Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ашанин В. С. 
Использование электронных таблиц для разработки тестов / В. С. Ашанин, А. В. Ашанина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 14. - С. 62-66. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто методику розробки комп'ютерних тестів за допомогою засобів електронних таблиць Mіcrosoft Ехсеl. Зазначена методика дозволяє без допомоги програмування створювати та модифікувати різні тести з педагогіки та психології.


Ключ. слова: тест, психодиагностика, электронные таблицы, ключи, интерпретация результатов
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + З970.681

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрющук А. О. 
Реалізація на персональному комп'ютері визначення "коефіцієнту інтелекту" за Г.Айзенком / А. О. Андрющук, Б. І. Горбачов; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1998. - 58 c. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо актуальної проблеми визначення якості інтелекту та подальшого використання в освітній діяльності наслідків його тестування у школярів, абітурієнтів, студентів та інших користувачів. Зроблено огляд методів визначення коефіцієнта інтелекту досить широкого кола людей (за віком). Встановлено, що застосування комп'ютерних методик дозволяє усунути суттєві недоліки групових тестів шляхом введення зворотного зв'язку з особою, яка проходить тестування, реалізації у психодіагностичній комп'ютерній системі можливостей заліку результатів, а також способів вирішення окремих завдань, доповнення інструкцій та перевірки вірності розуміння завдання, у разі виникнення труднощів під час вирішення завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-7 с277 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Олійник М. М. 
Тест як інструмент кількісної діагностики рівня знань в сучасних технологіях навчання : Навч. посіб. зі спецкурсу: [Для студ. пед. спец. та викладачів] / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2001. - 83 c. - укp.

З'ясовано поняття тестового завдання, тесту та динамічної системи тестів, наведено алгоритми їх створення. Подано характеристики якості, методи визначення тестових завдань і тестів. Висвітлено їх місце в сучасних технологіях навчання. Розглянуто різні шкали оцінок, які дозволяють диференціювати рівень знань слухачів і елементи рейтингової системи оцінювання знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284я73

Шифр НБУВ: ВА612774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Любиева М. В. 
Педагогическое тестирование в системе качества образовательного процесса / М. В. Любиева, Л. Г. Буданова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 110-112. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Зазначено, що в Україні приділяється багато уваги питанням підвищення якості освіти. Наголошено, що тестування вирішує проблему однозначності та відтворювання оцінки знань. Присутність еталонів вірних відповідей має на увазі однакові для усіх викладачів критерії оцінки, що дозволяє порівнювати навчальні досягнення студентів у різних групах.

Отмечено, что в Украине уделяется много внимания вопросам повышения качества образования. Подчеркнуто, что тестирование решает проблему однозначности и воспроизводимости оценки знаний. Наличие эталонов правильных ответов подразумевает одинаковые для всех преподавателей критерии оценки, что позволяет сравнивать учебные достижения студентов в различных группах.

The article is dedicated to pedagogical testing in the system of quality of educational process. In Ukraine one pay attention to the questions of development of education quality questions. It has been underlined that testing decides the problem of knowledge estimation uniqueness and reproducibility. The availability of right answers implies identical for all teachers estimation criteria that allows us to compare students' educational achievements in different groups.


Ключ. слова: качество образования, контроль знаний, тестирование, студенты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Волков Н. И. 
Тестовый контроль знаний : Учеб. пособие / Н. И. Волков, А. Н. Алексеев, Н. А. Алексеев. - Сумы : ООО "ИТД "Унив. кн.", 2004. - 107 c. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Освещены особенности компьютеризированного контроля знаний с применением тестовых заданий, педагогические аспекты применения тестового контроля для оценки знаний студентов. Рассмотрены вопросы программной реализации тестового контроля знаний, в частности, настройки программ, проведения экспертизы, проверки правописания и поиска синонимов, проектирования тестов, приведены общие сведения о программе SSUquestionnaire.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284я73 + З970.826-018я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грібов В. М. 
Взаємозв'язок форми і типів тестових завдань з рівнем засвоєння навчального матеріалу / В. М. Грібов, О. О. Пилипенко, А. В. Скрипець // Електроніка та системи упр. - 2005. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто практичні питання тестування як необхідного компонента модульної технології навчання. Запропоновано розподіл знань і умінь, які діагностуються, за змістом тесту; розкрито на конкретних прикладах зміст завдань і структуру відповідей для всіх відомих форм тестових завдань; уведено поняття типу тестового завдання, що забезпечує співвіднесеність рівнів засвоєння навчального матеріалу з формами тестових завдань як неодмінної умови гарантованого досягнення цілей навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кожем'яко В. П. 
Оптико-електронна геоінформаційно-енергетична система тотального тестування і оптимального управління науково-освітянськими і бібліотечними ресурсами для створення і розвитку централізованої бази знань / В. П. Кожем'яко, О. Г. Домбровський, І. Д. Івасюк, О. В. Шевченко, С. В. Дусанюк, С. С. Білан, А. В. Кожем'яко // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології. - 2005. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано досягнення людства у сфері глобального оперування інформаційними й енергетичними аспектами природи. Наведено основні принципи реалізації оптико-електронної геоінформаційно-енергетичної системи для створення та розвитку централізованої бази знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жовтяк И. В. 
Функциональная модель задачи адаптивного тестирования знаний / И. В. Жовтяк, О. И. Шаров // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 4. - С. 43-52. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Построена функциональная модель задач тестирования знаний и адаптации тестов с помощью специальных методологий. Рассмотрены классический анализ тестов, нормативная методика тестирования знаний, разработанная Министерством образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федорук П. І. 
Адаптивні тести: загальні положення / П. І. Федорук // Мат. машини і системи. - 2008. - № 1. - С. 115-127. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють вирішувати ці питання і їх можна ефективно використовувати для вирішення будь-яких задач оптимізації навчального процесу - оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій, моніторингу і т.д.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорук П. І. 
Адаптивні тести: статистичні методи аналізу результатів тестового контролю знань / П. І. Федорук // Мат. машини і системи. - 2007. - № 3-4. - С. 122-138. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Показано можливості статистичних методів аналізу результатів тестування. Представлено найпростіші та необхідні процедури статистичної обробки результатів тестування знань і методи оцінки якості тесту. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений у сучасній теорії тестування на підставі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, дво- та трипараметричної моделей Бірнбаума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Радванская Л. Н. 
Алгоритм построения компьютеризированной адаптивной системы тестирования знаний обучаемых / Л. Н. Радванская, Ю. В. Чепурная // Системи оброб. інформації. - 2008. - Вип. 5. - С. 182-185. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведен укрупненный алгоритм разработки компьютеризированной адаптивной системы тестирования знаний обучаемых и проанализирована его сущность.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Авраменко О. В. 
Вимірювання в освіті : підручник / О. В. Авраменко, В. В. Котяк, І. В. Лупан, Л. І. Лутченко, Н. О. Пасічник; ред.: О. В. Авраменко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2011. - 359 c. - укp.

Розглянуто основні види та методи педагогічного оцінювання. Вміщено відомості про оцінювання досягнень учнів та загальнопедагогічні вимоги до них. Описано історію, сучасний стан і тенденції розвитку систем оцінювання в освіті. Визначено основні складові вимірювання в освіті, надано необхідні відомості про типи шкал для відображення результатів вимірювання. Увагу приділено статистичним методам оцінювання результатів вибіркового спостереження у педагогіці та психології, наведено загальні методи вивчення зв'язку соціально-педагогічних явищ і процесів. Введено основні поняття - тестового завдання та тесту, наведено вимоги до завдань у тестовій формі. Охарактеризовано різні форми, принципи формулювання й оцінювання тестових завдань, а також основні етапи конструювання педагогічного тесту. Описано процес планування змісту тесту та загальні принципи його відбору. Наведено основні положення класичної теорії тестування, підходи до обробки його результатів. Розглянуто методи статистичного аналізу й інтерпретацію його результатів. Увагу приділено вирішенню надійності тесту, показано сучасні підходи до моделювання та параметризації тестів. Надано відомості про однопараметричну модель Раша, а також дво- та трипараметричні моделі Бірнбаума. Обгрунтовано використання комп'ютерних технологій у тестуванні. Розкрито поняття моніторингу та розглянуто його окремий тип - моніторинг якості освіти як кваліметричний інструмент. Розглянуто питання розвитку освітніх вимірювань як окремої галузі, зв'язку її з іншими галузями науки й освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ярощук Л. Г. 
Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти : навч. посіб. / Л. Г. Ярощук; МОН України. - К. : Слово, 2010. - 297 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади, методи конструювання та використання педагогічних тестів. Розглянуто питання теорії педагогічних вимірювань. Висвітлено історію становлення та розвитку тестування, а також роль міжнаціонального тестування. Систематизовано основні принципи, правила складання тестових завдань. Увагу приділено обробці результатів тестування, особливостям застосування комп'ютерних технологій у тестуванні, національній системі зовнішнього незалежного оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 я7 + Ч311.288.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кравченко О. В. 
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О. В. Кравченко, Ж. М. Плакасова // Искусств. интеллект. - 2010. - № 4. - С. 576-583. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об'єкта навчання. Досліджено моделі та методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування та самопідготовки. Запропоновано модель адаптивного навчання, яка вміщує програму формування тестів на базі принципу модульного контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.4 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шибицька Н. М. 
Валідність тестових завдань із визначеними коефіцієнтами складності / Н. М. Шибицька, Г. А. Тимофієва // Пробл. інформатизації та упр.. - 2010. - Вип. 1. - С. 172-177. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено технологію визначення валідності тестового завдання залежно від коефіцієнтів складності питань та їх форми. Доведено, що тестові завдання комплексної форми валідності та більш адекватно характеризують рівень знань людини, що навчається.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Белоус Н. В. 
Дифференциальное оценивание знаний при дистанционном тестировании / Н. В. Белоус, И. В. Куцевич // Искусств. интеллект. - 2009. - № 1. - С. 63-73. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Исследованы основные подходы к созданию тестов, приведена классификация форм тестовых заданий. Предложены принципы построения дифференциальной модели процесса тестирования, поддерживающей индивидуальность оценивания заданий разных форм. Приведена технология оценивания вероятности угадывания правильных ответов для каждой из форм тестовых заданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.284 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Молчанова О. Г. 
Информационные технологии разработки и управления системами тестирования высокой ответственности / О. Г. Молчанова // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2011. - № 3. - С. 84-90. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы применения тестирования для оценки знаний в национальных системах оценивания. Проведен анализ прикладного программного обеспечения для реализации функций разработки тестов, проведения тестирования и психометрического анализа. Указаны достоинства и недостатки существующих систем. Проведен анализ информационных характеристик на различных этапах разработки и проведения тестирования. Предложены новые методы уточнения результатов тестирования, формирования эквивалентных выборок, автоматической генерации тестов на основе банка тестовых заданий. Приведены иллюстративные примеры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бадьоріна Л. М. 
Метод змістовного аналізу текстових відповідей у системах тестування знань / Л. М. Бадьоріна, І. В. Замаруєва // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2011. - № 2. - С. 96-100. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано метод оцінювання ступеня опанування поняттєвого апарату для тих, хто навчається, з певної навчальної дисципліни. Показано, що основою методу є автоматизація оброблення природномовних відповідей та їх зіставлення з еталонними зразками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Замаруєва І. В. 
Метод кількісного оцінювання відповідей у системах тестування знань відкритого типу / І. В. Замаруєва, Л. М. Бадьоріна // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2011. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто метод оцінювання знань тих, кого навчають, шляхом порівняльного аналізу тексту відповіді з заданим еталонним текстом і визначенням їх релевантності, наведено практичні розрахунки. Досліджено лінгвістичну модель подання знань на базі синонімії термінів предметної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бадерина Л. Н. 
Метод лингвистической обработки текстовых ответов в системах тестирования знаний / Л. Н. Бадерина // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 5. - С. 68-72. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрен метод оценки знаний обучающихся с помощью сравнительного анализа текстового ответа с заданным эталонным текстом и определение их релевантности, приведены практические расчеты. Исследована лингвистическая модель представления знаний на основе синонимии терминов предметной области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + Ш141.12-91 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського