Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч612.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Войтович Н.  
Психологія політичної реклами в пресі України / Н. Войтович // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2001. - Вип. 9. - С. 287-294. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бондаренко В.  
Використання засобів журнальної реклами на прикладі житомирського видання "Голос пчеловода" (1913 - 1915 рр.) / В. Бондаренко, Н. Сидоренко // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 626-634. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164 + Ч612.3(4Укр)53-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Мацєжинський В. Л. 
Реклама в пресі Польського Королівства і Східної Галичини (друга половина XIX - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... д-ра іст. наук : 07.00.02 / В. Л. Мацєжинський; НАН України. Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича. - Л., 2004. - 33 c. - укp.

Досліджено розвиток реклами у пресі Королівства Польського та Східної Галичини другої половини XIX - початку XX ст., еволюцію її форм та вплив на неї періодики інших європейських держав та Америки. Розглянуто процес становлення та розвитку даної реклами, визначено її статус у контексті економічного життя та соціальної структури Королівства Польського та Східної Галичини. Охарактеризовано форми реклами, участь у рекламному ринку представників окремих галузей економіки. Рекламну акцію у пресі розглянуто у контексті впливу на неї політичних, національних та релігійних чинників. З'ясовано функції та зміст реклами, наведено характеристику її замовників, визначено ідеологічні елементи у текстах рекламних оголошень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164 + Ч612.3(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Золотарьова В. І. 
Маркетингова діяльність підприємств рекламної сфери : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. І. Золотарьова; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - Київ, 2020. - 20 c. - укp.

Наведено нове вирішення наукової проблеми забезпечення ефективної маркетингової діяльності рекламних підприємств шляхом обґрунтування теоретико-методичних засад конкурентної маркетингової стратегії та надання практичних рекомендацій для їх упровадження в маркетингову діяльність рекламних підприємств із метою забезпечення ефективності та конкурентоспроможності. Проаналізовано сучасний науковий доробок та охарактеризовано стан маркетингової діяльності на підприємствах рекламної сфери. Уточнено понятійний апарат маркетингової діяльності рекламного підприємства. Здійснено аналіз засад і методик оцінки ефективності конкурентної та маркетингової стратегій підприємства, фінансового стану та ресурсної спроможності підприємств рекламної сфери, а також оцінку їх маркетингової діяльності. Сформульовано концептуальні засади загальної та конкурентної маркетингової стратегії рекламного підприємства. Побудовано алгоритм формування конкурентної маркетингової стратегії рекламного підприємства. Запропоновано методику оцінки ефективності конкурентної маркетингової стратегії рекламного підприємства. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємств рекламної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81 + Ч612.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ніронович І. 
Українська національна домінанта реклами у пресі східної Галичини 20 - 30 років XX століття / І. Ніронович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 19-27. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Анексія Польщею західноукраїнських земель у 1919 р. та рішення Ради амбасадорів країн Антанти (14 березня 1923 р.) про передачу Галичини під юрисдикцію Другої Речі Посполитої створили специфічні особливості розвитку пресової реклами. Проаналізовано, охарактеризовано рекламні матеріали у часописах і журналах "Відродження", "Вогні", "Дзвіночок", "Дзвони", "Життя і Знання", "Кіно", "Світло і Тінь", "Світ дитини", "Учительське Слово" і "Шлях Нації". Обгрунтовано, що інтенсивність, тематика та зміст рекламної діяльності органічно пов'язані з суспільно-політичними, соціально-економічними та культурно-правовими процесами та ефективністю функціонування пресових видань. Показано, що реклама відіграє важливу роль щодо поліпшення розвитку різних галузей економіки, культури, мистецтва, побутових потреб людини та засобів масової комунікації. Наголошено: взаємозалежний позитивний вплив економіки, преси, реклами створюють потрібні передумови для розвитку життєдайного середовища. На підставі всебічного аналізу рекламних повідомлень розкрито психологічні засади національної домінанти пресової рекламної діяльності у Східній Галичині, узагальнено досвід рекламування у контексті морально-духовного та національного виховання, формування громадянсько-державницької свідомості, загальнолюдських гуманітарних цінностей, міжнаціональної взаємоповаги та толерантності. Охарактеризовано особливості реклами для всіх верств населення за фахом, віком і статтю: чоловіків, жінок, молоді, дітей і підлітків. Зосереджено увагу на ідеологічній концепції рекламних повідомлень в умовах бездержавності української нації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР331)6 + Ч612.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Журн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ніронович І. 
Реклама у західноукраїнській пресі (1919-1939 рр.) : монографія / І. Ніронович; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ПАІС, 2023. - 359 c. - Бібліогр.: с. 155-170 - укp.

Комплексно досліджено рекламу в західноукраїнській пресі, яка функціонувала на питомих українських етнонаціональних засадах. Охарактеризовано суспільно-політичні, соціально-економічні, культурно-ідеологічні процеси, які впливали на розвиток і становлення рекламної комунікації в ареалі Польської держави (1919 - 1939 рр.). Окреслено сутність української національної домінанти пресового рекламного дискурсу в умовах бездержавності. Розкрито функції, тематику, зміст реклами в контексті просвітницької пропаганди новітніх науково-технічних здобутків у галузях промислового і сільськогосподарського виробництва, досягнень у торгівлі, культурі, мистецтві, пресі, побуті. Обґрунтовано необхідність рекламної комунікації на засадах національної етнокультурної парадигми як засобу зміцнення українського солідаризму в умовах конкуренції з іноземними виробниками, формування у рекламодавців і споживачів рекламних повідомлень високих морально-духовних і світоглядно-національних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866984 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського