахограмме, при этом повышается точность управления и динамические показатели электропривода.

На основі вимог, які ставляться до керування електроприводу і зумовлені особливостями розрахункової моделі механічної частини, що рухається, та досвіду у створенні підйомно-тарнспортних машин, розроблено позиційну систему керування синхронного електропривода маятникових подвісних канатних доріг з проміжними опорами. Вона забезпечує рух електропривода за оптимальною тахограмою, за цього підвищується точність керування та динамічні показники електропривода.

On the basis of requirements for control of electric drives specified by peculiarities of the rated model of movable mechanical part test in construction of the crane-transport machines there is developed positional system for the operation of synchronous electric drive of the pendulum hanging ropeway with interim bearings. It provides movement of the electric drive on optimum tachogramme, as a result the accuracy of operation increases as well as dynamic indicators of the electric drive.


Індекс рубрикатора НБУВ: О84-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горячев Ю. К. 
Исследование возможности использования резервов энергии приводов подвесных канатных дорог с учетом диаграмм окружных усилий / Ю. К. Горячев, А. С. Куропятник, М. Р. Измайлов // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 3. - С. 109-116. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Использована формализация подходов к определению резервов энергии приводов подвесных канатных дорог с учетом диаграмм окружных усилий. Для определения резервов энергии использовались диаграммы окружных усилий. Метод основан на сравнительном анализе участков тормозного и силового режимов работы привода канатной дороги. Применение метода накапливания энергии в тормозном режиме с последующим её расходом в силовом режиме дает возможность использовать резервы энергии приводов. Зная рельеф местности, можно на этапе проектирования задать параметры профиля дороги, а также расположить приводную станцию таким образом, чтобы на диаграмме окружных усилий участки тормозного режима чередовались с участками силового режима и были приблизительно равными по величине. Это, в свою очередь, позволит экономить электроэнергию в процессе эксплуатации. Предложен подход к определению резервов энергии приводов подвесных канатных дорог. Использование предложенного метода поможет (перед конструированием) рассчитать такой профиль дороги, при котором возможно увеличение участков тормозного режима, что, в свою очередь, положительно скажется на величине аккумулируемой энергии.


Індекс рубрикатора НБУВ: О84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єфименко А. М. 
Вибір раціональних конструктивних параметрів швидкісного монорейкового вагона / А. М. Єфименко // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2014. - № 2/3. - С. 37-41. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено попередній аналіз впливу коефіцієнта жорсткості зовнішнього направляючого модуля та коефіцієнта демпфування при криволінійному русі швидкісного монорейкового вагона на основі спрощеної одномасової системи. Представлено візуалізацію процесу переходу від прямолінійного руху до руху по колу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куроп'ятник О. С. 
Формування зовнішніх навантажень на приводи підвісних канатних доріг з урахуванням впливу несуче-тягових систем : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / О. С. Куроп'ятник; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна . - Дніпропетровськ, 2016. - 20 c. - укp.

Дисертація присвячена формуванню зовнішніх навантажень на приводи підвісних канатних доріг (ПКД) з урахуванням впливу несуче-тягових систем шляхом вдосконалення математичних моделей процесів, що супроводжують експлуатацію ПКД. Одержано нові обгрунтовані результати, які дозволяють удосконалити методики проектного розрахунку ПКД. Уточнено умови взаємодії несучих канатів з опорними башмаками й їх вплив на навантаженість приводу. Відзначено наявність стрибкоподібної зміни окружного зусилля, що може призвести до виникнення аварійних ситуацій, пов'язаних зі сходженням вагонів з несучих канатів та захлестуванням тягових канатів за несучі. Досліджено динаміку тягових контурів ПКД на предмет визначення їх власних частот, що дозволило рекомендувати виконання побудови частотних діаграм на етапі проектування доріг з метою визначення раціональних швидкостей руху вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О841.7

Шифр НБУВ: РА422931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Печеник М. В. 
Аналіз режимів роботи електропривода підвісної канатної дороги при використанні системи векторного керування / М. В. Печеник, С. О. Бур'ян, Г. Ю. Землянухіна, Д. В. Руднєв // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2021. - Вип. 58. - С. 39-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

До систем безперервного транспорту, в тому числі й канатним конвеєрам, що призначені для переміщення людей та вантажів, пред'являються досить жорсткі вимоги щодо безпеки та енергетичної ефективності їхньої роботи. Зазвичай підвісні канатні дороги, що експлуатуються, мають нерегульований електропривод із системою плавного пуску. Серед шляхів забезпечення вказаних вимог є використання сучасних регульованих електроприводів. Розглянуто електромеханічну систему з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. На основі отриманої моделі в межах пакета прикладних програм MATLAB/Simulink проведено дослідження динамічних характеристик електропривода підвісної канатної дороги. Надано аналіз характеру розподілу динамічної похибки за швидкістю руху та втрат потужності залежно від навантаження та швидкості переміщення канатного тягового елемента транспортної системи. Наведені результати надають змогу обирати раціональні електроприводи для систем безперервного транспорту з канатними тяговими елементами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О84-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського