Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Технічні засоби навчання: курс лекцій : Навч. посіб. для студ. пед. закл. / ред.: Є. О. Перепелиця; підгот.: Г. П. Дубовецький; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. техн. засобів навчання. - К., 2000. - 136 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти впровадження технічних засобів навчання у навчально-виховному процесі. Значну увагу приділено екранним носіям інформації та дидактичним вимогам до їх створення, особливостям роботи проекційно-освітлювальної системи проектора. Досліджено суть хіміко-фотографічної обробки проекспонованої кіноплівки. Висвітлено історію розвитку техніки запису та відтворення звуку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.27 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павленко І. 
Історико-педагогічний аспект формування екологічної культури особистості / І. Павленко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 194-199. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто одну з найактуальніших проблем у системі екологічної освіти - формування екологічної культури особистості. Проаналізовано погляди деяких учених, їх практичні рекомендації щодо відновлення гармонії у системі людина - природа та підвищення рівня екологічної культури особистості й суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.27 + Б1р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Попова І. 
Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 24–31. - Бібліогр.: 16 назв - укp.

Розглянуто причини походження сучасної екологічної кризи. Зауважено про подолання сучасної кризової екологічної ситуації як важливу складову національної політики більшості країн. Підкреслено необхідність формування екологічної культури, екологічної свідомості та екологічного мислення. Досліджено потребу створення системи неперервної екологічної освіти, яка зможе здійснити синтез наукового знання та етичного ставлення до навколишнього середовища. Проаналізовано ознаки ціннісного ставлення до природи, що формується в процесі екологічного виховання. Підсумовано, що екологічна культура людини характеризується природними і соціальними знаннями про навколишнє середовище, навичками вирішення локальних екологічних проблем, передбаченням можливих негативних віддалених наслідків природоперетворювальної діяльності людини.

Рассмотрены причины происхождения современного экологического кризиса. Отмечено о преодолении современной кризисной экологической ситуации как важной составляющей национальной политики большинства стран. Подчеркнута необходимость формирования экологической культуры, экологического сознания и экологического мышления. Исследована необходимость создания системы непрерывного экологического образования, которая сможет осуществить синтез научного знания и нравственного отношения к окружающей среде. Проанализированы признаки ценностного отношения к природе, которая формируется в процессе экологического воспитания. Подытожено, что экологическая культура человека характеризуется природными и социальными знаниями об окружающей среде, навыками решения локальных экологических проблем, предвидением возможных негативных отдаленных последствий преобразовательной деятельности человека относительно природы.

The causes of the origin of the current ecological crisis. Noticed on overcoming the current crisis ecological situation as an important component of national policies in most countries. They stressed the need of formation of ecological culture, ecological consciousness and ecological thinking. It studied the need for the creation of continuous environmental education system, which is able to carry out the synthesis of scientific knowledge and moral attitude to the environment. Analyzed signs of the valuable relation to the nature of which is formed in the process of environmental education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Marcinko P. 
The review for implementation of simple 3D printers to educational process = Огляд з метою впровадження простих 3D принтерів у навчальний процес / P. Marcinko, M. Kocan // Техн. науки та технології. - 2019. - № 3. - С. 75-81. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Зростаючий інтерес до цієї теми викликаний тим, що студенти використовують програми 3D моделювання і можуть друкувати та збирати свої моделі під час занять, а також контролювати деякі параметри впродовж друку або порівнювати моделі після друку. Головна мета - впровадження 3D друку в навчальний процес і ознайомити студентів із технологією 3D друку та матеріалами, що застосовуються в цьому процесі. Такі принтери мають використовуватися студентами на заняттях для створення 3D об'єктів. Далі студенти можуть створювати з них функціональні збірки. Протягом останніх декількох років спостерігається бурхливе використання 3D друку. Багато 3D принтерів вийшли з використання через різні модифікації. Це зміни, що стосуються конструктивної будови. Почали використовуватися різноманітні типи принтерів, зокрема картезіанські 3D принтери, а також принтери, що мають паралельну кінематичну конструкцію. Багато змін також відбулося в електронній будові. Поки що вони використовують 8- або 16-бітні контролери. Ця стаття присвячена аналізу 3D принтерів, технології та матеріалів у 3D друці, особливостям та використанню їх у навчальному процесі. Мета дослідження - розробка та складання робочого місця з 3D принтерами для навчального процесу. Студенти на цьому робочому місці можуть експериментально використовувати ці принтери. Надалі ці принтери можна буде оновлювати та з використанням систем Arduino або Raspberry Pi з'явиться можливість вимірювати деякі параметри принтера безпосередньо в процесі друку. Аналіз складається з основної інформації про технології 3D друку. На основі цих знань та наступної інформації про деякі 3D принтери було обрано один із них. Висновки: впровадження знань про 3D друк у навчальний процес повинен відбуватися так, щоб студенти могли не лише створювати об'єкти з використанням програм 3D моделювання, а також реалізувати ці знання. Таким чином вони зможуть удосконалювати 3D технології, що стрімко розвиваються в наш час. У подальших дослідженнях у цьому напрямку планується створити 3D центр технологій, в якому інші системи будуть самостійно перевіряти властивості друку.


Індекс рубрикатора НБУВ: М86/87 + Ч311.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Marcinko P. 
The review for implementation of simple 3D printers to educational process = Огляд з метою впровадження простих 3D принтерів у навчальний процес / P. Marcinko, M. Kocan // Техн. науки та технології. - 2019. - № 3. - С. 75-81. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Зростаючий інтерес до цієї теми викликаний тим, що студенти використовують програми 3D моделювання і можуть друкувати та збирати свої моделі під час занять, а також контролювати деякі параметри впродовж друку або порівнювати моделі після друку. Головна мета - впровадження 3D друку в навчальний процес і ознайомити студентів із технологією 3D друку та матеріалами, що застосовуються в цьому процесі. Такі принтери мають використовуватися студентами на заняттях для створення 3D об'єктів. Далі студенти можуть створювати з них функціональні збірки. Протягом останніх декількох років спостерігається бурхливе використання 3D друку. Багато 3D принтерів вийшли з використання через різні модифікації. Це зміни, що стосуються конструктивної будови. Почали використовуватися різноманітні типи принтерів, зокрема картезіанські 3D принтери, а також принтери, що мають паралельну кінематичну конструкцію. Багато змін також відбулося в електронній будові. Поки що вони використовують 8- або 16-бітні контролери. Ця стаття присвячена аналізу 3D принтерів, технології та матеріалів у 3D друці, особливостям та використанню їх у навчальному процесі. Мета дослідження - розробка та складання робочого місця з 3D принтерами для навчального процесу. Студенти на цьому робочому місці можуть експериментально використовувати ці принтери. Надалі ці принтери можна буде оновлювати та з використанням систем Arduino або Raspberry Pi з'явиться можливість вимірювати деякі параметри принтера безпосередньо в процесі друку. Аналіз складається з основної інформації про технології 3D друку. На основі цих знань та наступної інформації про деякі 3D принтери було обрано один із них. Висновки: впровадження знань про 3D друк у навчальний процес повинен відбуватися так, щоб студенти могли не лише створювати об'єкти з використанням програм 3D моделювання, а також реалізувати ці знання. Таким чином вони зможуть удосконалювати 3D технології, що стрімко розвиваються в наш час. У подальших дослідженнях у цьому напрямку планується створити 3D центр технологій, в якому інші системи будуть самостійно перевіряти властивості друку.


Індекс рубрикатора НБУВ: М86/87 + Ч311.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського