Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=С.р31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ципко В. В. 
Теорія і практика навчання суспільствознавчих дисциплін у технічних університетах : монографія / В. В. Ципко; Нац. трансп. ун-т. - Київ : НТУ, 2015. - 255 c. - Бібліогр.: с. 213-248 - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено низку понять і наукових підходів для визначення теоретико-методологічних засад дослідження та виявлено основні тенденції у розвитку сучасної вищої технічної освіти в Україні. Визначено роль і місце суспільствознавчих дисциплін у навчальному процесі технічних університетів. Охарактеризовано особливості навчання суспільствознавчих дисциплін у технічних університетах. Обгрунтовано концептуальні засади та визначено компоненти методичної системи навчання суспільствознавчих дисциплін. Визначено критерії, показники та рівні сформованості суспільствознавчої компетентності майбутніх інженерів у процесі навчання суспільствознавства. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичну систему навчання суспільствознавчих дисциплін студентів технічних університетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шанскова Т. 
Сучасні тенденції підготовки та перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Європейського Союзу / Т. Шанскова // Укр. полоністика. - 2013. - Вип. 10. - С. 159-169. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Західної Європи і показано можливості втілення цього досвіду в систему перепідготовки та здобуття другої вищої освіти гуманітарного профілю в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р31(4ПОЛ) + С.р31(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фоменко Т. М. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Фоменко; Донбаський державний педагогічний університет. - Слов'янськ, 2018. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. На підставі вивчення наукової літератури здійснено категоріальний аналіз базових понять "компетентність", "соціокультурна компетентність", визначено поняття "соціокультурна компетентність майбутніх аграріїв". З'ясовано структуру соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв, яку визначено як єдність чотирьох основних компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісно-поведінкового й особистісного. Вдосконалено зміст, форми та методи формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: забезпечення професійної мотивації навчальної діяльності майбутніх аграріїв до опанування соціокультурної компетентності; актуалізація взаємодії та співробітництва майбутніх аграріїв під час вивчення гуманітарних дисциплін; застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. Експериментально доведено ефективність визначених педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + С.р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Митцева О. С. 
Формування професійного іміджу майбутнього фахівця з інформаційних технологій при вивченні дисциплін соціально-гуманітарного циклу в закладі вищої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Митцева; Донбаський державний педагогічний університет. - Слов'янськ, 2021. - 20 c. - укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного іміджу майбутніх ІТ-фахівців. У дисертації на підставі аналізу наукової літератури досліджено генезу категорії «імідж», «професійний імідж». Визначено основні позиції потрактування категорії «професійний імідж майбутніх фахівців з інформаційних технологій», який інтегрує структурні індивідуально-конституційні, соціально-поведінкові, професійно- компетенційні складники, що системно й цілеспрямовано впливають на формування образу імідженосія, який має структуру: ядро та складники (внутрішній, зовнішній, процесуальний). Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості професійного іміджу майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Змодульовано процес, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього ІТ-фахівця при вивченні дисциплін соціально-гуманітарного циклу. Експериментально доведено ефективність визначених педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452322 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського